Naja, afwassen en lege blikken weggooien.quote:
Ah, vrij nutteloze functie dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vergelijk het met de optie "als gelezen markeren" in je mailbox. de mapjes worden weer rood als er opnieuw gereageerd is.
vooral moderators schijnen er nogal dol op te zijn...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah, vrij nutteloze functie dus.
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vooral moderators schijnen er nogal dol op te zijn...
ja dus.
Correct.... ben nog rot van et weekend en moet vanavond ook nog werkenquote:
Ik vind het inderdaad erg handig. Toeval?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vooral moderators schijnen er nogal dol op te zijn...
ja dus.
inkoppertje hequote:
Pesten is relatief.... je kan et beter sportief oppakken enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 14:42 schreef nyny83 het volgende:
[..]
inkoppertje he
Zijn jullie eindelijk opgehouden met het pesten van Jackson?
ja, of zeggen dat het je niet boeit hequote:Op maandag 20 februari 2006 14:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Pesten is relatief.... je kan et beter sportief oppakken enzo
Hij zat eraan te komen hehquote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef nyny83 het volgende:
[..]
ja, of zeggen dat het je niet boeit he
ik hou al op
Ik wil bier! NU!
sorry, ik zal mijn autoreply-script dat topics scant op de woorden "tieten" en "kut" uitzettenquote:
Nog een paar uur werken en dan is et weekendquote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Misstique het volgende:
Is t al bijna weekend?
bijna. echt waar.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef Misstique het volgende:
Is t al bijna weekend?
Nog 27 uurquote:Op maandag 20 februari 2006 14:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Nog een paar uur werken en dan is et weekend![]()
lijkt me verstandig, vooral op je werkquote:Op maandag 20 februari 2006 14:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
sorry, ik zal mijn autoreply-script dat topics scant op de woorden "tieten" en "kut" uitzetten
Dan werk je er een stuk minder dan ik... een heel stuk minderquote:
Yup, vrijdag vrijquote:
Hahaha.... met een halve line-upquote:Op maandag 20 februari 2006 14:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yup, vrijdag vrij
Naar het ABN-AMRO toernooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |