abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40903907
eej topicverneukers!!!!

ik denk trouwens kweefe
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_40904838
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:41 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Eerst 156 toen iets van 200 en straks iets van 280
Hmmm iemand met een ander uitlaat systeem, intercooler en wat klein spul had al 250.... zonder andere turbo.
en toen.....
pi_40906022
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:00 schreef VanDread het volgende:

[..]

Hmmm iemand met een ander uitlaat systeem, intercooler en wat klein spul had al 250.... zonder andere turbo.
met de k03 ( standaard 156 pk turbo) kan max 215 pk worden gehaald
met de k04 ( de 180 en 225 pk turbo bijv tt) kan max 248 pk worden gehaald.

lijkt me dus een hoge schatting...
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_40906358
Beetje onzinnig om te stellen dat er een max met een type turbo gehaald kan worden. Zodra je meer boost gaat draaien kom je daar ook wel weer overheen!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 19:21:03 #105
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_40911658
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:01 schreef 1299 het volgende:
Beetje onzinnig om te stellen dat er een max met een type turbo gehaald kan worden. Zodra je meer boost gaat draaien kom je daar ook wel weer overheen!
Mjah, maar een turbo zal ook zo z'n max hebben kwa boost...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_40912492
Ja maar zeker niet bij 215PK Je kan altijd ook nog extra vermogen winnen door het blok te flowen/blueprinten en 101 andere aanpassingen.
pi_40912733
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 19:44 schreef 1299 het volgende:
Ja maar zeker niet bij 215PK Je kan altijd ook nog extra vermogen winnen door het blok te flowen/blueprinten en 101 andere aanpassingen.
Nou goed ik weet niet waar jij je bron hebt, maar ik heb m bj Jeroen dik nagevraagd.
Hij schrijft zo'n beetje alle software en doet erg veel projecten voor t 1.8 20vt blok.
Zij hebben als toch redelijk tuningbedrijf nooit meer gehaald dan de waarden die ik vermeld.

In ieder geval niet zonder dat dingen kapot gaan na een aantal runs.
Je kan tweaken wat je wil maar ergens houdt de capaciteit van een turbo gewoon op hoor.

Zover ik t nu op een rijtje heb:
ongeveer 215 met de k03
ongeveer 246 met de k04
ongeveer 290 met de rs 28 en stoch zuigers en drijfstang
ongeveer 360 met de rs 28 met aangepaste uitlaat zuigers drijfstang en nog wat meuk
ongeveer 400 als max met deze turbo.
En als je 20k wilt spenderen dan kan ie tot ongeveer 550 pk.

nog een lange weg te gaan...
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  donderdag 17 augustus 2006 @ 20:01:07 #108
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_40913023
En wat zijn de kosten voor al die juweeltjes?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_40914271
Is die turbo zo fucking klein dan? Een Mitsubishi Lancer 1800 GSR (1.8 liter met relatief klein turbootje) kan met gesmeden zuigers zo over de 300PK heen.
pi_40918075
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef MikeyMan het volgende:
En wat zijn de kosten voor al die juweeltjes?
280 pk ongeveer 3400 euro
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_40918098
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef 1299 het volgende:
Is die turbo zo fucking klein dan? Een Mitsubishi Lancer 1800 GSR (1.8 liter met relatief klein turbootje) kan met gesmeden zuigers zo over de 300PK heen.
Mja die Vag turbo's kunnen weinig leveren..
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_40922320
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 15:48 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

met de k03 ( standaard 156 pk turbo) kan max 215 pk worden gehaald
met de k04 ( de 180 en 225 pk turbo bijv tt) kan max 248 pk worden gehaald.

lijkt me dus een hoge schatting...
Hoeveel haalt die race-eend dan bv op dat seat forum?
Met die zilvere seat ibiza cupra
en toen.....
pi_41032628
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 23:59 schreef VanDread het volgende:

[..]

Hoeveel haalt die race-eend dan bv op dat seat forum?
Met die zilvere seat ibiza cupra
Hij zegt 275 met dubbele intercooler, maar ik betwijfel t.

K zit nog steeds te wachten op bericht van de schade expert.
Duurt wel lang zoiets...
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  maandag 21 augustus 2006 @ 16:24:38 #114
9761 5chaap2k
JoSchaap (fluitje!)
pi_41033583
geef mij maar ongeblazen blok met van die mooie toeters erop
klinkt stukken lekkerder als een fohn
|- Is ook een tweakert *O* -|- Overal: JoSchaap :w behalve hier :+ -| |- pjoeturtje: Inventaris -| |- Speelhokje :Y) -|
pi_41033891
Corsa nerd
  maandag 21 augustus 2006 @ 18:20:17 #116
9761 5chaap2k
JoSchaap (fluitje!)
pi_41036942
beetje zelfspot moet kunnen

/offtopic
|- Is ook een tweakert *O* -|- Overal: JoSchaap :w behalve hier :+ -| |- pjoeturtje: Inventaris -| |- Speelhokje :Y) -|
pi_41037727
och het gejankt van een compressor is anders ook wel cool
pi_41059391
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 16:24 schreef 5chaap2k het volgende:
geef mij maar ongeblazen blok met van die mooie toeters erop
klinkt stukken lekkerder als een fohn
maja dat past weer niet in een Seatje...
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_41080552
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:58 schreef Nerdmans het volgende:
Update :

De Seat was weer keurig gerepareerd!
Echter eergisteren weer flinke schade door toedoen van een derde partij.
Jammer, maar als de verzekering betaald en hij is weer helemaal de oude, dan ga ik ermee naar t Noorden des lands.

Daar wordt er de Garret GT 28 RS opgezet.
Daarmee is de potentie tot 380 pk.

letys go!
moet je heel wat andere aanpassingen doen als je die 380 daadwerkelijk wilt halen
zoiezo beetje positief voor een gt28rs volgens mij denk dat je dan eerder aan een gt2871rs moet denken

(ik heb trouwens een gt28rs op m'n lcr zitten, haalt zo'n 330 tot 350 pk)
  donderdag 24 augustus 2006 @ 00:44:39 #120
56646 pwnd
I_got_raped_by_a_Llama
pi_41115838
gewoon blijven rondrijden met dat blok. Blok verkopen en met je gespaarde geld een Audi TT blok met bak halen. 6 versnellingen en een blok wat standaard al 250pk zowat heeft. Ik snap niet wat er zo moeilijk is.
pi_41116048
buurman hier heeft een A4 quatro, diesel, ook al 180 pk standaard, gechipt naar 210.
de benzine versies hebben nog meer vermogen.

[ Bericht 50% gewijzigd door Viper_74 op 24-08-2006 01:11:27 ]
M'n signature, wat doe je :{
pi_41154369
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef pwnd het volgende:
gewoon blijven rondrijden met dat blok. Blok verkopen en met je gespaarde geld een Audi TT blok met bak halen. 6 versnellingen en een blok wat standaard al 250pk zowat heeft. Ik snap niet wat er zo moeilijk is.
Mja dat is de 3.2 he?
die is duur hoor.

De andere bokken van audi zijn t zelfde als in mn seat , de 1.8 20vt.
Deze zijn uitgerust met de k03 of k04 turbo.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_41154771
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:10 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Mja dat is de 3.2 he?
die is duur hoor.

De andere bokken van audi zijn t zelfde als in mn seat , de 1.8 20vt.
Deze zijn uitgerust met de k03 of k04 turbo.
Klopt

Tja duur duur, het is gewoon een duur merk, op zich is de motor wel nice

Nieuwe VW concept car is ook vet, 1.4 tfsi motor met 210 pk
M'n signature, wat doe je :{
pi_41154811
vindt trouwens de wegliggen van de seat belabberd. Moet een sport onderstel zijn maar het wiebelt en zwabbert echt door de bochten. Iets wat een goed setje vering met eventueel dempers waarschijnlijk een stuk zal verbeteren. Nieuwe Leon sport-up vond ik net iets beter, al was dat ook niet super. Voordeel van de Leon was dat de wielbasis langer was, helpt al natuurlijk
M'n signature, wat doe je :{
pi_41155576
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:32 schreef Viper_74 het volgende:
vindt trouwens de wegliggen van de seat belabberd. Moet een sport onderstel zijn maar het wiebelt en zwabbert echt door de bochten. Iets wat een goed setje vering met eventueel dempers waarschijnlijk een stuk zal verbeteren. Nieuwe Leon sport-up vond ik net iets beter, al was dat ook niet super. Voordeel van de Leon was dat de wielbasis langer was, helpt al natuurlijk
daar heb je helemaal gelijk in!
Dat is ok zeker en aandachtpunt.

Tis allemaal Paar setjes van Tein erop
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_41156671
tvp
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 12:07:38 #127
28634 wick
Got VTEC?
pi_41159091
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 22:13 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

280 pk ongeveer 3400 euro
Tering met 3400 pleuro zit ik op 400pk inc. big brake kit. EDM turbocharged hokken zijn reteduur. Koop een jap en doe het zelf, als je met lego hebt gespeeld vroeger stelt het niks voor. Zit voor 2000 euro op ong. 300pk inc FMIC en 3" uitlaat. Is puur het afstellen en wat je zelf kan (WIL) doen.
live fast, die young
pi_41166953
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 12:07 schreef wick het volgende:

[..]

Tering met 3400 pleuro zit ik op 400pk inc. big brake kit. EDM turbocharged hokken zijn reteduur. Koop een jap en doe het zelf, als je met lego hebt gespeeld vroeger stelt het niks voor. Zit voor 2000 euro op ong. 300pk inc FMIC en 3" uitlaat. Is puur het afstellen en wat je zelf kan (WIL) doen.
Kun je nagaan dat mn vorige offerte ongveer 7k was..
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_41181944
In zo'n snifik word je weer zo gestereotypeerd joh
en toen.....
pi_41194406
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:37 schreef VanDread het volgende:
In zo'n snifik word je weer zo gestereotypeerd joh
de ultieme ricers he
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_41194428
o ja maandag komt de schade expert een kijkje nemen.
K ben benieuwd...
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_41221103
quote:
Op zaterdag 26 augustus 2006 14:03 schreef Nerdmans het volgende:
o ja maandag komt de schade expert een kijkje nemen.
K ben benieuwd...
Heb je je auto alweer gesloopt?

En 250 pk verkrijg je door gas te geven. Niet zo moeilijk lijkt me.
There is no other!
pi_41252867
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 13:26 schreef Cyberdogg het volgende:

[..]

Heb je je auto alweer gesloopt?

En 250 pk verkrijg je door gas te geven. Niet zo moeilijk lijkt me.
Jeps!

hahah

Vanmiddag gaan we schade inventariseren.
Eens kijken of t een meedenkende expert is
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_41282115
240 binnenkort (hoop ik oprecht)

joehoe!!!
Calm down, please!
pi_41288555
Expert geweest.
Heeft alles genoteerd en zou vandaag een rapport doorsturen.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_41683626
Dat is toch gewoon een 2.0 en geen 1.8 zoals je in mijn topic vermelde? Mooie foto's trouwens, gemaakt achter de Boerenbond zo te zien
  zondag 10 september 2006 @ 19:33:50 #137
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_41683982
quote:
Op zondag 10 september 2006 19:22 schreef Mex_ het volgende:
Dat is toch gewoon een 2.0 en geen 1.8 zoals je in mijn topic vermelde? Mooie foto's trouwens, gemaakt achter de Boerenbond zo te zien
Nopes... Er staat 20v T... 20valve turbo... En de VW 20 klepper is de welbekende 1.8 turbo...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_41684115
quote:
Op zondag 10 september 2006 19:33 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Nopes... Er staat 20v T... 20valve turbo... En de VW 20 klepper is de welbekende 1.8 turbo...
Ah, op die fiets, ik ben niet zo thuis in het europese auto wereldje 5 cylinder?
  zondag 10 september 2006 @ 19:41:05 #139
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_41684198
nee, vijf kleppen per cilinder...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_41684400
quote:
Op zondag 10 september 2006 19:41 schreef MikeyMan het volgende:
nee, vijf kleppen per cilinder...
Oke er stond me iets van bij dat ze bij VAG ook een 5 cylinderblok hadden
  zondag 10 september 2006 @ 19:54:08 #141
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_41684615
Yepz... 2.3 v5... En nog wat diesels...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_41688932
Schade expert geweest:

veeeeeel te weinig opgeschreven. die gast komt uit op 2300 ex btw.
Daar kan ik m niet eens van laten maken.

Ik wil er minimaal 500 ex BTW bij hebben.
Dus dat wordt een contra expertise denk ik.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_41689093
o ja dit is trouwens de turbo:

ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_41704432
je pic doet het hier niet dus nog een linkje:
http://www.turbobygarrett(...)T2860RS_739548_1.htm
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_44402004
Nah,

Final update:
Ik zie af van de tuning van de Seat.
Ik de Seat ingerolen op een Subaru Impreza GT turbo.

Altijd al eens willen hebben.
Volgende Woensdag kan ik m ophalen
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44402586
Verstand komt met de jaren? Veel betere basis ..
pi_44403403
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:53 schreef Wimo. het volgende:
Verstand komt met de jaren? Veel betere basis ..
Ja dat weet ik wel....

Nu krijg ik echter wel meer commentaar.
Bij een Impreza ligt t er wat dikker bovenop.

Anyway, ik ben er wel happy mee!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44403495
Gefeli met je nieuwe aankoop, toffe bak. Al enig idee wat je er qua tuning aan gaat doen?
  woensdag 13 december 2006 @ 20:23:32 #149
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_44403553
en heelhouden he .
Life is too short don't stress every day
pi_44403754
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:22 schreef zBus het volgende:
Gefeli met je nieuwe aankoop, toffe bak. Al enig idee wat je er qua tuning aan gaat doen?
Voorlopig even niets.
Ik ga eerst eens leren rijden met t ding.
Ik ga wel mn audio inbouwen, dat heb ik bij de Seat niet gedaan omdat er eigenlijk geen ruimte voor was.

Maar ik heb alvast wat chipbedrijven benaderd voor info. whehehe ik kan t niet laten
Chippie is toch wel flink verschil ik geloof vermogen van 218 naar 258en koppel van 290 naar 360 ofzo..
Dus zeg eind februari whehehe
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44403774
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:23 schreef Kolkie het volgende:
en heelhouden he .
Jah ik doe mijn best, maar ik kan niets beloven!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44404543
als je dit eerder beseft had, had je al dat geld niet in een auto hoeven stoppen die je nu verkoopt
Maarja achteraf is altijd makkelijker praten.

Wat voor impreza heb je? Dat klassieke - vierkante - model?
pi_44404843


pcies dezelfde ook zelfde kleur.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44404924
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:50 schreef Repeat het volgende:
als je dit eerder beseft had, had je al dat geld niet in een auto hoeven stoppen die je nu verkoopt
Maarja achteraf is altijd makkelijker praten.

Wat voor impreza heb je? Dat klassieke - vierkante - model?
mja zo super veel heb ik er niet ingestoken hoor.
Die reparatie was kut, maar tuning viel opzich wel mee.
Uiteindelijk heb ik er wel mn lol mee gehad ! !

S kijken wat dit me gaat brengen.
T wordt wel steeds lastiger om een betaalbare basis auto te kopen die weer snller gaat zijn nadat deze getuned is.
Ik moet echt eens meer gaan verdienen
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44405292
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:57 schreef Nerdmans het volgende:
[afbeelding]

pcies dezelfde ook zelfde kleur.
die bedoelde ik ja
pi_44405377
quote:
Op woensdag 13 december 2006 21:08 schreef Repeat het volgende:

[..]

die bedoelde ik ja
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44412262
quote:
Op woensdag 13 december 2006 20:19 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Ja dat weet ik wel....

Nu krijg ik echter wel meer commentaar.
Bij een Impreza ligt t er wat dikker bovenop.

Anyway, ik ben er wel happy mee!
Spoiler eraf, 1.6GL achterop en standaard wielen i.c.m. 400 PK
  woensdag 13 december 2006 @ 23:59:12 #158
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_44412358
Al aangemeld op SCN/EM trouwens? Scheelt knaken zolang je je qua tuningsaankopen een beetje kunt inhouden.
Life is too short don't stress every day
  zondag 17 december 2006 @ 16:27:25 #159
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44510545
quote:
Op woensdag 13 december 2006 23:59 schreef Kolkie het volgende:
Al aangemeld op SCN/EM trouwens? Scheelt knaken zolang je je qua tuningsaankopen een beetje kunt inhouden.
Oe...
leuke spulletjes aldaar!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zondag 17 december 2006 @ 16:28:49 #160
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44510587
Gisteren mn Seatje voor t laast een grote poetsbeurt gegeven.

kwas eik wel een beetje droevig whehehe
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44625351
Ik vind het een goede keuze dat je overstapt naar een impreza! die zijn een stuk makkelijker te tunen en hebben 4wd!
pi_44654873
update:

De impreza bevalt tot nu toe goed.
Ik heb alleen constant t gevoel dat er iemand achter me zit te rijden.
Komt door die spoiler!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44656355
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:29 schreef Nerdmans het volgende:
update:

De impreza bevalt tot nu toe goed.
Ik heb alleen constant t gevoel dat er iemand achter me zit te rijden.
Komt door die spoiler!
Foto's?
pi_44661669
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:27 schreef benenjerryijs het volgende:

[..]

Foto's?
Ja, dat moet ik eik wl een keer doen he'?
Ik zit alleen altijd zo te prutsen met het hosten van die foto's

Ik ben er wel achter dat hij niet veel sneller is dan de Seat.
Het accelereren vanuit 1 is wel sneller, vanwege grip, maar van 30-160 bijt t elkaar weinig hoor.
T voelt allemaal wel wat beter, zo van, ik ben er meer voor gemaakt om harder te gaan.

Wel geinig dat ik nu veel meer mensen in en om me heb die een sprintje willen doen.
Een gozer was zo bezig met kijken en doen dat hij keurig een stoepje meenam wheheheh
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44662480
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:49 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Ja, dat moet ik eik wl een keer doen he'?
Ik zit alleen altijd zo te prutsen met het hosten van die foto's

Ik ben er wel achter dat hij niet veel sneller is dan de Seat.
Het accelereren vanuit 1 is wel sneller, vanwege grip, maar van 30-160 bijt t elkaar weinig hoor.
T voelt allemaal wel wat beter, zo van, ik ben er meer voor gemaakt om harder te gaan.

Wel geinig dat ik nu veel meer mensen in en om me heb die een sprintje willen doen.
Een gozer was zo bezig met kijken en doen dat hij keurig een stoepje meenam wheheheh
hij heeft ook minder vermogen dan die seat lijkt me. Zo'n impreza heeft er standaard "maar" 210 ofzo.
  zaterdag 23 december 2006 @ 00:43:35 #166
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_44673139
Zijn model 218, maar dat varieert en is d.m.v. herprogrammering en open uitlaat eenvoudig naar 270 (betrouwbare) pk's te brengen.

Ibiza's zijn, zeker in 250 pk trim een ZEER goede match voor impreza's, voornamelijk door het flink lagere gewicht . Alleen die tractie he..
Life is too short don't stress every day
pi_44673754
Betrouwbaar ? Zolang je MAF het niet opgeeft ja .. Er is toch ook een hele reeks geweest die er mee ophield na een X-aantal minuten boven de 200 rijden? Subura NL heeft toen aangegeven dat ze daar niet voor zijn 'gemaakt' . Staan een aantal topics over op EM
pi_44676854
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:19 schreef Wimo. het volgende:
Betrouwbaar ? Zolang je MAF het niet opgeeft ja .. Er is toch ook een hele reeks geweest die er mee ophield na een X-aantal minuten boven de 200 rijden? Subura NL heeft toen aangegeven dat ze daar niet voor zijn 'gemaakt' . Staan een aantal topics over op EM
Idd de vanaf de WRX serie is dat aangepast!
pi_44683889
Nu scheelt het wel dat de VAG LMM'ers ook knudde zijn
pi_44697794
Klopt .. maar zelfs bij mijn Ex alfa 156 blies het blok niet op als de LMM verkeerde waardes gaf ... is niet echt iets op trots op te zijn.
pi_44728742
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 16:49 schreef Nerdmans het volgende:
Ik zit alleen altijd zo te prutsen met het hosten van die foto's
www.tinypic.com
Nee.
pi_44754197
Nou,

ik merk na een paar keer goed rijden, dat ik niet altijd mn vermogen volledig beschikbaar heb.
Vooral als ik rustig in de 2 zit en dan gas geef.
Ik ga eens langs de garage, want dat volet t zelfde als dat de LMM van de Seat aan t bokken was.

Ik heb al een post op SCN geplaatst. eens kijken wat t probleem kan zijn.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44858035









Zo,

dat is m dan
Ik denk dat er een nieuwe topic titel moet komen.
Hoe verkrijg ik 300 pk???

wheheh game on
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44858085
Ik heb begrepen dat er meer Prezas last hebben van de 2
Dit heeft te maken met emissie normen ( volgens een SCN lid)

Als je even gas los doet en m weer intrapt dan snapt ie t weer.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44858094
Toen ik laatst op Spa was reden er 2 van die auto's rond.
zwaar getuned reden die echt veel auto's zoek
pi_44859684
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:35 schreef BaraCuda het volgende:
Toen ik laatst op Spa was reden er 2 van die auto's rond.
zwaar getuned reden die echt veel auto's zoek
Ja dat geloof ik best.
Er zijn turbo kits beschikbaar, waarmee je die krengen ruim over de 400 pk tilt.
Dat met een redelijk laag gewicht en 4wd, tel uit je winst.


Ik heb uit nieuwschierigheid alvast eens wat zaken nagvraagd voor deze.
Ik zit er aan te denken om op termijn alvast de downpipe center en einddemper te vervangen door een open 2,5 inch set. Een ITG filter er in te hangen met een sparco slangensetje.

Dan heb ik alvast wat extra koppel en vermogen.
Als ik dat allemaal heb gedaan kan ik eventueel nog een ECU optimalisatie via EMS of Scooby.

Ik geloof dat je met deze set up rond de 265 pk zit en een royaal koppel.
Lijkt me een leuk plan voor het eerste helft van t nieuwe jaar
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44859873






3 stuks waren er die dag dus

http://www.marc-duez.be/report060822/index.htm Rest van de foto's Blauwe en Rode elise waren wij
pi_44860996
Vet!

Even stevig gummen op het Circuit...
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44862471
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:58 schreef Nerdmans het volgende:
Vet!

Even stevig gummen op het Circuit...
ja als je keertje wil raggen moet je daar maar eens op inschrijven...

Duez days op spa.

Is ook veel anders als die trackdays in nederland waar je in een file achter elkaar aan rijdt.
Dit is gewoon doordeweeks en de drukte valt reuze mee. En omdat de baan zo enorm lang is kun je ronden achter elkaar rijden zonder iemand te zien voor of achter je
  zondag 31 december 2006 @ 18:07:58 #180
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44897667
T kleine en grote broertje. Jammer dat t al donker is....





ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44898335
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:33 schreef Nerdmans het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Zo,

dat is m dan
Ik denk dat er een nieuwe topic titel moet komen.
Hoe verkrijg ik 300 pk???

wheheh game on
whehehe Ik denk dat je volgende topic dan zou moeten heten: Hoe hou ik 'm aan de praat?

Succes
Calm down, please!
  zondag 31 december 2006 @ 18:34:16 #182
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44898437
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:30 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

whehehe Ik denk dat je volgende topic dan zou moeten heten: Hoe hou ik 'm aan de praat?

Succes
Echt waar?
Volgens mij zijn ze redelijk betrouwbaar toch?
Wat ik zo hoor en lees moet 260-270 wel te doen zijn hoor.

Ach jaaa. We zien wel wat t allemaal brengt!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44900067
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:34 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Echt waar?
Volgens mij zijn ze redelijk betrouwbaar toch?
Wat ik zo hoor en lees moet 260-270 wel te doen zijn hoor.

Ach jaaa. We zien wel wat t allemaal brengt!
Ik kan niet uit eigen ervaring spreken maar een maat van me wel.
Die had een Impreza, zwaar getuned en heeft 'm weggedaan onder het mom "Ik blijf niet repareren".
Blijkt dat die Impreza's redelijk slecht tegen tunen kunnen. Heeft een S3 gekocht.

De jongen waar ik het over heb heeft inmiddels wel weer een Impreza erbij gekocht omdat hij er toch wel erg gek op is ... ook deze gaat toch weer getuned worden.

Impreza-liefhebbers kennen hem wel als Deep.

[ Bericht 1% gewijzigd door Googolplexian op 31-12-2006 19:50:19 ]
Calm down, please!
pi_44900608
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:07 schreef Nerdmans het volgende:
T kleine en grote broertje. Jammer dat t al donker is....

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Bij de nieuwe generatie Impreza kun je bijna je hele vuist tussen de wielkas en het wiel plaatsen
  zondag 31 december 2006 @ 20:29:40 #185
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44901150
quote:
Op zondag 31 december 2006 19:40 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Ik kan niet uit eigen ervaring spreken maar een maat van me wel.
Die had een Impreza, zwaar getuned en heeft 'm weggedaan onder het mom "Ik blijf niet repareren".
Blijkt dat die Impreza's redelijk slecht tegen tunen kunnen. Heeft een S3 gekocht.

De jongen waar ik het over heb heeft inmiddels wel weer een Impreza erbij gekocht omdat hij er toch wel erg gek op is ... ook deze gaat toch weer getuned worden.

Impreza-liefhebbers kennen hem wel als Deep.
Tja,

ik denk dat als je met de standaard setting van je auto gaat sleutelen, je er altijd rekening mee dient te houden dat zaken eerder kapot gaan. Of in ieder geval harder slijten.
Met de Seat had ik ook meer onderhoud.
Tja zolang je geen hele dikke portemonnaie hebt en je toch hard wil gaan, moet je wat he?

Je kan maar een Tik hebben.
Mijn vader heeft een muntenverzameling ter waarde van 2 impreza's...
Ieder zijn meug
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zondag 31 december 2006 @ 20:34:04 #186
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44901246
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:04 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Bij de nieuwe generatie Impreza kun je bijna je hele vuist tussen de wielkas en het wiel plaatsen
Ja, valt t jou ook op?

Ik zou m zeker 10 CM verlagen dat ding, ik vind t niet zo mooi.
Najaa niet mooi is ook weer niet waar.

Vette bak, alleen staat ie te hoog op zn poten.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zondag 31 december 2006 @ 20:37:45 #187
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44901318
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 17:41 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

ja als je keertje wil raggen moet je daar maar eens op inschrijven...

Duez days op spa.

Is ook veel anders als die trackdays in nederland waar je in een file achter elkaar aan rijdt.
Dit is gewoon doordeweeks en de drukte valt reuze mee. En omdat de baan zo enorm lang is kun je ronden achter elkaar rijden zonder iemand te zien voor of achter je
Ja ga ik zeker eens doen.
Die lotus, heb je die gehuurd ofzo daar?

Zijn ook grappige auto's op een circuit!

Ik wil volgend jaar ook eens naar de Nurnberg ring toe.
Misschien moeten we eens pijlen of er meer liefhebbers zijn op fok.
Een Keer een Fok goes germany ding
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_44901413
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:34 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Ja, valt t jou ook op?

Ik zou m zeker 10 CM verlagen dat ding, ik vind t niet zo mooi.
Najaa niet mooi is ook weer niet waar.

Vette bak, alleen staat ie te hoog op zn poten.
8cm verlagen en een maat grotere velgen eronder
pi_44909977
quote:
Op zondag 31 december 2006 20:37 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Ja ga ik zeker eens doen.
Die lotus, heb je die gehuurd ofzo daar?

Zijn ook grappige auto's op een circuit!

Ik wil volgend jaar ook eens naar de Nurnberg ring toe.
Misschien moeten we eens pijlen of er meer liefhebbers zijn op fok.
Een Keer een Fok goes germany ding
Nee van een oom van me en een vriend van die oom

Maar het sterft daar van de leuke auto's
  maandag 1 januari 2007 @ 15:09:46 #190
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_44914408
270 pk is heel goed haalbaar met deze turbo. Zolang je daar niet overheen gaat/wilt is een 2.5 inch systeem ok. Wil je verder dan kun je beter een 3 inch (invidia) systeem overwegen. 300 pk met normale brandstof en standaard turbo is niet haalbaar (maar daar zijn replacements voor. 400 pk is HEEL lastig te halen, en het standaard blok kan dat niet aan. Bak ook niet trouwens. Tzt ga ik zelf zeker niet over de 270 pk heen i.v.m. betrouwbaarheid: bak word daarboven vaak onbetrouwbaar; het kan nog best lang goed gaan maar het gaat snel verkeerd. Tot aan dat vermogen is alles aardig bullitproof (of je moet veel flatout rijden ). In principe is de hardware van een impreza behoorlijk betrouwbaar, maar er zijn wat kleine dingetjes die je kunnen overkomen bij normaal gebruik.
Life is too short don't stress every day
pi_44943220
Ik zou als eerste rijvaardigheid training(en) volgen op het circuit.
Als tweede de remmen upgraden en een veerpootbrug monteren, in mijn ogen zijn dat de zwakste punten van een (oude) Impreza.
pi_44945118
van een beste seat naar de sjonniebak van tegenwoordig/toekomst
pi_44946524
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:53 schreef ptalover het volgende:
van een beste seat naar de sjonniebak van tegenwoordig/toekomst
Eensch.. zo'n saaie impreza nr 4839248239842398 behoeft geen apart topic.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:23:22 #194
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44953721
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:44 schreef 1299 het volgende:

[..]

Eensch.. zo'n saaie impreza nr 4839248239842398 behoeft geen apart topic.


Ik zal t hem niet vertellen, anders wordt hij droevig
En dan als een slopel al een eigen topic heeft dan mag de Suub er ook wel 1.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:28:38 #195
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_44956285
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:23 schreef Nerdmans het volgende:

[..]



Ik zal t hem niet vertellen, anders wordt hij droevig
En dan als een slopel al een eigen topic heeft dan mag de Suub er ook wel 1.
Nerdmans hoest met die kassa chick dan
oe sorry ontopic, Subaru
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  woensdag 3 januari 2007 @ 11:29:29 #196
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_44967078
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef Houniet het volgende:

[..]

Nerdmans hoest met die kassa chick dan
oe sorry ontopic, Subaru
Ik heb een nieuwe!

Maar ook die durf ik niet te vragen en ik durf er ook geen topic meer over te starten
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_45021450
Chipbedrijven die 290 pk beweren op een std, Td04
LOL.

De remmen van het model wat jij hebt zijn al een stuk beter dan die van eerdere versies
(4 pots ipv 2pots)
Met een setje goede blokken/schijven zijn ze uitstekend geschikt voor sportief dagelijks gebruik, zelfs een trackday kan.

Mafsensor is bij de my99-00 HET zwakke punt, zeker als er een oliegedrenkt filter op zit (K&N o.a.)
Vervolgens zijn er nog 2 zwakkere punten, namelijk de bak (bij mij zit nu net nr3 eronder)
en Cilinder nr3, die bij extreem langdurige hoge toeren, icm een oliepijl dat in de buurt zit van minimum
onvoldoende smering, en koeling krijgt, en dan dus ook kaduuk gaat.

De bak is echter wel afhankelijk van het gebruik, Ik rijd met 270 pk 2x een bak kapot, terwijl bv iemand op SCN 380 pk heeft, nog steeds met de originele bak.
  donderdag 4 januari 2007 @ 22:37:54 #198
158277 Michellll
Techno junkie
pi_45022001
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef pwnd het volgende:
gewoon blijven rondrijden met dat blok. Blok verkopen en met je gespaarde geld een Audi TT blok met bak halen. 6 versnellingen en een blok wat standaard al 250pk zowat heeft. Ik snap niet wat er zo moeilijk is.
hier in de buurt rijdt een golf II met zn audi tt turbo blok a 250 pk
The weekend has landed. All that exists now is clubs, drugs, pubs and parties. Ive got 48 hours off from the world, man. Im gonna blow steam outa my head like a screaming kettle and talk codshit to strangers all night.
pi_45023580
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 22:26 schreef Impreza_driving_Nutcase het volgende:
De bak is echter wel afhankelijk van het gebruik, Ik rijd met 270 pk 2x een bak kapot, terwijl bv iemand op SCN 380 pk heeft, nog steeds met de originele bak.
Jij bent een clutch dumper ofzo?
pi_45026740
Bakken zijn gewoon peperkoek .. net als de blokken. Maat van me heeft een model met 120k op de teller en die zit ook al op z'n 2e versnellingsbak. En die rijdt echt niet asociaal hard. leuke wagens.. maar je kan zoveel kosten hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')