Ja veel meer harige poes zou hij niet snel meer vinden in ze leven.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:12 schreef ABBAfan het volgende:
Die kat stelt tenminste geen moeiljke vragen![]()
Weet ik veel. Het zou me niks verbazen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Renesite het volgende:
Is 1 van die appingedammers een fokuser?
Ik zou me hier niet durfen te vertonen.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Weet ik veel. het zou me niks verbazen.![]()
Kom ik nooitquote:Op maandag 20 februari 2006 21:14 schreef DrDentz het volgende:
games.fok.nl dan
ik weet ik weet .. maar ik zit wel met schaamte te kijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:22 schreef Twisted_Logic het volgende:
Je hoeft je niet te verdedigen hoor Lambiekje.
Je zag wel het schuld bezef bij die gozer.quote:
Die ubernerds zijn natuurlijk veel intersanter...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
He, waarom zie ik die dochter nu pas?
Ja in dat gezin gebeurde er niks bijzonders volgens mij, die kinderen leken daar wel afwezig.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef Twisted_Logic het volgende:
He, waarom zie ik die dochter nu pas?
Helaas nietquote:Op maandag 20 februari 2006 21:27 schreef N.icka het volgende:
Dat meiske is haast niet in beeld geweest.
Dat is waar, deze programma's duren veels te kortquote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die ubernerds zijn natuurlijk veel intersanter...
Loop ik achter?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef DrDentz het volgende:
hoe die NIels zn moeder ook begroet he.. hoe kil![]()
Ik welquote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef N.icka het volgende:
Uberhaupt , knuffelen tienerzoons als ze hun moeder weerzien????
Ja dit mag best wel wat langer, het geeft best wel goed weer hoe sneu het gesteld is met een gemiddeld NL gezin. Ik vind het echt prachtig.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Dat is waar, deze programma's duren veels te kort.
Ik knuffel mijn ouders ook niet zo vaak hoor. Kom op 10 dagen is toch niet zo veel, als ik op mij zelf woon doe je zoiets toch ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef N.icka het volgende:
Uberhaupt , knuffelen tienerzoons als ze hun moeder weerzien????
Moah, meer met een arm er omheen "heee *kus* was het leukquote:Op maandag 20 februari 2006 21:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Ik knuffel mijn ouders ook niet zo vaak hoor. Kom op 10 dagen is toch niet zo veel, als ik op mij zelf woon doe je zoiets toch ook niet.
10 dagen is eingelijk eerlijk gezegd niet zo heel lang ...quote:Op maandag 20 februari 2006 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik welNee, echt
10 dagen
Kom op zeg
Ja oke, hij zei geen flikker dat klopt. Maar iets anders had ik dan ook niet verwacht.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moah, meer met een arm er omheen "heee *kus* was het leuk"
moet ik eerlijk zijn dat ik ze nooit niet langer dan 4 dagen heb moeten missenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
10 dagen is eingelijk eerlijk gezegd niet zo heel lang ...
Sociale academiequote:Op maandag 20 februari 2006 21:41 schreef DrDentz het volgende:
wat voor school deden ze?
hij zei ook: mijn computer is zo'n beetje mijn levenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zo kansloos dat computer gezin
"Ja mijn kat is mijn vriend"
Volgens mij heeft ie ook echt geen vrienden.
Als zij op vakantie gaan, dan gaan er volgens mij 5 laptops mee
Waar bazeer je dat op?quote:Op maandag 20 februari 2006 21:44 schreef DrDentz het volgende:
ik bedoel gymnasium/vwo/havo/vmbo ofzo.. volgens mij zijn ze wel pienter
die niels dan, die oudere jongen had volgens mij nog wel een beetje een leven. het is een nerd, maar hij heeft nog wel vrienden enzo denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:52 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Waar bazeer je dat op?
Trouwens, in het bedrijfsleven (waar ze ooit in terecht komen) zullen ze toch wel wat aan hun sociale skills moeten doen om niet totaal afgeslacht/aangenomen te worden. Netwerken moet je ook leren. Die gasten leven in hun eigen wereldje en moeten straks de grote boze wereld in.
Dan kan je gymnasium hebben gedaan met de beste opleidingen maar je komt er dan echt niet. Ze leken echt totaal geen lol in hun leven te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |