abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37020444
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:05 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Ik denk ook zeker dat ik hem kan hebben als ik mn tuningpakketje heb.
Nu is t tot de 50 kmh gelijk en dan kan ik t vergeten hoor.
En idd grote velgen en in t oranje staat er supra.

Hij hoestte ook behoorlijk wat zwarte rook uit, bij t in de toeren jagen van t blok
Een stock MKIV heeft toch al gauw 320 pk, dus het lijkt me sterk dat je die kan hebben, maar goed, je kan het altijd proberen natuurlijk, wie weet wil de suprarijder er wat benzine aan verspillen
ik ben dan wel blond, ik rij wel in een supra...
  zondag 16 april 2006 @ 23:50:59 #27
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_37020809
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:36 schreef suprachick het volgende:

[..]

Een stock MKIV heeft toch al gauw 320 pk, dus het lijkt me sterk dat je die kan hebben, maar goed, je kan het altijd proberen natuurlijk, wie weet wil de suprarijder er wat benzine aan verspillen
Wheheh ja ja..
Dingen wegen als dieplood. Daarbij is 0-100 in 5,9 niet onhaalbaar snel hoor.
Maar praatjes vullen geen gaatjes, ik kom die Supra nog wel een tegen als ik mn stage 4 / 5 pakketje heb. Mocht hij dan wat benzine willen verspillen weten we t zeker!
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
  zondag 16 april 2006 @ 23:52:46 #28
106959 Nerdmans
krekwakwauw
pi_37020852
quote:
Op zondag 16 april 2006 22:41 schreef GSi het volgende:
Gaat het hier om 250 PK aan de wielen of de krukas?
Dat is een goede vraag!
Ik denk aan de Krukas. In eerste instantie ging ik uit van de wilen, maar ik weet t niet zeker.
Zal wel eens navragen. Wi toch een keer langs bij Jeroen om de zaken even te bespreken en alvast de spullen door te nemen die besteld dienen te worden.

Ik laat t wel weten
pi_37033716
quote:
Op zondag 16 april 2006 23:52 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag!
Ik denk aan de Krukas. In eerste instantie ging ik uit van de wilen, maar ik weet t niet zeker.
Zal wel eens navragen. Wi toch een keer langs bij Jeroen om de zaken even te bespreken en alvast de spullen door te nemen die besteld dienen te worden.

Ik laat t wel weten
Krukas dus
pi_37097608
zoooo... vanmiddag keurig eenzijdig ongelukje gehad.
Stoep, heuvel, toen vliegen... bosjes en vervolgens flinke boom.

Duszzzz. ik vrees dat t een opknapbeurt gaat worden en dat de tuning er even niet aan zit
K*T
pi_37097973
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef Nerdmans het volgende:

Duszzzz. ik vrees dat t een opknapbeurt gaat worden en dat de tuning er even niet aan zit
K*T
zelf wel alles heel?
Calm down, please!
pi_37100187
Oef !! Ging het hard? Wat voor scha en niet onbelangrijk, ben je er zelf helemaal goed vanaf gekomen?
pi_37102344
156 pk al niet op de weg kunnen houden en dan naar 250 pk willen?

*proest* !!!

sorry, kon het niet laten
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 19 april 2006 @ 18:24:31 #34
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_37102562
quote:
Op woensdag 19 april 2006 18:16 schreef vosss het volgende:
156 pk al niet op de weg kunnen houden en dan naar 250 pk willen?

*proest* !!!

sorry, kon het niet laten
With stupid...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_37117385
quote:
Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef Nerdmans het volgende:

K*T

Wat gebeurde er precies?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_37119734
Ik was op weg naar een afspraak.
Ik was te laat en was verkeerd gereden. Om wat tijd te besparen wilde ik snel keren op een punt waar dat niet echt goed kon. Ik zet de bocht toch in ( 180 ) en zie te laat dat er een vrachtwagen ook wat lompjes de bocht inzet vanaf de snelweg. Daar had ik even geen rekening mee gehouden. T was vrachtwagen, of frontaal of bosjes. Ik koos bosjes.

T ging niet echt hard of zo, 25-30. Was gewoon zo'n knullige situatie.
T nadeel was dat er voor de bosjes een hoge stoep was, gevolgd door een diepe kuil.

De bosjes hadden weer dekking van een boom.

Auto is nu bij garage, oordeel komt nog.
  donderdag 20 april 2006 @ 10:09:55 #37
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_37119787
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:07 schreef Nerdmans het volgende:
Ik was op weg naar een afspraak.
Ik was te laat en was verkeerd gereden. Om wat tijd te besparen wilde ik snel keren op een punt waar dat niet echt goed kon. Ik zet de bocht toch in ( 180 ) en zie te laat dat er een vrachtwagen ook wat lompjes de bocht inzet vanaf de snelweg. Daar had ik even geen rekening mee gehouden. T was vrachtwagen, of frontaal of bosjes. Ik koos bosjes.

T ging niet echt hard of zo, 25-30. Was gewoon zo'n knullige situatie.
T nadeel was dat er voor de bosjes een hoge stoep was, gevolgd door een diepe kuil.

De bosjes hadden weer dekking van een boom.

Auto is nu bij garage, oordeel komt nog.
Vrachtwagen heeft toch ook remmen? Bosjes gaan niet aan de kant. Maar evengoed lullige situatie. Ik hoop dat de schade meevalt.
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_37119907
Als vervolg hierop:

Ik had een 2e afspraak in Breda.
Ik krijg de Fiat van een collega mee. Deze heeft echter zo'n maffe automaat, met een gewone versnellingsbak, alleen geen koppeling. In t begin hou je daar rekening mee, aalleen na een half uurtje snelweg in zn 5 vergeet je zoiets. Normaal zie je in een auotmaat zo'n pook in t midden.

Nu wil ik terug naar zn vier scahelen in druk verkeer en trap de koppeling in. . . .
pi_37121208
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:15 schreef Nerdmans het volgende:
Als vervolg hierop:

Ik krijg de Fiat van een collega mee. Deze heeft echter zo'n maffe automaat, met een gewone versnellingsbak, alleen geen koppeling. In t begin hou je daar rekening mee, aalleen na een half uurtje snelweg in zn 5 vergeet je zoiets. Normaal zie je in een auotmaat zo'n pook in t midden.

Nu wil ik terug naar zn vier scahelen in druk verkeer en trap de koppeling in. . . .
.

* pAin vergelijkbare situatie in A6 Quatro van de baas heeft gehad .
  donderdag 20 april 2006 @ 12:00:29 #40
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_37122950
Dus, de fiat is ook gekort...?
©DiscoveryChannel
pi_37123203
quote:
Op donderdag 20 april 2006 10:15 schreef Nerdmans het volgende:
Als vervolg hierop:

haha. gelukkig had ik dat pas op de parkeerplaats toen ik voor het eerst in een automaat reed. met mijn tanden in het stuur (Figuurlijk) toen ik de auto wou laten uitrijden naar een plekje. geen schade of gevaar ofzo. alleen een scheldende collega
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_37124830
Gewoon je voet aan de mat vastnieten, dan kan je het ook niet fout doen

Maareh... kan jij niet remmen met je linkervoet? Ik heb het mijzelf gelukkig goed aangeleerd
Ik moest dat eerst een hele tijd doen, omdat mn motor uitviel als ik het gas losliet, dus moest ik gas erop houden, en afremmen met mn linkervoet
pi_37125234
quote:
Op donderdag 20 april 2006 12:00 schreef MikeyMan het volgende:
Dus, de fiat is ook gekort...?
ee gelukkig waren de mensen achter me erg scherp. de eerste pakte de vluchtstrook en de tweede had ook goede remmen. Heb wel een paar heeeeeeeele vieze blikken en gebaren toegeworpen gekregen.

O ja en de Schade is 2700,- euo. Dus die 3k die ik had is weer op
pi_37125341
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:27 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

ee gelukkig waren de mensen achter me erg scherp. de eerste pakte de vluchtstrook en de tweede had ook goede remmen. Heb wel een paar heeeeeeeele vieze blikken en gebaren toegeworpen gekregen.

Ouch.. dat is erg taai
pi_37125775
ik had 1500 euro schade EN ga een tientje per maand omhoog in de verzekering. als je terugkijkt ben je in een paar seconde dus zoveel euri achteruit. dat is 't meest iritante...
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  donderdag 20 april 2006 @ 17:56:06 #46
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_37134093
quote:
Op donderdag 20 april 2006 13:27 schreef Nerdmans het volgende:

[..]

Voor de verzekering of voor jezelf... Beetje rondshoppen met je schade wil vaak nog wel helpen...
©DiscoveryChannel
pi_37139182
quote:
Op donderdag 20 april 2006 17:56 schreef MikeyMan het volgende:

[..]

Voor de verzekering of voor jezelf... Beetje rondshoppen met je schade wil vaak nog wel helpen...
Voor mezelf.

En voor t rondshoppen was t 3800,- 3 schadeherstelbedrijven langsgegaan.
Uiteindelijk met veel praten en schuiven en handelen toch 1100 eraf gepraat.
Daarbij heb ik bij het garagebedrijf een andere klant aangedragen die een opdracht van 1300 euro aanbood. Dus er worden geen uren gerekend

Sterker nog ik heb een supervette leenauto gekregen.
Een daihatsu charade 3 cylinder met 5 pk ofzo
  donderdag 20 april 2006 @ 23:20:06 #48
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_37146492
Ai... Dat zijn wel kosten ja... Not good...
©DiscoveryChannel
pi_37151464
quote:
Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef MikeyMan het volgende:
Ai... Dat zijn wel kosten ja... Not good...
Op een week tijd 1 auto voor dik 3 roodjes schade rijden en een andere auto bijna schade rijden en dat terwijl het beide trage wagens zijn........dan denk ik niet dat meneer de TS zonodig 250pk nodig heeft (over not good gesproken )
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_37162397
daarom is de TT ook 'hoe verkrijg ik 250 pk'. met de nadruk op krijg
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')