rol op manquote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef evert het volgende:
mozes wat zielig.... grapjes maken over iemand die in een rolstoel zit. goh, wat leuk
Waarom nietquote:
Nou ..... niet TE voorbarig zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die mensen moet je als normale mensen behandelen dus zit niet te zeiken, dat doet zij ook niet!
Als je synchroon mee leest met dit topic wel.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ik sliep. Heb het opgenomen. Was het de moeite waard ?
Ze loopt inderdaad niet zo hard van stapel.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die mensen moet je als normale mensen behandelen dus zit niet te zeiken, dat doet zij ook niet!
Lees maar terugquote:
ik deed het niet expresquote:Op zondag 19 februari 2006 23:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Nou ..... niet TE voorbarig zijn
en blaast niet hoog van de toren... ze hadden geen lift namelijkquote:Op zondag 19 februari 2006 23:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze loopt inderdaad niet zo hard van stapel.
en dan had ze geen opening van 1,3 maar 19,8 gehadquote:Op zondag 19 februari 2006 23:54 schreef Ericr het volgende:
Yvonne had beter een voorbeeld kunnen nemen aan Annamarie, dan was ze nu een stuk vrolijker.
Voor dat ik naar bed ga moet ik kwijt Tong je had gelijk met van Gennipquote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef tong80 het volgende:
Ik sliep. Heb het opgenomen. Was het de moeite waard ?
Och ze viel nog wel mee vanavond. Ik heb wel eens ergere zuurpruimen meegemaakt. Dat ze nog leeft in de 88' roes is wel waar.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:59 schreef maril het volgende:
[..]
Voor dat ik naar bed ga moet ik kwijt Tong je had gelijk met van Gennip![]()
Ik heb het opgenomen. En ik wist hetquote:Op zondag 19 februari 2006 23:59 schreef maril het volgende:
[..]
Voor dat ik naar bed ga moet ik kwijt Tong je had gelijk met van Gennip![]()
Wat zou jij doen?!quote:Op maandag 20 februari 2006 02:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag die beelden toen ze doorhadden dat ze eerste was geworden. Die orie legde zijn hand wel even op het bevallige achterwerk van timmer.
24 in 88, nu dus 42quote:Op zondag 19 februari 2006 23:30 schreef 456 het volgende:
[..]
Ze is dan ook al 74...
of daaromtrent...
In de varagids stond dat zijn vrouw ook meeging naar Turijn, gezien bovestaande kan ik mij daar wel iets bij voorstelen.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mart staat denk ik ook alweer een tijdje droog. Dat in combinatie met wijn, gaat je grens van omlaag.
Ja maar hij was veel van huis haaibaaike hij is ook niet trots op dat stukje verleden.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En Mart was toen nog getrouwd met de moeder van zijn 2 kinderen![]()
Tja, Henk was ver weg in Alkmaarquote:Op maandag 20 februari 2006 02:14 schreef Stansfield het volgende:
Ik zag die beelden toen ze doorhadden dat ze eerste was geworden. Die orie legde zijn hand wel even op het bevallige achterwerk van timmer.
Ook goedemorgen. We krijgen iig mooie beelden vanaf Medal Plaza!quote:Op maandag 20 februari 2006 06:42 schreef maril het volgende:
Goedenmorgen overigens vanavond leuke gasten hoop ik Ard Schenk in ieder geval![]()
Dat kan ik hem niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 20 februari 2006 02:14 schreef Stansfield het volgende:
Martinquote:Op maandag 20 februari 2006 07:01 schreef Ambrosius het volgende:
Idd Schenk vanavond en verder DJ Jimmy Tigges. En een interview met Verkerk.
Om 23.10.
Wat is daar dan mee en wat heft het "Cafè daar van doen meequote:
Helemaal niks, ik vermeldde Verkerk als iemand waarmee een interview was, had beter Kees Verkerk kunnen typen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:13 schreef maril het volgende:
[..]
Wat is daar dan mee en wat heft het "Cafè daar van doen mee
Aha okè, vraag mij af kunnen Kees en Ard niet aan een tafel zonde lijkt mij leuk als ze er alle twee waren.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik vermeldde Verkerk als iemand waarmee een interview was, had beter Kees Verkerk kunnen typen.
Goedemorgen,quote:Op maandag 20 februari 2006 06:42 schreef maril het volgende:
Goedenmorgen overigens vanavond leuke gasten hoop ik Ard Schenk in ieder geval![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:27 schreef golfer het volgende:
In 1988 toen ze nog maar 24 was had ze nog wel iets ontwapenends, nu niet meer.
Vondt het ook grappigquote:best wel grappig dit "huwelijksaanzoek"
Al die gasten in de studio bij Henk hem ook opjutten om het te doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:52 schreef borisz het volgende:
best wel grappig dit "huwelijksaanzoek"
Ik zit het nu te kijken via de dvdrecorder
Inderdaadquote:maar dat kwam eigelijk alleen door Marianne![]()
hoewel Marianne het wel grappig vond geloof ikquote:Op maandag 20 februari 2006 11:27 schreef MissX het volgende:
ah, weet ik dat ook weer
Gelukkig maar dat hij dat niet heeft gedaan. Toch wel zo leuk als je dat persoonlijk kan doen ipv via een satteliet verbinding.
Ja, dat zei Marianne dat ie op zijn knieën haar een huwelijks aanzoek moest doen.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:34 schreef Hankster het volgende:
[..]
hoewel Marianne het wel grappig vond geloof ik![]()
"hij moet dan wel op de knieën he"![]()
Die 2 zaten alleen maar te kletsen als er filmpjes uitgezonden werden en als mart dan vroeg waar het over ging was het weer privé.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
En die Monique en Yvonne.... jeetje wat een saai stel bij elkaar zeg. Yvonne is trouwens erg oud geworden. Er moet toch ook maar weer een man aan tafel komen, maakt het toch leuker.
Ja precies... erg ongeïnteresseerd. Hopelijk vanavond weer een leuke.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:00 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die 2 zaten alleen maar te kletsen als er filmpjes uitgezonden werden en als mart dan vroeg waar het over ging was het weer privé.
Ja en dan zijn Mart en Jack zeker getuigenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:29 schreef 456 het volgende:
[..]
![]()
HenkMarianne....
Hun huwelijk live bij SBS6!
Dan zat Henk aardig in de buurtquote:Op maandag 20 februari 2006 11:03 schreef Haaibaaike het volgende:
2.173.000 kijkers voor Mart en zijn team![]()
[..]
Inderdaad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |