In zijn algemeen erg goed.... maar in de trein wel relaxed... je hebt dan ook weinig beters te doenquote:
de rit vloog weer eens om!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:24 schreef jackson het volgende:
[..]
In zijn algemeen erg goed.... maar in de trein wel relaxed... je hebt dan ook weinig beters te doen
Maar natuurlijk krullevaarquote:Op maandag 20 februari 2006 13:21 schreef Litso het volgende:
Misstiek? Vind je me nog aantrekkelijk?
Ideaal is dat ja. En je bent nu weer op je kamer alsin "studiehuis" ofzoquote:
Ik zat aan de foonquote:Op maandag 20 februari 2006 13:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
deed je nog zwaaien? ik had het ff gemist
En niet eens even zwaaien naar die arme knaapquote:
dat bedoel ik maar! die jeugd van tegenwoordigquote:Op maandag 20 februari 2006 13:34 schreef jackson het volgende:
[..]
En niet eens even zwaaien naar die arme knaap
"No, I am sorry you are calling all the way from Abu Dhabi sir, I'm going to have to put you on hold, because I need to go to the window and wave at some bus."quote:
JA precies..... maar dat deed je niet. Strak je mond houden en die knaap zonder wuif laten zittenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
"No, I am sorry you are calling all the way from Abu Dhabi sir, I'm going to have to put you on hold, because I need to go to the window and wave at some bus."
Kan je niet uit het raam springen ?!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:43 schreef Misstique het volgende:
*dichtsbijzijnde brug zoekt.
Moet je ff een modje roepenquote:
helaas, weinig hoge bruggen in a'foort!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:43 schreef Misstique het volgende:
*dichtsbijzijnde brug zoekt.
Nee, dan breek ik niks significants als nek of rug.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Kan je niet uit het raam springen ?!
Hmm.. dat is de moeite dan niet neequote:Op maandag 20 februari 2006 13:47 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, dan breek ik niks significants als nek of rug.
bovendien zou dat zonde zijn van het raamquote:Op maandag 20 februari 2006 13:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm.. dat is de moeite dan niet nee
Die hoef je toch niet te beschadigenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bovendien zou dat zonde zijn van het raam
Mt.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:47 schreef Misstique het volgende:
JD.
]
Als ze niet voor mijn auto springen lijkt me vandaag een prima dagquote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt.
[ [afbeelding] ]
Als er mensen zo nodig moeten springen, doe het dan vandaag, ik hoef de deur niet uit dus heb dan iig geen last van de vertragingen.
Logisch enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 13:56 schreef Litso het volgende:
En niet op mijn stoep springen aub.
Wel knikkeren?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:56 schreef Litso het volgende:
En niet op mijn stoep springen aub.
Mits potjequote:
laatste met muur!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom maar op, dan versla ik je!
Met houwens!
3 gewoontjes ruilen voor een Spaanse?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom maar op, dan versla ik je!
Met houwens!
Bôh gek tuurlijk niet dôhquote:Op maandag 20 februari 2006 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je hiermee aankomt in PUB begrijpt niemand het meer denk ik
Ik volg het ook nietquote:Op maandag 20 februari 2006 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je hiermee aankomt in PUB begrijpt niemand het meer denk ik
niet. geduld...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:20 schreef Misstique het volgende:
Kut! Ik heb per ongeluk in My AT op reset cookie gedrukt en nu ben ik mn rooie mapjes kwijt.. weet iemand hoe ik dit weer kan terugdraaien?![]()
Ik weet niet eens wat het betekent, wilde iets bookmarken maar zat te ver naar linksquote:
Gebruik dan ook gewoon de TVP.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
Ik weet niet eens wat het betekent, wilde iets bookmarken maar zat te ver naar links![]()
Mt.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
c.
Janet is dan ook, naar ik aanneem, een vrouw.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:26 schreef cerror het volgende:
Janet zit zich druk te maken hier, alles weer op het laatste moment.
vergelijk het met de optie "als gelezen markeren" in je mailbox. de mapjes worden weer rood als er opnieuw gereageerd is.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het betekent, wilde iets bookmarken maar zat te ver naar links![]()
ja, overbodige info dus, c!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Janet is dan ook, naar ik aanneem, een vrouw.
Naja, afwassen en lege blikken weggooien.quote:
Ah, vrij nutteloze functie dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vergelijk het met de optie "als gelezen markeren" in je mailbox. de mapjes worden weer rood als er opnieuw gereageerd is.
vooral moderators schijnen er nogal dol op te zijn...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah, vrij nutteloze functie dus.
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vooral moderators schijnen er nogal dol op te zijn...
ja dus.
Correct.... ben nog rot van et weekend en moet vanavond ook nog werkenquote:
Ik vind het inderdaad erg handig. Toeval?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vooral moderators schijnen er nogal dol op te zijn...
ja dus.
inkoppertje hequote:
Pesten is relatief.... je kan et beter sportief oppakken enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 14:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
inkoppertje he
Zijn jullie eindelijk opgehouden met het pesten van Jackson?
ja, of zeggen dat het je niet boeit hequote:Op maandag 20 februari 2006 14:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Pesten is relatief.... je kan et beter sportief oppakken enzo
Hij zat eraan te komen hehquote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ja, of zeggen dat het je niet boeit he
ik hou al op
Ik wil bier! NU!
sorry, ik zal mijn autoreply-script dat topics scant op de woorden "tieten" en "kut" uitzettenquote:
Nog een paar uur werken en dan is et weekendquote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Misstique het volgende:
Is t al bijna weekend?
bijna. echt waar.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Misstique het volgende:
Is t al bijna weekend?
Nog 27 uurquote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Nog een paar uur werken en dan is et weekend![]()
lijkt me verstandig, vooral op je werkquote:Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sorry, ik zal mijn autoreply-script dat topics scant op de woorden "tieten" en "kut" uitzetten
Dan werk je er een stuk minder dan ik... een heel stuk minderquote:
Yup, vrijdag vrijquote:
Hahaha.... met een halve line-upquote:Op maandag 20 februari 2006 14:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, vrijdag vrij
Naar het ABN-AMRO toernooi![]()
Beer van een vent is dat zegquote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef Misstique het volgende:
Balen idd, al die tennissers die hebben afgezegd, vooral Nadal!
mjah, niet meer kwijlen langs de tennisbaan. Maar ach, misschien zitten er wel wat lekkere qualifiers tussenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef Misstique het volgende:
Uiteraardquote:Op maandag 20 februari 2006 15:02 schreef nyny83 het volgende:
Niet dat het uitmaakt, je komt tenslotte voor het tennis. Toch?
oh, het gaat over tennisquote:Op maandag 20 februari 2006 15:00 schreef Misstique het volgende:
gaat volgens mij niet zo goed samen met de B, en is dus iidd niet gepast. Aanpassen maar?quote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doet XTC in BeF?
biostabil opheffenquote:Op maandag 20 februari 2006 15:05 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doet XTC in BeF?
neuh, nog geen maikuul gespot gelukkig!quote:Op maandag 20 februari 2006 15:07 schreef Litso het volgende:
Ik ben nodig?
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:08 schreef mcDavid het volgende:
[..]
neuh, nog geen maikuul gespot gelukkig!
Ik dacht het gaat de hardcore kant op hier in BeF.quote:
neuh, alleen "bepaalde users"quote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht het gaat de hardcore kant op hier in BeF.
liever nietquote:Op maandag 20 februari 2006 15:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik dacht het gaat de hardcore kant op hier in BeF.
wat was er 24 uur en 48 minuten na de oprichting van [BeF]??quote:Op maandag 20 februari 2006 15:40 schreef JDude het volgende:
30 juni 2005 @ 17:26.
Mijn eerste post in deze reekschquote:Op maandag 20 februari 2006 15:43 schreef mcDavid het volgende:
wat was er 24 uur en 48 minuten na de oprichting van [BeF]??
Die van mij liet langer op zich wachten denk ikquote:Op maandag 20 februari 2006 15:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn eerste post in deze reeksch
Zit uit pure verveling door oude MyAT pagina's te bladeren.
die van mij was zelfs in 2006. Wat ben ik toch een kutnewbiequote:Op maandag 20 februari 2006 15:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Die van mij liet langer op zich wachten denk ik
Tique zie ik sowieso nooit meer online komen, volgens mij heeft die een sociaal leven gekregen ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2006 16:03 schreef JDude het volgende:
Mooi ook om te zien dat er mensen van toen nog steeds bij zijn na 400+ delen.
Uiteraard zijn er ook afvallers geweest, iemand ooit nog van Tique gehoord?
Of TLK (a.k.a. Sourcy 2) hier gespot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |