Yvonne van Gennip is sinds februari '88 al niet meer geneukt, dié heeft een beurt nodig.... en een kapperquote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef maril het volgende:
Had het leuker gevonden als Henk cafè Torino was binnen komen lopen , ze zag er nl uit dat ze een beurt nodig had
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Snellejelle en ik hebben dezelfde humor
Dat is wat er leuk aan is
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:28 schreef maril het volgende:
Had het leuker gevonden als Henk cafè Torino was binnen komen lopen , ze zag er nl uit dat ze een beurt nodig had
lees even het vorige topic terug... het begint met een zuurpruim en gaat via een lekke band verderquote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Deel dan met ons wat er zo leuk aan is, ik kijk pas sinds de laatste 5 minuten dus misschien komt et daardoor![]()
Ze is dan ook al 74...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yvonne van Gennip is sinds februari '88 al niet meer geneukt, dié heeft een beurt nodig.... en een kapper
ik heb er ook alle respect voor... maar ben nu gewoon teringmeligquote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef Martijn_fijn het volgende:
Monique is spontaanEn erg lovenswaardig dat ze foto's maakt voor het Liane-fonds.
![]()
die moet met d'r wielen er overheenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef maril het volgende:
ze kunnen Moniek natuurlijk niet over die ballen van die stier....
Je kijkt ook anders tegen haar aan, als je weet dat Mart als laatste over haar heen is geweest.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yvonne van Gennip is sinds februari '88 al niet meer geneukt, dié heeft een beurt nodig.... en een kapper
Ik heb er ook best hoog zitten hoor ....quote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze doet nog goed werk ook .
Die Moniek...Voor het goede-doel.
Ik neem mijn petje af voor haar.
die stier heeft dus gedraaide ballenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die moet met d'r wielen er overheen
dit is echte humorquote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef Bruce117 het volgende:
Wist niet dat de OWS zo lachwekkend konden zijn
Je hebt gewoon aan de jonkobongo gezetenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik heb er ook alle respect voor... maar ben nu gewoon teringmelig![]()
hopelijk wel met d'r goede bandquote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die stier heeft dus gedraaide ballen
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik heb er ook best hoog zitten hoor ....
Toe eens, hou opquote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die moet met d'r wielen er overheen
[..]
DSB heeft hem die moglijk heid wel gegeven dat hij af en toe naaar marianne moch in de privejet van die voorzitter ben ff zijn naam kwijt, hij heeft dat niet gedaan voor het geval AZ slecht zou spelnquote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef werkeend het volgende:
dat zou wel heel stoer zijn geweest maril, alleen niet practisch, timmer moest vandaag spelen en woensdag toch weer? om dan "Eventjes" op en neer naar italie te gaan.. zou ansich wel kunnen maar is niet echt handig denk ik
Subtielquote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
[..]
De voorzitter was afgelopen week zelf wel een dagje aanwezig in turijnquote:Op zondag 19 februari 2006 23:32 schreef maril het volgende:
[..]
DSB heeft hem die moglijk heid wel gegeven dat hij af en toe naaar marianne moch in de privejet van die voorzitter ben ff zijn naam kwijt, hij heeft dat niet gedaan voor het geval AZ slecht zou speln
dat er geen verwijten zouden komen, maar ja ze hadden toch al verloren.
en ook als ze geen medaille wint zou hij haar hebben kunnen troosten hij was vanmiddag vroeg klaar.
maar ik heb hier zelden zo gelachen als vanavondquote:Op zondag 19 februari 2006 23:33 schreef Ericr het volgende:
Die uitzending was net zo saai als van Van Gennip.
Scheringa heet die homoquote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De voorzitter was afgelopen week zelf wel een dagje aanwezig in turijn
Hehhehehequote:Op zondag 19 februari 2006 23:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Arme Monique, al die garpjes
Ach, zolang ze er zelf maar niet mee zit
leg je ons anders aan banden?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:34 schreef Ericr het volgende:
Jullie moet geen loopje nemen met Monique.
cm of 70quote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
quote:
als jij het zegtquote:Op zondag 19 februari 2006 23:35 schreef Jasza het volgende:
[..]
En je post totaal weer met 100 omhoog geduwt![]()
Monique ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef snellejelle het volgende:
ik rol over de vloer van het lachen
Ja, Monique mocht niet mee, die laten ze nu mooi zittenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mart en van Gennip nemen er nog eentje nu.![]()
Ik heb het nooit gehoord van Van Gennip en Mart samenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:36 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mart en van Gennip nemen er nog eentje nu.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |