Een stock MKIV heeft toch al gauw 320 pk, dus het lijkt me sterk dat je die kan hebben, maar goed, je kan het altijd proberen natuurlijk, wie weet wil de suprarijder er wat benzine aan verspillenquote:Op zondag 16 april 2006 22:05 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Ik denk ook zeker dat ik hem kan hebben als ik mn tuningpakketje heb.
Nu is t tot de 50 kmh gelijk en dan kan ik t vergeten hoor.
En idd grote velgen en in t oranje staat er supra.
Hij hoestte ook behoorlijk wat zwarte rook uit, bij t in de toeren jagen van t blok
Wheheh ja ja..quote:Op zondag 16 april 2006 23:36 schreef suprachick het volgende:
[..]
Een stock MKIV heeft toch al gauw 320 pk, dus het lijkt me sterk dat je die kan hebben, maar goed, je kan het altijd proberen natuurlijk, wie weet wil de suprarijder er wat benzine aan verspillen![]()
Dat is een goede vraag!quote:Op zondag 16 april 2006 22:41 schreef GSi het volgende:
Gaat het hier om 250 PK aan de wielen of de krukas?
Krukas dusquote:Op zondag 16 april 2006 23:52 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag!
Ik denk aan de Krukas. In eerste instantie ging ik uit van de wilen, maar ik weet t niet zeker.
Zal wel eens navragen. Wi toch een keer langs bij Jeroen om de zaken even te bespreken en alvast de spullen door te nemen die besteld dienen te worden.
Ik laat t wel weten
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef Nerdmans het volgende:
zoooo... vanmiddag keurig eenzijdig ongelukje gehad.
Stoep, heuvel, toen vliegen... bosjes en vervolgens flinke boom.
Duszzzz. ik vrees dat t een opknapbeurt gaat worden en dat de tuning er even niet aan zit
K*T![]()
![]()
With stupid...quote:Op woensdag 19 april 2006 18:16 schreef vosss het volgende:
156 pk al niet op de weg kunnen houden en dan naar 250 pk willen?
*proest*!!!
sorry, kon het niet laten![]()
quote:Op woensdag 19 april 2006 15:55 schreef Nerdmans het volgende:
zoooo... vanmiddag keurig eenzijdig ongelukje gehad.
Stoep, heuvel, toen vliegen... bosjes en vervolgens flinke boom.
Duszzzz. ik vrees dat t een opknapbeurt gaat worden en dat de tuning er even niet aan zit
K*T![]()
![]()
Vrachtwagen heeft toch ook remmen? Bosjes gaan niet aan de kant. Maar evengoed lullige situatie. Ik hoop dat de schade meevalt.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:07 schreef Nerdmans het volgende:
Ik was op weg naar een afspraak.
Ik was te laat en was verkeerd gereden. Om wat tijd te besparen wilde ik snel keren op een punt waar dat niet echt goed kon. Ik zet de bocht toch in ( 180 ) en zie te laat dat er een vrachtwagen ook wat lompjes de bocht inzet vanaf de snelweg. Daar had ik even geen rekening mee gehouden. T was vrachtwagen, of frontaal of bosjes. Ik koos bosjes.
T ging niet echt hard of zo, 25-30. Was gewoon zo'n knullige situatie.
T nadeel was dat er voor de bosjes een hoge stoep was, gevolgd door een diepe kuil.
De bosjes hadden weer dekking van een boom.
Auto is nu bij garage, oordeel komt nog.
quote:Op donderdag 20 april 2006 10:15 schreef Nerdmans het volgende:
Als vervolg hierop:
Ik had een 2e afspraak in Breda.
Ik krijg de Fiat van een collega mee. Deze heeft echter zo'n maffe automaat, met een gewone versnellingsbak, alleen geen koppeling. In t begin hou je daar rekening mee, aalleen na een half uurtje snelweg in zn 5 vergeet je zoiets. Normaal zie je in een auotmaat zo'n pook in t midden.
Nu wil ik terug naar zn vier scahelen in druk verkeer en trap de koppeling in. . . .
haha. gelukkig had ik dat pas op de parkeerplaats toen ik voor het eerst in een automaat reed. met mijn tanden in het stuur (Figuurlijk) toen ik de auto wou laten uitrijden naar een plekje. geen schade of gevaar ofzo. alleen een scheldende collegaquote:Op donderdag 20 april 2006 10:15 schreef Nerdmans het volgende:
Als vervolg hierop:
Ik had een 2e afspraak in Breda.
Ik krijg de Fiat van een collega mee. Deze heeft echter zo'n maffe automaat, met een gewone versnellingsbak, alleen geen koppeling. In t begin hou je daar rekening mee, aalleen na een half uurtje snelweg in zn 5 vergeet je zoiets. Normaal zie je in een auotmaat zo'n pook in t midden.
Nu wil ik terug naar zn vier scahelen in druk verkeer en trap de koppeling in. . . .
ee gelukkig waren de mensen achter me erg scherp. de eerste pakte de vluchtstrook en de tweede had ook goede remmen. Heb wel een paar heeeeeeeele vieze blikken en gebaren toegeworpen gekregen.quote:Op donderdag 20 april 2006 12:00 schreef MikeyMan het volgende:
Dus, de fiat is ook gekort...?
Ouch.. dat is erg taaiquote:Op donderdag 20 april 2006 13:27 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
ee gelukkig waren de mensen achter me erg scherp. de eerste pakte de vluchtstrook en de tweede had ook goede remmen. Heb wel een paar heeeeeeeele vieze blikken en gebaren toegeworpen gekregen.
O ja en de Schade is 2700,- euo. Dus die 3k die ik had is weer op![]()
Voor de verzekering of voor jezelf... Beetje rondshoppen met je schade wil vaak nog wel helpen...quote:Op donderdag 20 april 2006 13:27 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
ee gelukkig waren de mensen achter me erg scherp. de eerste pakte de vluchtstrook en de tweede had ook goede remmen. Heb wel een paar heeeeeeeele vieze blikken en gebaren toegeworpen gekregen.
O ja en de Schade is 2700,- euo. Dus die 3k die ik had is weer op![]()
Voor mezelf.quote:Op donderdag 20 april 2006 17:56 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Voor de verzekering of voor jezelf... Beetje rondshoppen met je schade wil vaak nog wel helpen...
Op een week tijd 1 auto voor dik 3 roodjes schade rijden en een andere auto bijna schade rijden en dat terwijl het beide trage wagens zijn........dan denk ik niet dat meneer de TS zonodig 250pk nodig heeft (over not good gesprokenquote:Op donderdag 20 april 2006 23:20 schreef MikeyMan het volgende:
Ai... Dat zijn wel kosten ja... Not good...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |