oke! Ik spring NU in de auto!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon op komen halen, natuurlijk.
Gelukkigquote:
het gaat om de passie, de vurige liefde, mên!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Toch niet weer om ribben van Ch heh?
En dat uit jou mondquote:Op maandag 20 februari 2006 11:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het gaat om de passie, de vurige liefde, mên!
Wezep. Of Zwolle, maakt niet uit mên.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:09 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oke! Ik spring NU in de auto!
(waarheen?)
Zwolle... aiii... grafeindquote:Op maandag 20 februari 2006 11:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wezep. Of Zwolle, maakt niet uit mên.
Een graf is heul niet lang mên!quote:
Oh....quote:
quote:
Kleine typo van mijquote:
Da's nog een eind weg..quote:Op maandag 20 februari 2006 11:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wezep. Of Zwolle, maakt niet uit mên.
Laat je rijden.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:12 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Da's nog een eind weg..En als ik nu in de auto stap slaap ik al voordat ik de straat uit ben
![]()
Ik ontmoet je wel in je dromen.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:12 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Da's nog een eind weg..En als ik nu in de auto stap slaap ik al voordat ik de straat uit ben
![]()
Minstens.... dan zie je de eiffeltoren in je achteruitkijkspiegelquote:
Lief gezegt.... maar gelulquote:
Ja, whatever.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2006 11:13 schreef Chowi het volgende:
We zijn alweer op pagina drie. Goed werk, krulletjes.
Bwhehe... tis toch zoquote:
Ligt eraan hoe je pagina's staan ingesteld maar tochquote:Op maandag 20 februari 2006 11:13 schreef Chowi het volgende:
We zijn alweer op pagina drie. Goed werk, knulletjes.
Ja, maar het klinkt altijd wel uitermate puik.quote:
Ik weet niet waar je op doelt ?!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat was niet persoonlijk bedoelt hoop ik?
Like i saidquote:Op maandag 20 februari 2006 11:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, maar het klinkt altijd wel uitermate puik.
*ook krullen heeftquote:Op maandag 20 februari 2006 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je op doelt ?!
Maar ik doelde op mezelf![]()
50.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je pagina's staan ingesteld maar toch![]()
Geile bende!quote:
25 hierquote:
op 302quote:Op maandag 20 februari 2006 11:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je pagina's staan ingesteld maar toch![]()
Puik. Dan past het er allemaal lekker opquote:
Inderdaad.! Ik zoek het niet al die pagina's... Nadeel is af en toe wel als er een topic vol plaatjes staat het wel ff laden isquote:Op maandag 20 februari 2006 11:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Puik. Dan past het er allemaal lekker op![]()
Ik vind het wel fijn als het er niet teveel zijn. Die lange rijen vind ik niet echt fijn. Thuis wel beter dan op stage overigensquote:Op maandag 20 februari 2006 11:18 schreef Chowi het volgende:
Ik heb er even 150 van gemaakt.
Smaken verschillenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:19 schreef mcDavid het volgende:
50 is puikend.
25 maakt de topiclist onoverzichtelijk, 300 maakt onduidelijk hoe vol een topic zit.
Voor mijquote:Op maandag 20 februari 2006 11:25 schreef Chowi het volgende:
Ban!
Nee... fok!ken en echt werken gaat niet lekker samen.quote:
Op stage mag et wel van jouquote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef Chowi het volgende:
Fok!ken op je werk is ook niet goed hè, Mt..
Lekker muziekje erbijquote:Op maandag 20 februari 2006 11:28 schreef Mr-Z het volgende:
Fokken! en wakker worden gaat wel goed samen![]()
Mits geen kuttelefoontjesquote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef Chowi het volgende:
Fok!ken op je werk is ook niet goed hè, Mt..
Die zeker veel te lang durenquote:
Dan nog kan ik een muziekje altijd wel hebbenquote:
+N.quote:
gewoon ruis nadoen en iets mompelen over slechte lijn en erop tyfen die hoornquote:
Uurtje nog dan eten ik even wat. Maar het gaat inderdaad wel op een lekker tempoquote:Op maandag 20 februari 2006 11:48 schreef nyny83 het volgende:
sjow, meeting gehad en meteen 4 pagina's gemist. Gaat hard vanochtend
Bijna lunchtijd![]()
*noteert.....quote:
Nou meid... dat is snelquote:Op maandag 20 februari 2006 12:30 schreef Chowi het volgende:
Kláár.
Knetters.... had ik maar wat langer geslapen vanachtquote:Op maandag 20 februari 2006 12:29 schreef JDude het volgende:
* JDude is net wakker
Ook eerst maar eens even wat eten dan.
The story of my life.quote:
Iemand met pitquote:
Welnee. Maak jezelf niets wijs.quote:
Shitquote:
quote:
quote:
Zo hoort het.quote:
Dat zei je al jaquote:
Jahaa.... tof is andersquote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef Mr-Z het volgende:
pffff
Was et watquote:Op maandag 20 februari 2006 13:03 schreef Misstique het volgende:
Ook weer trug van lunch.
Én bier.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:03 schreef Chowi het volgende:
Tieten.
En fituurquote:
Nee, ik zit vol van alle troep die ik naar binnen heb gewerkt.quote:
Minder eten dan ofzo. Hoe was je weekend trouwensquote:Op maandag 20 februari 2006 13:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, ik zit vol van alle troep die ik naar binnen heb gewerkt.
Misschien.quote:
Moet kunnen naast bierquote:
Dan ben je beter bezig dan ikquote:Op maandag 20 februari 2006 13:07 schreef Litso het volgende:
Ik heb al heel veel voor school gedaan vandaag.
drelew edreekegmO
Eng!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:07 schreef Litso het volgende:
Ik heb al heel veel voor school gedaan vandaag.
drelew edreekegmO
Dat hadden jullie dus moeten lezen als: ik zit al uren op school te fok!ken en ik ben niet van plan dat te veranderenquote:
Maar het idee alleen al jaagt me de stuipen op het spreekwoordelijke lijf.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat hadden jullie dus moeten lezen als: ik zit al uren op school te fok!ken en ik ben niet van plan dat te veranderen
Weekend was top.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Minder eten dan ofzo. Hoe was je weekend trouwens![]()
Dat is meuj!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |