abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35417628
Ok hoe zit het nu met de geldigheid van het uitreksel:

isse simpel....

Mijn uitreksel was zo'n 7 maanden oud, je zou dus denken dat hij niet meer geldig is. Heb het CBR gebeld waar ze me vertelden dat als dit het uitreksel is dat ik meenam tijdens mijn theorie-examen dan is hij bij het praktijk-examen ook nog geldig.
Mijn instructeur wist dit trouwens niet. Dus ook leuke info voor hem.
pi_35424203
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Ok hoe zit het nu met de geldigheid van het uitreksel:

isse simpel....

Mijn uitreksel was zo'n 7 maanden oud, je zou dus denken dat hij niet meer geldig is. Heb het CBR gebeld waar ze me vertelden dat als dit het uitreksel is dat ik meenam tijdens mijn theorie-examen dan is hij bij het praktijk-examen ook nog geldig.
Mijn instructeur wist dit trouwens niet. Dus ook leuke info voor hem.
thnx! Hoef ik die iig niet opnieuw meer aan te vragen
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Misschien wordt tien maart wel weer 'n soort '21 december' dag, waarop veel mensen hun rijbewijs halen! Zou wel vet zijn!
ik hoop het wel iig
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef Repeat het volgende:
Ok, het is nog goed gekomen met mn laatste lessen. Heb nu zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag een les staan, en dan woensdag na die les gelijk mn examen
Mooi dat het toch nog goed gekomen is
pi_35424613
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef Repeat het volgende:
Ok, het is nog goed gekomen met mn laatste lessen. Heb nu zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag een les staan, en dan woensdag na die les gelijk mn examen
Niet lullig bedoeld, maar naar jouw eigen zeggen zat je toch allang op examenniveau? En vond je 't zonde dat er nog zoveel lessen tussen zaten tot aan je examen?
Dan zou 't toch ook geen groot probleem zijn geweest als er twee lessen uit waren gevallen? Of zie ik dat verkeerd?

In ieder geval heel veel succes volgende week woensdag!
pi_35426380
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld, maar naar jouw eigen zeggen zat je toch allang op examenniveau? En vond je 't zonde dat er nog zoveel lessen tussen zaten tot aan je examen?
Dan zou 't toch ook geen groot probleem zijn geweest als er twee lessen uit waren gevallen? Of zie ik dat verkeerd?

In ieder geval heel veel succes volgende week woensdag!
het rijden zelf ging idd al heel lang goed, ik ben alleen een paar lessen pas begonnen met parkeren etc. Mn instructeur was daar echt heel laat mee. Dus daar heb ik nog niet zoveel mee kunnen oefenen, dwz; gaat in ongeveer 50% (of minder ) van de gevallen goed Daarom moet ik dat soort dingetjes nog oefenen. En nu weet ik ook wie mn examinator is, kan ik met mn instructeur ook nog even zijn naaipunten doorlopen
pi_35426669
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef Repeat het volgende:

[..]

het rijden zelf ging idd al heel lang goed, ik ben alleen een paar lessen pas begonnen met parkeren etc. Mn instructeur was daar echt heel laat mee. Dus daar heb ik nog niet zoveel mee kunnen oefenen, dwz; gaat in ongeveer 50% (of minder ) van de gevallen goed Daarom moet ik dat soort dingetjes nog oefenen. En nu weet ik ook wie mn examinator is, kan ik met mn instructeur ook nog even zijn naaipunten doorlopen
Ohw, lekker gepland van je instructeur dan.
Maar succes ermee verder!
pi_35426696
+ zenuwen beginnen toe te slaat natuurlijk
pi_35428623
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef Repeat het volgende:
+ zenuwen beginnen toe te slaat natuurlijk
Je had al die tijd geprobeerd stoer over te komen... en dan nu dit... jammer!

pi_35432973
Als je nou helemaal goed rijdt + kijkt, maar één van de twee bijzondere verichtingen verkeerd uitvoert (wel goed kijkt). Zak je dan evengoed nog?
pi_35436066
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 08:12 schreef cyberterrorist het volgende:
Als je nou helemaal goed rijdt + kijkt, maar één van de twee bijzondere verichtingen verkeerd uitvoert (wel goed kijkt). Zak je dan evengoed nog?
je zakt meestal niet op bijzondere verrichtingen. soms hoor je zelfs van gevallen waarbij ze allebei fout gaan.. maar als je verkeerd kijkt heb je wel een probleem. en je moet natuurlijk ook niet vergeten dat het overige verkeer voorrang heeft
"Trust can kill you, or set you free"
pi_35440490
Gezakt vanmorgen Examinator nam me het erg kwalijk dat ik niet goed genoeg keek in buitenspiegel en dode hoek bij het wisselen van rijstrook. Ook had ik niet op tijd gezien dat de weg alleen naar rechts ging en hij vond dat ik dat toch wel had moeten zien (ik reed wel goed weg met kijkgedrag enzo). Dat was het

Maar goed. Volgende keer beter hoop ik dan.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:17:31 #162
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_35440550
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef Nuna het volgende:
Gezakt vanmorgen Examinator nam me het erg kwalijk dat ik niet goed genoeg keek in buitenspiegel en dode hoek bij het wisselen van rijstrook. Ook had ik niet op tijd gezien dat de weg alleen naar rechts ging en hij vond dat ik dat toch wel had moeten zien (ik reed wel goed weg met kijkgedrag enzo). Dat was het

Kut is dat he.
pi_35440622
Was dit de eerste keer?

Balen joh, succes volgende keeeer

Goed dat ik even herinnert word aan dat theorie boek, ik moet m nog ff opzoeken en inpakken, cadeautje voor iemand die 18 word van de week
pi_35440651
Ja, mijn eerste en hopelijk ook de laatste keer. Over ongeveer 4 weken mag ik het weer proberen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:23:08 #165
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_35440736
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:20 schreef Nuna het volgende:
Ja, mijn eerste en hopelijk ook de laatste keer. Over ongeveer 4 weken mag ik het weer proberen.
Das nog kort, ik moet 7.5 week wachten.
pi_35440737
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[TK] Autotheorieboeken
Spammert!
pi_35440780
Hey waar is je oog?
pi_35441220
quote:

Wat jammer! Ik heb een idee hoe je je voelt..
Maar niet langer dan één dagje treuren he! Is het niet waard namelijk, want de volgende keer ga je het halen!
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:24 schreef Robin__ het volgende:
Hey waar is je oog?
Kwijt volgens mij. (moet ik hem opnieuw uploaden?)
pi_35441357
Denk het.. mijn hippe sinasappel is ook weg
pi_35441990
als je met fileparkeren een halve meter van de stoep afstaat, ben je dan gelijk de lul?? net een paar keer geoefend met me pa zn auto maar het ging nog niet helemaal lekker..
pi_35442661
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:04 schreef X-eCuTe het volgende:
als je met fileparkeren een halve meter van de stoep afstaat, ben je dan gelijk de lul?? net een paar keer geoefend met me pa zn auto maar het ging nog niet helemaal lekker..
Als je goed hebt gekeken, en de rest van je examen was ook naar behoren, ben je dan niet de lul.

Tip: oefen met je instructeur , niet met je vader.

Veel succes verder!
pi_35442715
Bij parkeren is oefenen met je pa idd niet zo handig lijkt me. Heb je een hele andere auto, andere lengte, andere draaicirkel etc.
pi_35443562
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:26 schreef Repeat het volgende:
Bij parkeren is oefenen met je pa idd niet zo handig lijkt me. Heb je een hele andere auto, andere lengte, andere draaicirkel etc.
En het belangrijkste, dan heb je andere instructies!
pi_35443683
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Spammert!
Hahaa, ik dacht hier is misschien wel belangstelling
pi_35443725
Hoe is het eigenlijk afgelopen met fraiser's rijbewijs?
pi_35444208
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:52 schreef Robin__ het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met fraiser's rijbewijs?
Die issie kwijt, toch?
pi_35444263
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:04 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Die issie kwijt, toch?
Kwijt?
Wat heb ik gemist?!
pi_35444424
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Kwijt?
Wat heb ik gemist?!
Hij had met drank op gereden...
pi_35444951
Ja.. anderhalf promile ofzo
pi_35445021
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:09 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Hij had met drank op gereden...
Dan is het maar goed dat hij geen rijbewijs meer heeft
pi_35445510

Eindelijk! Eindelijk geslaagd. Het was een BNOR examen, dat wel. Maar na zoveel pech (en ook fouten natuurlijk) eindelijk geslaagd. De examinator wist me prima op mn gemak te stellen, was echt supertoffe gozer, een echte Hagenees. Heerlijk gereden in het zonnetje, op een gegeven moment, leunde hij lekker achteruit en genoot van de zon. Ging echt super. Geen enkele fout gemaakt!

Eindelijk, helaas kan ik maandag pas mn rijbewijs op gaan halen!

Hoera!

pi_35445640
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:35 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:

Eindelijk! Eindelijk geslaagd. Het was een BNOR examen, dat wel. Maar na zoveel pech (en ook fouten natuurlijk) eindelijk geslaagd. De examinator wist me prima op mn gemak te stellen, was echt supertoffe gozer, een echte Hagenees. Heerlijk gereden in het zonnetje, op een gegeven moment, leunde hij lekker achteruit en genoot van de zon. Ging echt super. Geen enkele fout gemaakt!

Hoera!

Gefeliciteeerd
pi_35445754
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Dan is het maar goed dat hij geen rijbewijs meer heeft
Vind ik ook.
quote:

Eindelijk! Eindelijk geslaagd. Het was een BNOR examen, dat wel. Maar na zoveel pech (en ook fouten natuurlijk) eindelijk geslaagd.
Gefeliciteerd! Wat moet je blij zijn! Geniet ervan!

En blij te horen dat het BNOR-examen je bevalt.. Ik moet zelf ook BNOR-examen doen.. Nog vijf weken..
pi_35445989
Klopt, ik ben 'm inderdaad voorlopig kwijt. Maar ja eigen schuld natuurlijk. Ik krijg 'm (voor mij gelukkig ) wel uiterlijk 14 juli terug. Maar wees maar niet bang, zo'n fout zal ik niet meer maken. Al was het alleen maar om het totale geld bedrag wat je er aan kwijt bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door Frasier op 24-02-2006 19:09:41 ]
X
X
X
  vrijdag 24 februari 2006 @ 17:30:40 #185
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35449897
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:49 schreef Frasier het volgende:
Klopt, ik ben 'm inderdaad voorlopig kwijt. Maar ja eigen schuld natuurlijk. Ik krijg 'm (voor mij gelukkig ) wel uiterlijk 14 juli terug. Maar wees maar bang, zo'n fout zal ik niet meer maken. Al was het alleen maar om het totale geld bedrag wat je er aan kwijt bent.
Hoeveel koste dat geintje dan?

en gefeliciteed mensen die geslaagd zijn
pi_35451706
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 17:30 schreef Devilnl het volgende:

[..]

Hoeveel koste dat geintje dan?

en gefeliciteed mensen die geslaagd zijn
Een verplichte cursus van 750 euro + een boete die kan oplopen tot rond de 1000 euro. Dus reken maar uit. Wordt je niet vrolijk van .
X
X
X
pi_35451819
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 18:14 schreef Frasier het volgende:

[..]

Een verplichte cursus van 750 euro + een boete die kan oplopen tot rond de 1000 euro. Dus reken maar uit. Wordt je niet vrolijk van .
Eigen schuld
pi_35452537
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 18:17 schreef KiwiTjuHh het volgende:

[..]

Eigen schuld
Inderdaad .
X
X
X
  vrijdag 24 februari 2006 @ 19:08:19 #189
28946 mirelia
Neehee ik ben geen vrouw!!
pi_35453479
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 15:49 schreef Frasier het volgende:
Maar wees maar bang, zo'n fout zal ik niet meer maken
Ik ben niet bang hoor
Shuffle up and deal!!!
pi_35453548
Gefeliciteerd! (incl )
pi_35453564
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 19:08 schreef mirelia het volgende:

[..]

Ik ben niet bang hoor
NIET!????
X
X
X
pi_35458464
quote:

Hoera!

gefeliciteerd jongen..
relaxed dat jer dan eindelijk van af bent.
pi_35468034
Bedankt voor alle reacties mensen, ben net terug van avondje zuipen nu snel lekker dromen van mn rijbewijs !
pi_35473695
Jammer voor je, Nuna Volgende keer slaag je

Gefeliciteerd, WorkingClassHero

Ik heb gister pas voor het eerst sinds dinsdag (toen ik was geslaagd) zelfstandig gereden. Dinsdag (toen ik mn rijbewijs al had) wilde het toeval namelijk dat toen ik met m'n moeder ging tanken, het tankklepje niet meer open kon, heeft tot 's avonds bij de garage gestaan. De dag erna was de auto er gewoon niet, donderdag was ik een dagje skiën, gister kon ik pas voor het eerst echt iets gaan doen. Heb ik een vriend meegenomen naar Enschede, de heenweg nog wel verkeerd uitgekomen en gezocht naar een leuk parkeerplekje (geen fouten ofzo gemaakt verder), maar op de terugweg sloeg de motor in totaal nog 4x af (waarvan 2x achter elkaar toen ik eigenlijk voorrang had van rechts komend, maar ik zo twijfelde of ze me dat wel verleenden, dat ik stil ging staan en probeerde op te trekken in de 2e, daarna in de 3e gezet en sloeg ie weer af ).
Daarna ging het verder wel weer goed, we zijn nog wel, vrij overbodig, half Enschede doorgereden over de ringweg, maar ja, allemaal ervaring he, ik heb er zeker heel wat van geleerd, zo zelfstandig de drukke stad in
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_35476405
Net terug, moest door Delft
Door delft op zaterdag om half 2, mét markt, mét carnaval, mét 800.000 fietsers, mét 900.000 voetgangers die allemaal midden op de weg lopen etc.
Was echt een hel
Maar het ging toch nog wel aardig
pi_35476415
Dat afslaan had ik de eerste dag dat ik in de auto van mijn ouders reed ook, heb namelijk les gehad in een diesel en mijn ouders hebben een benzine, een wezenlijk verschil. Ben er nu wel aan gewend.
pi_35477361
Zo net mn 31ste rijles achter de rug. Wat een verschil zeg ,of je overdag rijdt of s'avonds.
Véél makkelijk overdag!

Omdat ik werk les ik altijd s'avonds!
pi_35478919
quote:
Gezakt vanmorgen

Balen zeg Veel succes de volgende keer
quote:

Eindelijk! Eindelijk geslaagd.
gefeliciteerd
pi_35478993
Mijn rijles gister ging echt super

Veel bijzondere verrichtingen gedaan en dat ging allemaal helemaal goed, instructeur was trots op me Alleen ik moet wel mezelf meer controleren, vaker nog ff een keer voor de zekerheid kijken enzo

Volgende week vrijdag nog 1 les en dan de week erna afrijden
  zaterdag 25 februari 2006 @ 17:49:59 #200
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35482193
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 16:10 schreef Sylvana het volgende:
Mijn rijles gister ging echt super

Veel bijzondere verrichtingen gedaan en dat ging allemaal helemaal goed, instructeur was trots op me Alleen ik moet wel mezelf meer controleren, vaker nog ff een keer voor de zekerheid kijken enzo

Volgende week vrijdag nog 1 les en dan de week erna afrijden
je zal nu ook wel iets hebben van "Eindelijk" of niet
had ik wel iig.
Hopen dat je het in 1x haalt
pi_35486677
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 17:49 schreef Devilnl het volgende:

[..]

je zal nu ook wel iets hebben van "Eindelijk" of niet
had ik wel iig.
Hopen dat je het in 1x haalt
Ja idd, begin dat lessen inmiddeld wel goed zat te worden na ruim een jaar, weet het nou wel

En nou maar hopen idd dat ik in 1 keer slaag, maarja, dat ligt ook aan het humeur van de instructeur en ik moet om 10 voor 4, dus hopelijk zijn er nog niet al te veel mensen geslaagd voor me Tis ook nog eind van de maand he, dus ben benieuwd hoe het gaat met het cbr
  zondag 26 februari 2006 @ 12:35:49 #202
28946 mirelia
pi_35506202
Humeur van de examinator bedoel je?

Dat is id wel een factor jammer genoeg
Gewoon proberen zo zeker mogelijk over te komen dan moet het goed komen

Zal trouwens raar zijn als je het hebt (had ik tenminste) dan besef je je ineens dat je nooit meer hoeft te lessen
Shuffle up and deal!!!
pi_35506289
Ik kreeg gister ook van mn instructeur te horen dat de examinator die ik heb de grootste hork van rijswijk is
Dat belooft wat Maar ik ga gewoon mn best doen, meer kan ik toch niet doen, en ik ga er toch wel vanuit dat die man niet onrechtvaardig is, anders had ie allang een onderzoek aan zn broek gehad wegens teveel mensen die zakken ofzo
pi_35506652
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:35 schreef mirelia het volgende:
Humeur van de examinator bedoel je?

Dat is id wel een factor jammer genoeg
Gewoon proberen zo zeker mogelijk over te komen dan moet het goed komen

Zal trouwens raar zijn als je het hebt (had ik tenminste) dan besef je je ineens dat je nooit meer hoeft te lessen
Inderdaad, examinator bedoel ik ja. En ik ga net als Repeat gewoon me best doen, meer kan ik niet doen en als ik zo rij zoals de afgelopen les dan slaag ik, dus dat gaan we dan maar gewoon doen vind ik

En bij het idee dat ik niet meer hoef te lessen ga ik nu al glunderen, dus als ik dan slaag zal het wel helemaal erg zijn
pi_35509965
Dinsdag eindelijk serieus rijles
Ik heb al eens eerder rijles gehad, maar dat was voor de lol
  zondag 26 februari 2006 @ 14:50:43 #206
28946 mirelia
pi_35510405
quote:
Op zondag 26 februari 2006 12:38 schreef Repeat het volgende:
Ik kreeg gister ook van mn instructeur te horen dat de examinator die ik heb de grootste hork van rijswijk is
Dat belooft wat Maar ik ga gewoon mn best doen, meer kan ik toch niet doen, en ik ga er toch wel vanuit dat die man niet onrechtvaardig is, anders had ie allang een onderzoek aan zn broek gehad wegens teveel mensen die zakken ofzo
Als het Chen of Rimmelzwaan is dan heeft je instructeur gelijk
Shuffle up and deal!!!
pi_35514763
www.crimineelbureaurijvaardigheidsbewijzen.nl

leuk om eens te lezen. Alhoewel, leuk....?
pi_35514936
Als je klaar met ze ben misschien toch ff lezen
pi_35515884
Morgenochtend om 09.50 m'n TTT! Eerst een uurtje van tevoren rijden...ik ben benieuwd! En toch ook wel zenuwachtig...
Back in business.
pi_35516584
quote:
Op zondag 26 februari 2006 17:25 schreef Shirley het volgende:
Morgenochtend om 09.50 m'n TTT! Eerst een uurtje van tevoren rijden...ik ben benieuwd! En toch ook wel zenuwachtig...
veel succes
  zondag 26 februari 2006 @ 18:06:58 #211
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_35516936
Is het ook mogelijk om zonder te lessen meteen examen aan te vragen?
a.u.b geen gezeur. van heb je wel genoeg ervaring? weet je de kijk handelingen? kan je het wel? dat vraag ik niet
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_35517238
Volgens mij moet het dan alsnog via een rijschool (je hebt tenslotte ook een gekeurde auto nodig) Pas was er ook een of andere site die goedkoop examens verkocht, moest je wel zelf een auto regelen maar dat is dus blijkbaar mogelijk.
pi_35520419
Zo, beetje laat posten maarja
Vorige les was een soort proefles of ik klaar ben voor het examen, en het gaat aangevraagt worden Nu hopen dat ik zsm mag afrijden
pi_35520809
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:05 schreef Lunar het volgende:
Zo, beetje laat posten maarja
Vorige les was een soort proefles of ik klaar ben voor het examen, en het gaat aangevraagt worden Nu hopen dat ik zsm mag afrijden
nouja, dat duurt meestal wel een maand, maar mooi dat het aangevraagd wordt
pi_35524284
quote:
Op zondag 26 februari 2006 20:18 schreef Sylvana het volgende:

[..]

nouja, dat duurt meestal wel een maand, maar mooi dat het aangevraagd wordt
Hoeft niet perse, een beetje rijschool boekt gewoon vooruit en vult de naam van de kandidaat uiterlijk een week voor het examen in.
'The Less you know, The more you believe'
  zondag 26 februari 2006 @ 22:05:18 #216
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_35525526
Iedereen veel succes met jullie aanstaande rij-examens . Ik heb het zelf eindelijk gehaald afgelopen zomer en ben nog steeds zooooooo blij dat ik van dat gedoe met die lessen en die examens af ben .
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_35527553
Zo ik ben ook weer terug van vakantie. En ga morgen meteen weer rijden
pi_35530347
Ik mag morgen ook weer rijden voor het eerst in 3 weken Ik ben benieuwd hoe het gaat. En 9 maart heb ik weer theorie examen, ik heb er dit keer wel vertrouwen in
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35530748
Ik heb 7 maart ttt
pi_35538559
Twee lessen op de motor gehad inmiddels

zaterdag dus tweede les, na 5 minuten heen en weer rijden op de Soestdijksekade te Den Haag is hij een auto gaan pakken en zijn we Den Haag Zuid door gaan crossen.

Ging hartstikke lekker, en dat voor een tweede les
Aanstaande vrijdag ga ik pilonnenlesje doen van twee uur met nog een leerling Ben erg benieuwd

Vanmiddag lekker theorie leren, kan ik die ook alvast aan gaan vragen
Doei.
pi_35538709
Ik heb vanmorgen m'n TTT gedaan. En man, wat was ik zenuwachtig!! Had een uur les van tevoren, en daar ging ik al kleine fouten maken. Eenmaal de TTT maakte ik ook kleine foutjes, en moest ik als bijzondere verrichtingen de halve draai en achteruit vakparkeren doen. De eerste ging prima, maar achteruit vakparkeren ging minder. Ik kwam totaal niet goed uit, maar kijken ging wel goed. Eenmaal terug bij CBR vertelde de ''examinator'' dat ik verder vooruit moet gaan kijken en consequent blijven kijken, maar dat kwam door de zenuwen. En ondanks dat alles toch vrijstelling gekregen! Dat was m'n doel, dus ben toch tevreden. Op naar 5 april!
Back in business.
pi_35539569
@ Shirley: kleine foutjes maken tijdens je TTT is niet erg, leer je alleen maar van en mooi dat je wel vrijstelling hebt gekregen
pi_35540844
Ik had ook de vrijstelling, alleen die ben ik nu weer kwijt omdat ik gezakt ben. Dat is wel jammer, nu moet ik dus dat óók nog weer doen tijdens het examen.
pi_35540858
quote:
Op maandag 27 februari 2006 12:43 schreef Shirley het volgende:
Ik heb vanmorgen m'n TTT gedaan. En man, wat was ik zenuwachtig!! Had een uur les van tevoren, en daar ging ik al kleine fouten maken. Eenmaal de TTT maakte ik ook kleine foutjes, en moest ik als bijzondere verrichtingen de halve draai en achteruit vakparkeren doen. De eerste ging prima, maar achteruit vakparkeren ging minder. Ik kwam totaal niet goed uit, maar kijken ging wel goed. Eenmaal terug bij CBR vertelde de ''examinator'' dat ik verder vooruit moet gaan kijken en consequent blijven kijken, maar dat kwam door de zenuwen. En ondanks dat alles toch vrijstelling gekregen! Dat was m'n doel, dus ben toch tevreden. Op naar 5 april!
Ik had precies hetzelfde met mijn TTT, ik was erg zenuwwachtig en het ging kut, toch vrijstelling. Doordat ik een TTT heb gedaan was ik voor het examen nauwelijks zenuwachtig en ben ik in een keer geslaagd.
pi_35543322
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:14 schreef Sylvana het volgende:
@ Shirley: kleine foutjes maken tijdens je TTT is niet erg, leer je alleen maar van en mooi dat je wel vrijstelling hebt gekregen
Ik weet dat het niet echt erg is, maar ik ben nogal perfectionistisch wat dat betreft, dus ik baalde wel. Maar inderdaad, het is een leerpunt. Ik hoop maar dat ik op m'n examen niet zo zenuwachtig zal zijn.
Back in business.
pi_35544168
Shirley, feli!

Succes op 5 april!
pi_35544315
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Shirley, feli!

Succes op 5 april!
Dank je wel!
Back in business.
pi_35545308
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:57 schreef Nuna het volgende:
Ik had ook de vrijstelling, alleen die ben ik nu weer kwijt omdat ik gezakt ben. Dat is wel jammer, nu moet ik dus dat óók nog weer doen tijdens het examen.
joh dit wist ik niet eens. Ook nep zeg
pi_35545336
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef Repeat het volgende:

[..]

joh dit wist ik niet eens. Ook nep zeg
Ik heb nu ook meteen geen zin meer om die TTT te doen inderdaad
pi_35545640
ik heb die TTT ook niet gedaan

gelukkig maar, want dat kostte ook nog aardig wat, en heb er 4 keer over gedaan

gelukkig ben ik beter in motorrijden
Doei.
pi_35545985
TTT is alleen handig voor mensen die erg snel zenuwachtig worden, en dan minder presteren. Ik zelf heb hier geen last van en heb het daarom dan ook niet gedaan. Het is namelijk een erg dure grap. Scheelt bij mijn rijschool amper 20 euro met een herexamen, dan weet ik het wel hoor...Liever een kansje wagen met het echte examen, en dan eventueel herexamen, dan dat ik zowiezo bijna 200 euro extra kwijt ben.
  maandag 27 februari 2006 @ 16:47:01 #232
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_35546332
Ik heb wel TTT gedaan en toen ging in de eerste 5 minuten de lesauto stuk . Wij terug naar het CBR (het was een gescheurde v-snaar, daar kun je voorzichtig wel mee rijden, maar examinator vond het te riskant om TTT af te maken). Uiteindelijk wel mijn TTT af kunnen maken met de lesauto van een andere rijschool (onwijs lief!), maar al met al sloeg het eigenlijk nergens meer op. Vrijstelling ook niet gehaald, maar ach daarna nog een keer of wat gezakt, dus uiteindelijk maakte dat niet eens uit . Alleen maar zonde van het geld in mijn geval .
pi_35550214
Ik ga die ttt waarschijnlijk dus wel doen, ben geen stresskip verder, maar met ttt is blijkbaar de snelste weg (bij mijn rijschool) anders ben ik net zo veel geld en tijd kwijt aan meer lessen.. heb ik natuurlijk niet vooraf over geinformeerd enzo

Kan wat mij betreft niet snel genoeg aangevraagd worden (heb dan hoedan ook nog tijd zat om dingen te perfectioneren voor het examen) Vorige les ging mooi kut trouwens, wist op voorhand al dat het niets zou worden.. echt zo'n les waarbij je hoopt dat er geen hond op de weg is zodat je nergens voorrang hoeft te geven enzo Volgende les plan ik gewoon weer na een dag werken of school, dan ben ik 10 keer scherper als na een dag niets doen.

Laatste paar lessen ook veel meer 'zelfstandig', zo van rij maar naar de snelweg, rij maar naar het cbr, en aan het eind rij maar naar huis. Veel leuker als simpel links rechts
pi_35553429
Zo net gereden, in het donker, en met noodweer, het regende echt moeilijk hard
Mn instructeur vond wel dat als ik woendag ook zo zou rijden ik het examen wel zou halen Ik hoop het
Ik moet afrijden bij Vlek, iemand daar ervaringen mee?
pi_35554007
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Repeat het volgende:
Mn instructeur vond wel dat als ik woendag ook zo zou rijden ik het examen wel zou halen Ik hoop het
Nee, geen ervaring met 'Vlek' maar wou je wel al even heeeel veel succes wensen voor woensdag! Zet hem op!
pi_35554058
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Repeat het volgende:
Succes indd
pi_35554240
Pisvlek?
'The Less you know, The more you believe'
pi_35554521
Mijn rij instructeur is volgens mij een beetje chagerijnig op mij, omdat ik best vaak niet kan rijlessen ivm school en stage. Belt die vanmiddag om 1 uur op of ik om 2 uur kan lessen. Ik was net van plan om weg te gaan. Dus heb gezegd dat ik nie kon. Belde die net op, zegt die dat ik vrijdag morgen kan. Dan kan ik helemaal nie omdat ik naar stage moet en nie vrij kan nemen. Dan maar op woensdag gezet ergens tussen examens in en eindigt die het gesprek met Ajuus. Niet op een vrolijke toon. Dit maakt het rijlessen ook nie leuker. Kvond het al niets aan, maarja.
pi_35554978
Ik snap opzich wel dat het ook lastig is voor zo'n vent om je in te plannen als je bijna niet kan, had ik het laatst nog over met mijn instructeur, hij had iemand die ook telkens niet kon en dan weer afzegde en zo, is ook niet handig voor een instructeur . Hij heeft die leerling verteld dat hij zelf maar weer moest bellen als hij wilde rijden Maar toch niet leuk op zo'n manier, en al helemaal niet als je het zelf al niet leuk vind.

Mijn rijles ging super goed vandaag Achteruit inparkeren ging minder, maar bochtje achteruit ging prima en de rest van de les ook wel. Hoewel ik nog vaak stop als ik niet zeker weet of ik de weg nog op kan terwijl ik het makkelijk kan, ik kan dat nog niet zo goed inschatten
And you know I might
pi_35555067
ik dacht dat ie vlek heette, maar ik ga nu ook twijfelen
pi_35555592
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:59 schreef Repeat het volgende:
ik dacht dat ie vlek heette, maar ik ga nu ook twijfelen
Boeiend ook hoe die heet of welke examinator je hebt.. Moet je je niet druk om maken .. Zie maar gewoon, doe je best, meer kun je niet. Hoe druk je je vooraf ook maakt over examinator! Succes!

En nu ga ik écht...
pi_35555650
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef diertjuh het volgende:
Mijn rij instructeur is volgens mij een beetje chagerijnig op mij, omdat ik best vaak niet kan rijlessen ivm school en stage. Belt die vanmiddag om 1 uur op of ik om 2 uur kan lessen. Ik was net van plan om weg te gaan. Dus heb gezegd dat ik nie kon. Belde die net op, zegt die dat ik vrijdag morgen kan. Dan kan ik helemaal nie omdat ik naar stage moet en nie vrij kan nemen. Dan maar op woensdag gezet ergens tussen examens in en eindigt die het gesprek met Ajuus. Niet op een vrolijke toon. Dit maakt het rijlessen ook nie leuker. Kvond het al niets aan, maarja.
Ze verwachten eigenlijk van je dat je iedere week en les neemt, zodat je vooruit blijft gaan ipv steeds eerst weer behoorlijk moet inkomen (Dan ben je ook sneller en goedkoper klaar) Dus als je steeds niet kunt, en rijles voor zijn gevoel geen prioriteit geeft kom je niet over alsof je wat wilt leren.

Volgende keer vooral wel even over hebben, maar dan dus niet zeggen dat hij pissig overkwam ofzo maar bijvoorbeeld zeggen dat je het zelf ook vervelend vind dat je zo weinig tijd hebt (ik ken het probleem) Probeer anders voorlopig een vaste tijd af te spreken (zolang mijn stage duurt heb ik bijvoorbeeld vast les op vrijdag avond van 1800 tot 1930 of van 1930 tot 2100)

pi_35555703
Dat vind ik wel een voordeel van altijd 's avonds rijden, ik kan gewoon altijd. Ik hoef mn rooster niet te bekijken ofzo, 's avonds heb ik toch altijd wel tijd
Zitten ook nadelen aan, maargoed dit is iig een voordeel

en bedankt voor de successen
pi_35555975
Ik kan echt alleen maandag, woensdag en donderdag 1930-2100 en dan vrijdag dus tussen 1800 en 2100. Ik zou graag weer eens overdag willen rijden

Laatste keer was 23-12-05 om 3 uur smiddags

Succes trouwens he woensdag
pi_35556316
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Ze verwachten eigenlijk van je dat je iedere week en les neemt, zodat je vooruit blijft gaan ipv steeds eerst weer behoorlijk moet inkomen (Dan ben je ook sneller en goedkoper klaar) Dus als je steeds niet kunt, en rijles voor zijn gevoel geen prioriteit geeft kom je niet over alsof je wat wilt leren.

Volgende keer vooral wel even over hebben, maar dan dus niet zeggen dat hij pissig overkwam ofzo maar bijvoorbeeld zeggen dat je het zelf ook vervelend vind dat je zo weinig tijd hebt (ik ken het probleem) Probeer anders voorlopig een vaste tijd af te spreken (zolang mijn stage duurt heb ik bijvoorbeeld vast les op vrijdag avond van 1800 tot 1930 of van 1930 tot 2100)

Ik had een vast tijdstip op woensdag morgen 11 uur. Maar dus door examens kon hij niet. Maar ik kan gewoon geen vrij nemen van mn stage dan kom ik gewoon niet aan mijn uren. Alleen dus deze week was beetje moeilijk. Anders heb ik wel een vaste dag en tijdstip.
pi_35556555
Ik probeer zoveel mogelijk op verschillende tijden te rijden, zodat je aan de verschillende verkeerssituaties gewend raakt. Als je bijvoorbeeld altijd 's avonds rijd weet je minder goed hoe je moet rijden in een drukke spits, of bij daglicht, of omgekeerd
  maandag 27 februari 2006 @ 21:47:54 #247
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_35556879
TTT 2 weken terug gehaald, moest een bochtje achteruit doen (ging net goed) en hellingproef (eitjeee) dus vrijstelling gehaald

commentaar was toch wel het voorruitkijken en op sommige punten wat langzamer rijden (ook al vond hij dat ik me elke keer leuk uit de situatie wist te redden )

ook deed ik een ker mn knipperlicht perongeluk aan tijdens het inhalen van fietsers maar och dat kon geen kwaad

nu binnenkort afrijden als het goed is

vond de sfeer trouwens niet echt geweldig tijdens het examen, hij zei niks terwijl ik juist gewend ben de hele tijd te praten
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  maandag 27 februari 2006 @ 22:33:17 #248
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_35558573
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:47 schreef BaggerUser het volgende:
vond de sfeer trouwens niet echt geweldig tijdens het examen, hij zei niks terwijl ik juist gewend ben de hele tijd te praten
Meestal stellen je ze tijdens het rijden toch in ieder geval wel een paar vragen (wat doe je in het dagelijks leven? enzo). Schijnt ook te zijn om te kijken of je prioriteit wel bij het rijden blijft als je aan het praten bent. Vreemd dus dat ie niks zei.
pi_35559632
Pas maakte ik ook een flinke slinger toen ik met m'n instructeur aan het praten was Maar voor de rest concentreer ik me voor de volle 100% op het rijden hoor
And you know I might
pi_35560038
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:37 schreef Sylvana het volgende:
Ik probeer zoveel mogelijk op verschillende tijden te rijden, zodat je aan de verschillende verkeerssituaties gewend raakt. Als je bijvoorbeeld altijd 's avonds rijd weet je minder goed hoe je moet rijden in een drukke spits, of bij daglicht, of omgekeerd
Idd, ik ook. Maar heb maar één les 's avonds gehad, kon toen even niet anders. Maar verder hebben ze bij mijn rijschool iets van: je rijdt ook overdag af.. dus dit is beter..
pi_35561463
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:11 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Idd, ik ook. Maar heb maar één les 's avonds gehad, kon toen even niet anders. Maar verder hebben ze bij mijn rijschool iets van: je rijdt ook overdag af.. dus dit is beter..
Mja, mijn instructeur zegt altijd: we leiden je niet op voor het examen, maar voor de tijd erna, dan moet je het zelf kunnen en dan moet je dus ook in het donker kunnen rijden en ik vind dat echt anders rijden dan overdag
pi_35561583
space-kees zal zich hier ook maar even melden!

Woensdag 1maart theorie examen! vanaf die datum weer verder met lessen.

Nog tips voor me, voor woensdag?
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
pi_35561780
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:03 schreef space-kees het volgende:
space-kees zal zich hier ook maar even melden!

Woensdag 1maart theorie examen! vanaf die datum weer verder met lessen.

Nog tips voor me, voor woensdag?
Niet zenuwachtig zijn Maarja dat wordt je toch wel. Neem wel iemand mee die je kent ofzo. Eerste keer toen ik gezakt was, meteen niemand om tegen te vertellen
pi_35563039
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Niet zenuwachtig zijn Maarja dat wordt je toch wel. Neem wel iemand mee die je kent ofzo. Eerste keer toen ik gezakt was, meteen niemand om tegen te vertellen
Dan neem je je telefoon mee?
pi_35565363
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 01:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Dan neem je je telefoon mee?
Ja had ik ook, maar is toch iets anders hé
pi_35567547
ik ga voor een theorie-examen niemand meenemen hoor, als ik gezakt zou zijn ( ik ben in 1 keer geslaagd) dan bel ik wel ff iemand, vond het theorie-examen nou niet echt een big issue

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 28-02-2006 12:36:46 ]
pi_35569547
komt wrsch ook omdat het geen drol kost...
Doei.
pi_35569636
Ik heb vanmiddag rijles voor de eerste keer bij die meneer. Ik wilt iemand meenemen, maar is dat wel verstandig de eerste keer
pi_35569660
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb vanmiddag rijles voor de eerste keer bij die meneer. Ik wilt iemand meenemen, maar is dat wel verstandig de eerste keer
tijdens rijles iemand meenemen lijkt mij niet handig, leidt alleen maar meer af, zeker bij een eerste rijles bij iemand. je zult vast nog wel vaker van andere instructeurs les krijgen
pi_35570172
ik denk dat ik morgenochtend theorie examen ga doen
niet hard gestudeerd, gewoon in een uurtje het boek doorgebladerd.
zal me benieuwen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_35573708
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ik vond het juist vervelend dat ik iemand bij me had, omdat ik strontchagrijnig was dat ik gezakt was, is ook niet gezellig voor diegene
And you know I might
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:33:59 #262
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_35574914
ik ga vanavond bellen voor me ttt... Rijlessen gingen lekker vandaag, nog wel wat punten die ik fine moet tunen, maar daar is nog tijd voor. Wel heel zuur, ik kom van rechts, links is het CBR, en meisje die net examen doet, komt van links en verleent mij geen voorrang. Examinator vol op de rem, lachen naar mijn instructeur, en daarna gingen ze weer verder. Heel kut begin van je examen.
pi_35576270
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk dat ik morgenochtend theorie examen ga doen
niet hard gestudeerd, gewoon in een uurtje het boek doorgebladerd.
zal me benieuwen.
Ik hoop dat je zakt.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_35577000
Wat is dat nou weer voor rare reactie
Gefrustreerd?
And you know I might
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:41:57 #265
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35577073
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:33 schreef Radjesh het volgende:
ik ga vanavond bellen voor me ttt... Rijlessen gingen lekker vandaag, nog wel wat punten die ik fine moet tunen, maar daar is nog tijd voor. Wel heel zuur, ik kom van rechts, links is het CBR, en meisje die net examen doet, komt van links en verleent mij geen voorrang. Examinator vol op de rem, lachen naar mijn instructeur, en daarna gingen ze weer verder. Heel kut begin van je examen.
Goed begin haha
pi_35578441
M'n 3e les zit er net op, ging wel redelijk. Gelukkig geen regen of hagel of sneeuw gehad, het was vandaag flink baggerweer hier. Het ging wel redelijk, paar keer een paar stomme acties en zelfs de motor laten afslaan bij een stoplicht. Maarja, ik begin het gevoel al wel te krijgen, alleen snel optrekken bij stoplichten en bijvoorbeeld bij het accelereren in een bocht naar z'n twee schakelen heb ik nog moeite mee.
Amber Streams - Instrumental Progressive Metal
pi_35579026
Ik maar wachten om 5 uur
Belt meneer op dat ie ziek is Lekker op tijd
Maar ja moest toch nog mijn huis opruimen
pi_35579085
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:17 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Ik hoop dat je zakt.
Iemand die de moeite niet neemt om de verkeersregels te weten zou de weg niet opgelaten mogen worden. Daar krijg je van die onzekere types van die niet snappen wanneer ze voorrang moeten geven of nemen, of andere domme fouten.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_35581010
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:44 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Iemand die de moeite niet neemt om de verkeersregels te weten zou de weg niet opgelaten mogen worden. Daar krijg je van die onzekere types van die niet snappen wanneer ze voorrang moeten geven of nemen, of andere domme fouten.
Eensch, ben er ook voor dat het rijexamen volgend jaar weer verzwaard wordt als je ziet wat voor debielen er rondrijden.
pi_35581224
Dan is een herkeuring beter.. sommige mensen zouden het per direct kwijt moeten zijn zeg..

Maargoed daar voelen jullie vast niets voor he? loop dat ook niet zo te mekkeren zeg, meld iets over je rijles of ga een eind fietsen
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:58:19 #271
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_35581507
1 tip: Ga niet voor je examen in je eigen auto rijden. Ik heb dit een aantal keer gedaan na m'n zakken, je krijgt wel gigantisch meer inzicht enzo, maar je vergeet al snel die kijkhandelingen. Laatste rijles was zoals ik al lang m'n rijbewijs had zei de instructeur, maar daar hoort bij dat ik veel te veel zelfvertrouwen had en veel te veel opdrong aan 't overige verkeer. Maandag op, hoop dat het nu wel lukt.
pi_35581910
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:50 schreef Robin__ het volgende:
Dan is een herkeuring beter.. sommige mensen zouden het per direct kwijt moeten zijn zeg..

Maargoed daar voelen jullie vast niets voor he? loop dat ook niet zo te mekkeren zeg, meld iets over je rijles of ga een eind fietsen
Ik heb net wat gemeld over mijn rijles. Ik fiets zo'n beetje elke dag en ik ben vaak genoeg bijna doodgereden door auto's die schijt hadden aan de haaientanden op hun baan.
pi_35582649
En ik ben vandaag begonnen met mn eerste rijles
pi_35583222
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:44 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Oke, daar ben ik het wel mee eens
And you know I might
pi_35588411
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
En ik ben vandaag begonnen met mn eerste rijles
En hoe was het?
pi_35588984
Ohw, ik ben niet zogoed met namen onthouden, dacht dat jullie alleen maar kwamen zuren dat het examen moeilijker moet terwijl je zelf dolblij was dat je het haalde

My mistake
pi_35590324
Ik moet dus morgen om 8 uur afrijden voor de eerste keer. Gaat het hier nu ineens flink sneeuwen, hele straat is al wit, wordt ik niet zo vrolijk van

En ik ben GODVER mn uittreksel van de gemeente kwijt
pi_35590837
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:44 schreef Repeat het volgende:
Ik moet dus morgen om 8 uur afrijden voor de eerste keer. Gaat het hier nu ineens flink sneeuwen, hele straat is al wit, wordt ik niet zo vrolijk van

ik vraag me af of het examen doorgaat als het vannacht door blijft sneeuwen en er dus morgen echt sneeuw ligt?
pi_35591046
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:44 schreef Repeat het volgende:

Dan heb je een probleem Repeat. Dus ik hoop voor je dat je m vind!!!
Véél succes iedergeval morgen!!
pi_35591410
Succes!

Ennuhm zoek ze, nog even!
pi_35592302
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:17 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Ik hoop dat je zakt.
flikker op, hiervoor heb ik dat boek wel minstens 5 keer bestudeerd, en ik heb theorielessen gevolgd, dus even dimmen alsjeblieft.
dit was louter even wat weggezakte dingetjes ophalen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_35593077
Iedereen succes verder met de rijexamens,TTT's en theorieexamens! Ik heb geen zin meer om dit topic te lezen .
  woensdag 1 maart 2006 @ 00:00:49 #283
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_35593132
Zal ik met het examen m'n instructeur meenemen?
pi_35593315
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:00 schreef Jim.Beam het volgende:
Lijkt me normaal?
pi_35593609
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:00 schreef Jim.Beam het volgende:
vraag aan je leraar hoe je examinator erover denkt. als die het niet prettig vindt als je instructeur meegaat omdat ie zich op de vingers voelt gekeken, niet doen in andere gevallen is het best prettig. kan hij beetje met examinator praten, beetje afleiden enzo.
"Trust can kill you, or set you free"
pi_35594797
veel succes vandaag Repeat
pi_35596074
Ik heb gister te horen gekregen dat ik 15 maart om 8.00 voor de 2e keer examen kan gaan doen.
Hoop zo dat ik het dit keer wel haal....
pi_35596725
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 07:24 schreef cyberterrorist het volgende:
Ik heb gister te horen gekregen dat ik 15 maart om 8.00 voor de 2e keer examen kan gaan doen.
Hoop zo dat ik het dit keer wel haal....
Da's wel al snel! Niet verkeerd toch? Iig niet twee maand wachttijd ofzo!

REPEAT en en en en en????
Wij zijn nieuwsgierig...
pi_35596854
Ben ik ook weer lekker mee, heb ik me 2de rijexamen, sneeuwt het
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_35596875
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:08 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ben ik ook weer lekker mee, heb ik me 2de rijexamen, sneeuwt het
Je moet vandaag?

Weet je al of het doorgaat of niet? Als het wel doorgaat nl. dan heb je heeeeel veel tijd om lekker rustig aan te kunnen doen, veel tijd te hebben voor al je handelingen en heel rustig te kijken.

Als 't nog doorgaat, succes!
pi_35596972
Ja dat is wel een punt.. en ik moet vandaag ja, rond half 12

En nu moet ik eerst nog een bewijs van het bevolkingsregister halen ofzo.. was ik helemaal vergeten..
Nja bedankt iig
Hand in Hand.
"He who does'nt understand history is doomed to repeat it."
pi_35597267
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:14 schreef Soul_Survivor het volgende:
Ja dat is wel een punt.. en ik moet vandaag ja, rond half 12

En nu moet ik eerst nog een bewijs van het bevolkingsregister halen ofzo.. was ik helemaal vergeten..
Nja bedankt iig
Heb je dat uittreksel niet meer van je theorieexamen?
Idd niet vergeten, anders kun je geen examen doen.

Heel veel succes!
pi_35597885
pfff, ik had net rijles en alles wat verkeerd kon gaan ging verkeerd Laten we het maar toeschrijven aan een dipje
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_35599011
Permis de conduire!
pi_35599089
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:44 schreef Repeat het volgende:
Permis de conduire!
Ah nee, praat me geen frans Maar gefeliciteerd
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_35599118
Ging goed, geen ingrepen oid. Hij vond alleen dat ik te hard reed over een weg met veel zijwegen van rechts (vlakbij het cbr is dat, op dat industrieterrein zegmaar ) en dat ik bij het invoegen niet echt een handige plekken koos, maar het ging wel allemaal goed.
Bijzondere verrichtingen waren: keren in 1 keer, dus gewoon een halve draai maken, en fileparkeren. Dat eerste is natuurlijk een eitje, maar bij het fileparkeren kwam ik echt helemaal scheef uit
Maar hij vond dat ik wel goed reed verder.

Verder was het natuurlijk ook moeilijk kutweer met die sneeuw, dus ik denk dat dat ook wel hielp. Dat ie iets relaxeder was ofzo. Hij gaf me ook tips; bv bij het uitvoegen zei hij van ga maar tussen die en die auto
pi_35599164
Je uittreksel dus toch nog kunnen vinden?
Gefeliciteerd! (ervan uitgaande dat permis de conduire 'geslaagd' betekend )
pi_35599177
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:48 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Je uittreksel dus toch nog kunnen vinden?
Gefeliciteerd! (ervan uitgaande dat permis de conduire 'geslaagd' betekend )
dat is frans voor rijbewijs
pi_35599270
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:49 schreef Repeat het volgende:

[..]

dat is frans voor rijbewijs
Op m'n eindlijst van de havo stond 'n vier voor Frans.
pi_35599279
Net weer rijles gehad. Het ging wel redelijk. Het optrekken bij de stoplichten ging nie zo goed. Gaf teveel gas en vandaag haalde ik steeds links en rechts door elkaar. Waar ik anders geen last van heb.

BIjna ingreep gehad toen ik linksaf wou naar Oldenzaal ipv rechtsaf naar Almelo. Kstond al bijna op de linkerrijstrook voor het stoplicht.

Het was wel mooi zonnig weer. Alleen de weg schitterde. Had geen zonnebril op en later kwamen we in een sneeuwbui terecht en toen in regen.

Volgende week woensdag weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')