Bier.quote:
Dat is klote dan. Vond die kerel dat zelf ook nietquote:
jewel... maarja wat doe je dr aanquote:Op maandag 20 februari 2006 09:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is klote dan. Vond die kerel dat zelf ook niet?
Goedemorgenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:54 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Erg weinigquote:Op maandag 20 februari 2006 09:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jewel... maarja wat doe je dr aan
Was goed! Lekker om het weekend mee in te luidenquote:Op maandag 20 februari 2006 09:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Goedemorgen
Hoe beviel de mix van mij in zijn geheel?
Meuj... leuk om te horen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:00 schreef Misstique het volgende:
[..]
Was goed! Lekker om het weekend mee in te luiden
Ideaal.... maar geen behoefte je bed weer in te duikenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:02 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nope, maandagen heb ik vrij! [14.gif]
daarentegen geen vakantie deze week... [13.gif]
Ik moet wel wat doen ja.. niet dat ik blaak van zinquote:Op maandag 20 februari 2006 10:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Meuj... leuk om te horen.
Druk vandaag ?! (of is dat een stomme vraag)
Die gedachte kwam ook niet echt in me op dat je er zin in zou hebbenquote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet wel wat doen ja.. niet dat ik blaak van zin![]()
vervelend fenomeen is dat tochquote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Chowi het volgende:
Vrij weinig, eigenlijk. Ik ben harstikke moe, van het niks doen.
Zonde zonde... In het weekend moet je wel knallen natuurlijk!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Chowi het volgende:
Vrij weinig, eigenlijk. Ik ben harstikke moe, van het niks doen.
...in amersfoort?quote:Op maandag 20 februari 2006 10:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet wel wat doen ja.. niet dat ik blaak van zin![]()
Jah... we gaan met zijn alle lunschen bij Mtquote:
Ja echt heel erg.quote:
Niks knallen, ik word al oud hoor.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Zonde zonde... In het weekend moet je wel knallen natuurlijk!![]()
Dat blijktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |