leen Ch dr biostabil!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:53 schreef Mr-Z het volgende:
goedemorgen.. ik moet godverdomme mijn complete bioritme omgooien in 1 dag
Dan moet je een biostabiel kopen... dan is het meteen weer stabiel enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 10:53 schreef Mr-Z het volgende:
goedemorgen.. ik moet godverdomme mijn complete bioritme omgooien in 1 dag![]()
Hoe duur.. hoe duur?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan moet je een biostabiel kopen... dan is het meteen weer stabiel enzo![]()
Ch kan ze tegenwoordig zelf maken. Vraag het haar maar evenquote:
Ja en 50 voor pijpen.quote:
Jaaaa.... maar over nakende tietjes staat hij goed. Dusquote:Op maandag 20 februari 2006 10:56 schreef Mr-Z het volgende:
Eerste hit op google: http://www.biostabiel.sucks.nl/
dus..quote:Op maandag 20 februari 2006 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Jaaaa.... maar over nakende tietjes staat hij goed. Dus
Dus Ch heeft er 1quote:
Da's makkelijk verdienen, zeg.quote:
Jah alleen 50c is niet echt veel. Maargoed je hoeft er nix voor te doenquote:
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:
Zo is het... zeg het d'r!quote:
spreek voor jezelfquote:Op maandag 20 februari 2006 10:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah alleen 50c is niet echt veel. Maargoed je hoeft er nix voor te doen![]()
Huh?quote:
Ik zou niet iemand 50c toewerpen en dan nog wat verwachtenquote:
Ach... het gaat maar om 10 euro. Beter dan wedden om ribbenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef Chowi het volgende:
Heb ik weer een weddenschap afgesloten onder niet-nuchtere omstandigheden?.
Nee... jij schijnt de oplossing te hebben voor mijn probleemquote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef Chowi het volgende:
Heb ik weer een weddenschap afgesloten onder niet-nuchtere omstandigheden?.
Ik wel... elke meter die ik op maandag maak is meegenomenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef Misstique het volgende:
Mensen, hebben jullie haast ofzo?
Ja, ik maak zelf BioStabils!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Nee... jij schijnt de oplossing te hebben voor mijn probleem![]()
NOOIT!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef Misstique het volgende:
Minstens.quote:
En hoe!quote:
Ja! over 20 minuten moet ik naar de bus!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:04 schreef Misstique het volgende:
Net een condoom... je doet em om en je kan aan de slagquote:
Met een magneet en een dremel en goude viltstiften.quote:
Goeie keus!quote:
Excl. verzendkosten hè.quote:
Mooi heh... en dat het dan ook gewoon werktquote:Op maandag 20 februari 2006 11:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met een magneet en een dremel en goude viltstiften.
symbolisch mên, het gaat helemaal niet om het geld!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou niet iemand 50c toewerpen en dan nog wat verwachten
Toch niet weer om ribben van Ch hehquote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
symbolisch mên, het gaat helemaal niet om het geld!
Ze komt em brengen men!quote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
verzenden.. maar ik moet het vandaag nog hebben hé ...
Je kan hem ook gewoon op komen halen, natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:07 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
verzenden.. maar ik moet het vandaag nog hebben hé ...
Dan zegt het meer over jou dan over onsquote:Op maandag 20 februari 2006 11:08 schreef Chowi het volgende:
Waarom ben ik toch altijd zo'n veelbesproken onderwerp? IRL is dat ook altijd zo..
Ik denk dat het wel positief is.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Dan zegt het meer over jou dan over ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |