da's wel erg hoor, dat je in 1988 opgehouden bent met leven... daar kunnen ze een leuke studie op los laten... "Olympisch goud zorgt voor levenspauze"quote:
Welke uitzending heb jij gekeken dan? Vond alleen Timmer leuk, de rest mogen ze er uit knippen in de herhaling.quote:
Ik heb me hier bescheurd jaquote:
Mee eens, is zeker treurig dat ze aan haar kapsel nieks veranderd heeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's wel erg hoor, dat je in 1988 opgehouden bent met leven... daar kunnen ze een leuke studie op los laten... "Olympisch goud zorgt voor levenspauze"
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:47 schreef kevin6188 het volgende:
en telkens maar weer die rolletje (;)) ontwikkelen...
verknallenquote:
En Mart was toen nog getrouwd met de moeder van zijn 2 kinderenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan at hij van meerdere walletjes dus.![]()
Wim-Lex krikt(e) alles wat los- en vastzitquote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef Ericr het volgende:
Die van Gennip heeft toch ook nog gekrikt met Wim-Lex?
de uitzending moet je terugzien met dit en het vorige topic... dan kan het best aardig zijn denk ikquote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ik sliep. Heb het opgenomen. Was het de moeite waard ?
beelden van timmer mooi. foto's van velzeboer mooi. verbinding met hilversum en henk timmer ook mooi.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
zonder topic nietquote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
die mensen moet je als normale mensen behandelen dus zit niet te zeiken, dat doet zij ook niet!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef evert het volgende:
mozes wat zielig.... grapjes maken over iemand die in een rolstoel zit. goh, wat leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |