Hmmm iemand met een ander uitlaat systeem, intercooler en wat klein spul had al 250.... zonder andere turbo.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:41 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Eerst 156 toen iets van 200 en straks iets van 280
met de k03 ( standaard 156 pk turbo) kan max 215 pk worden gehaaldquote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:00 schreef VanDread het volgende:
[..]
Hmmm iemand met een ander uitlaat systeem, intercooler en wat klein spul had al 250.... zonder andere turbo.
Mjah, maar een turbo zal ook zo z'n max hebben kwa boost...quote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:01 schreef 1299 het volgende:
Beetje onzinnig om te stellen dat er een max met een type turbo gehaald kan worden. Zodra je meer boost gaat draaien kom je daar ook wel weer overheen!
Nou goed ik weet niet waar jij je bron hebt, maar ik heb m bj Jeroen dik nagevraagd.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 19:44 schreef 1299 het volgende:
Ja maar zeker niet bij 215PKJe kan altijd ook nog extra vermogen winnen door het blok te flowen/blueprinten en 101 andere aanpassingen.
280 pk ongeveer 3400 euroquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:01 schreef MikeyMan het volgende:
En wat zijn de kosten voor al die juweeltjes?
Mja die Vag turbo's kunnen weinig leveren..quote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:32 schreef 1299 het volgende:
Is die turbo zo fucking klein dan? Een Mitsubishi Lancer 1800 GSR (1.8 liter met relatief klein turbootje) kan met gesmeden zuigers zo over de 300PK heen.
Hoeveel haalt die race-eend dan bv op dat seat forum?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:48 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
met de k03 ( standaard 156 pk turbo) kan max 215 pk worden gehaald
met de k04 ( de 180 en 225 pk turbo bijv tt) kan max 248 pk worden gehaald.
lijkt me dus een hoge schatting...
Hij zegt 275 met dubbele intercooler, maar ik betwijfel t.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:59 schreef VanDread het volgende:
[..]
Hoeveel haalt die race-eend dan bv op dat seat forum?
Met die zilvere seat ibiza cupra
maja dat past weer niet in een Seatje...quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:24 schreef 5chaap2k het volgende:
geef mij maar ongeblazen blok met van die mooie toeters erop
klinkt stukken lekkerder als een fohn
moet je heel wat andere aanpassingen doen als je die 380 daadwerkelijk wilt halenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:58 schreef Nerdmans het volgende:
Update :
De Seat was weer keurig gerepareerd!
Echter eergisteren weer flinke schade door toedoen van een derde partij.
Jammer, maar als de verzekering betaald en hij is weer helemaal de oude, dan ga ik ermee naar t Noorden des lands.
Daar wordt er de Garret GT 28 RS opgezet.
Daarmee is de potentie tot 380 pk.
letys go!
Mja dat is de 3.2 he?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:44 schreef pwnd het volgende:
gewoon blijven rondrijden met dat blok. Blok verkopen en met je gespaarde geld een Audi TT blok met bak halen. 6 versnellingen en een blok wat standaard al 250pk zowat heeft. Ik snap niet wat er zo moeilijk is.
Kloptquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:10 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
Mja dat is de 3.2 he?
die is duur hoor.
De andere bokken van audi zijn t zelfde als in mn seat , de 1.8 20vt.
Deze zijn uitgerust met de k03 of k04 turbo.
daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:32 schreef Viper_74 het volgende:
vindt trouwens de wegliggen van de seat belabberd. Moet een sport onderstel zijn maar het wiebelt en zwabbert echt door de bochten. Iets wat een goed setje vering met eventueel dempers waarschijnlijk een stuk zal verbeteren. Nieuwe Leon sport-up vond ik net iets beter, al was dat ook niet super. Voordeel van de Leon was dat de wielbasis langer was, helpt al natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |