Met uitspraken als: "Mijn beste vriend is mijn kat" en "Mijn computer is mijn leven". En die vrienden die dan heeft zijn ook zulke nerds.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die niels dan, die oudere jongen had volgens mij nog wel een beetje een leven. het is een nerd, maar hij heeft nog wel vrienden enzo denk ik.
achja, hij praat dus wel met ze als ze afspraken maakt over hun volgende LAN partyquote:Op maandag 20 februari 2006 21:58 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Met uitspraken als: "Mijn beste vriend is mijn kat" en "Mijn computer is mijn leven". En die vrienden die dan heeft zijn ook zulke nerds.
Die ouders dachten toch van "ze zullen zich op zolder verschuilen" hoewel die lesbo-vrouw ze als nog op een lompe manier voor de tv heeft gebrachtquote:Op maandag 20 februari 2006 22:02 schreef DrDentz het volgende:
waarom geeft dat gezin zich eigenlijk op voor dat programma, ze staan er alleen maar voor lul door
quote:Op maandag 20 februari 2006 22:12 schreef Neuralnet het volgende:
Die jongens waren gewoon zielig. Plaatsvervangende schaamte.Maar 6 a 7 uur computeren? Dat is toch niks? Menig fokker haalt dat per dagdeel.
idd, die niels heeft echt een of andere sociale afwijkingquote:Op maandag 20 februari 2006 22:41 schreef Netflier het volgende:
Ze weten altijd wel de juiste vrouw bij het juiste gezin te plaatsen.![]()
Een perfectionistische zure pot bij een groep nietsnutten. Wát een kutwijf was dat zeg! Onder het motto "ik ren dus ik ben" hangt ze de ideale levensgenieter uit (wat behoorlijk veel van haar vergt aangezien het zo'n chagerijnige augurk is) en schimpt ze op de mensen die het wat minder goed doen. Die jongens waren wel heel erg sneu, vooral die ene. De moeder van die jongens, die dus in dat andere gezin terechtkwam, vond ik de enige sympathieke. En dat van die uiterlijke verzorging vond ik ook wel meevallen; moest ze soms in haar avondjurk die waslijst aan klusjes opknappen?
Aandacht denk ik. Vooral die pot. Dat andere gezin snap ik ook niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:20 schreef Netflier het volgende:
Waarom doen dat soort gezinnen überhaupt mee? Willen ze zichzelf zo graag voor schut zetten?
Ik denk trouwens dat die jongens morgen erg gepest gaan worden op school.
Klopt ja. Hij zegt geen woord terug. Dus dat valt wel mee. En die pesters passen wel op, anders hackt hij hun computersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:28 schreef DrDentz het volgende:
Niels is immuun tegen pesters.. hij negeert ze gewoon, blijft in zn neutrale expressie
Hij zei: "Mijn computer is mijn leven".quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef Neuralnet het volgende:
Je ziet duidelijk dat er iets goed mis is daar. Die jongen heeft inderdaad geen leven en is niet gelukkig. Reken maar dat hij dat zelf ook wel weet en daar gerust verandering in zou willen brengen, maar dat het hem alleen gewoon niet lukt. Toen ik het zag had ik zoiets van: "Hoe durven ze dat soort ellende nu op de televisie te vertonen?"
Het is toch RTL4? Daar hebben ze überhaupt geen moreel besef meer. Kijk bijvoorbeeld naar Robbert van den Broeke. Die gozer is naar mijn idee behoorlijk psychisch in de war, maar het let RTL4 niet om hem toch neer te zetten als kijkbuisattractie Alles voor de kijkcijfers. Wat dat betreft heb ik nog meer respect voor Talpa. Bij bijvoorbeeld Big brother is alles helder klaar en duidelijk, niemand wordt bedonderd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 00:34 schreef Neuralnet het volgende:
Je ziet duidelijk dat er iets goed mis is daar. Die jongen heeft inderdaad geen leven en is niet gelukkig. Reken maar dat hij dat zelf ook wel weet en daar gerust verandering in zou willen brengen, maar dat het hem alleen gewoon niet lukt. Toen ik het zag had ik zoiets van: "Hoe durven ze dat soort ellende nu op de televisie te vertonen?"
ja heel wat de sportschool .. ze zagen er alleen wel uit als een natte toiletrol met die halters.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:48 schreef Netflier het volgende:
[..]
Het is toch RTL4? Daar hebben ze überhaupt geen moreel besef meer. Kijk bijvoorbeeld naar Robbert van den Broeke. Die gozer is naar mijn idee behoorlijk psychisch in de war, maar het let RTL4 niet om hem toch neer te zetten als kijkbuisattractie Alles voor de kijkcijfers. Wat dat betreft heb ik nog meer respect voor Talpa. Bij bijvoorbeeld Big brother is alles helder klaar en duidelijk, niemand wordt bedonderd.
Die pot had idd wel gelijk. Die jongens hebben een stok achter de deur nodig. Maar met schelden alleen bereik je niks. Bijvoorbeeld dat ze naar de sportschool gingen is al heel wat; het enthousiasme komt later wel.
Ooit wordt het nog wel herhaalt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:50 schreef ambroz het volgende:
emand deze uitzending opgenomen?of kun je deze uitzending nog ergens kijken op intenet?
heb eerste half uur gemist, maar laastte half uur was echt super!!![]()
![]()
![]()
nee joh, dat kwam gewoon door teveel naar een beeldscherm loeren.. Niels gaat emotieloos door het levenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 01:30 schreef Neuralnet het volgende:
Ik meende bij Niels overigens wel tranen in zijn ogen te zien. Zo gelukkig zal hij zich niet voelen.
Zes laptops, voor het geval er eentje uitvalt.quote:Op maandag 20 februari 2006 21:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Zo kansloos dat computer gezin
"Ja mijn kat is mijn vriend"
Volgens mij heeft ie ook echt geen vrienden.
Als zij op vakantie gaan, dan gaan er volgens mij 5 laptops mee
Zes laptops, voor het zeer zeldzame geval die jongens bezoek krijgen. Ze moeten toch wát doen aangezien een conversatie er niet in zit?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:15 schreef Heleen17 het volgende:
Zes laptops, voor het geval er eentje uitvalt.![]()
Ja, stiekem welquote:Op maandag 20 februari 2006 21:13 schreef Renesite het volgende:
Is 1 van die appingedammers een fokuser?
BEN JIJ NIELS DANquote:Op woensdag 22 februari 2006 23:18 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ja, stiekem wel![]()
Toch vind ik het wel lollig om te lezen dat mensen echt een heel verkeerd beeld krijgen van televisie![]()
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
BEN JIJ NIELS DAN????
Hoezo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:33 schreef randfiguur het volgende:
Forum waar die gasten vaak komen: http://forum.kwentje.nl/
Maak een foto met daarbij een briefje met Fok! erop en iedereen gelooft jequote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef Tankiej het volgende:
Wat moet er gebeuren zodat je het wel geloofd dan?
Weet ik niet. Maar iedereen kan even een nieuw acount aanmaken en zeggen dat hij diegene is.quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef Tankiej het volgende:
Wat moet er gebeuren zodat je het wel geloofd dan?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:23 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Maak een foto met daarbij een briefje met Fok! erop en iedereen gelooft je![]()
Dan heb je ook geen levenquote:Op donderdag 23 februari 2006 14:31 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar iedereen kan even een nieuw acount aanmaken en zeggen dat hij diegene is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |