Katholiekequote:Op woensdag 25 januari 2006 12:40 schreef funkmaster het volgende:
Katholieke Hogeschool Kempen?? dat was mijn eerste match op google...ook geen idee wat ie ermee bedoeld
KHK, SLH whatever it's named now..quote:
Die kans is vrij groot, jaquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:42 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
KHK, SLH whatever it's named now..
(het dringt nu tot me door dat ik je wellicht verwar met een ander)
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot, ja
TCC had nog gekund (in de context van het gesprek)
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:45 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]Ik dacht ff dat jij phoenix was van KHK (voormalig StreetLegalHonda)..
![]()
quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
Nou ja, in ieder geval mooie auto's
Niet tegen jouquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:00 schreef Nerdmans het volgende:
hey googol wij een keertje racen dan?
Ik zie dat je auto een mooie ahterkant heeft, dus dan valt t voor mij ook weer mee![]()
Wielenquote:Op woensdag 25 januari 2006 15:36 schreef noidea het volgende:
En 210pk op de wielen of de krukas?
U heeft mailquote:Op woensdag 25 januari 2006 12:18 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Wil wel racen, wil geen weddenschap.
Zeg maar waar en wanneer ok?
Wat rijdt Opa eigenlijk? (specifieke specs hoeft niet gezien je een race op komst hebtquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2006 10:14 schreef Five_Aces het volgende:
Wil niet stokenMaar als Opa toch een vliegveld tot zijn beschikking heeft kan je Fok sprintmeeting houden, kunnen jullie het uitvechten
![]()
Ach zo.quote:Op donderdag 26 januari 2006 11:20 schreef ToMaSZ het volgende:
Is dat handig, Je 06 er in laten? En is het niet een beetje vreemd om emails te posten? Volgens mij is dat policytechnisch ook niet heel erg de bedoeling.
Ja het diff zat op zo'n ¤850 ongeveer dacht ikquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:49 schreef Nerdmans het volgende:
Nou ik heb idd wat informatie gehad over een speciaal dif.
Maarrrr eerst t vermogen en dan heeeeel hard sparen en dan :
Dif, ophanging, bak. . . .
tjoenu is duur
da kan je blok ech nie aan hequote:Op woensdag 1 februari 2006 09:03 schreef Nerdmans het volgende:
volgende auto doe ik gewoon fette spinners en een turbo stikker en neon, is ook 200 pk xtra
Kan je nog even een overzichtje maken van wat je er tot nu toe allemaal aan gedaan hebt en de specs met 0-100 en top etc?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:18 schreef Nerdmans het volgende:
k heb maar een 20-160 filmpje op streetfire gezet.
http://videos.streetfire.(...)F55-279384969996.htm
30 pk & 15 Nmquote:Op zondag 19 februari 2006 16:29 schreef Repeat het volgende:
wat is het verschil tussen stage 5 en 6
lekker brede omschrijving van de onderdelen ookquote:Op zondag 19 februari 2006 16:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
joh
maar de onderdelen etc zijn precies hetzelfde
quote:- Hybride ballbearing Turbo
- Speciaal uitlaatspruitstuk
- Downpipe
- inlaatbuizen van/naar turbo
- Aangepaste luchtmassameter/ luchtfliter
- Grotere Injectoren, benzine drukregelaar
- Speciale Bougies
- Grote FMIC intercooler Aluminium
- aangepast motormanagement
Kwestie van drukopschroeven.. ( ik zeg niets over betrouwbaarheidquote:Op zondag 19 februari 2006 16:34 schreef Repeat het volgende:
[..]
joh
maar de onderdelen etc zijn precies hetzelfde
340pk op standaard internals is geen probleem bij deze motor! (mits goed afgesteld maar dat moet geen probleem zijn bij jd engineering!)quote:Op zondag 19 februari 2006 16:52 schreef noidea het volgende:
Maar geen andere zuigers, drijfstangen en nokkenassen? En dan 340pk? Zal lang heel blijven dan.
Sorry hoor maar boven de 250 zou ik echt al gaan denken sterkere internals. Dit blok kan makkelijk meer aan maar stage 4-5 gaan zeker niet ten goede van de duurzaamheid (ja ... sterk afhankelijk van gebruik, natuurlijk).quote:Op zondag 19 februari 2006 18:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
340pk op standaard internals is geen probleem bij deze motor! (mits goed afgesteld maar dat moet geen probleem zijn bij jd engineering!)
gaat je boven de 340 zul je wel moeten upgraden!
340 is idd veel maar niet voor een motor die standaard als gesmeede internals heeft wat men wel eens vergeetquote:Op zondag 19 februari 2006 18:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Sorry hoor maar boven de 250 zou ik echt al gaan denken sterkere internals. Dit blok kan makkelijk meer aan maar stage 4-5 gaan zeker niet ten goede van de duurzaamheid (ja ... sterk afhankelijk van gebruik, natuurlijk).
340 is namelijk nogal veel, zeg maarmen vergeet dat wel eens
true ... maar dan nog zou ik daar nooit van uitgaanquote:Op zondag 19 februari 2006 18:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
340 is idd veel maar niet voor een motor die standaard als gesmeede internals heeft wat men wel eens vergeet![]()
tis gewoon een erg goed blok wat erg goed in mekaar zit en erg erg goed te tunen is!
bewezen dat die dat kan aanhebben, er zijn genoeg dynosheets van 300++ op standaard internals, enkele zelf net onder de 400!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Grootste fout van meeste tuners is juist er van uitgaan dat een blok een bep. tuning kan hebben. "Assumption is the mother of all fuck ups", zeg maar.
Dat hij standaard al gesmede zooi heeft is wel een pluspunt natuurlijk, maar om dan ff 2x zoveel pk erin te hebben......quote:Op zondag 19 februari 2006 19:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bewezen dat die dat kan aanhebben, er zijn genoeg dynosheets van 300++ op standaard internals, enkele zelf net onder de 400!
en nee die gaan niet met 1 maand kapot!
Deze motor wordt niet voor niets in vrijwel alle golfjes erin gelepeld! Van golf 1 tot golf 3!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |