dan delete je de post tochquote:Op maandag 20 februari 2006 03:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me ook toen ik de post plaatste..
Dat zal best, maar het is zo!quote:
Uhuh. Gruwelijk irritante mannetjes die denken dat ze 's nachts alles mogen verbaggerenquote:Op maandag 20 februari 2006 03:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Graag gedaan. Die eerste opmerking ging wel, jammer dat z'n baggerende sidekick er binnen een paar minuten bij kwam..
quote:Op maandag 20 februari 2006 03:14 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ga slapen.... morgen vandaag weer een intensieve dag voor de boeg.
Haiquote:
Jose González.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:24 schreef Replacement_driver het volgende:
Heartbeats.
Okay. Het is dan wel maandagmorgen, maar dat mag de pret niet drukken dat ik weer helemaal beter ben en ook nog eens een goed humeur heb.quote:
Klinkt puikend. Maandagochtend hoeft niet verkeerd te zijn maar ik ben toch aardig gaar. En dit gaat me een lange dag voor me wordenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:38 schreef Litso het volgende:
[..]
Okay. Het is dan wel maandagmorgen, maar dat mag de pret niet drukken dat ik weer helemaal beter ben en ook nog eens een goed humeur heb.
enneh.
[PI=14.gif]
Chowi.
Die rijinstructeurs beginnen meestal niet zo vroeg maar deze dus welquote:Op maandag 20 februari 2006 09:41 schreef mcDavid het volgende:
prettige 's ochtends!
*er al een rijles op heeft zitten
7:30.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Die rijinstructeurs beginnen meestal niet zo vroeg maar deze dus wel
Schiet niet op tenzij je midden in de stad zit dan is het wat anders. Dan zal het wel druk zijn rond die tijdquote:Op maandag 20 februari 2006 09:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
7:30.
en geen hond op de weg!
fijn als je aan je besluitvaardigheid moet werken
Op maandagochtend plan je alleen gebak, frituur of bier. Geen vergaderingenquote:
suc6quote:
nee dus.quote:Op maandag 20 februari 2006 09:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Schiet niet op tenzij je midden in de stad zit dan is het wat anders. Dan zal het wel druk zijn rond die tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |