Bier.quote:
Dat is klote dan. Vond die kerel dat zelf ook nietquote:
jewel... maarja wat doe je dr aanquote:Op maandag 20 februari 2006 09:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is klote dan. Vond die kerel dat zelf ook niet?
Goedemorgenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:54 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Erg weinigquote:Op maandag 20 februari 2006 09:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jewel... maarja wat doe je dr aan
Was goed! Lekker om het weekend mee in te luidenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hoe beviel de mix van mij in zijn geheel?
Meuj... leuk om te horen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was goed! Lekker om het weekend mee in te luiden
Ideaal.... maar geen behoefte je bed weer in te duikenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nope, maandagen heb ik vrij! [14.gif]
daarentegen geen vakantie deze week... [13.gif]
Ik moet wel wat doen ja.. niet dat ik blaak van zinquote:Op maandag 20 februari 2006 10:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Meuj... leuk om te horen.
Druk vandaag ?! (of is dat een stomme vraag)
Die gedachte kwam ook niet echt in me op dat je er zin in zou hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet wel wat doen ja.. niet dat ik blaak van zin![]()
vervelend fenomeen is dat tochquote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Chowi het volgende:
Vrij weinig, eigenlijk. Ik ben harstikke moe, van het niks doen.
Zonde zonde... In het weekend moet je wel knallen natuurlijk!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Chowi het volgende:
Vrij weinig, eigenlijk. Ik ben harstikke moe, van het niks doen.
...in amersfoort?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet wel wat doen ja.. niet dat ik blaak van zin![]()
Jah... we gaan met zijn alle lunschen bij Mtquote:
Ja echt heel erg.quote:
Niks knallen, ik word al oud hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde zonde... In het weekend moet je wel knallen natuurlijk!![]()
Dat blijktquote:
Maar! Ik gebruik de BioStabil!quote:
Dan komt het vast goed met jequote:
Hoort een beetje bijelkaar natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 10:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
én XTC
ok nu zal ik er over ophouden
Sure.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:14 schreef mcDavid het volgende:
[..]
doe je zo ff zwaaien naar bus 102 dan?
Die zie je van ver al aankomen waarschijnlijk en je mist em nooit als hij voorbij komtquote:
Ja tuurlijk, ik was harstikke trippende toen ik die BioStabil kocht.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
én XTC
ok nu zal ik er over ophouden
Dûh, een nuchter mens trapt daar niet inquote:Op maandag 20 februari 2006 10:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik was harstikke trippende toen ik die BioStabil kocht..
Heb je d'r altijd 1 of 2 omquote:Op maandag 20 februari 2006 10:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik was harstikke trippende toen ik die BioStabil kocht..
Het best helpen voor mensen maar et zin dan wel in et koppiequote:Op maandag 20 februari 2006 10:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dûh, een nuchter mens trapt daar niet in
dat zeg ikquote:Op maandag 20 februari 2006 10:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Het best helpen voor mensen maar et zin dan wel in et koppie
Kloptquote:
Ja mên, ik ben een BioStabil wigger.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:28 schreef mcDavid het volgende:
maarre, Ch, heb je serieus zo'n ding gekocht?
Stop je em ook wel eens in rare plekjes ?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja mên, ik ben een BioStabil wigger.
Ik stop alles in rare plekjes.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:30 schreef jackson het volgende:
[..]
Stop je em ook wel eens in rare plekjes ?
![]()
Coolquote:
Dat betwijfel ik niet.quote:
Gelukkigquote:
vAkAnTiiEejj!!1 (K)(L)(F)quote:Op maandag 20 februari 2006 10:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelukkig
School vandaag nog?
Of vakantie?!
De teringquote:
Ik zou m'n vader gaan helpen in zijn winkel, maar uiteindelijk heb ik besloten dat toch maar niet te doen, gezien het niet erg druk is, en ik 20 euro van hem kreeg om een nieuw truitje te kopen in de stad.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:34 schreef jackson het volgende:
[..]
De tering
Moest je niet uitslapen dan?!
Tof! Dus je gaat nog ff shoppen later vandaag ?!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou m'n vader gaan helpen in zijn winkel, maar uiteindelijk heb ik besloten dat toch maar niet te doen, gezien het niet erg druk is, en ik 20 euro van hem kreeg om een nieuw truitje te kopen in de stad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |