wat kostte dat wel niet!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja mên, ik ben een BioStabil wigger.
Hoogstwaarschijnlijk wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:37 schreef jackson het volgende:
[..]
Tof! Dus je gaat nog ff shoppen later vandaag ?!
Een tientje.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:39 schreef mcDavid het volgende:
TT had veel makkelijker gekund trouwens!
[..]
Tal heeft haar tieten gepost.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:40 schreef nyny83 het volgende:
Nog iets gemist btw? En nee, ik ga niet alles teruglezen
Ik heb geen idee eigenlijk. Heb et weekend niet echt gefoktquote:Op maandag 20 februari 2006 10:40 schreef nyny83 het volgende:
Nog iets gemist btw? En nee, ik ga niet alles teruglezen
Dat wel ja... goed te doenquote:
Whehe. Die dingen koop je gewoon op de rommelmarkt.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
valt nog mee... heb ze op Telsel ook wel voor over de 100 euro gezien volgens mij![]()
Je kan ook een magneet om je nek hangenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe. Die dingen koop je gewoon op de rommelmarkt..
ik mis altijd alle tieten hier, dus dat verbaast me niksquote:
Ik mail ze wel ffquote:
Ja maar het Ying-Yang teken dan!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan ook een magneet om je nek hangen
Die moet je er zelf ff opkrassenquote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Die moet je er zelf ff opkrassen
En het bladgoud dan!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
erop schilderen met tipp-ex natuurlijk.
Geen punt... ik heb mijn complete msnlijst geselecteerd... daar kan jij ook nog wel bijquote:
Je hebt toch van die viltstiften met goude shit. Werkt primaquote:Op maandag 20 februari 2006 10:43 schreef Chowi het volgende:
En het bladgoud dan!
tal.rarquote:Op maandag 20 februari 2006 10:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen punt... ik heb mijn complete msnlijst geselecteerd... daar kan jij ook nog wel bij. Het zit in een rarfile... maar da's logisch
![]()
Doe-het-zelf-BioStabil.quote:
Die van Chowi mag ik niet sturen maar die heb je zelf al denkquote:
Jij snapt etquote:Op maandag 20 februari 2006 10:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Doe-het-zelf-BioStabil..
[afbeelding]
+
[afbeelding]
Waaat?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Die van Chowi mag ik niet sturen maar die heb je zelf al denk
dan stuur je die toch onder een kloon!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Die van Chowi mag ik niet sturen maar die heb je zelf al denk
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan stuur je die toch onder een kloon!
Oh.. ik mag ze wel sturen hoor ik netquote:
Ik kan me niet meer herinneren dat ik jou die foto heb gestuurd.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh.. ik mag ze wel sturen hoor ik net
Goed punt maar ik kreeg net toestemming van d'rquote:Op maandag 20 februari 2006 10:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan stuur je die toch onder een kloon!
jah duurt het nou nog lang, of wat?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Oh.. ik mag ze wel sturen hoor ik net
Had je niet zoveel XTC moeten bikkenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren dat ik jou die foto heb gestuurd..
Wat is lang ?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah duurt het nou nog lang, of wat?
dat was misschien ook onder een kloon?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren dat ik jou die foto heb gestuurd..
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen kloon hebquote:Op maandag 20 februari 2006 10:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat was misschien ook onder een kloon?
Tssss.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:48 schreef jackson het volgende:
[..]
Had je niet zoveel XTC moeten bikken
Die foto dat die biostabiel er zo over hangt is liefquote:
Ja weet ikquote:Op maandag 20 februari 2006 10:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Die foto dat die biostabiel er zo over hangt is lief
Als je dat al lang noemt dan is die mail er binnen no-timequote:
*fapfapfapquote:Op maandag 20 februari 2006 10:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Die foto dat die biostabiel er zo over hangt is lief
Daar heb ik echt een ubersmilie van op msnquote:
Pass eens?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Daar heb ik echt een ubersmilie van op msn
Komt ie dan hehquote:
leen Ch dr biostabil!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:53 schreef Mr-Z het volgende:
goedemorgen.. ik moet godverdomme mijn complete bioritme omgooien in 1 dag
Dan moet je een biostabiel kopen... dan is het meteen weer stabiel enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 10:53 schreef Mr-Z het volgende:
goedemorgen.. ik moet godverdomme mijn complete bioritme omgooien in 1 dag![]()
Hoe duur.. hoe duur?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan moet je een biostabiel kopen... dan is het meteen weer stabiel enzo![]()
Ch kan ze tegenwoordig zelf maken. Vraag het haar maar evenquote:
Ja en 50 voor pijpen.quote:
Jaaaa.... maar over nakende tietjes staat hij goed. Dusquote:Op maandag 20 februari 2006 10:56 schreef Mr-Z het volgende:
Eerste hit op google: http://www.biostabiel.sucks.nl/
dus..quote:Op maandag 20 februari 2006 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Jaaaa.... maar over nakende tietjes staat hij goed. Dus
Dus Ch heeft er 1quote:
Da's makkelijk verdienen, zeg.quote:
Jah alleen 50c is niet echt veel. Maargoed je hoeft er nix voor te doenquote:
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:
Zo is het... zeg het d'r!quote:
spreek voor jezelfquote:Op maandag 20 februari 2006 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah alleen 50c is niet echt veel. Maargoed je hoeft er nix voor te doen![]()
Huh?quote:
Ik zou niet iemand 50c toewerpen en dan nog wat verwachtenquote:
Ach... het gaat maar om 10 euro. Beter dan wedden om ribbenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef Chowi het volgende:
Heb ik weer een weddenschap afgesloten onder niet-nuchtere omstandigheden?.
Nee... jij schijnt de oplossing te hebben voor mijn probleemquote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef Chowi het volgende:
Heb ik weer een weddenschap afgesloten onder niet-nuchtere omstandigheden?.
Ik wel... elke meter die ik op maandag maak is meegenomenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef Misstique het volgende:
Mensen, hebben jullie haast ofzo?
Ja, ik maak zelf BioStabils!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee... jij schijnt de oplossing te hebben voor mijn probleem![]()
NOOIT!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef Misstique het volgende:
Minstens.quote:
En hoe!quote:
Ja! over 20 minuten moet ik naar de bus!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef Misstique het volgende:
Net een condoom... je doet em om en je kan aan de slagquote:
Met een magneet en een dremel en goude viltstiften.quote:
Goeie keus!quote:
Excl. verzendkosten hè.quote:
Mooi heh... en dat het dan ook gewoon werktquote:Op maandag 20 februari 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met een magneet en een dremel en goude viltstiften.
symbolisch mên, het gaat helemaal niet om het geld!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou niet iemand 50c toewerpen en dan nog wat verwachten
Toch niet weer om ribben van Ch hehquote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
symbolisch mên, het gaat helemaal niet om het geld!
Ze komt em brengen men!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
verzenden.. maar ik moet het vandaag nog hebben hé ...
Je kan hem ook gewoon op komen halen, natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
verzenden.. maar ik moet het vandaag nog hebben hé ...
Dan zegt het meer over jou dan over onsquote:Op maandag 20 februari 2006 11:08 schreef Chowi het volgende:
Waarom ben ik toch altijd zo'n veelbesproken onderwerp? IRL is dat ook altijd zo..
Ik denk dat het wel positief is.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zegt het meer over jou dan over ons
Maak er dan voor mij ook maar 1. Ik kom er zo aanquote:Op maandag 20 februari 2006 11:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon op komen halen, natuurlijk.
oke! Ik spring NU in de auto!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon op komen halen, natuurlijk.
Gelukkigquote:
het gaat om de passie, de vurige liefde, mên!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Toch niet weer om ribben van Ch heh?
En dat uit jou mondquote:Op maandag 20 februari 2006 11:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het gaat om de passie, de vurige liefde, mên!
Wezep. Of Zwolle, maakt niet uit mên.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oke! Ik spring NU in de auto!
(waarheen?)
Zwolle... aiii... grafeindquote:Op maandag 20 februari 2006 11:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wezep. Of Zwolle, maakt niet uit mên.
Een graf is heul niet lang mên!quote:
Oh....quote:
quote:
Kleine typo van mijquote:
Da's nog een eind weg..quote:Op maandag 20 februari 2006 11:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wezep. Of Zwolle, maakt niet uit mên.
Laat je rijden.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:12 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Da's nog een eind weg..En als ik nu in de auto stap slaap ik al voordat ik de straat uit ben
![]()
Ik ontmoet je wel in je dromen.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:12 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Da's nog een eind weg..En als ik nu in de auto stap slaap ik al voordat ik de straat uit ben
![]()
Minstens.... dan zie je de eiffeltoren in je achteruitkijkspiegelquote:
Lief gezegt.... maar gelulquote:
Ja, whatever.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:13 schreef Chowi het volgende:
We zijn alweer op pagina drie. Goed werk, krulletjes.
Bwhehe... tis toch zoquote:
Ligt eraan hoe je pagina's staan ingesteld maar tochquote:Op maandag 20 februari 2006 11:13 schreef Chowi het volgende:
We zijn alweer op pagina drie. Goed werk, knulletjes.
Ja, maar het klinkt altijd wel uitermate puik.quote:
Ik weet niet waar je op doelt ?!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat was niet persoonlijk bedoelt hoop ik?
Like i saidquote:Op maandag 20 februari 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar het klinkt altijd wel uitermate puik.
*ook krullen heeftquote:Op maandag 20 februari 2006 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op doelt ?!
Maar ik doelde op mezelf![]()
50.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je pagina's staan ingesteld maar toch![]()
Geile bende!quote:
25 hierquote:
op 302quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je pagina's staan ingesteld maar toch![]()
Puik. Dan past het er allemaal lekker opquote:
Inderdaad.! Ik zoek het niet al die pagina's... Nadeel is af en toe wel als er een topic vol plaatjes staat het wel ff laden isquote:Op maandag 20 februari 2006 11:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Puik. Dan past het er allemaal lekker op![]()
Ik vind het wel fijn als het er niet teveel zijn. Die lange rijen vind ik niet echt fijn. Thuis wel beter dan op stage overigensquote:Op maandag 20 februari 2006 11:18 schreef Chowi het volgende:
Ik heb er even 150 van gemaakt.
Smaken verschillenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:19 schreef mcDavid het volgende:
50 is puikend.
25 maakt de topiclist onoverzichtelijk, 300 maakt onduidelijk hoe vol een topic zit.
Voor mijquote:Op maandag 20 februari 2006 11:25 schreef Chowi het volgende:
Ban!
Nee... fok!ken en echt werken gaat niet lekker samen.quote:
Op stage mag et wel van jouquote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef Chowi het volgende:
Fok!ken op je werk is ook niet goed hè, Mt..
Lekker muziekje erbijquote:Op maandag 20 februari 2006 11:28 schreef Mr-Z het volgende:
Fokken! en wakker worden gaat wel goed samen![]()
Mits geen kuttelefoontjesquote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef Chowi het volgende:
Fok!ken op je werk is ook niet goed hè, Mt..
Die zeker veel te lang durenquote:
Dan nog kan ik een muziekje altijd wel hebbenquote:
+N.quote:
gewoon ruis nadoen en iets mompelen over slechte lijn en erop tyfen die hoornquote:
Uurtje nog dan eten ik even wat. Maar het gaat inderdaad wel op een lekker tempoquote:Op maandag 20 februari 2006 11:48 schreef nyny83 het volgende:
sjow, meeting gehad en meteen 4 pagina's gemist. Gaat hard vanochtend
Bijna lunchtijd![]()
*noteert.....quote:
-gekomen?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef Chowi het volgende:
Kláár.
Nou meid... dat is snelquote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef Chowi het volgende:
Kláár.
Knetters.... had ik maar wat langer geslapen vanachtquote:Op maandag 20 februari 2006 12:29 schreef JDude het volgende:
* JDude is net wakker
Ook eerst maar eens even wat eten dan.
The story of my life.quote:
Iemand met pitquote:
Welnee. Maak jezelf niets wijs.quote:
Shitquote:
quote:
quote:
Zo hoort het.quote:
Dat zei je al jaquote:
Jahaa.... tof is andersquote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef Mr-Z het volgende:
pffff
Was et watquote:Op maandag 20 februari 2006 13:03 schreef Misstique het volgende:
Ook weer trug van lunch.
Én bier.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:03 schreef Chowi het volgende:
Tieten.
En fituurquote:
Nee, ik zit vol van alle troep die ik naar binnen heb gewerkt.quote:
Minder eten dan ofzo. Hoe was je weekend trouwensquote:Op maandag 20 februari 2006 13:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, ik zit vol van alle troep die ik naar binnen heb gewerkt.
Misschien.quote:
Moet kunnen naast bierquote:
Dan ben je beter bezig dan ikquote:Op maandag 20 februari 2006 13:07 schreef Litso het volgende:
Ik heb al heel veel voor school gedaan vandaag.
drelew edreekegmO
Eng!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:07 schreef Litso het volgende:
Ik heb al heel veel voor school gedaan vandaag.
drelew edreekegmO
Dat hadden jullie dus moeten lezen als: ik zit al uren op school te fok!ken en ik ben niet van plan dat te veranderenquote:
Maar het idee alleen al jaagt me de stuipen op het spreekwoordelijke lijf.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat hadden jullie dus moeten lezen als: ik zit al uren op school te fok!ken en ik ben niet van plan dat te veranderen
Weekend was top.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Minder eten dan ofzo. Hoe was je weekend trouwens![]()
Dat is meuj!quote:
In zijn algemeen erg goed.... maar in de trein wel relaxed... je hebt dan ook weinig beters te doenquote:
de rit vloog weer eens om!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
In zijn algemeen erg goed.... maar in de trein wel relaxed... je hebt dan ook weinig beters te doen
Maar natuurlijk krullevaarquote:Op maandag 20 februari 2006 13:21 schreef Litso het volgende:
Misstiek? Vind je me nog aantrekkelijk?
Ideaal is dat ja. En je bent nu weer op je kamer alsin "studiehuis" ofzoquote:
Ik zat aan de foonquote:Op maandag 20 februari 2006 13:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
deed je nog zwaaien? ik had het ff gemist
En niet eens even zwaaien naar die arme knaapquote:
dat bedoel ik maar! die jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef jackson het volgende:
[..]
En niet eens even zwaaien naar die arme knaap
"No, I am sorry you are calling all the way from Abu Dhabi sir, I'm going to have to put you on hold, because I need to go to the window and wave at some bus."quote:
JA precies..... maar dat deed je niet. Strak je mond houden en die knaap zonder wuif laten zittenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
"No, I am sorry you are calling all the way from Abu Dhabi sir, I'm going to have to put you on hold, because I need to go to the window and wave at some bus."
Kan je niet uit het raam springen ?!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:43 schreef Misstique het volgende:
*dichtsbijzijnde brug zoekt.
Schopje R&P.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:43 schreef Misstique het volgende:
*kras
Moet je ff een modje roepenquote:
helaas, weinig hoge bruggen in a'foort!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:43 schreef Misstique het volgende:
*dichtsbijzijnde brug zoekt.
Nee, dan breek ik niks significants als nek of rug.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan je niet uit het raam springen ?!
Hmm.. dat is de moeite dan niet neequote:Op maandag 20 februari 2006 13:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, dan breek ik niks significants als nek of rug.
bovendien zou dat zonde zijn van het raamquote:Op maandag 20 februari 2006 13:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm.. dat is de moeite dan niet nee
Die hoef je toch niet te beschadigenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bovendien zou dat zonde zijn van het raam
Mt.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:47 schreef Misstique het volgende:
JD.
Als ze niet voor mijn auto springen lijkt me vandaag een prima dagquote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt.
[ [afbeelding] ]
Als er mensen zo nodig moeten springen, doe het dan vandaag, ik hoef de deur niet uit dus heb dan iig geen last van de vertragingen.
Logisch enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 13:56 schreef Litso het volgende:
En niet op mijn stoep springen aub.
Wel knikkeren?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:56 schreef Litso het volgende:
En niet op mijn stoep springen aub.
Mits potjequote:
laatste met muur!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom maar op, dan versla ik je!
Met houwens!
3 gewoontjes ruilen voor een Spaanse?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom maar op, dan versla ik je!
Met houwens!
Als je hiermee aankomt in PUB begrijpt niemand het meer denk ikquote:
Bôh gek tuurlijk niet dôhquote:Op maandag 20 februari 2006 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je hiermee aankomt in PUB begrijpt niemand het meer denk ik
Ik volg het ook nietquote:Op maandag 20 februari 2006 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je hiermee aankomt in PUB begrijpt niemand het meer denk ik
niet. geduld...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:20 schreef Misstique het volgende:
Kut! Ik heb per ongeluk in My AT op reset cookie gedrukt en nu ben ik mn rooie mapjes kwijt.. weet iemand hoe ik dit weer kan terugdraaien?![]()
Ik weet niet eens wat het betekent, wilde iets bookmarken maar zat te ver naar linksquote:
Gebruik dan ook gewoon de TVP.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
Ik weet niet eens wat het betekent, wilde iets bookmarken maar zat te ver naar links![]()
Mt.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
c.
Janet is dan ook, naar ik aanneem, een vrouw.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:26 schreef cerror het volgende:
Janet zit zich druk te maken hier, alles weer op het laatste moment.
vergelijk het met de optie "als gelezen markeren" in je mailbox. de mapjes worden weer rood als er opnieuw gereageerd is.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het betekent, wilde iets bookmarken maar zat te ver naar links![]()
ja, overbodige info dus, c!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Janet is dan ook, naar ik aanneem, een vrouw.
Naja, afwassen en lege blikken weggooien.quote:
Ah, vrij nutteloze functie dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vergelijk het met de optie "als gelezen markeren" in je mailbox. de mapjes worden weer rood als er opnieuw gereageerd is.
vooral moderators schijnen er nogal dol op te zijn...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah, vrij nutteloze functie dus.
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vooral moderators schijnen er nogal dol op te zijn...
ja dus.
Correct.... ben nog rot van et weekend en moet vanavond ook nog werkenquote:
Ik vind het inderdaad erg handig. Toeval?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vooral moderators schijnen er nogal dol op te zijn...
ja dus.
inkoppertje hequote:
Pesten is relatief.... je kan et beter sportief oppakken enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 14:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
inkoppertje he
Zijn jullie eindelijk opgehouden met het pesten van Jackson?
ja, of zeggen dat het je niet boeit hequote:Op maandag 20 februari 2006 14:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Pesten is relatief.... je kan et beter sportief oppakken enzo
Hij zat eraan te komen hehquote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ja, of zeggen dat het je niet boeit he
ik hou al op
Ik wil bier! NU!
sorry, ik zal mijn autoreply-script dat topics scant op de woorden "tieten" en "kut" uitzettenquote:
Nog een paar uur werken en dan is et weekendquote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Misstique het volgende:
Is t al bijna weekend?
bijna. echt waar.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Misstique het volgende:
Is t al bijna weekend?
Nog 27 uurquote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Nog een paar uur werken en dan is et weekend![]()
lijkt me verstandig, vooral op je werkquote:Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sorry, ik zal mijn autoreply-script dat topics scant op de woorden "tieten" en "kut" uitzetten
Dan werk je er een stuk minder dan ik... een heel stuk minderquote:
Yup, vrijdag vrijquote:
Hahaha.... met een halve line-upquote:Op maandag 20 februari 2006 14:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, vrijdag vrij
Naar het ABN-AMRO toernooi![]()
Beer van een vent is dat zegquote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef Misstique het volgende:
Balen idd, al die tennissers die hebben afgezegd, vooral Nadal!
mjah, niet meer kwijlen langs de tennisbaan. Maar ach, misschien zitten er wel wat lekkere qualifiers tussenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef Misstique het volgende:
Uiteraardquote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef nyny83 het volgende:
Niet dat het uitmaakt, je komt tenslotte voor het tennis. Toch?
oh, het gaat over tennisquote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef Misstique het volgende:
gaat volgens mij niet zo goed samen met de B, en is dus iidd niet gepast. Aanpassen maar?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doet XTC in BeF?
biostabil opheffenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doet XTC in BeF?
neuh, nog geen maikuul gespot gelukkig!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef Litso het volgende:
Ik ben nodig?
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neuh, nog geen maikuul gespot gelukkig!
Ik dacht het gaat de hardcore kant op hier in BeF.quote:
neuh, alleen "bepaalde users"quote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht het gaat de hardcore kant op hier in BeF.
liever nietquote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht het gaat de hardcore kant op hier in BeF.
wat was er 24 uur en 48 minuten na de oprichting van [BeF]??quote:Op maandag 20 februari 2006 15:40 schreef JDude het volgende:
30 juni 2005 @ 17:26.
Mijn eerste post in deze reekschquote:Op maandag 20 februari 2006 15:43 schreef mcDavid het volgende:
wat was er 24 uur en 48 minuten na de oprichting van [BeF]??
Die van mij liet langer op zich wachten denk ikquote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn eerste post in deze reeksch
Zit uit pure verveling door oude MyAT pagina's te bladeren.
die van mij was zelfs in 2006. Wat ben ik toch een kutnewbiequote:Op maandag 20 februari 2006 15:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Die van mij liet langer op zich wachten denk ik
Tique zie ik sowieso nooit meer online komen, volgens mij heeft die een sociaal leven gekregen ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:03 schreef JDude het volgende:
Mooi ook om te zien dat er mensen van toen nog steeds bij zijn na 400+ delen.
Uiteraard zijn er ook afvallers geweest, iemand ooit nog van Tique gehoord?
Of TLK (a.k.a. Sourcy 2) hier gespot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |