nu lig ik dubbelquote:
dat kan ze nietquote:Op zondag 19 februari 2006 23:22 schreef snellejelle het volgende:
die monique staat niet eens op voor marianne
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:22 schreef snellejelle het volgende:
die monique staat niet eens op voor marianne
Joh?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat kan ze niet vanwege een dwarslesie
Keeper bij AZ hequote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Doet Henk ook aan sportdat hij niet in Turijn was/is
![]()
keeper bij AZ toch?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
dat was me niet opgevallenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat kan ze nietze zit in een rolstoel
De tranen lopen over mijn wangen van het lachenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat kan ze nietze zit in een rolstoel
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
Keeper van AZquote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef Haaibaaike het volgende:
![]()
goede shorttrackster, door ongeval bij haar sport in rolstoel terecht gekomen en nu een goede fotografequote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef Jasza het volgende:
Wie is die monique?
Velseboer. Ex-short trackster en nu fotografequote:Op zondag 19 februari 2006 23:23 schreef Jasza het volgende:
Wie is die monique?
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Zag die Jap nu de foto's van Monique?
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:25 schreef TheVulture het volgende:
Okquote:Op zondag 19 februari 2006 23:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Velseboer. Ex-short trackster en nu fotografe
Eens.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:20 schreef MiLalaa het volgende:
ik hoor toch liever M. Timmer weer
Anders ik welquote:
Nee, hij had medelijden met Peter Mueller...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:25 schreef TheVulture het volgende:
het was toch ook niet echtquote:Op zondag 19 februari 2006 23:26 schreef maril het volgende:
Ik houd helemaal niet van huwlijksaanzoeken op tv
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tjezus, zo makkelijk, commentaar op Monique, maar die zit er maar mooi mee
Snellejelle en ik hebben dezelfde humorquote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Watser er zo leuk aan, kan ze geeen foto's maken ofzo![]()
Deel dan met ons wat er zo leuk aan is, ik kijk pas sinds de laatste 5 minuten dus misschien komt et daardoorquote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snellejelle en ik hebben dezelfde humor
Dat is wat er leuk aan is
Yvonne van Gennip is sinds februari '88 al niet meer geneukt, dié heeft een beurt nodig.... en een kapperquote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef maril het volgende:
Had het leuker gevonden als Henk cafè Torino was binnen komen lopen , ze zag er nl uit dat ze een beurt nodig had
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snellejelle en ik hebben dezelfde humor
Dat is wat er leuk aan is
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef maril het volgende:
Had het leuker gevonden als Henk cafè Torino was binnen komen lopen , ze zag er nl uit dat ze een beurt nodig had
lees even het vorige topic terug... het begint met een zuurpruim en gaat via een lekke band verderquote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Deel dan met ons wat er zo leuk aan is, ik kijk pas sinds de laatste 5 minuten dus misschien komt et daardoor![]()
Ze is dan ook al 74...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yvonne van Gennip is sinds februari '88 al niet meer geneukt, dié heeft een beurt nodig.... en een kapper
ik heb er ook alle respect voor... maar ben nu gewoon teringmeligquote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
Monique is spontaanEn erg lovenswaardig dat ze foto's maakt voor het Liane-fonds.
![]()
die moet met d'r wielen er overheenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef maril het volgende:
ze kunnen Moniek natuurlijk niet over die ballen van die stier....
Je kijkt ook anders tegen haar aan, als je weet dat Mart als laatste over haar heen is geweest.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yvonne van Gennip is sinds februari '88 al niet meer geneukt, dié heeft een beurt nodig.... en een kapper
Ik heb er ook best hoog zitten hoor ....quote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze doet nog goed werk ook .
Die Moniek...Voor het goede-doel.
Ik neem mijn petje af voor haar.
die stier heeft dus gedraaide ballenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die moet met d'r wielen er overheen
dit is echte humorquote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef Bruce117 het volgende:
Wist niet dat de OWS zo lachwekkend konden zijn
Je hebt gewoon aan de jonkobongo gezetenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik heb er ook alle respect voor... maar ben nu gewoon teringmelig![]()
hopelijk wel met d'r goede bandquote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die stier heeft dus gedraaide ballen
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik heb er ook best hoog zitten hoor ....
Toe eens, hou opquote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die moet met d'r wielen er overheen
[..]
DSB heeft hem die moglijk heid wel gegeven dat hij af en toe naaar marianne moch in de privejet van die voorzitter ben ff zijn naam kwijt, hij heeft dat niet gedaan voor het geval AZ slecht zou spelnquote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef werkeend het volgende:
dat zou wel heel stoer zijn geweest maril, alleen niet practisch, timmer moest vandaag spelen en woensdag toch weer? om dan "Eventjes" op en neer naar italie te gaan.. zou ansich wel kunnen maar is niet echt handig denk ik
Subtielquote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
[..]
De voorzitter was afgelopen week zelf wel een dagje aanwezig in turijnquote:Op zondag 19 februari 2006 23:32 schreef maril het volgende:
[..]
DSB heeft hem die moglijk heid wel gegeven dat hij af en toe naaar marianne moch in de privejet van die voorzitter ben ff zijn naam kwijt, hij heeft dat niet gedaan voor het geval AZ slecht zou speln
dat er geen verwijten zouden komen, maar ja ze hadden toch al verloren.
en ook als ze geen medaille wint zou hij haar hebben kunnen troosten hij was vanmiddag vroeg klaar.
maar ik heb hier zelden zo gelachen als vanavondquote:Op zondag 19 februari 2006 23:33 schreef Ericr het volgende:
Die uitzending was net zo saai als van Van Gennip.
Scheringa heet die homoquote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De voorzitter was afgelopen week zelf wel een dagje aanwezig in turijn
Hehhehehequote:Op zondag 19 februari 2006 23:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Arme Monique, al die garpjes
Ach, zolang ze er zelf maar niet mee zit
leg je ons anders aan banden?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef Ericr het volgende:
Jullie moet geen loopje nemen met Monique.
cm of 70quote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
quote:
als jij het zegtquote:Op zondag 19 februari 2006 23:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
En je post totaal weer met 100 omhoog geduwt![]()
Monique ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef snellejelle het volgende:
ik rol over de vloer van het lachen
Ja, Monique mocht niet mee, die laten ze nu mooi zittenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mart en van Gennip nemen er nog eentje nu.![]()
Ik heb het nooit gehoord van Van Gennip en Mart samenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Van Gennip is waarschijnlijk terug naar haar Rubiks-cube... wat een zuur wijf, ongeloveloos... maar ze heeft mijn avond gemaakt, samen met Monique... de uitzending liep op rolletjes volgens Martquote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, Monique mocht niet mee, die laten ze nu mooi zitten
Gelukkig heeft ze de foto's nogquote:Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, Monique mocht niet mee, die laten ze nu mooi zitten
Was ook heel korttijdig in 88'quote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehoord van Van Gennip en Mart samen![]()
Mart kwam erachter dat niet alles goud was wat er blinkte... was meer een zure slootquote:Op zondag 19 februari 2006 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Was ook heel korttijdig in 88'
Die rollen binnen no-time uit de printer inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2006 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze de foto's nog![]()
volgens mij vervloekt Mart Van Gennip nu , dus er word niet geneuktquote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik weet nog wel dat Mart altijd met haar stond te ouwenhoerenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:40 schreef Hathor het volgende:
Mart was geloof ik wel een beetje opgewonden toen Timmer in de buurt kwam, hij begon nog net niet te kwijlen.![]()
ik weet niet hoe koud het daar toen was maar haar gevoel voor humor is er wel bevrorenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Mart altijd met haar stond te ouwenhoeren
Als ie een interview met haar had .
waren ze altijd lollig tegen elkaar.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mart kwam erachter dat niet alles goud was wat er blinkte... was meer een zure sloot
Mart staat denk ik ook alweer een tijdje droog. Dat in combinatie met wijn, gaat je grens van omlaag.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:40 schreef maril het volgende:
[..]
volgens mij vervloekt Mart Van Gennip nu , dus er word niet geneukt
ondertussen zat hij 'r te vingeren. vandaar dat het zo leuk leekquote:Op zondag 19 februari 2006 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Mart altijd met haar stond te ouwenhoeren
Als ie een interview met haar had .
waren ze altijd lollig tegen elkaar.![]()
Ijskoningin he.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik weet niet hoe koud het daar toen was maar haar gevoel voor humor is er wel bevroren![]()
ze kreeg er stijve pegels van...quote:
Dat is ze nu wel ja !quote:Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik weet niet hoe koud het daar toen was maar haar gevoel voor humor is er wel bevroren![]()
da's dan weer positiefquote:Op zondag 19 februari 2006 23:43 schreef Ericr het volgende:
Niet eens de mongolen in het Heineken House gezien.
Was dat niet Ria Visser,quote:Op zondag 19 februari 2006 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
da's wel erg hoor, dat je in 1988 opgehouden bent met leven... daar kunnen ze een leuke studie op los laten... "Olympisch goud zorgt voor levenspauze"quote:
Welke uitzending heb jij gekeken dan? Vond alleen Timmer leuk, de rest mogen ze er uit knippen in de herhaling.quote:
Ik heb me hier bescheurd jaquote:
Mee eens, is zeker treurig dat ze aan haar kapsel nieks veranderd heeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's wel erg hoor, dat je in 1988 opgehouden bent met leven... daar kunnen ze een leuke studie op los laten... "Olympisch goud zorgt voor levenspauze"
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:47 schreef kevin6188 het volgende:
en telkens maar weer die rolletje (;)) ontwikkelen...
verknallenquote:
En Mart was toen nog getrouwd met de moeder van zijn 2 kinderenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan at hij van meerdere walletjes dus.![]()
Wim-Lex krikt(e) alles wat los- en vastzitquote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef Ericr het volgende:
Die van Gennip heeft toch ook nog gekrikt met Wim-Lex?
de uitzending moet je terugzien met dit en het vorige topic... dan kan het best aardig zijn denk ikquote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ik sliep. Heb het opgenomen. Was het de moeite waard ?
beelden van timmer mooi. foto's van velzeboer mooi. verbinding met hilversum en henk timmer ook mooi.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
zonder topic nietquote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
die mensen moet je als normale mensen behandelen dus zit niet te zeiken, dat doet zij ook niet!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef evert het volgende:
mozes wat zielig.... grapjes maken over iemand die in een rolstoel zit. goh, wat leuk
rol op manquote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef evert het volgende:
mozes wat zielig.... grapjes maken over iemand die in een rolstoel zit. goh, wat leuk
Waarom nietquote:
Nou ..... niet TE voorbarig zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die mensen moet je als normale mensen behandelen dus zit niet te zeiken, dat doet zij ook niet!
Als je synchroon mee leest met dit topic wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ze loopt inderdaad niet zo hard van stapel.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die mensen moet je als normale mensen behandelen dus zit niet te zeiken, dat doet zij ook niet!
Lees maar terugquote:
ik deed het niet expresquote:Op zondag 19 februari 2006 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ..... niet TE voorbarig zijn
en blaast niet hoog van de toren... ze hadden geen lift namelijkquote:Op zondag 19 februari 2006 23:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze loopt inderdaad niet zo hard van stapel.
en dan had ze geen opening van 1,3 maar 19,8 gehadquote:Op zondag 19 februari 2006 23:54 schreef Ericr het volgende:
Yvonne had beter een voorbeeld kunnen nemen aan Annamarie, dan was ze nu een stuk vrolijker.
Voor dat ik naar bed ga moet ik kwijt Tong je had gelijk met van Gennipquote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Och ze viel nog wel mee vanavond. Ik heb wel eens ergere zuurpruimen meegemaakt. Dat ze nog leeft in de 88' roes is wel waar.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:59 schreef maril het volgende:
[..]
Voor dat ik naar bed ga moet ik kwijt Tong je had gelijk met van Gennip![]()
Ik heb het opgenomen. En ik wist hetquote:Op zondag 19 februari 2006 23:59 schreef maril het volgende:
[..]
Voor dat ik naar bed ga moet ik kwijt Tong je had gelijk met van Gennip![]()
Wat zou jij doen?!quote:Op maandag 20 februari 2006 02:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag die beelden toen ze doorhadden dat ze eerste was geworden. Die orie legde zijn hand wel even op het bevallige achterwerk van timmer.
24 in 88, nu dus 42quote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef 456 het volgende:
[..]
Ze is dan ook al 74...
of daaromtrent...
In de varagids stond dat zijn vrouw ook meeging naar Turijn, gezien bovestaande kan ik mij daar wel iets bij voorstelen.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mart staat denk ik ook alweer een tijdje droog. Dat in combinatie met wijn, gaat je grens van omlaag.
Ja maar hij was veel van huis haaibaaike hij is ook niet trots op dat stukje verleden.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Mart was toen nog getrouwd met de moeder van zijn 2 kinderen![]()
Tja, Henk was ver weg in Alkmaarquote:Op maandag 20 februari 2006 02:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag die beelden toen ze doorhadden dat ze eerste was geworden. Die orie legde zijn hand wel even op het bevallige achterwerk van timmer.
Ook goedemorgen. We krijgen iig mooie beelden vanaf Medal Plaza!quote:Op maandag 20 februari 2006 06:42 schreef maril het volgende:
Goedenmorgen overigens vanavond leuke gasten hoop ik Ard Schenk in ieder geval![]()
Dat kan ik hem niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 02:14 schreef Stansfield het volgende:
Martinquote:Op maandag 20 februari 2006 07:01 schreef Ambrosius het volgende:
Idd Schenk vanavond en verder DJ Jimmy Tigges. En een interview met Verkerk.
Om 23.10.
Wat is daar dan mee en wat heft het "Cafè daar van doen meequote:
Helemaal niks, ik vermeldde Verkerk als iemand waarmee een interview was, had beter Kees Verkerk kunnen typen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:13 schreef maril het volgende:
[..]
Wat is daar dan mee en wat heft het "Cafè daar van doen mee
Aha okè, vraag mij af kunnen Kees en Ard niet aan een tafel zonde lijkt mij leuk als ze er alle twee waren.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik vermeldde Verkerk als iemand waarmee een interview was, had beter Kees Verkerk kunnen typen.
Goedemorgen,quote:Op maandag 20 februari 2006 06:42 schreef maril het volgende:
Goedenmorgen overigens vanavond leuke gasten hoop ik Ard Schenk in ieder geval![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
In 1988 toen ze nog maar 24 was had ze nog wel iets ontwapenends, nu niet meer.
Vondt het ook grappigquote:best wel grappig dit "huwelijksaanzoek"
Al die gasten in de studio bij Henk hem ook opjutten om het te doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:52 schreef borisz het volgende:
best wel grappig dit "huwelijksaanzoek"
Ik zit het nu te kijken via de dvdrecorder
Inderdaadquote:maar dat kwam eigelijk alleen door Marianne![]()
hoewel Marianne het wel grappig vond geloof ikquote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef MissX het volgende:
ah, weet ik dat ook weer
Gelukkig maar dat hij dat niet heeft gedaan. Toch wel zo leuk als je dat persoonlijk kan doen ipv via een satteliet verbinding.
Ja, dat zei Marianne dat ie op zijn knieën haar een huwelijks aanzoek moest doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:34 schreef Hankster het volgende:
[..]
hoewel Marianne het wel grappig vond geloof ik![]()
"hij moet dan wel op de knieën he"![]()
Die 2 zaten alleen maar te kletsen als er filmpjes uitgezonden werden en als mart dan vroeg waar het over ging was het weer privé.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
En die Monique en Yvonne.... jeetje wat een saai stel bij elkaar zeg. Yvonne is trouwens erg oud geworden. Er moet toch ook maar weer een man aan tafel komen, maakt het toch leuker.
Ja precies... erg ongeïnteresseerd. Hopelijk vanavond weer een leuke.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die 2 zaten alleen maar te kletsen als er filmpjes uitgezonden werden en als mart dan vroeg waar het over ging was het weer privé.
Ja en dan zijn Mart en Jack zeker getuigenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef 456 het volgende:
[..]
![]()
HenkMarianne....
Hun huwelijk live bij SBS6!
Dan zat Henk aardig in de buurtquote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef Haaibaaike het volgende:
2.173.000 kijkers voor Mart en zijn team![]()
[..]
Inderdaad![]()
Ja, 'k kan me voorstellen dat Mart dat irritant vond als Moniek en Yvonne als 2 giegelde kakels begonnen te giegelen tijdens het filmpjequote:Op maandag 20 februari 2006 13:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja precies... erg ongeïnteresseerd. Hopelijk vanavond weer een leuke.
Mart is topquote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil Mart Smeets nog wel even een pluim geven, ik vind het erg goed zoals hij het doet en zeer prettig om naar hem te kijken en te luisteren....
Helemaal mee eens. Mart is nog steeds de beste presentator die er is. Hulde!quote:Op maandag 20 februari 2006 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wil Mart Smeets nog wel even een pluim geven, ik vind het erg goed zoals hij het doet en zeer prettig om naar hem te kijken en te luisteren....
ik heb nu toch wel het flauwe vermoeden dat Mart z'n Tour-programma gaat behouden als ze de kijkcijfers van Cafe Torino bijhouden daan bij de NOSquote:Op maandag 20 februari 2006 15:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Mart is nog steeds de beste presentator die er is. Hulde!
Lets hope soquote:Op maandag 20 februari 2006 15:28 schreef Hankster het volgende:
neuh .. maar dat was eiglijk wel verwachten. Ik zei al dat wat mij betreft de uitzending nog een succesje werd door het goud 's middags
En uiteraard wordt het vijdag heel leuk met goud voor Sven, zilver voor Carl en brons voor Bart![]()
Dan word het een mooie Café Torino -programmaquote:Op maandag 20 februari 2006 15:28 schreef Hankster het volgende:
En uiteraard wordt het vijdag heel leuk met goud voor Sven, zilver voor Carl en brons voor Bart![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 15:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik dacht Ard Schenk ?
OMGquote:Op maandag 20 februari 2006 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het maar even opgezocht, zie hier zijn wikipedia gegevens.
Kort samengevat: Nederlandse publicist en diskjockey. Hij geldt als een specialist op het gebied van sportliederen.
Dat was al zeker dat de tour program dit jaar door gaat, na de WK waar ook een avondprogramma komt met Jack of Tom vermoed ik, gaan ze door naar de tour met Mart.quote:Op maandag 20 februari 2006 15:22 schreef Hankster het volgende:
[..]
ik heb nu toch wel het flauwe vermoeden dat Mart z'n Tour-programma gaat behouden als ze de kijkcijfers van Cafe Torino bijhouden daan bij de NOS
Mart doet al jaren de Tour de France samen met Jean Nelissenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:19 schreef maril het volgende:
[..]
Dat was al zeker dat de tour program dit jaar door gaat, na de WK waar ook een avondprogramma komt met Jack of Tom vermoed ik, gaan ze door naar de tour met Mart.
Je loopt een beetje achter Mart doet het commentaar bij de tour een paar keer(vooral bergettapes), Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra is de "Basis" Mart doet in de avond de avondetappe Jaen Nellissen doet een filmpje daarin.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mart doet al jaren de Tour de France samen met Jean Nelissen![]()
Ik loop niks achter,quote:Op maandag 20 februari 2006 19:25 schreef maril het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter Mart doet het commentaar bij de tour een paar keer(vooral bergettapes), Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra is de "Basis" Mart doet in de avond de avondetappe Jaen Nellissen doet een filmpje daarin.
okè okè je begrijpt me niet, ik zeg niet dat jij Nelissen noiit hebt gezien.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik loop niks achter,Ik kijk nooit naar de Tour
en luister ook nooit naar de Tour.
Denk jij dat ik Jean Nelissen nooit op TV gezien hebt, echt wel..
Dus niet alles vind ik mooi![]()
die vind ik nog wel beter te pruimen als Hersman want de joker die hem heeft aangenomen moeten ze onder een Zamboni wegdweilen....quote:
Ik begrijp je wel.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:41 schreef maril het volgende:
[..]
okè okè je begrijpt me niet, ik zeg niet dat jij Nelissen noiit hebt gezien.
Ik reageerde alleen op wat je als eerste zei dat Mart Smeets en Jean Nellissen de tour al jaren doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel.
Ik zeg alleen dat ik laatste jaren niet zo erg meer de tour volgt.
Oeps, ik volg de tour niet meer hè.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:48 schreef maril het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op wat je als eerste zei dat Mart Smeets en Jean Nellissen de tour al jaren doen.
Ze doen dat al VA 2003 al niet meer helaas![]()
Ze doen wel allebei nog dingen met de tour, Mart de avondetappe en Jean een itempje daarin. Vorig jaar tenminste.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:48 schreef maril het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen op wat je als eerste zei dat Mart Smeets en Jean Nellissen de tour al jaren doen.
Ze doen dat al VA 2003 al niet meer helaas![]()
laatse reactie hieover, heb ik ook gemeld, maar mart doet niet meer het commentaar met Jeanquote:Op maandag 20 februari 2006 21:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze doen wel allebei nog dingen met de tour, Mart de avondetappe en Jean een itempje daarin. Vorig jaar tenminste.
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:25 schreef maril het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter Mart doet het commentaar bij de tour een paar keer(vooral bergettapes), Maarten Ducrot en Herbert Dijkstra is de "Basis" Mart doet in de avond de avondetappe Jaen Nellissen doet een filmpje daarin.
Sorry hoor, had over je post heengelezenquote:Op maandag 20 februari 2006 21:07 schreef maril het volgende:
[..]
laatse reactie hieover, heb ik ook gemeld, maar mart doet niet meer het commentaar met Jean
is okè maar ik had ff een ik wil dit wel ff duidelijk hebben gevoel, vreselijk natuurlijkquote:Op maandag 20 februari 2006 21:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Sorry hoor, had over je post heengelezen![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 19:53 schreef Haaibaaike het volgende:
Prinses Maxima is naar huis vertelde de prins in het RTL Nieuws.
Ze is gisteren naar huis gegaan vertelde Wim-LexTijdens de 1000 M
Willem-Alexander heeft haar ge-smst hoe de wedstrijd verliep.
Woensdag gaat Willem -Alexander naar huis en volgt hij de wedstrijden thuis.
Vandaar dat ze gisteren niet in de tribune zat, onze Maxima en de kindjes..
Tom kennende gewoon Ard.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef Bruce117 het volgende:
Tom had het net over een speciale gast.
Is dat Ard, of komt Wim-Lex nog even langs.
Dus tochquote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tom kennende gewoon Ard.
Ik denk ook niet dat WA dat doet.
WA schuift toch even aan.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tom kennende gewoon Ard.
Ik denk ook niet dat WA dat doet.
quote:
W.A. kan dus eens gek doenquote:
Matig dat ze alweer terug isquote:Op maandag 20 februari 2006 23:17 schreef Ambrosius het volgende:
Max is in Nederland, die zal er dus zeker niet bij zijn.
da's jammerquote:Op maandag 20 februari 2006 23:17 schreef Ambrosius het volgende:
Max is in Nederland, die zal er dus zeker niet bij zijn.
Iddquote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Bruce117 het volgende:
In Athene kwam WA ook langs bij Mart.
Dacht dat dat een nogal tenenkrommend gesprek is geworden.
Is Annemarie Thomas al gebeld?quote:
spuit 11quote:Op maandag 20 februari 2006 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die is gisteren vertrokken naar Nederland![]()
ik dacht er net aan. die zal wel onder de tafel zitten straks.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is Annemarie Thomas al gebeld?![]()
Bij Mart?quote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik dacht er net aan. die zal wel onder de tafel zitten straks.
quote:
wij moeten elkaar maar even niet meer zien na de OWS... we gaan teveel op elkaar lijkenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik dacht er net aan. die zal wel onder de tafel zitten straks.
Dat vrees ik ook van welquote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zitten dan aardig wat bodyguards in de studio erbij denk ik![]()
Slechter kan dus niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 23:18 schreef Bruce117 het volgende:
In Athene kwam WA ook langs bij Mart.
Dacht dat dat een nogal tenenkrommend gesprek is geworden.
Je bent gewoon een kloon van Jellequote:Op maandag 20 februari 2006 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wij moeten elkaar maar even niet meer zien na de OWS... we gaan teveel op elkaar lijken![]()
Daar heeft ie zich in het verleden ook niks van aangetrokkenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het is ook best lastig als je in de positie van Wim Lex zit. Iedereen let op je woorden en je mening kan in elke krant wereldwijd komen.
quote:
Maar toen hadden we Kok om het recht te trekken, nu zou JP dat moeten doenquote:Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar heeft ie zich in het verleden ook niks van aangetrokken![]()
nu hebben we Maxquote:Op maandag 20 februari 2006 23:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Maar toen hadden we Kok om het recht te trekken, nu zou JP dat moeten doen![]()
Dat is het ergste hè !quote:Op maandag 20 februari 2006 23:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Het is ook best lastig als je in de positie van Wim Lex zit. Iedereen let op je woorden en je mening kan in elke krant wereldwijd komen.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:25 schreef snellejelle het volgende:
zien jullie dat? vandaag geen beelden van onder de tafel...
Mooi kapsel zegquote:Op maandag 20 februari 2006 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kijk, hij zit er tenminste niet heel strak in pak bij.
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:25 schreef snellejelle het volgende:
zien jullie dat? vandaag geen beelden van onder de tafel...
quote:Op maandag 20 februari 2006 23:26 schreef TheVulture het volgende:
W.A. : "Een man mag ook huilen als ze daar staat"
Welke medaille heeft Kelly gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |