Hmmm iemand met een ander uitlaat systeem, intercooler en wat klein spul had al 250.... zonder andere turbo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:41 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Eerst 156 toen iets van 200 en straks iets van 280
met de k03 ( standaard 156 pk turbo) kan max 215 pk worden gehaaldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:00 schreef VanDread het volgende:
[..]
Hmmm iemand met een ander uitlaat systeem, intercooler en wat klein spul had al 250.... zonder andere turbo.
Mjah, maar een turbo zal ook zo z'n max hebben kwa boost...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:01 schreef 1299 het volgende:
Beetje onzinnig om te stellen dat er een max met een type turbo gehaald kan worden. Zodra je meer boost gaat draaien kom je daar ook wel weer overheen!
Nou goed ik weet niet waar jij je bron hebt, maar ik heb m bj Jeroen dik nagevraagd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:44 schreef 1299 het volgende:
Ja maar zeker niet bij 215PKJe kan altijd ook nog extra vermogen winnen door het blok te flowen/blueprinten en 101 andere aanpassingen.
280 pk ongeveer 3400 euroquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef MikeyMan het volgende:
En wat zijn de kosten voor al die juweeltjes?
Mja die Vag turbo's kunnen weinig leveren..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef 1299 het volgende:
Is die turbo zo fucking klein dan? Een Mitsubishi Lancer 1800 GSR (1.8 liter met relatief klein turbootje) kan met gesmeden zuigers zo over de 300PK heen.
Hoeveel haalt die race-eend dan bv op dat seat forum?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:48 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
met de k03 ( standaard 156 pk turbo) kan max 215 pk worden gehaald
met de k04 ( de 180 en 225 pk turbo bijv tt) kan max 248 pk worden gehaald.
lijkt me dus een hoge schatting...
Hij zegt 275 met dubbele intercooler, maar ik betwijfel t.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:59 schreef VanDread het volgende:
[..]
Hoeveel haalt die race-eend dan bv op dat seat forum?
Met die zilvere seat ibiza cupra
maja dat past weer niet in een Seatje...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:24 schreef 5chaap2k het volgende:
geef mij maar ongeblazen blok met van die mooie toeters erop
klinkt stukken lekkerder als een fohn
moet je heel wat andere aanpassingen doen als je die 380 daadwerkelijk wilt halenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:58 schreef Nerdmans het volgende:
Update :
De Seat was weer keurig gerepareerd!
Echter eergisteren weer flinke schade door toedoen van een derde partij.
Jammer, maar als de verzekering betaald en hij is weer helemaal de oude, dan ga ik ermee naar t Noorden des lands.
Daar wordt er de Garret GT 28 RS opgezet.
Daarmee is de potentie tot 380 pk.
letys go!
Mja dat is de 3.2 he?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef pwnd het volgende:
gewoon blijven rondrijden met dat blok. Blok verkopen en met je gespaarde geld een Audi TT blok met bak halen. 6 versnellingen en een blok wat standaard al 250pk zowat heeft. Ik snap niet wat er zo moeilijk is.
Kloptquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:10 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Mja dat is de 3.2 he?
die is duur hoor.
De andere bokken van audi zijn t zelfde als in mn seat , de 1.8 20vt.
Deze zijn uitgerust met de k03 of k04 turbo.
daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:32 schreef Viper_74 het volgende:
vindt trouwens de wegliggen van de seat belabberd. Moet een sport onderstel zijn maar het wiebelt en zwabbert echt door de bochten. Iets wat een goed setje vering met eventueel dempers waarschijnlijk een stuk zal verbeteren. Nieuwe Leon sport-up vond ik net iets beter, al was dat ook niet super. Voordeel van de Leon was dat de wielbasis langer was, helpt al natuurlijk
Tering met 3400 pleuro zit ik op 400pk inc. big brake kit. EDM turbocharged hokken zijn reteduur. Koop een jap en doe het zelf, als je met lego hebt gespeeld vroeger stelt het niks voor. Zit voor 2000 euro op ong. 300pk inc FMIC en 3" uitlaat. Is puur het afstellen en wat je zelf kan (WIL) doen.quote:
Kun je nagaan dat mn vorige offerte ongveer 7k was..quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef wick het volgende:
[..]
Tering met 3400 pleuro zit ik op 400pk inc. big brake kit. EDM turbocharged hokken zijn reteduur. Koop een jap en doe het zelf, als je met lego hebt gespeeld vroeger stelt het niks voor. Zit voor 2000 euro op ong. 300pk inc FMIC en 3" uitlaat. Is puur het afstellen en wat je zelf kan (WIL) doen.
de ultieme ricers hequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:37 schreef VanDread het volgende:
In zo'n snifik word je weer zo gestereotypeerd joh
Heb je je auto alweer gesloopt?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:03 schreef Nerdmans het volgende:
o ja maandag komt de schade expert een kijkje nemen.
K ben benieuwd...
Jeps!quote:Op zondag 27 augustus 2006 13:26 schreef Cyberdogg het volgende:
[..]
Heb je je auto alweer gesloopt?
En 250 pk verkrijg je door gas te geven. Niet zo moeilijk lijkt me.
Nopes... Er staat 20v T... 20valve turbo... En de VW 20 klepper is de welbekende 1.8 turbo...quote:Op zondag 10 september 2006 19:22 schreef Mex_ het volgende:
Dat is toch gewoon een 2.0 en geen 1.8 zoals je in mijn topic vermelde? Mooie foto's trouwens, gemaakt achter de Boerenbond zo te zien
![]()
Ah, op die fiets, ik ben niet zo thuis in het europese auto wereldjequote:Op zondag 10 september 2006 19:33 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Nopes... Er staat 20v T... 20valve turbo... En de VW 20 klepper is de welbekende 1.8 turbo...
Ja dat weet ik wel....quote:Op woensdag 13 december 2006 19:53 schreef Wimo. het volgende:
Verstand komt met de jaren? Veel betere basis ..
Voorlopig even niets.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:22 schreef zBus het volgende:
Gefeli met je nieuwe aankoop, toffe bak. Al enig idee wat je er qua tuning aan gaat doen?
mja zo super veel heb ik er niet ingestoken hoor.quote:Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Repeat het volgende:
als je dit eerder beseft had, had je al dat geld niet in een auto hoeven stoppen die je nu verkoopt
Maarja achteraf is altijd makkelijker praten.
Wat voor impreza heb je? Dat klassieke - vierkante - model?
die bedoelde ik jaquote:Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef Nerdmans het volgende:
[afbeelding]
pcies dezelfde ook zelfde kleur.
Spoiler eraf, 1.6GL achterop en standaard wielen i.c.m. 400 PKquote:Op woensdag 13 december 2006 20:19 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel....![]()
Nu krijg ik echter wel meer commentaar.
Bij een Impreza ligt t er wat dikker bovenop.
Anyway, ik ben er wel happy mee!
Oe...quote:Op woensdag 13 december 2006 23:59 schreef Kolkie het volgende:
Al aangemeld op SCN/EM trouwens? Scheelt knaken zolang je je qua tuningsaankopen een beetje kunt inhouden.
Foto's?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:29 schreef Nerdmans het volgende:
update:
De impreza bevalt tot nu toe goed.
Ik heb alleen constant t gevoel dat er iemand achter me zit te rijden.
Komt door die spoiler!
Ja, dat moet ik eik wl een keer doen he'?quote:
hij heeft ook minder vermogen dan die seat lijkt me. Zo'n impreza heeft er standaard "maar" 210 ofzo.quote:Op vrijdag 22 december 2006 16:49 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik eik wl een keer doen he'?
Ik zit alleen altijd zo te prutsen met het hosten van die foto's
Ik ben er wel achter dat hij niet veel sneller is dan de Seat.
Het accelereren vanuit 1 is wel sneller, vanwege grip, maar van 30-160 bijt t elkaar weinig hoor.
T voelt allemaal wel wat beter, zo van, ik ben er meer voor gemaakt om harder te gaan.
Wel geinig dat ik nu veel meer mensen in en om me heb die een sprintje willen doen.
Een gozer was zo bezig met kijken en doen dat hij keurig een stoepje meenam wheheheh
Idd de vanaf de WRX serie is dat aangepast!quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:19 schreef Wimo. het volgende:
Betrouwbaar ? Zolang je MAF het niet opgeeft ja .. Er is toch ook een hele reeks geweest die er mee ophield na een X-aantal minuten boven de 200 rijden? Subura NL heeft toen aangegeven dat ze daar niet voor zijn 'gemaakt' . Staan een aantal topics over op EM
www.tinypic.comquote:Op vrijdag 22 december 2006 16:49 schreef Nerdmans het volgende:
Ik zit alleen altijd zo te prutsen met het hosten van die foto's
Ja dat geloof ik best.quote:Op zaterdag 30 december 2006 15:35 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik laatst op Spa was reden er 2 van die auto's rond.
zwaar getuned reden die echt veel auto's zoek![]()
ja als je keertje wil raggen moet je daar maar eens op inschrijven...quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:58 schreef Nerdmans het volgende:
Vet!
Even stevig gummen op het Circuit...
whehehequote:Op zaterdag 30 december 2006 15:33 schreef Nerdmans het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo,
dat is m dan![]()
Ik denk dat er een nieuwe topic titel moet komen.
Hoe verkrijg ik 300 pk???
wheheh game on
Echt waar?quote:Op zondag 31 december 2006 18:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
wheheheIk denk dat je volgende topic dan zou moeten heten: Hoe hou ik 'm aan de praat?
Succes
Ik kan niet uit eigen ervaring spreken maar een maat van me wel.quote:Op zondag 31 december 2006 18:34 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Echt waar?
Volgens mij zijn ze redelijk betrouwbaar toch?
Wat ik zo hoor en lees moet 260-270 wel te doen zijn hoor.
Ach jaaa. We zien wel wat t allemaal brengt!
Bij de nieuwe generatie Impreza kun je bijna je hele vuist tussen de wielkas en het wiel plaatsenquote:Op zondag 31 december 2006 18:07 schreef Nerdmans het volgende:
T kleine en grote broertje. Jammer dat t al donker is....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tja,quote:Op zondag 31 december 2006 19:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik kan niet uit eigen ervaring spreken maar een maat van me wel.
Die had een Impreza, zwaar getuned en heeft 'm weggedaan onder het mom "Ik blijf niet repareren".
Blijkt dat die Impreza's redelijk slecht tegen tunen kunnen. Heeft een S3 gekocht.
De jongen waar ik het over heb heeft inmiddels wel weer een Impreza erbij gekocht omdat hij er toch wel erg gek op is... ook deze gaat toch weer getuned worden.
Impreza-liefhebbers kennen hem wel als Deep.
Ja, valt t jou ook op?quote:Op zondag 31 december 2006 20:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Bij de nieuwe generatie Impreza kun je bijna je hele vuist tussen de wielkas en het wiel plaatsen
Ja ga ik zeker eens doen.quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
ja als je keertje wil raggen moet je daar maar eens op inschrijven...
Duez days op spa.
Is ook veel anders als die trackdays in nederland waar je in een file achter elkaar aan rijdt.
Dit is gewoon doordeweeks en de drukte valt reuze mee. En omdat de baan zo enorm lang is kun je ronden achter elkaar rijden zonder iemand te zien voor of achter je![]()
8cm verlagen en een maat grotere velgen eronderquote:Op zondag 31 december 2006 20:34 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ja, valt t jou ook op?
Ik zou m zeker 10 CM verlagen dat ding, ik vind t niet zo mooi.
Najaa niet mooi is ook weer niet waar.
Vette bak, alleen staat ie te hoog op zn poten.
Nee van een oom van me en een vriend van die oomquote:Op zondag 31 december 2006 20:37 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ja ga ik zeker eens doen.
Die lotus, heb je die gehuurd ofzo daar?
Zijn ook grappige auto's op een circuit!
Ik wil volgend jaar ook eens naar de Nurnberg ring toe.
Misschien moeten we eens pijlen of er meer liefhebbers zijn op fok.
Een Keer een Fok goes germany ding![]()
Eensch.. zo'n saaie impreza nr 4839248239842398 behoeft geen apart topic.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 16:53 schreef ptalover het volgende:
van een beste seat naar de sjonniebak van tegenwoordig/toekomst![]()
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 17:44 schreef 1299 het volgende:
[..]
Eensch.. zo'n saaie impreza nr 4839248239842398 behoeft geen apart topic.
Nerdmansquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zal t hem niet vertellen, anders wordt hij droevig
En dan als een slopel al een eigen topic heeft dan mag de Suub er ook wel 1.![]()
Ik heb een nieuwe!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nerdmanshoest met die kassa chick dan
oe sorryontopic, Subaru
hier in de buurt rijdt een golf II met zn audi tt turbo blok a 250 pkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef pwnd het volgende:
gewoon blijven rondrijden met dat blok. Blok verkopen en met je gespaarde geld een Audi TT blok met bak halen. 6 versnellingen en een blok wat standaard al 250pk zowat heeft. Ik snap niet wat er zo moeilijk is.
Jij bent een clutch dumper ofzo?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
De bak is echter wel afhankelijk van het gebruik, Ik rijd met 270 pk 2x een bak kapot, terwijl bv iemand op SCN 380 pk heeft, nog steeds met de originele bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |