abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35561425
Jouw Vrouw Mijn Vrouw
quote:
10 dagen ruilen van gezin

Als moeder je eigen gezin verruilen voor een vreemd gezin? Ook in Nederland zijn er gezinnen bereid gevonden om voor tien dagen van moeder te wisselen. Deze reality-serie laat zien hoe het is als de hoeksteen van de samenleving ineens een totaal andere spil krijgt toebedeeld. De ene vrouw is de andere nog niet.
Vorige Delen
Jouw Vrouw Mijn Vrouw #2
Jouw Vrouw Mijn Vrouw

Game on!
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2006 @ 23:59:12 #2
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_35561453
*meldt

henk was idd de leukste van de show, zonder hem was iedereen maar lief en openstaand in deze aflevering
:')
pi_35561788
Kijken of we deze weer in een weekje kunnen vol krijgen .
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2006 @ 00:13:37 #4
pi_35561845
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
Kijken of we deze weer in een weekje kunnen vol krijgen .
als henk even een profieltje aanmaakt om wat dingen recht te zetten
pi_35562178
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

als henk even een profieltje aanmaakt om wat dingen recht te zetten
Dan mischien wel ja. Was vorige week wel weer een leuke rel ja .
  dinsdag 28 februari 2006 @ 00:29:16 #6
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35562192
Debiel tokkievolk bij die Henk.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_35566904
Zeker een idioot. Met zijn kratten bier opgestapeld voor de deur. Alsof je in een studentenhuis woont.
pi_35570745
Dat mensen van het veelbesproken gezin van vorige week hier in het voorgaande topic postten was me ontgaan, dus vandaar die boute uitspraak van mij. Mijn excuses!

Dat op TV zaken worden aangedikt om het spectaculairder wist ik al reeds. (Als het allemaal koek en ei was bij die gezinsruil zou er immers geen hond naar kijken.) Maar ik had er niet bij stilgestaan dat dingen zo enorm uit hun verband kunnen worden gerukt. Ik had het wel kunnen weten, want moreel besef lijken ze bij de TV-wereld niet meer te hebben. (Volgens mij is Talpa nog de fatsoenlijkste commerciele zender. Bij de reallife-soaps die je daar ziet wéét je dat dingen uit hun verband worden getrokken voor de kijkcijfers.)

Dus het veelbesproken gezin was helemaal niet zo sociaal gestoord. Ik dacht werkelijk dat die twee jongens élke dag gemiddeld 7 uur per dag computergames zaten te spelen en verder naast hun school niets uitvoerden. En als daar dan opeens een "ik-ren-dus-ik-ben"-type terechtkomt levert dat hilarische TV op. Het was ook hilarisch, want ik had er erg om gelachen. (De uitzending zelf is trouwens niet minder leuk geworden nu ik weet dat de situatie fictief was, dus het was helemaal niet nodig geweest dat het betreffende gezin er zo de dupe van werd. Maar het volk wil nou eenmaal behalve brood ook spelen. En dat mogen geen saaie spelletjes zijn.

Naar aanleiding van de situatie zoals die geschetst was vond ik Astrid gelijk hebben, maar ik vond het toch een kutwijf. Als ze werkelijk zo'n perfect leven had was ze niet zo chagerijnig en gefrustreerd. En die Pieter-Nel was ook niet erg sympathiek, met haar opmerkingen van "de buurt verdenkt me toch niet van een geheime affaire omdat ik me normaliter niet inlaat met dat soort onverzorgde types". Dat ze Anneke verweet onverzorgd te zijn sloeg helemaal nergens op aangezien die de hele dag moest schoonmaken en wassen. Maar goed, wie weet is Pieter-Nel in werkelijkheid wel heel aardig en ook beetgenomen door de programmamakers van Jouw Vrouw Mijn Vrouw.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:50:53 #9
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_35583628
Dit keer waren de kinderen weinig in beeld ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_35663838
[quote]Op dinsdag 28 februari 2006 13:18 schreef Netflier het volgende:
Dat mensen van het veelbesproken gezin van vorige week hier in het voorgaande topic postten was me ontgaan, dus vandaar die boute uitspraak van mij. Mijn excuses!

Nogmaals vanuit het betrokken gezin: Jij laat zien en merken dat "This is Teevee..." door jou begrepen wordt. (al heb ik je boute uitspraak niet gezien of gelezen)

Wij wilden eens verder gaan met iemand anders dan het gebruikelijke kroegpraat en dan weer doei. Eens zoveel dagen op elkaars lip en van elkaar ervaren hoe je je gezinsleven invult.
(Bevestiging zoeken dat je het goed hebt?, wellicht)
Astrid had een duidelijke andere visie: Daar begon ze dag 1 al mee: Ik ga hier wat veranderen, ik zal laten zien hoe je werkelijk "goed" leeft.
Dan is natuurlijk pijnlijk dat je kinderen geprojecteerd worden (en wat jullie zagen was nog maar minimaal) dat ze de hele dag weg waren en rondhingen in het dorp. Dan is het natuurlijk pijnlijk om op te willen voeden alhier betreffende eetgewoontes terwijl eigen kinderen worsteboodjes eten, elke dag. En een pak zuivel was een onbekend fenomeen..... Dan is het pijnlijk dat de honden doodleuk in de kamer schijten. Dan is het pijnlijk als je jezelf ziet zeggen: Ik vind het raar dat hij niet vraagt hoe het zo gekomen is dat ik lesbisch ben. Dan is het bijzonder pijnlijk voor haar te horen dat ze zegt: Ik ben normaal maar hun niet.... En ik kan nog wel even doorgaan... De uitzending moet voor Astrid dramatisch zijn geweest (ze werkt ook nog op een school en je weet hoe hard kinderen kunnen zijn).
Ze voelde zich een perfecte moeder die ook homo is (net als haar ex man trouwens, homo) Dat zou een verdienste zijn.... Wij Noorderlingen zijn echter nuchter en hebben de "illussie" dat iemand zo geboren wordt en een gewone medemens is......

Wij hebben geleerd: Wij hebben het niet zo slecht en met Endemol doe je niet weer zo gauw zaken,
Astrid is in een grote dip gekomen naderhand, ze was niet meer bij machte om achteraf te relativeren en (via mail) op een volwassen manier dit af te ronden. We weten dat Pieternel onze mailtjes afschermde (Astrid was inderdaad ook niet handig met PC's) en Pieternel haar meid helemaal vertroeteld heeft (of verzwolgen.....) Ze zijn weer snel samen op vakantie geweest zonder kids, want dat hadden ze toch wel nodig....

Ze hadden niet begrepen dat de opzet is: Moeders ervaart een ander gezin en draagt vervolgens iets postiefs bij. Partners leren van hun tijdelijke nieuwe partner. Kids zijn enkel het breekijzer om iets zichtbaar te maken.

Hier op Fok werd (ook) de aandacht direct op de kids gevestigd, dat moesten wel rare wezens zijn.... En dan te bedenken dat waarschijnlijk 3/4 (of meer) van Fok net zo geprojecteerd wordt door Endemol als zij zouden deelnemen.....

Kortom: Het was uiteindelijke maar een soap...
pi_35787425
Nu weer dus
Zijn dit eigenlijk nieuwe afleveringen? Ik dacht de oude allemaal al hebben gezien, maar deze ken ik nog niet.
pi_35788001
Ow nee heb het toch wel gezien, 5 uur in de visfabriek
  maandag 6 maart 2006 @ 21:23:42 #13
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_35789364
Niet echt spannend vandaag.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_35789428
quote:
Op maandag 6 maart 2006 21:23 schreef BVO het volgende:
Niet echt spannend vandaag.
Nee idd vandaar kon ik hem me ook niet echt herinneren denk ik
pi_35789534
Herhaling!!

(Stomme aflevering)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_35794357
Was idd niet echt spannend. Wel weer echt zo;n vrouw uit urk. Als ze niet kan werken verveeld ze zich.
  † In Memoriam † maandag 6 maart 2006 @ 23:25:22 #17
pi_35794767
saaie aflevering hoor, het is dat ik niet veel beters te doen had dat ik 'm afkeek. hopelijk volgende week weer een leuke
  vrijdag 10 maart 2006 @ 09:37:45 #18
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_35903289
Het einde was wel weer leuk ..
Dat de gehele buurt is opgetrommeld, rode lopers, ballonen en andere gelul. Prachtig.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_35986983
Ik zag net een promotje voor de uitzending van vanavond en dat was weer lekker veel ruzie.
  † In Memoriam † maandag 13 maart 2006 @ 15:00:00 #20
pi_35991598
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 09:37 schreef Lambiekje het volgende:
Het einde was wel weer leuk ..
Dat de gehele buurt is opgetrommeld, rode lopers, ballonen en andere gelul. Prachtig.
en dan die andere vrouw heel droog thuiskomen
  † In Memoriam † maandag 13 maart 2006 @ 15:00:15 #21
pi_35991610
vanavond half 9 weer !
pi_35999291
quote:
Op maandag 13 maart 2006 15:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
vanavond half 9 weer !
Mooi .
pi_36002393
Het begint!
pi_36002467
klinkt goed al. Zo'n aso gast met een jong dom mokkel die al 3 kids bij 2 mannen heeft op haar 23ste
pi_36002474
Deze herriner ik me nog, die vrouw met die bril is echt heel erg onuitstaanbaar en onrechtvaardig.
Maar die vader van die 2 kleine kinderen een beetje een jankerd
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')