abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35273209
Deeltje 3 alweer!

deel1
Hoe verkrijg ik 250 pk?

deel 2
Hoe verkrijg ik 250 pk deel 2


Het gaat om een Seat Ibiza Cupra
De keuze is ondertussen gemaakt en de auto is van 156 pk naar een 200-210 pk opgewaardeerd.
-aanpassen mtotrmanagement (chip)
-andere dumpvalve
-carbon lucht inlaatsysteem
-Foam luchtfilter

De remmen zij ook onderhanden genomen
-Brembo race schijven
-speciale remblokken

Verder ligt er voor en achter pirelli p zero nero onder

Deze aanpassingen hebben er voor een leuk budget ( ongeveer 2.200,00 euro)
een giftig karretje van gemaakt.
Ondanks mijn eerdere uitspraak dat ik overig budget zou bewaren voor de aanschaf van een suub sti, ga ik hier op teug komen.
Aangezien ik in 2006 een auto van de zaak ga rijden, heb ik besloten om de Seat aan te houden en er een projectje van te maken.

Ik heb een gesprek gehad met C&E turbo parts en zij kunnen een andere turbo monteren. Samen met een aantal aanpassingen is het vermogen op te schroeven naar een veilige 280 pk.
Zij zullen enkele onderdelen moeten vervangen en tevens het management moeten aanpassen.

Om dit alles goed op de weg te krijgen wil ik enkele stabilisator stangen laten monteren en de auto voorzien van een andere ophanging.
Tevens denk ik eraan om een sterkere as te gaan gebruiken.
De intercooler krijgt het zwaar, dus voor de intercooler komt er een speciaal koelsysteem. Nter cooling, waarbij zeer koude co2 op de intercooler wordt gespoten.

Als dat alemaal rond is ga ik mijn oude audio systeem inbouwen. Wat ik al eens eerder heb gedaan in mijn oude laguna, in een ander topic.


Nou.... ik heb de planning voor 2006 klaar.
Nu alles gaan uitvoeren! De liefhebbers kunnen zo af en toe eens een kijkje komen nemen in het topic en de typische fok älsikmaarcommentaarkangeven""ers mogen natuurlijk het topic komen vervuilen met moraalverhalen en negatieve feedback.
Oftewel your average new topic.

Zo de basis is gelegd op naar een wel erg pittige Seat.

De auto
















2 filmpjes, oude laguna als vergelijk
http://www.minibikehoes.nl/fokzooi/nerdmans/70-120 in 3.MPG

http://www.minibikehoes.nl/fokzooi/nerdmans/0-110.MPG

de seat
http://www.minibikehoes.nl/fokzooi/nerdmans/60-110 in 2.MPG

[ Bericht 87% gewijzigd door ThaFreak op 22-04-2006 17:39:43 ]
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_35273611
die powercontroller is dus eigenlijk gewoon een boostcontroller?
pi_35273987
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:08 schreef Nerdmans het volgende:
Mja zover ik t heb begrepen is tot stage 6 alles goed mogelijk met Stock internals.
Ik heb echter wel mn vragen bij de verschillen tussen stage 4 tm 6. Ik heb namelijk niet t idee dat er veel meer zal gebeuren dan de druk opschroeven.
Prijs stage 4 is 4600
Prijs stage 5 is 6200
Prijs stage 6 is 7300

verder komen er de kosten bij van een uilaat en montage.
Iemand enig idee of t reele prijzen zijn?
tja verschil tussen 4 en 5/6 is iig de fmic
daar moet je zo'n 1k voor rekenen

en zit er tussen de stages geen verschil in turbo's ?
  maandag 20 februari 2006 @ 02:49:43 #4
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_35277810
Ik denk het (dat er verschil in turbo's zit dus) wel. Je kunt zien dat bij elke stap het maximale koppel steeds later (bij een hoger toerental dus) vrijkomt waardoor ik meteen denk aan grotere turbo's (spoelt langzamer op) en ook zie je dat het vermogen steeds iets hoger toerental vrijkomt (daar heb je die grotere turbo's dus voor omdat de kleinere apparaten nog wel 'ns buiten adem raken op een gegeven moment.

Neemt niet weg dat ik de prijsverschillen tussen de verschillende stages ronduit riant vind!

edit: ik zag het intercoolerverhaaltje even over het hoofd. Een frontmounted intercooler monteren zal inderdaad flink cashen zijn want da's gewoon veel werk (leidingen verleggen etc.). Verschil tussen 5 en 6 valt nog wel mee; als er bv. al sprake is van een andere downpipe (ivm passing) dan valt deze stap nog wel mee.

Ik ben trouwens bij het vermogen van 340 pk en vooral de 390 Nm aan koppel meer bezorgd over de betrouwbaarheid van de bak en diff. dan over de betrouwbaarheid van het blok!
Life is too short don't stress every day
pi_35280013
quote:
Op zondag 19 februari 2006 23:25 schreef Repeat het volgende:
die powercontroller is dus eigenlijk gewoon een boostcontroller?
inderdaad
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_35280232
quote:
Op maandag 20 februari 2006 02:49 schreef Kolkie het volgende:
Ik denk het (dat er verschil in turbo's zit dus) wel. Je kunt zien dat bij elke stap het maximale koppel steeds later (bij een hoger toerental dus) vrijkomt waardoor ik meteen denk aan grotere turbo's (spoelt langzamer op) en ook zie je dat het vermogen steeds iets hoger toerental vrijkomt (daar heb je die grotere turbo's dus voor omdat de kleinere apparaten nog wel 'ns buiten adem raken op een gegeven moment.

Neemt niet weg dat ik de prijsverschillen tussen de verschillende stages ronduit riant vind!

edit: ik zag het intercoolerverhaaltje even over het hoofd. Een frontmounted intercooler monteren zal inderdaad flink cashen zijn want da's gewoon veel werk (leidingen verleggen etc.). Verschil tussen 5 en 6 valt nog wel mee; als er bv. al sprake is van een andere downpipe (ivm passing) dan valt deze stap nog wel mee.

Ik ben trouwens bij het vermogen van 340 pk en vooral de 390 Nm aan koppel meer bezorgd over de betrouwbaarheid van de bak en diff. dan over de betrouwbaarheid van het blok!
Volgens mij blijft de turbo hetzelfde ...
Ik moet alles ook nog even uitdiepen hoor, deze offerte was op basis van een initieel gesprek wat we hebben gehad.
Ik denk er zelf aan om om stage 4 in te stappen, maar wel meteen de front mounted intercooler te nemen.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  maandag 20 februari 2006 @ 11:51:41 #7
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_35282853
Laat ik het dan zo zeggen: als alle hardware hetzelfde blijft vind ik het wel weer veel geld.
Life is too short don't stress every day
pi_35283815
quote:
Op maandag 20 februari 2006 11:51 schreef Kolkie het volgende:
Laat ik het dan zo zeggen: als alle hardware hetzelfde blijft vind ik het wel weer veel geld.
ik bedoel dat stage 456 met dezelfde turbo zijn.
Stage 4 start met montage andere turbo
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_35284066
teuveupeu
Calm down, please!
  maandag 20 februari 2006 @ 16:32:15 #10
56074 Kolkie
in a state of trance
pi_35292245
quote:
ik bedoel dat stage 456 met dezelfde turbo zijn.
Stage 4 start met montage andere turbo


Precies, daarom vind ik het verschil tussen stage 4 en 6 zo groot (2700 euro voor een FMIC is best veel geld). Maargoed, je snapt waarschijnlijk wel wat ik bedoel.
Life is too short don't stress every day
pi_35292393
tvp
pi_35298270
ach reken voor aanpassen van chip ed ook zo'n 1000 a 2000 euro
turbo + omleggingen ed om te monteren ook zoiets

is wel redelijk bedrag volgens mij

misschien dat ik binnenkort ook eens ga info of er nog stage3 ofzo voor mij mogelijk is
uitlaat en fmic heb ik al, nu zit ik op turbomax (270pk/430Nm)
  vrijdag 14 april 2006 @ 23:18:59 #13
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_36969471
fuck, t schiet niet op met sparen zeg!
Ik heb een nieuw bed en een nieuwe bank gekocht wheheh komt niet ten goede van de seat.

heb pas 3k

. . . .en met dat zonnetje zit ik ook alweer op marktplaats te zoeken naar een leuke cabrio.
Pfff waarom ben ik niet gewoon erg rijk ofzo.

Ach ja ik heb met succes mn foon een aantal vhs tapes en een memorycard verkocht, s toch weer 140 euro xtra

Ik ga een sponsortopic openen ofzo.

Ik was vanavond zo onbeleefd om een Toyota supra uit te dagen.
Ik werd dan ook keurig zoekgereden....
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_36969645
En terecht Nerdmans

[ Bericht 5% gewijzigd door jochem8 op 14-04-2006 23:24:53 (typo) ]
  vrijdag 14 april 2006 @ 23:31:10 #15
46960 StefanP
polemicist
pi_36969827
Ik vind de prijzen flink hoog!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_36970615
quote:
Op maandag 20 februari 2006 19:18 schreef ddx het volgende:
ach reken voor aanpassen van chip ed ook zo'n 1000 a 2000 euro
turbo + omleggingen ed om te monteren ook zoiets

is wel redelijk bedrag volgens mij

misschien dat ik binnenkort ook eens ga info of er nog stage3 ofzo voor mij mogelijk is
uitlaat en fmic heb ik al, nu zit ik op turbomax (270pk/430Nm)
Aanpassen van de chip 2000 euro? Ik heb een AEM volledig programmeerbare ecu voor minder.
If you can't smoke it, or light it, fuck it.
pi_36976966
quote:
Op vrijdag 14 april 2006 23:18 schreef Nerdmans het volgende:

Ik was vanavond zo onbeleefd om een Toyota supra uit te dagen.
Ik werd dan ook keurig zoekgereden....
Welke kleur en waar was dat?
ik ben dan wel blond, ik rij wel in een supra...
pi_36978082
quote:
Op zaterdag 15 april 2006 11:54 schreef suprachick het volgende:

[..]

Welke kleur en waar was dat?
Een zwarte in Veldhoven.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_36979309
Ik denk dat ik die weleens in Eindhoven rond heb zien rijden.
  zondag 16 april 2006 @ 04:31:57 #20
46960 StefanP
polemicist
pi_36997979
Een mk4? Op enorme 20" velgen? Die is nog stock, die moet je wel kunnen hebben met wat mods
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 16 april 2006 @ 05:41:15 #21
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_36998169
jouw oude?
  zondag 16 april 2006 @ 06:09:10 #22
46960 StefanP
polemicist
pi_36998251
Nee, de eerste supra waar ik ben gaan kijken in Limburg destijds. Niet gekocht omdat het een vage auto was
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_36999073
Nerdmans, check je mail
  zondag 16 april 2006 @ 22:05:08 #24
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_37017777
quote:
Op zondag 16 april 2006 04:31 schreef StefanP het volgende:
Een mk4? Op enorme 20" velgen? Die is nog stock, die moet je wel kunnen hebben met wat mods
Ik denk ook zeker dat ik hem kan hebben als ik mn tuningpakketje heb.
Nu is t tot de 50 kmh gelijk en dan kan ik t vergeten hoor.
En idd grote velgen en in t oranje staat er supra.

Hij hoestte ook behoorlijk wat zwarte rook uit, bij t in de toeren jagen van t blok
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zondag 16 april 2006 @ 22:41:57 #25
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_37018875
Gaat het hier om 250 PK aan de wielen of de krukas?
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_37020444
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:05 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Ik denk ook zeker dat ik hem kan hebben als ik mn tuningpakketje heb.
Nu is t tot de 50 kmh gelijk en dan kan ik t vergeten hoor.
En idd grote velgen en in t oranje staat er supra.

Hij hoestte ook behoorlijk wat zwarte rook uit, bij t in de toeren jagen van t blok
Een stock MKIV heeft toch al gauw 320 pk, dus het lijkt me sterk dat je die kan hebben, maar goed, je kan het altijd proberen natuurlijk, wie weet wil de suprarijder er wat benzine aan verspillen
ik ben dan wel blond, ik rij wel in een supra...
  zondag 16 april 2006 @ 23:50:59 #27
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_37020809
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:36 schreef suprachick het volgende:

[..]

Een stock MKIV heeft toch al gauw 320 pk, dus het lijkt me sterk dat je die kan hebben, maar goed, je kan het altijd proberen natuurlijk, wie weet wil de suprarijder er wat benzine aan verspillen
Wheheh ja ja..
Dingen wegen als dieplood. Daarbij is 0-100 in 5,9 niet onhaalbaar snel hoor.
Maar praatjes vullen geen gaatjes, ik kom die Supra nog wel een tegen als ik mn stage 4 / 5 pakketje heb. Mocht hij dan wat benzine willen verspillen weten we t zeker!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zondag 16 april 2006 @ 23:52:46 #28
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_37020852
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:41 schreef GSi het volgende:
Gaat het hier om 250 PK aan de wielen of de krukas?
Dat is een goede vraag!
Ik denk aan de Krukas. In eerste instantie ging ik uit van de wilen, maar ik weet t niet zeker.
Zal wel eens navragen. Wi toch een keer langs bij Jeroen om de zaken even te bespreken en alvast de spullen door te nemen die besteld dienen te worden.

Ik laat t wel weten
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_37033716
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:52 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag!
Ik denk aan de Krukas. In eerste instantie ging ik uit van de wilen, maar ik weet t niet zeker.
Zal wel eens navragen. Wi toch een keer langs bij Jeroen om de zaken even te bespreken en alvast de spullen door te nemen die besteld dienen te worden.

Ik laat t wel weten
Krukas dus
pi_37097608
zoooo... vanmiddag keurig eenzijdig ongelukje gehad.
Stoep, heuvel, toen vliegen... bosjes en vervolgens flinke boom.

Duszzzz. ik vrees dat t een opknapbeurt gaat worden en dat de tuning er even niet aan zit
K*T
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_37097973
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef Nerdmans het volgende:
zoooo... vanmiddag keurig eenzijdig ongelukje gehad.
Stoep, heuvel, toen vliegen... bosjes en vervolgens flinke boom.

Duszzzz. ik vrees dat t een opknapbeurt gaat worden en dat de tuning er even niet aan zit
K*T
zelf wel alles heel?
Calm down, please!
pi_37100187
Oef !! Ging het hard? Wat voor scha en niet onbelangrijk, ben je er zelf helemaal goed vanaf gekomen?
pi_37102344
156 pk al niet op de weg kunnen houden en dan naar 250 pk willen?

*proest* !!!

sorry, kon het niet laten
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:24:31 #34
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_37102562
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:16 schreef vosss het volgende:
156 pk al niet op de weg kunnen houden en dan naar 250 pk willen?

*proest* !!!

sorry, kon het niet laten
With stupid...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_37117385
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef Nerdmans het volgende:
zoooo... vanmiddag keurig eenzijdig ongelukje gehad.
Stoep, heuvel, toen vliegen... bosjes en vervolgens flinke boom.

Duszzzz. ik vrees dat t een opknapbeurt gaat worden en dat de tuning er even niet aan zit
K*T


Wat gebeurde er precies?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_37119734
Ik was op weg naar een afspraak.
Ik was te laat en was verkeerd gereden. Om wat tijd te besparen wilde ik snel keren op een punt waar dat niet echt goed kon. Ik zet de bocht toch in ( 180 ) en zie te laat dat er een vrachtwagen ook wat lompjes de bocht inzet vanaf de snelweg. Daar had ik even geen rekening mee gehouden. T was vrachtwagen, of frontaal of bosjes. Ik koos bosjes.

T ging niet echt hard of zo, 25-30. Was gewoon zo'n knullige situatie.
T nadeel was dat er voor de bosjes een hoge stoep was, gevolgd door een diepe kuil.

De bosjes hadden weer dekking van een boom.

Auto is nu bij garage, oordeel komt nog.
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  donderdag 20 april 2006 @ 10:09:55 #37
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_37119787
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:07 schreef Nerdmans het volgende:
Ik was op weg naar een afspraak.
Ik was te laat en was verkeerd gereden. Om wat tijd te besparen wilde ik snel keren op een punt waar dat niet echt goed kon. Ik zet de bocht toch in ( 180 ) en zie te laat dat er een vrachtwagen ook wat lompjes de bocht inzet vanaf de snelweg. Daar had ik even geen rekening mee gehouden. T was vrachtwagen, of frontaal of bosjes. Ik koos bosjes.

T ging niet echt hard of zo, 25-30. Was gewoon zo'n knullige situatie.
T nadeel was dat er voor de bosjes een hoge stoep was, gevolgd door een diepe kuil.

De bosjes hadden weer dekking van een boom.

Auto is nu bij garage, oordeel komt nog.
Vrachtwagen heeft toch ook remmen? Bosjes gaan niet aan de kant. Maar evengoed lullige situatie. Ik hoop dat de schade meevalt.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_37119907
Als vervolg hierop:

Ik had een 2e afspraak in Breda.
Ik krijg de Fiat van een collega mee. Deze heeft echter zo'n maffe automaat, met een gewone versnellingsbak, alleen geen koppeling. In t begin hou je daar rekening mee, aalleen na een half uurtje snelweg in zn 5 vergeet je zoiets. Normaal zie je in een auotmaat zo'n pook in t midden.

Nu wil ik terug naar zn vier scahelen in druk verkeer en trap de koppeling in. . . .
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_37121208
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:15 schreef Nerdmans het volgende:
Als vervolg hierop:

Ik had een 2e afspraak in Breda.
Ik krijg de Fiat van een collega mee. Deze heeft echter zo'n maffe automaat, met een gewone versnellingsbak, alleen geen koppeling. In t begin hou je daar rekening mee, aalleen na een half uurtje snelweg in zn 5 vergeet je zoiets. Normaal zie je in een auotmaat zo'n pook in t midden.

Nu wil ik terug naar zn vier scahelen in druk verkeer en trap de koppeling in. . . .
.

* pAin vergelijkbare situatie in A6 Quatro van de baas heeft gehad .
  donderdag 20 april 2006 @ 12:00:29 #40
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_37122950
Dus, de fiat is ook gekort...?
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_37123203
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:15 schreef Nerdmans het volgende:
Als vervolg hierop:

Ik had een 2e afspraak in Breda.
Ik krijg de Fiat van een collega mee. Deze heeft echter zo'n maffe automaat, met een gewone versnellingsbak, alleen geen koppeling. In t begin hou je daar rekening mee, aalleen na een half uurtje snelweg in zn 5 vergeet je zoiets. Normaal zie je in een auotmaat zo'n pook in t midden.

Nu wil ik terug naar zn vier scahelen in druk verkeer en trap de koppeling in. . . .
haha. gelukkig had ik dat pas op de parkeerplaats toen ik voor het eerst in een automaat reed. met mijn tanden in het stuur (Figuurlijk) toen ik de auto wou laten uitrijden naar een plekje. geen schade of gevaar ofzo. alleen een scheldende collega
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_37124830
Gewoon je voet aan de mat vastnieten, dan kan je het ook niet fout doen

Maareh... kan jij niet remmen met je linkervoet? Ik heb het mijzelf gelukkig goed aangeleerd
Ik moest dat eerst een hele tijd doen, omdat mn motor uitviel als ik het gas losliet, dus moest ik gas erop houden, en afremmen met mn linkervoet
pi_37125234
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:00 schreef MikeyMan het volgende:
Dus, de fiat is ook gekort...?
ee gelukkig waren de mensen achter me erg scherp. de eerste pakte de vluchtstrook en de tweede had ook goede remmen. Heb wel een paar heeeeeeeele vieze blikken en gebaren toegeworpen gekregen.

O ja en de Schade is 2700,- euo. Dus die 3k die ik had is weer op
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_37125341
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:27 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

ee gelukkig waren de mensen achter me erg scherp. de eerste pakte de vluchtstrook en de tweede had ook goede remmen. Heb wel een paar heeeeeeeele vieze blikken en gebaren toegeworpen gekregen.

O ja en de Schade is 2700,- euo. Dus die 3k die ik had is weer op
Ouch.. dat is erg taai
pi_37125775
ik had 1500 euro schade EN ga een tientje per maand omhoog in de verzekering. als je terugkijkt ben je in een paar seconde dus zoveel euri achteruit. dat is 't meest iritante...
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 20 april 2006 @ 17:56:06 #46
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_37134093
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:27 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

ee gelukkig waren de mensen achter me erg scherp. de eerste pakte de vluchtstrook en de tweede had ook goede remmen. Heb wel een paar heeeeeeeele vieze blikken en gebaren toegeworpen gekregen.

O ja en de Schade is 2700,- euo. Dus die 3k die ik had is weer op
Voor de verzekering of voor jezelf... Beetje rondshoppen met je schade wil vaak nog wel helpen...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_37139182
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:56 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Voor de verzekering of voor jezelf... Beetje rondshoppen met je schade wil vaak nog wel helpen...
Voor mezelf.

En voor t rondshoppen was t 3800,- 3 schadeherstelbedrijven langsgegaan.
Uiteindelijk met veel praten en schuiven en handelen toch 1100 eraf gepraat.
Daarbij heb ik bij het garagebedrijf een andere klant aangedragen die een opdracht van 1300 euro aanbood. Dus er worden geen uren gerekend

Sterker nog ik heb een supervette leenauto gekregen.
Een daihatsu charade 3 cylinder met 5 pk ofzo
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  donderdag 20 april 2006 @ 23:20:06 #48
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_37146492
Ai... Dat zijn wel kosten ja... Not good...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_37151464
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef MikeyMan het volgende:
Ai... Dat zijn wel kosten ja... Not good...
Op een week tijd 1 auto voor dik 3 roodjes schade rijden en een andere auto bijna schade rijden en dat terwijl het beide trage wagens zijn........dan denk ik niet dat meneer de TS zonodig 250pk nodig heeft (over not good gesproken )
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_37162397
daarom is de TT ook 'hoe verkrijg ik 250 pk'. met de nadruk op krijg
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')