hahaha heerlijk he open goal. Ik hou ook van inkoppertjesquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Op een week tijd 1 auto voor dik 3 roodjes schade rijden en een andere auto bijna schade rijden en dat terwijl het beide trage wagens zijn........dan denk ik niet dat meneer de TS zonodig 250pk nodig heeft (over not good gesproken)
aantal cilinders_______________ 3quote:
Whehehe...quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:37 schreef Steve-O het volgende:
250 pk in een Diahatshu ?
dit is mn leenauto.quote:
Ik zie keer seat staan maar geen type sherlockquote:
heb de OP even verwisseld voor een van het vorige topic, is het wat duidelijker iddquote:Op zaterdag 22 april 2006 15:20 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Ik zie keer seat staan maar geen type sherlock
Ik vind de Seat echt tofquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:36 schreef Repeat het volgende:
zou je niet eens switchen naar een toffere basisauto?
daarbij is een 1.0 gti charade best tof
Ja dat...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:00 schreef 1299 het volgende:
En wat vond de secetaresse van het kadootje?
Had je dit keer veel schade of niet?
Niemand wil m hebbenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:11 schreef BaraCuda het volgende:
Kun je die kromme seat van je niet beter verkopen en een rechte seat terug kopen en daar mee verder gaan?
Neeee. dat zou met die turbo maximaal kunnen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:14 schreef noidea het volgende:
jaaaa 380pk op de voorwielen, torquesteer all the way!
Sandra is terug, maar werkt alleen nog maar op de zaterdagen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:15 schreef Houniet het volgende:
Nerdmans! dan kom je nog sneller bij de supermarkt voor Sandra
total loss dusquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:15 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ja dat...
Nou, haar moeder had haar een keurige golf drie cadeau gedaan.
Dus de Charade was even naar t derde plan verwezen.
De huidige schade is aanzienlijk!
Ik ben door een enorme pick up van de weg af gedrukt.
De afdruk van de truck, staat keurig over de hele ( en dan bedoel ik ook echt de heeele)
Linkerzijkant van mn Seat.
Hij komt op de rechterbaan voorbij rijden, is ongeveer halverwege voorbij en voegt rechts in.
Ik denk dat hij een smart gewend was ofzo....
Anyway: ongeveer 5.700 euro schade.
daarnaast vind ik het persoonlijk altijd heel sneu over komen als iemand gas geeft met een voorwielaandrijver, om "snel" te doen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:19 schreef noidea het volgende:
Ja maar er zit wel een limiet aan het aantal pk's dat je op een voorwielaangedreven auto kunt plempen. Tenminste wat nog nuttig gebruikt kan worden.
Daarom heb ik ook een achterwiel aangedreven auto, kan je in theorie veel meer pk's opzetten.
Zolang er geen bochten zijn is dat prima te doen hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:22 schreef Inorbit het volgende:
[..]
daarnaast vind ik het persoonlijk altijd heel sneu over komen als iemand gas geeft met een voorwielaandrijver, om "snel" te doen.
Mja vanaf de derde versnelling geen probleemquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:19 schreef noidea het volgende:
Ja maar er zit wel een limiet aan het aantal pk's dat je op een voorwielaangedreven auto kunt plempen. Tenminste wat nog nuttig gebruikt kan worden.
Daarom heb ik ook een achterwiel aangedreven auto, kan je in theorie veel meer pk's opzetten.
makkelijkquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:22 schreef BaraCuda het volgende:
Voor al dat geld had je ondertussen al 800 pk kunnen hebben![]()
o... dus je mag allen snel doen met een 4x4 of rwd.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:22 schreef Inorbit het volgende:
[..]
daarnaast vind ik het persoonlijk altijd heel sneu over komen als iemand gas geeft met een voorwielaandrijver, om "snel" te doen.
Eerst 156 toen iets van 200 en straks iets van 280quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:27 schreef VanDread het volgende:
Hoeveel PK had je voor die nieuwe turbo?
ja.. eerst eens kijken wat t doet.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:40 schreef noidea het volgende:
Ja maar de eerste 2 versnellingen dus wel. Sper lijkt me zowieso een goed idee.
ziet er leuk uit, maar staat in de catalogus voor 2450 pond. das 4000 euro ex verzend ex montage ex alles. No way...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Jimmeh het volgende:
Sowieso als je boven de 250 gaat zou ik een Quaife diffje er op gooien![]()
500 pond voor zo'n nieuw dif (als ik het goed zie) vind ik ook niet duurquote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Jimmeh het volgende:
Hoe spreek je dat uit?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:47 schreef Jimmeh het volgende:
Ik denk: Kuwaffe.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 19:49 schreef GSi het volgende:
[..]
Hoe spreek je dat uit?
Laatst nog een meningsverschil gehad over als je het zo uitspreekt als ik "Kweef" of zoals mijn maat "Kwaffie"
Fonetisch geschreven.. mooi he![]()
Bel ze opquote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:21 schreef GSi het volgende:
Hehehe, ik lees 5 verschillende dingen
Kuwaffe, Kuweef, Kwaif, Kweef en Kwaffie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |