abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35544168
Shirley, feli!

Succes op 5 april!
pi_35544315
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Shirley, feli!

Succes op 5 april!
Dank je wel!
Back in business.
pi_35545308
quote:
Op maandag 27 februari 2006 13:57 schreef Nuna het volgende:
Ik had ook de vrijstelling, alleen die ben ik nu weer kwijt omdat ik gezakt ben. Dat is wel jammer, nu moet ik dus dat óók nog weer doen tijdens het examen.
joh dit wist ik niet eens. Ook nep zeg
pi_35545336
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:18 schreef Repeat het volgende:

[..]

joh dit wist ik niet eens. Ook nep zeg
Ik heb nu ook meteen geen zin meer om die TTT te doen inderdaad
pi_35545640
ik heb die TTT ook niet gedaan

gelukkig maar, want dat kostte ook nog aardig wat, en heb er 4 keer over gedaan

gelukkig ben ik beter in motorrijden
Doei.
pi_35545985
TTT is alleen handig voor mensen die erg snel zenuwachtig worden, en dan minder presteren. Ik zelf heb hier geen last van en heb het daarom dan ook niet gedaan. Het is namelijk een erg dure grap. Scheelt bij mijn rijschool amper 20 euro met een herexamen, dan weet ik het wel hoor...Liever een kansje wagen met het echte examen, en dan eventueel herexamen, dan dat ik zowiezo bijna 200 euro extra kwijt ben.
  maandag 27 februari 2006 @ 16:47:01 #232
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_35546332
Ik heb wel TTT gedaan en toen ging in de eerste 5 minuten de lesauto stuk . Wij terug naar het CBR (het was een gescheurde v-snaar, daar kun je voorzichtig wel mee rijden, maar examinator vond het te riskant om TTT af te maken). Uiteindelijk wel mijn TTT af kunnen maken met de lesauto van een andere rijschool (onwijs lief!), maar al met al sloeg het eigenlijk nergens meer op. Vrijstelling ook niet gehaald, maar ach daarna nog een keer of wat gezakt, dus uiteindelijk maakte dat niet eens uit . Alleen maar zonde van het geld in mijn geval .
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_35550214
Ik ga die ttt waarschijnlijk dus wel doen, ben geen stresskip verder, maar met ttt is blijkbaar de snelste weg (bij mijn rijschool) anders ben ik net zo veel geld en tijd kwijt aan meer lessen.. heb ik natuurlijk niet vooraf over geinformeerd enzo

Kan wat mij betreft niet snel genoeg aangevraagd worden (heb dan hoedan ook nog tijd zat om dingen te perfectioneren voor het examen) Vorige les ging mooi kut trouwens, wist op voorhand al dat het niets zou worden.. echt zo'n les waarbij je hoopt dat er geen hond op de weg is zodat je nergens voorrang hoeft te geven enzo Volgende les plan ik gewoon weer na een dag werken of school, dan ben ik 10 keer scherper als na een dag niets doen.

Laatste paar lessen ook veel meer 'zelfstandig', zo van rij maar naar de snelweg, rij maar naar het cbr, en aan het eind rij maar naar huis. Veel leuker als simpel links rechts
pi_35553429
Zo net gereden, in het donker, en met noodweer, het regende echt moeilijk hard
Mn instructeur vond wel dat als ik woendag ook zo zou rijden ik het examen wel zou halen Ik hoop het
Ik moet afrijden bij Vlek, iemand daar ervaringen mee?
pi_35554007
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Repeat het volgende:
Mn instructeur vond wel dat als ik woendag ook zo zou rijden ik het examen wel zou halen Ik hoop het
Nee, geen ervaring met 'Vlek' maar wou je wel al even heeeel veel succes wensen voor woensdag! Zet hem op!
pi_35554058
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:17 schreef Repeat het volgende:
Succes indd
pi_35554240
Pisvlek?
'The Less you know, The more you believe'
pi_35554521
Mijn rij instructeur is volgens mij een beetje chagerijnig op mij, omdat ik best vaak niet kan rijlessen ivm school en stage. Belt die vanmiddag om 1 uur op of ik om 2 uur kan lessen. Ik was net van plan om weg te gaan. Dus heb gezegd dat ik nie kon. Belde die net op, zegt die dat ik vrijdag morgen kan. Dan kan ik helemaal nie omdat ik naar stage moet en nie vrij kan nemen. Dan maar op woensdag gezet ergens tussen examens in en eindigt die het gesprek met Ajuus. Niet op een vrolijke toon. Dit maakt het rijlessen ook nie leuker. Kvond het al niets aan, maarja.
pi_35554978
Ik snap opzich wel dat het ook lastig is voor zo'n vent om je in te plannen als je bijna niet kan, had ik het laatst nog over met mijn instructeur, hij had iemand die ook telkens niet kon en dan weer afzegde en zo, is ook niet handig voor een instructeur . Hij heeft die leerling verteld dat hij zelf maar weer moest bellen als hij wilde rijden Maar toch niet leuk op zo'n manier, en al helemaal niet als je het zelf al niet leuk vind.

Mijn rijles ging super goed vandaag Achteruit inparkeren ging minder, maar bochtje achteruit ging prima en de rest van de les ook wel. Hoewel ik nog vaak stop als ik niet zeker weet of ik de weg nog op kan terwijl ik het makkelijk kan, ik kan dat nog niet zo goed inschatten
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35555067
ik dacht dat ie vlek heette, maar ik ga nu ook twijfelen
pi_35555592
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:59 schreef Repeat het volgende:
ik dacht dat ie vlek heette, maar ik ga nu ook twijfelen
Boeiend ook hoe die heet of welke examinator je hebt.. Moet je je niet druk om maken .. Zie maar gewoon, doe je best, meer kun je niet. Hoe druk je je vooraf ook maakt over examinator! Succes!

En nu ga ik écht...
pi_35555650
quote:
Op maandag 27 februari 2006 20:43 schreef diertjuh het volgende:
Mijn rij instructeur is volgens mij een beetje chagerijnig op mij, omdat ik best vaak niet kan rijlessen ivm school en stage. Belt die vanmiddag om 1 uur op of ik om 2 uur kan lessen. Ik was net van plan om weg te gaan. Dus heb gezegd dat ik nie kon. Belde die net op, zegt die dat ik vrijdag morgen kan. Dan kan ik helemaal nie omdat ik naar stage moet en nie vrij kan nemen. Dan maar op woensdag gezet ergens tussen examens in en eindigt die het gesprek met Ajuus. Niet op een vrolijke toon. Dit maakt het rijlessen ook nie leuker. Kvond het al niets aan, maarja.
Ze verwachten eigenlijk van je dat je iedere week en les neemt, zodat je vooruit blijft gaan ipv steeds eerst weer behoorlijk moet inkomen (Dan ben je ook sneller en goedkoper klaar) Dus als je steeds niet kunt, en rijles voor zijn gevoel geen prioriteit geeft kom je niet over alsof je wat wilt leren.

Volgende keer vooral wel even over hebben, maar dan dus niet zeggen dat hij pissig overkwam ofzo maar bijvoorbeeld zeggen dat je het zelf ook vervelend vind dat je zo weinig tijd hebt (ik ken het probleem) Probeer anders voorlopig een vaste tijd af te spreken (zolang mijn stage duurt heb ik bijvoorbeeld vast les op vrijdag avond van 1800 tot 1930 of van 1930 tot 2100)

pi_35555703
Dat vind ik wel een voordeel van altijd 's avonds rijden, ik kan gewoon altijd. Ik hoef mn rooster niet te bekijken ofzo, 's avonds heb ik toch altijd wel tijd
Zitten ook nadelen aan, maargoed dit is iig een voordeel

en bedankt voor de successen
pi_35555975
Ik kan echt alleen maandag, woensdag en donderdag 1930-2100 en dan vrijdag dus tussen 1800 en 2100. Ik zou graag weer eens overdag willen rijden

Laatste keer was 23-12-05 om 3 uur smiddags

Succes trouwens he woensdag
pi_35556316
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:14 schreef Robin__ het volgende:

[..]

Ze verwachten eigenlijk van je dat je iedere week en les neemt, zodat je vooruit blijft gaan ipv steeds eerst weer behoorlijk moet inkomen (Dan ben je ook sneller en goedkoper klaar) Dus als je steeds niet kunt, en rijles voor zijn gevoel geen prioriteit geeft kom je niet over alsof je wat wilt leren.

Volgende keer vooral wel even over hebben, maar dan dus niet zeggen dat hij pissig overkwam ofzo maar bijvoorbeeld zeggen dat je het zelf ook vervelend vind dat je zo weinig tijd hebt (ik ken het probleem) Probeer anders voorlopig een vaste tijd af te spreken (zolang mijn stage duurt heb ik bijvoorbeeld vast les op vrijdag avond van 1800 tot 1930 of van 1930 tot 2100)

Ik had een vast tijdstip op woensdag morgen 11 uur. Maar dus door examens kon hij niet. Maar ik kan gewoon geen vrij nemen van mn stage dan kom ik gewoon niet aan mijn uren. Alleen dus deze week was beetje moeilijk. Anders heb ik wel een vaste dag en tijdstip.
pi_35556555
Ik probeer zoveel mogelijk op verschillende tijden te rijden, zodat je aan de verschillende verkeerssituaties gewend raakt. Als je bijvoorbeeld altijd 's avonds rijd weet je minder goed hoe je moet rijden in een drukke spits, of bij daglicht, of omgekeerd
  maandag 27 februari 2006 @ 21:47:54 #247
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_35556879
TTT 2 weken terug gehaald, moest een bochtje achteruit doen (ging net goed) en hellingproef (eitjeee) dus vrijstelling gehaald

commentaar was toch wel het voorruitkijken en op sommige punten wat langzamer rijden (ook al vond hij dat ik me elke keer leuk uit de situatie wist te redden )

ook deed ik een ker mn knipperlicht perongeluk aan tijdens het inhalen van fietsers maar och dat kon geen kwaad

nu binnenkort afrijden als het goed is

vond de sfeer trouwens niet echt geweldig tijdens het examen, hij zei niks terwijl ik juist gewend ben de hele tijd te praten
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
  maandag 27 februari 2006 @ 22:33:17 #248
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_35558573
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:47 schreef BaggerUser het volgende:
vond de sfeer trouwens niet echt geweldig tijdens het examen, hij zei niks terwijl ik juist gewend ben de hele tijd te praten
Meestal stellen je ze tijdens het rijden toch in ieder geval wel een paar vragen (wat doe je in het dagelijks leven? enzo). Schijnt ook te zijn om te kijken of je prioriteit wel bij het rijden blijft als je aan het praten bent. Vreemd dus dat ie niks zei.
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_35559632
Pas maakte ik ook een flinke slinger toen ik met m'n instructeur aan het praten was Maar voor de rest concentreer ik me voor de volle 100% op het rijden hoor
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35560038
quote:
Op maandag 27 februari 2006 21:37 schreef Sylvana het volgende:
Ik probeer zoveel mogelijk op verschillende tijden te rijden, zodat je aan de verschillende verkeerssituaties gewend raakt. Als je bijvoorbeeld altijd 's avonds rijd weet je minder goed hoe je moet rijden in een drukke spits, of bij daglicht, of omgekeerd
Idd, ik ook. Maar heb maar één les 's avonds gehad, kon toen even niet anders. Maar verder hebben ze bij mijn rijschool iets van: je rijdt ook overdag af.. dus dit is beter..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')