Dat kan ik hem niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 02:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag die beelden toen ze doorhadden dat ze eerste was geworden. Die orie legde zijn hand wel even op het bevallige achterwerk van timmer.
Martinquote:Op maandag 20 februari 2006 07:01 schreef Ambrosius het volgende:
Idd Schenk vanavond en verder DJ Jimmy Tigges. En een interview met Verkerk.
Om 23.10.
Wat is daar dan mee en wat heft het "Cafč daar van doen meequote:
Helemaal niks, ik vermeldde Verkerk als iemand waarmee een interview was, had beter Kees Verkerk kunnen typen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:13 schreef maril het volgende:
[..]
Wat is daar dan mee en wat heft het "Cafč daar van doen mee
Aha okč, vraag mij af kunnen Kees en Ard niet aan een tafel zonde lijkt mij leuk als ze er alle twee waren.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik vermeldde Verkerk als iemand waarmee een interview was, had beter Kees Verkerk kunnen typen.
Goedemorgen,quote:Op maandag 20 februari 2006 06:42 schreef maril het volgende:
Goedenmorgen overigens vanavond leuke gasten hoop ik Ard Schenk in ieder geval![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
In 1988 toen ze nog maar 24 was had ze nog wel iets ontwapenends, nu niet meer.
Vondt het ook grappigquote:best wel grappig dit "huwelijksaanzoek"
Al die gasten in de studio bij Henk hem ook opjutten om het te doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:52 schreef borisz het volgende:
best wel grappig dit "huwelijksaanzoek"
Ik zit het nu te kijken via de dvdrecorder
Inderdaadquote:maar dat kwam eigelijk alleen door Marianne![]()
hoewel Marianne het wel grappig vond geloof ikquote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef MissX het volgende:
ah, weet ik dat ook weer
Gelukkig maar dat hij dat niet heeft gedaan. Toch wel zo leuk als je dat persoonlijk kan doen ipv via een satteliet verbinding.
Ja, dat zei Marianne dat ie op zijn knieën haar een huwelijks aanzoek moest doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:34 schreef Hankster het volgende:
[..]
hoewel Marianne het wel grappig vond geloof ik![]()
"hij moet dan wel op de knieën he"![]()
Die 2 zaten alleen maar te kletsen als er filmpjes uitgezonden werden en als mart dan vroeg waar het over ging was het weer privé.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
En die Monique en Yvonne.... jeetje wat een saai stel bij elkaar zeg. Yvonne is trouwens erg oud geworden. Er moet toch ook maar weer een man aan tafel komen, maakt het toch leuker.
Ja precies... erg ongeďnteresseerd. Hopelijk vanavond weer een leuke.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die 2 zaten alleen maar te kletsen als er filmpjes uitgezonden werden en als mart dan vroeg waar het over ging was het weer privé.
Ja en dan zijn Mart en Jack zeker getuigenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef 456 het volgende:
[..]
![]()
HenkMarianne....
Hun huwelijk live bij SBS6!
Dan zat Henk aardig in de buurtquote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef Haaibaaike het volgende:
2.173.000 kijkers voor Mart en zijn team![]()
[..]
Inderdaad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |