Van Gennip is waarschijnlijk terug naar haar Rubiks-cube... wat een zuur wijf, ongeloveloos... maar ze heeft mijn avond gemaakt, samen met Monique... de uitzending liep op rolletjes volgens Martquote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mart en van Gennip nemen er nog eentje nu.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, Monique mocht niet mee, die laten ze nu mooi zitten
Gelukkig heeft ze de foto's nogquote:Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, Monique mocht niet mee, die laten ze nu mooi zitten
Was ook heel korttijdig in 88'quote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb het nooit gehoord van Van Gennip en Mart samen![]()
Mart kwam erachter dat niet alles goud was wat er blinkte... was meer een zure slootquote:Op zondag 19 februari 2006 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Was ook heel korttijdig in 88'
Die rollen binnen no-time uit de printer inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2006 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze de foto's nog![]()
volgens mij vervloekt Mart Van Gennip nu , dus er word niet geneuktquote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mart en van Gennip nemen er nog eentje nu.![]()
Ik weet nog wel dat Mart altijd met haar stond te ouwenhoerenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:40 schreef Hathor het volgende:
Mart was geloof ik wel een beetje opgewonden toen Timmer in de buurt kwam, hij begon nog net niet te kwijlen.![]()
ik weet niet hoe koud het daar toen was maar haar gevoel voor humor is er wel bevrorenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Mart altijd met haar stond te ouwenhoeren
Als ie een interview met haar had .
waren ze altijd lollig tegen elkaar.![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mart kwam erachter dat niet alles goud was wat er blinkte... was meer een zure sloot
Mart staat denk ik ook alweer een tijdje droog. Dat in combinatie met wijn, gaat je grens van omlaag.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:40 schreef maril het volgende:
[..]
volgens mij vervloekt Mart Van Gennip nu , dus er word niet geneukt
ondertussen zat hij 'r te vingeren. vandaar dat het zo leuk leekquote:Op zondag 19 februari 2006 23:41 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat Mart altijd met haar stond te ouwenhoeren
Als ie een interview met haar had .
waren ze altijd lollig tegen elkaar.![]()
Ijskoningin he.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik weet niet hoe koud het daar toen was maar haar gevoel voor humor is er wel bevroren![]()
ze kreeg er stijve pegels van...quote:
Dat is ze nu wel ja !quote:Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik weet niet hoe koud het daar toen was maar haar gevoel voor humor is er wel bevroren![]()
da's dan weer positiefquote:Op zondag 19 februari 2006 23:43 schreef Ericr het volgende:
Niet eens de mongolen in het Heineken House gezien.
Was dat niet Ria Visser,quote:Op zondag 19 februari 2006 23:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
da's wel erg hoor, dat je in 1988 opgehouden bent met leven... daar kunnen ze een leuke studie op los laten... "Olympisch goud zorgt voor levenspauze"quote:
Welke uitzending heb jij gekeken dan? Vond alleen Timmer leuk, de rest mogen ze er uit knippen in de herhaling.quote:
Ik heb me hier bescheurd jaquote:
Mee eens, is zeker treurig dat ze aan haar kapsel nieks veranderd heeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
da's wel erg hoor, dat je in 1988 opgehouden bent met leven... daar kunnen ze een leuke studie op los laten... "Olympisch goud zorgt voor levenspauze"
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:47 schreef kevin6188 het volgende:
en telkens maar weer die rolletje (;)) ontwikkelen...
verknallenquote:
En Mart was toen nog getrouwd met de moeder van zijn 2 kinderenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:45 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan at hij van meerdere walletjes dus.![]()
Wim-Lex krikt(e) alles wat los- en vastzitquote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef Ericr het volgende:
Die van Gennip heeft toch ook nog gekrikt met Wim-Lex?
de uitzending moet je terugzien met dit en het vorige topic... dan kan het best aardig zijn denk ikquote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ik sliep. Heb het opgenomen. Was het de moeite waard ?
beelden van timmer mooi. foto's van velzeboer mooi. verbinding met hilversum en henk timmer ook mooi.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
zonder topic nietquote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
die mensen moet je als normale mensen behandelen dus zit niet te zeiken, dat doet zij ook niet!quote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef evert het volgende:
mozes wat zielig.... grapjes maken over iemand die in een rolstoel zit. goh, wat leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |