thnx! Hoef ik die iig niet opnieuw meer aan te vragenquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Ok hoe zit het nu met de geldigheid van het uitreksel:
isse simpel....
Mijn uitreksel was zo'n 7 maanden oud, je zou dus denken dat hij niet meer geldig is. Heb het CBR gebeld waar ze me vertelden dat als dit het uitreksel is dat ik meenam tijdens mijn theorie-examen dan is hij bij het praktijk-examen ook nog geldig.
Mijn instructeur wist dit trouwens niet. Dus ook leuke info voor hem.
ik hoop het wel iigquote:Op donderdag 23 februari 2006 18:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Misschien wordt tien maart wel weer 'n soort '21 december' dag, waarop veel mensen hun rijbewijs halen!Zou wel vet zijn!
![]()
Mooi dat het toch nog goed gekomen isquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef Repeat het volgende:
Ok, het is nog goed gekomen met mn laatste lessen. Heb nu zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag een les staan, en dan woensdag na die les gelijk mn examen
Niet lullig bedoeld, maar naar jouw eigen zeggen zat je toch allang op examenniveau? En vond je 't zonde dat er nog zoveel lessen tussen zaten tot aan je examen?quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef Repeat het volgende:
Ok, het is nog goed gekomen met mn laatste lessen. Heb nu zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag een les staan, en dan woensdag na die les gelijk mn examen
het rijden zelf ging idd al heel lang goed, ik ben alleen een paar lessen pas begonnen met parkeren etc. Mn instructeur was daar echt heel laat mee. Dus daar heb ik nog niet zoveel mee kunnen oefenen, dwz; gaat in ongeveer 50% (of minderquote:Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar naar jouw eigen zeggen zat je toch allang op examenniveau? En vond je 't zonde dat er nog zoveel lessen tussen zaten tot aan je examen?
Dan zou 't toch ook geen groot probleem zijn geweest als er twee lessen uit waren gevallen? Of zie ik dat verkeerd?
In ieder geval heel veel succes volgende week woensdag!
Ohw, lekker gepland van je instructeur dan.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef Repeat het volgende:
[..]
het rijden zelf ging idd al heel lang goed, ik ben alleen een paar lessen pas begonnen met parkeren etc. Mn instructeur was daar echt heel laat mee. Dus daar heb ik nog niet zoveel mee kunnen oefenen, dwz; gaat in ongeveer 50% (of minder) van de gevallen goed
Daarom moet ik dat soort dingetjes nog oefenen. En nu weet ik ook wie mn examinator is, kan ik met mn instructeur ook nog even zijn naaipunten doorlopen
Je had al die tijd geprobeerd stoer over te komen... en dan nu dit... jammer!quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef Repeat het volgende:
+ zenuwen beginnen toe te slaat natuurlijk![]()
je zakt meestal niet op bijzondere verrichtingen. soms hoor je zelfs van gevallen waarbij ze allebei fout gaan.. maar als je verkeerd kijkt heb je wel een probleem. en je moet natuurlijk ook niet vergeten dat het overige verkeer voorrang heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 08:12 schreef cyberterrorist het volgende:
Als je nou helemaal goed rijdt + kijkt, maar één van de twee bijzondere verichtingen verkeerd uitvoert (wel goed kijkt). Zak je dan evengoed nog?
Kut is dat he.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef Nuna het volgende:
Gezakt vanmorgen![]()
Examinator nam me het erg kwalijk dat ik niet goed genoeg keek in buitenspiegel en dode hoek bij het wisselen van rijstrook. Ook had ik niet op tijd gezien dat de weg alleen naar rechts ging en hij vond dat ik dat toch wel had moeten zien (ik reed wel goed weg met kijkgedrag enzo). Dat was het
![]()
Maar goed. Volgende keer beter hoop ik dan.
Das nog kort, ik moet 7.5 week wachten.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:20 schreef Nuna het volgende:
Ja, mijn eerste en hopelijk ook de laatste keer. Over ongeveer 4 weken mag ik het weer proberen.
Wat jammer!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef Nuna het volgende:
Gezakt vanmorgen![]()
Examinator nam me het erg kwalijk dat ik niet goed genoeg keek in buitenspiegel en dode hoek bij het wisselen van rijstrook. Ook had ik niet op tijd gezien dat de weg alleen naar rechts ging en hij vond dat ik dat toch wel had moeten zien (ik reed wel goed weg met kijkgedrag enzo). Dat was het
![]()
Kwijt volgens mij.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:24 schreef Robin__ het volgende:
Hey waar is je oog?
Als je goed hebt gekeken, en de rest van je examen was ook naar behoren, ben je dan niet de lul.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:04 schreef X-eCuTe het volgende:
als je met fileparkeren een halve meter van de stoep afstaat, ben je dan gelijk de lul??net een paar keer geoefend met me pa zn auto maar het ging nog niet helemaal lekker..
En het belangrijkste, dan heb je andere instructies!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:26 schreef Repeat het volgende:
Bij parkeren is oefenen met je pa idd niet zo handig lijkt me. Heb je een hele andere auto, andere lengte, andere draaicirkel etc.
Die issie kwijt, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:52 schreef Robin__ het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met fraiser's rijbewijs?
Dan is het maar goed dat hij geen rijbewijs meer heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:09 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Hij had met drank op gereden...![]()
Gefeliciteeerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:35 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk! Eindelijk geslaagd. Het was een BNOR examen, dat wel. Maar na zoveel pech (en ook fouten natuurlijk) eindelijk geslaagd. De examinator wist me prima op mn gemak te stellen, was echt supertoffe gozer, een echte Hagenees. Heerlijk gereden in het zonnetje, op een gegeven moment, leunde hij lekker achteruit en genoot van de zon. Ging echt super. Geen enkele fout gemaakt!
Eindelijk, helaas kan ik maandag pas mn rijbewijs op gaan halen!
Hoera!
![]()
![]()
![]()
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat hij geen rijbewijs meer heeft
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:35 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk! Eindelijk geslaagd. Het was een BNOR examen, dat wel. Maar na zoveel pech (en ook fouten natuurlijk) eindelijk geslaagd.
Hoeveel koste dat geintje dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:49 schreef Frasier het volgende:
Klopt, ik ben 'm inderdaad voorlopig kwijt. Maar ja eigen schuld natuurlijk. Ik krijg 'm (voor mij gelukkig) wel uiterlijk 14 juli terug. Maar wees maar bang, zo'n fout zal ik niet meer maken. Al was het alleen maar om het totale geld bedrag wat je er aan kwijt bent.
Een verplichte cursus van 750 euro + een boete die kan oplopen tot rond de 1000 euro. Dus reken maar uit. Wordt je niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:30 schreef Devilnl het volgende:
[..]
Hoeveel koste dat geintje dan?
en gefeliciteed mensen die geslaagd zijn
Eigen schuldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een verplichte cursus van 750 euro + een boete die kan oplopen tot rond de 1000 euro. Dus reken maar uit. Wordt je niet vrolijk van.
Ik ben niet bang hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:49 schreef Frasier het volgende:
Maar wees maar bang, zo'n fout zal ik niet meer maken
gefeliciteerd jongen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:35 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk! Eindelijk geslaagd. Het was een BNOR examen, dat wel. Maar na zoveel pech (en ook fouten natuurlijk) eindelijk geslaagd. De examinator wist me prima op mn gemak te stellen, was echt supertoffe gozer, een echte Hagenees. Heerlijk gereden in het zonnetje, op een gegeven moment, leunde hij lekker achteruit en genoot van de zon. Ging echt super. Geen enkele fout gemaakt!
Eindelijk, helaas kan ik maandag pas mn rijbewijs op gaan halen!
Hoera!
![]()
![]()
![]()
Balen zegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef Nuna het volgende:
Gezakt vanmorgen![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:35 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk! Eindelijk geslaagd.
je zal nu ook wel iets hebben van "Eindelijk" of nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:10 schreef Sylvana het volgende:
Mijn rijles gister ging echt super![]()
Veel bijzondere verrichtingen gedaan en dat ging allemaal helemaal goed, instructeur was trots op meAlleen ik moet wel mezelf meer controleren, vaker nog ff een keer voor de zekerheid kijken enzo
Volgende week vrijdag nog 1 les en dan de week erna afrijden
Ja idd, begin dat lessen inmiddeld wel goed zat te worden na ruim een jaar, weet het nou welquote:Op zaterdag 25 februari 2006 17:49 schreef Devilnl het volgende:
[..]
je zal nu ook wel iets hebben van "Eindelijk" of niet
had ik wel iig.
Hopen dat je het in 1x haalt![]()
Inderdaad, examinator bedoel ik ja. En ik ga net als Repeat gewoon me best doen, meer kan ik niet doen en als ik zo rij zoals de afgelopen les dan slaag ik, dus dat gaan we dan maar gewoon doen vind ikquote:Op zondag 26 februari 2006 12:35 schreef mirelia het volgende:
Humeur van de examinator bedoel je?
Dat is id wel een factor jammer genoeg
Gewoon proberen zo zeker mogelijk over te komen dan moet het goed komen
Zal trouwens raar zijn als je het hebt (had ik tenminste) dan besef je je ineens dat je nooit meer hoeft te lessen
Als het Chen of Rimmelzwaan is dan heeft je instructeur gelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 12:38 schreef Repeat het volgende:
Ik kreeg gister ook van mn instructeur te horen dat de examinator die ik heb de grootste hork van rijswijk is
Dat belooft watMaar ik ga gewoon mn best doen, meer kan ik toch niet doen, en ik ga er toch wel vanuit dat die man niet onrechtvaardig is, anders had ie allang een onderzoek aan zn broek gehad wegens teveel mensen die zakken ofzo
veel succesquote:Op zondag 26 februari 2006 17:25 schreef Shirley het volgende:
Morgenochtend om 09.50 m'n TTT!Eerst een uurtje van tevoren rijden...ik ben benieuwd! En toch ook wel zenuwachtig...
nouja, dat duurt meestal wel een maand, maar mooi dat het aangevraagd wordtquote:Op zondag 26 februari 2006 20:05 schreef Lunar het volgende:
Zo, beetje laat posten maarja
Vorige les was een soort proefles of ik klaar ben voor het examen, en het gaat aangevraagt wordenNu hopen dat ik zsm mag afrijden
Hoeft niet perse, een beetje rijschool boekt gewoon vooruit en vult de naam van de kandidaat uiterlijk een week voor het examen in.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, dat duurt meestal wel een maand, maar mooi dat het aangevraagd wordt
Ik had precies hetzelfde met mijn TTT, ik was erg zenuwwachtig en het ging kut, toch vrijstelling. Doordat ik een TTT heb gedaan was ik voor het examen nauwelijks zenuwachtig en ben ik in een keer geslaagd.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:43 schreef Shirley het volgende:
Ik heb vanmorgen m'n TTT gedaan. En man, wat was ik zenuwachtig!! Had een uur les van tevoren, en daar ging ik al kleine fouten maken. Eenmaal de TTT maakte ik ook kleine foutjes, en moest ik als bijzondere verrichtingen de halve draai en achteruit vakparkeren doen. De eerste ging prima, maar achteruit vakparkeren ging minder. Ik kwam totaal niet goed uit, maar kijken ging wel goed. Eenmaal terug bij CBR vertelde de ''examinator'' dat ik verder vooruit moet gaan kijken en consequent blijven kijken, maar dat kwam door de zenuwen. En ondanks dat alles toch vrijstelling gekregen!Dat was m'n doel, dus ben toch tevreden. Op naar 5 april!
Ik weet dat het niet echt erg is, maar ik ben nogal perfectionistisch wat dat betreft, dus ik baalde wel. Maar inderdaad, het is een leerpunt. Ik hoop maar dat ik op m'n examen niet zo zenuwachtig zal zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:14 schreef Sylvana het volgende:
@ Shirley: kleine foutjes maken tijdens je TTT is niet erg, leer je alleen maar van en mooi dat je wel vrijstelling hebt gekregen
Dank je wel!quote:Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Shirley, feli!![]()
Succes op 5 april!![]()
joh dit wist ik niet eens. Ook nep zegquote:Op maandag 27 februari 2006 13:57 schreef Nuna het volgende:
Ik had ook de vrijstelling, alleen die ben ik nu weer kwijt omdat ik gezakt ben. Dat is wel jammer, nu moet ik dus dat óók nog weer doen tijdens het examen.
Ik heb nu ook meteen geen zin meer om die TTT te doen inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef Repeat het volgende:
[..]
joh dit wist ik niet eens. Ook nep zeg
Nee, geen ervaring met 'Vlek'quote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Repeat het volgende:
Zo net gereden, in het donker, en met noodweer, het regende echt moeilijk hard
Mn instructeur vond wel dat als ik woendag ook zo zou rijden ik het examen wel zou halenIk hoop het
Ik moet afrijden bij Vlek, iemand daar ervaringen mee?
Succes inddquote:Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Repeat het volgende:
Zo net gereden, in het donker, en met noodweer, het regende echt moeilijk hard
Mn instructeur vond wel dat als ik woendag ook zo zou rijden ik het examen wel zou halenIk hoop het
Ik moet afrijden bij Vlek, iemand daar ervaringen mee?
Boeiend ook hoe die heet of welke examinator je hebt.. Moet je je niet druk om makenquote:Op maandag 27 februari 2006 20:59 schreef Repeat het volgende:
ik dacht dat ie vlek heette, maar ik ga nu ook twijfelen
Ze verwachten eigenlijk van je dat je iedere week en les neemt, zodat je vooruit blijft gaan ipv steeds eerst weer behoorlijk moet inkomen (Dan ben je ook sneller en goedkoper klaar) Dus als je steeds niet kunt, en rijles voor zijn gevoel geen prioriteit geeft kom je niet over alsof je wat wilt leren.quote:Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef diertjuh het volgende:
Mijn rij instructeur is volgens mij een beetje chagerijnig op mij, omdat ik best vaak niet kan rijlessen ivm school en stage. Belt die vanmiddag om 1 uur op of ik om 2 uur kan lessen. Ik was net van plan om weg te gaan. Dus heb gezegd dat ik nie kon. Belde die net op, zegt die dat ik vrijdag morgen kan. Dan kan ik helemaal nie omdat ik naar stage moet en nie vrij kan nemen. Dan maar op woensdag gezet ergens tussen examens in en eindigt die het gesprek met Ajuus. Niet op een vrolijke toon.Dit maakt het rijlessen ook nie leuker. Kvond het al niets aan, maarja.
Ik had een vast tijdstip op woensdag morgen 11 uur. Maar dus door examens kon hij niet. Maar ik kan gewoon geen vrij nemen van mn stage dan kom ik gewoon niet aan mijn uren. Alleen dus deze week was beetje moeilijk. Anders heb ik wel een vaste dag en tijdstip.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ze verwachten eigenlijk van je dat je iedere week en les neemt, zodat je vooruit blijft gaan ipv steeds eerst weer behoorlijk moet inkomen (Dan ben je ook sneller en goedkoper klaar) Dus als je steeds niet kunt, en rijles voor zijn gevoel geen prioriteit geeft kom je niet over alsof je wat wilt leren.
Volgende keer vooral wel even over hebben, maar dan dus niet zeggen dat hij pissig overkwam ofzo maar bijvoorbeeld zeggen dat je het zelf ook vervelend vind dat je zo weinig tijd hebt (ik ken het probleem) Probeer anders voorlopig een vaste tijd af te spreken (zolang mijn stage duurt heb ik bijvoorbeeld vast les op vrijdag avond van 1800 tot 1930 of van 1930 tot 2100)
![]()
Meestal stellen je ze tijdens het rijden toch in ieder geval wel een paar vragen (wat doe je in het dagelijks leven? enzo). Schijnt ook te zijn om te kijken of je prioriteit wel bij het rijden blijft als je aan het praten bent. Vreemd dus dat ie niks zei.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:47 schreef BaggerUser het volgende:
vond de sfeer trouwens niet echt geweldig tijdens het examen, hij zei niks terwijl ik juist gewend ben de hele tijd te praten![]()
Idd, ik ook. Maar heb maar één les 's avonds gehad, kon toen even niet anders. Maar verder hebben ze bij mijn rijschool iets van: je rijdt ook overdag af.. dus dit is beter..quote:Op maandag 27 februari 2006 21:37 schreef Sylvana het volgende:
Ik probeer zoveel mogelijk op verschillende tijden te rijden, zodat je aan de verschillende verkeerssituaties gewend raakt. Als je bijvoorbeeld altijd 's avonds rijd weet je minder goed hoe je moet rijden in een drukke spits, of bij daglicht, of omgekeerd
Mja, mijn instructeur zegt altijd: we leiden je niet op voor het examen, maar voor de tijd erna, dan moet je het zelf kunnen en dan moet je dus ook in het donker kunnen rijden en ik vind dat echt anders rijden dan overdagquote:Op maandag 27 februari 2006 23:11 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Idd, ik ook. Maar heb maar één les 's avonds gehad, kon toen even niet anders. Maar verder hebben ze bij mijn rijschool iets van: je rijdt ook overdag af.. dus dit is beter..
Niet zenuwachtig zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:03 schreef space-kees het volgende:
space-kees zal zich hier ook maar even melden!
Woensdag 1maart theorie examen! vanaf die datum weer verder met lessen.
Nog tips voor me, voor woensdag?
Dan neem je je telefoon mee?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Niet zenuwachtig zijnMaarja dat wordt je toch wel. Neem wel iemand mee die je kent ofzo. Eerste keer toen ik gezakt was, meteen niemand om tegen te vertellen
![]()
Ja had ik ook, maar is toch iets anders héquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dan neem je je telefoon mee?
tijdens rijles iemand meenemen lijkt mij niet handig, leidt alleen maar meer af, zeker bij een eerste rijles bij iemand. je zult vast nog wel vaker van andere instructeurs les krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb vanmiddag rijles voor de eerste keer bij die meneer. Ik wilt iemand meenemen, maar is dat wel verstandig de eerste keer![]()
Ik vond het juist vervelend dat ik iemand bij me had, omdat ik strontchagrijnig was dat ik gezakt was, is ook niet gezellig voor diegenequote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Niet zenuwachtig zijnMaarja dat wordt je toch wel. Neem wel iemand mee die je kent ofzo. Eerste keer toen ik gezakt was, meteen niemand om tegen te vertellen
![]()
Ik hoop dat je zakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk dat ik morgenochtend theorie examen ga doen
niet hard gestudeerd, gewoon in een uurtje het boek doorgebladerd.
zal me benieuwen.
Goed begin hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:33 schreef Radjesh het volgende:
ik ga vanavond bellen voor me ttt... Rijlessen gingen lekker vandaag, nog wel wat punten die ik fine moet tunen, maar daar is nog tijd voor. Wel heel zuur, ik kom van rechts, links is het CBR, en meisje die net examen doet, komt van links en verleent mij geen voorrang. Examinator vol op de rem, lachen naar mijn instructeur, en daarna gingen ze weer verder. Heel kut begin van je examen.
Iemand die de moeite niet neemt om de verkeersregels te weten zou de weg niet opgelaten mogen worden. Daar krijg je van die onzekere types van die niet snappen wanneer ze voorrang moeten geven of nemen, of andere domme fouten.quote:
Eensch, ben er ook voor dat het rijexamen volgend jaar weer verzwaard wordt als je ziet wat voor debielen er rondrijden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Iemand die de moeite niet neemt om de verkeersregels te weten zou de weg niet opgelaten mogen worden. Daar krijg je van die onzekere types van die niet snappen wanneer ze voorrang moeten geven of nemen, of andere domme fouten.
Ik heb net wat gemeld over mijn rijles. Ik fiets zo'n beetje elke dag en ik ben vaak genoeg bijna doodgereden door auto's die schijt hadden aan de haaientanden op hun baan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:50 schreef Robin__ het volgende:
Dan is een herkeuring beter.. sommige mensen zouden het per direct kwijt moeten zijn zeg..
Maargoed daar voelen jullie vast niets voor he? loop dat ook niet zo te mekkeren zeg, meld iets over je rijles of ga een eind fietsen
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Iemand die de moeite niet neemt om de verkeersregels te weten zou de weg niet opgelaten mogen worden. Daar krijg je van die onzekere types van die niet snappen wanneer ze voorrang moeten geven of nemen, of andere domme fouten.
En hoe was het?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
En ik ben vandaag begonnen met mn eerste rijles
ik vraag me af of het examen doorgaat als het vannacht door blijft sneeuwen en er dus morgen echt sneeuw ligt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:44 schreef Repeat het volgende:
Ik moet dus morgen om 8 uur afrijden voor de eerste keer. Gaat het hier nu ineens flink sneeuwen, hele straat is al wit, wordt ik niet zo vrolijk van
En ik ben GODVER mn uittreksel van de gemeente kwijt![]()
![]()
Dan heb je een probleem Repeat. Dus ik hoop voor je dat je m vind!!!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:44 schreef Repeat het volgende:
Ik moet dus morgen om 8 uur afrijden voor de eerste keer. Gaat het hier nu ineens flink sneeuwen, hele straat is al wit, wordt ik niet zo vrolijk van
En ik ben GODVER mn uittreksel van de gemeente kwijt![]()
![]()
flikker op, hiervoor heb ik dat boek wel minstens 5 keer bestudeerd, en ik heb theorielessen gevolgd, dus even dimmen alsjeblieft.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:00 schreef Jim.Beam het volgende:
Zal ik met het examen m'n instructeur meenemen?
vraag aan je leraar hoe je examinator erover denkt. als die het niet prettig vindt als je instructeur meegaat omdat ie zich op de vingers voelt gekeken, niet doenquote:Op woensdag 1 maart 2006 00:00 schreef Jim.Beam het volgende:
Zal ik met het examen m'n instructeur meenemen?
Da's wel al snel! Niet verkeerd toch?quote:Op woensdag 1 maart 2006 07:24 schreef cyberterrorist het volgende:
Ik heb gister te horen gekregen dat ik 15 maart om 8.00 voor de 2e keer examen kan gaan doen.
Hoop zo dat ik het dit keer wel haal....![]()
Je moet vandaag?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:08 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ben ik ook weer lekker mee, heb ik me 2de rijexamen, sneeuwt het
Heb je dat uittreksel niet meer van je theorieexamen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:14 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ja dat is wel een punt.. en ik moet vandaag ja, rond half 12
En nu moet ik eerst nog een bewijs van het bevolkingsregister halen ofzo.. was ik helemaal vergeten..
Nja bedankt iig![]()
Ah nee, praat me geen fransquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:44 schreef Repeat het volgende:
Permis de conduire!
dat is frans voor rijbewijsquote:Op woensdag 1 maart 2006 10:48 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Je uittreksel dus toch nog kunnen vinden?
Gefeliciteerd!(ervan uitgaande dat permis de conduire 'geslaagd' betekend
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |