abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35306045
eens,

wel pure entertainment deze aflevering :p
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
pi_35306143
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

die niels dan, die oudere jongen had volgens mij nog wel een beetje een leven. het is een nerd, maar hij heeft nog wel vrienden enzo denk ik.
Met uitspraken als: "Mijn beste vriend is mijn kat" en "Mijn computer is mijn leven". En die vrienden die dan heeft zijn ook zulke nerds.
pi_35306206
Hahahaha op het eind aan de tafel, toen zei die ene lesbo vrouw:
Maar ze schelden wel dit en dat...

HAHAHAHA, ze hebben uberhaupt niet eens wat gezegd!
Deze aflevering had ik vorig jaar ook al gezien, beide gezinnen waren gaar, alleen jammer dat die dochter niet in beeld kwam
  † In Memoriam † maandag 20 februari 2006 @ 22:01:34 #104
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_35306312
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Met uitspraken als: "Mijn beste vriend is mijn kat" en "Mijn computer is mijn leven". En die vrienden die dan heeft zijn ook zulke nerds.
achja, hij praat dus wel met ze als ze afspraken maakt over hun volgende LAN party
:')
pi_35306334
waarom geeft dat gezin zich eigenlijk op voor dat programma, ze staan er alleen maar voor lul door
pi_35306449
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:02 schreef DrDentz het volgende:
waarom geeft dat gezin zich eigenlijk op voor dat programma, ze staan er alleen maar voor lul door
Die ouders dachten toch van "ze zullen zich op zolder verschuilen" hoewel die lesbo-vrouw ze als nog op een lompe manier voor de tv heeft gebracht
pi_35306835
Die jongens waren gewoon zielig. Plaatsvervangende schaamte. Maar 6 a 7 uur computeren? Dat is toch niks? Menig fokker haalt dat per dagdeel.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  maandag 20 februari 2006 @ 22:16:55 #108
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_35307042
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:12 schreef Neuralnet het volgende:
Die jongens waren gewoon zielig. Plaatsvervangende schaamte. Maar 6 a 7 uur computeren? Dat is toch niks? Menig fokker haalt dat per dagdeel.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_35307248
iemand deze uitzending opgenomen?of kun je deze uitzending nog ergens kijken op intenet?
heb eerste half uur gemist, maar laastte half uur was echt super!!
pi_35308375
Ze weten altijd wel de juiste vrouw bij het juiste gezin te plaatsen.

Een perfectionistische zure pot bij een groep nietsnutten. Wát een kutwijf was dat zeg! Onder het motto "ik ren dus ik ben" hangt ze de ideale levensgenieter uit (wat behoorlijk veel van haar vergt aangezien het zo'n chagerijnige augurk is) en schimpt ze op de mensen die het wat minder goed doen. Die jongens waren wel heel erg sneu, vooral die ene. De moeder van die jongens, die dus in dat andere gezin terechtkwam, vond ik de enige sympathieke. En dat van die uiterlijke verzorging vond ik ook wel meevallen; moest ze soms in haar avondjurk die waslijst aan klusjes opknappen?
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2006 @ 00:04:15 #111
pi_35312630
quote:
Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef Netflier het volgende:
Ze weten altijd wel de juiste vrouw bij het juiste gezin te plaatsen.

Een perfectionistische zure pot bij een groep nietsnutten. Wát een kutwijf was dat zeg! Onder het motto "ik ren dus ik ben" hangt ze de ideale levensgenieter uit (wat behoorlijk veel van haar vergt aangezien het zo'n chagerijnige augurk is) en schimpt ze op de mensen die het wat minder goed doen. Die jongens waren wel heel erg sneu, vooral die ene. De moeder van die jongens, die dus in dat andere gezin terechtkwam, vond ik de enige sympathieke. En dat van die uiterlijke verzorging vond ik ook wel meevallen; moest ze soms in haar avondjurk die waslijst aan klusjes opknappen?
idd, die niels heeft echt een of andere sociale afwijking { als hij alleen een schamele "ja" eruit kan brengen als iemand voor de 3e keer iets vraagt is er echt iets mis.
pi_35313362
Waarom doen dat soort gezinnen überhaupt mee? Willen ze zichzelf zo graag voor schut zetten?

Ik denk trouwens dat die jongens morgen erg gepest gaan worden op school.
pi_35313693
Niels is immuun tegen pesters.. hij negeert ze gewoon, blijft in zn neutrale expressie
pi_35313704
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:20 schreef Netflier het volgende:
Waarom doen dat soort gezinnen überhaupt mee? Willen ze zichzelf zo graag voor schut zetten?

Ik denk trouwens dat die jongens morgen erg gepest gaan worden op school.
Aandacht denk ik. Vooral die pot. Dat andere gezin snap ik ook niet.
pi_35313743
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:28 schreef DrDentz het volgende:
Niels is immuun tegen pesters.. hij negeert ze gewoon, blijft in zn neutrale expressie
Klopt ja. Hij zegt geen woord terug. Dus dat valt wel mee. En die pesters passen wel op, anders hackt hij hun computers .
pi_35313877
Je ziet duidelijk dat er iets goed mis is daar. Die jongen heeft inderdaad geen leven en is niet gelukkig. Reken maar dat hij dat zelf ook wel weet en daar gerust verandering in zou willen brengen, maar dat het hem alleen gewoon niet lukt. Toen ik het zag had ik zoiets van: "Hoe durven ze dat soort ellende nu op de televisie te vertonen?"
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_35314084
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef Neuralnet het volgende:
Je ziet duidelijk dat er iets goed mis is daar. Die jongen heeft inderdaad geen leven en is niet gelukkig. Reken maar dat hij dat zelf ook wel weet en daar gerust verandering in zou willen brengen, maar dat het hem alleen gewoon niet lukt. Toen ik het zag had ik zoiets van: "Hoe durven ze dat soort ellende nu op de televisie te vertonen?"
Hij zei: "Mijn computer is mijn leven".
pi_35314451
op zich wel een puike uitspraak

maar ik weet het niet hoor, of hij zo ongelukkig is, kijk een dag naar een goudvis.. die zwemt ook alleen maar rondjes in zn kom, heeft die geen leven? is die ongelukkig? volgens mij weet hij gewoon niet beter
pi_35314772
Echt een goede aflevering weer. Die pot die dacht in 10 dagen het hele huishouden bij die computergasten te kunnen veranderen.

Op zich had die pot wel een beetje gelijk maar om het dan zo drastisch te veranderen dat gaat ook niet werken.
pi_35315402
Ik meende bij Niels overigens wel tranen in zijn ogen te zien. Zo gelukkig zal hij zich niet voelen.
pi_35317241
Ik denk dat die twee jongens het in hun leven nog wel moeilijk gaan krijgen. Mochten ze ooit een vriendin of werk krijgen.. 'ja maar... ik heb geen zin om te werken... ja maar...'. Wat een stelletje lapzwansen zeg!
Ik vond het ook zo'n kil, grauw en groezelig huis waar zij in woonden. Het straalde echt eenzaamheid uit

Maar goed, het was wel een behoorlijk amuserende aflevering
bij-zonder
pi_35317818
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef Neuralnet het volgende:
Het is toch RTL4? Daar hebben ze überhaupt geen moreel besef meer. Kijk bijvoorbeeld naar Robbert van den Broeke. Die gozer is naar mijn idee behoorlijk psychisch in de war, maar het let RTL4 niet om hem toch neer te zetten als kijkbuisattractie Alles voor de kijkcijfers. Wat dat betreft heb ik nog meer respect voor Talpa. Bij bijvoorbeeld Big brother is alles helder klaar en duidelijk, niemand wordt bedonderd.

Die pot had idd wel gelijk. Die jongens hebben een stok achter de deur nodig. Maar met schelden alleen bereik je niks. Bijvoorbeeld dat ze naar de sportschool gingen is al heel wat; het enthousiasme komt later wel.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 08:58:03 #123
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_35317925
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 08:48 schreef Netflier het volgende:

[..]

Het is toch RTL4? Daar hebben ze überhaupt geen moreel besef meer. Kijk bijvoorbeeld naar Robbert van den Broeke. Die gozer is naar mijn idee behoorlijk psychisch in de war, maar het let RTL4 niet om hem toch neer te zetten als kijkbuisattractie Alles voor de kijkcijfers. Wat dat betreft heb ik nog meer respect voor Talpa. Bij bijvoorbeeld Big brother is alles helder klaar en duidelijk, niemand wordt bedonderd.

Die pot had idd wel gelijk. Die jongens hebben een stok achter de deur nodig. Maar met schelden alleen bereik je niks. Bijvoorbeeld dat ze naar de sportschool gingen is al heel wat; het enthousiasme komt later wel.
ja heel wat de sportschool .. ze zagen er alleen wel uit als een natte toiletrol met die halters.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_35323558
emand deze uitzending opgenomen?of kun je deze uitzending nog ergens kijken op intenet?
pi_35323807
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 12:50 schreef ambroz het volgende:
emand deze uitzending opgenomen?of kun je deze uitzending nog ergens kijken op intenet?
Ooit wordt het nog wel herhaalt.
pi_35327268
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 01:30 schreef Neuralnet het volgende:
Ik meende bij Niels overigens wel tranen in zijn ogen te zien. Zo gelukkig zal hij zich niet voelen.
nee joh, dat kwam gewoon door teveel naar een beeldscherm loeren.. Niels gaat emotieloos door het leven
pi_35330578
Ik denk dat ik dan maar zo'n beeldscherm ga aanschaffen. Mijn ogen drogen altijd ontzettend uit.
pi_35333913
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zo kansloos dat computer gezin

"Ja mijn kat is mijn vriend"

Volgens mij heeft ie ook echt geen vrienden.

Als zij op vakantie gaan, dan gaan er volgens mij 5 laptops mee
Zes laptops, voor het geval er eentje uitvalt.
pi_35342034
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 17:15 schreef Heleen17 het volgende:
Zes laptops, voor het geval er eentje uitvalt.
Zes laptops, voor het zeer zeldzame geval die jongens bezoek krijgen. Ze moeten toch wát doen aangezien een conversatie er niet in zit?
pi_35345565
Hey, je kinderen via MSN voor het eten roepen is toch heel normaal?
pi_35388633
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Renesite het volgende:
Is 1 van die appingedammers een fokuser?
Ja, stiekem wel

Toch vind ik het wel lollig om te lezen dat mensen echt een heel verkeerd beeld krijgen van televisie
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2006 @ 23:36:16 #132
pi_35389448
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ja, stiekem wel

Toch vind ik het wel lollig om te lezen dat mensen echt een heel verkeerd beeld krijgen van televisie
BEN JIJ NIELS DAN ????
pi_35390078
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

BEN JIJ NIELS DAN ????
Wat denk je zelf?
pi_35393951
Je zegt meer dan 1 woord, maar aan de andere kant: dit is internet. Ik twijfel.
pi_35393985
als het iemand is is het wel die gast die z'n middelvinger opstak
pi_35394412
Euh nee, dat zou ik zegmaar zijn
Tsja, shit happens... Ik ook! :D
pi_35394424
quote:
Op maandag 20 februari 2006 21:11 schreef Renesite het volgende:
Peter
Ja?
  donderdag 23 februari 2006 @ 12:33:49 #138
107133 randfiguur
Europeaan in Azie
pi_35402108
Forum waar die gasten vaak komen: http://forum.kwentje.nl/
pi_35403436
Echt? Nouja.. ik vond die gast die zn middelvinger opstak [jij?] toch actievoller dan de ander, hij ging tenminste tegen die takketrut in
pi_35403735
Toch vond ik het deze keer niks aan.
Er gebeurde maar weinig leuks en weinig dramatisch. En die lesbo stelde zich best wel een beetje heel erg veel aan, vond ik.
pi_35404916
Weinig dramatisch? Dat mens was dramatisch bedoel je!

Is wel grappig: De ene helft van het programma is (letterlijk) in scène gezet, en de andere helft is een paar keer overgedaan..

Dingen die Endemol er tussenuit heeft gehaalt:

- 's Avonds zat ik ook gewoon gezellig in de kamer tv te kijken
- Als het geen tv was, dan was het wel een gezellig bordspelletje
- We zijn naar de zeehondenopvang geweest
- We zijn uit eten geweest
- We zijn naar de zeedijk geweest
- Ik ben tussendoor naar vrienden geweest, camera was zelfs een keer mee, hebben ze er allemaal tussenuit gehaalt
- Vrienden zijn hier langs geweest (haar reactie was toen echt zoiets van "WTF!?" )
- Mijn vrijwilligerswerk bij de radio is er tussenuit gehaalt
- Heb toen zelfs nog een optreden gehad met de (rock)band waar ik toetsenist in ben..

Ze heeft zelf dus echt gewoon geen flikker gedaan in het hele huishouden, en alsnog maar zeuren op ons dat wij het allemaal zo slecht doen...

En wat jullie betreft, oordeel alsjeblieft niet zo snel
pi_35405111
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 12:33 schreef randfiguur het volgende:
Forum waar die gasten vaak komen: http://forum.kwentje.nl/
Hoezo?
pi_35405169
Maar niet meer je middelvinger opsteken hè?
Foei hoor

pi_35405518
En toch geloof ik het nog niet helemaal Benedykt1.
pi_35405924
Wat moet er gebeuren zodat je het wel geloofd dan?
  donderdag 23 februari 2006 @ 14:23:04 #146
141734 -Why-
Why..?.Why not
pi_35405955
Ik vind het echt een heel leuk programma
Hoge bomen vangen veel wind......
pi_35405978
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef Tankiej het volgende:
Maak een foto met daarbij een briefje met Fok! erop en iedereen gelooft je
pi_35406274
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef Tankiej het volgende:
Weet ik niet. Maar iedereen kan even een nieuw acount aanmaken en zeggen dat hij diegene is.
pi_35406305
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:23 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Maak een foto met daarbij een briefje met Fok! erop en iedereen gelooft je
.

Als je wilt weten hoe, vraag het aan i-spy24
pi_35406502
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Weet ik niet. Maar iedereen kan even een nieuw acount aanmaken en zeggen dat hij diegene is.
Dan heb je ook geen leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')