Die hoef je toch niet te beschadigenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bovendien zou dat zonde zijn van het raam
Mt.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:47 schreef Misstique het volgende:
JD.
]
Als ze niet voor mijn auto springen lijkt me vandaag een prima dagquote:Op maandag 20 februari 2006 13:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Mt.
[ [afbeelding] ]
Als er mensen zo nodig moeten springen, doe het dan vandaag, ik hoef de deur niet uit dus heb dan iig geen last van de vertragingen.
Logisch enzoquote:Op maandag 20 februari 2006 13:56 schreef Litso het volgende:
En niet op mijn stoep springen aub.
Wel knikkeren?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:56 schreef Litso het volgende:
En niet op mijn stoep springen aub.
Mits potjequote:
laatste met muur!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom maar op, dan versla ik je!
Met houwens!
3 gewoontjes ruilen voor een Spaanse?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:09 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom maar op, dan versla ik je!
Met houwens!
Bôh gek tuurlijk niet dôhquote:Op maandag 20 februari 2006 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je hiermee aankomt in PUB begrijpt niemand het meer denk ik
Ik volg het ook nietquote:Op maandag 20 februari 2006 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Als je hiermee aankomt in PUB begrijpt niemand het meer denk ik
niet. geduld...quote:Op maandag 20 februari 2006 14:20 schreef Misstique het volgende:
Kut! Ik heb per ongeluk in My AT op reset cookie gedrukt en nu ben ik mn rooie mapjes kwijt.. weet iemand hoe ik dit weer kan terugdraaien?![]()
Ik weet niet eens wat het betekent, wilde iets bookmarken maar zat te ver naar linksquote:
Gebruik dan ook gewoon de TVP.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
Ik weet niet eens wat het betekent, wilde iets bookmarken maar zat te ver naar links![]()
Mt.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
c.
Janet is dan ook, naar ik aanneem, een vrouw.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:26 schreef cerror het volgende:
Janet zit zich druk te maken hier, alles weer op het laatste moment.
vergelijk het met de optie "als gelezen markeren" in je mailbox. de mapjes worden weer rood als er opnieuw gereageerd is.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het betekent, wilde iets bookmarken maar zat te ver naar links![]()
ja, overbodige info dus, c!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Janet is dan ook, naar ik aanneem, een vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |