abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35561463
quote:
Op maandag 27 februari 2006 23:11 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Idd, ik ook. Maar heb maar één les 's avonds gehad, kon toen even niet anders. Maar verder hebben ze bij mijn rijschool iets van: je rijdt ook overdag af.. dus dit is beter..
Mja, mijn instructeur zegt altijd: we leiden je niet op voor het examen, maar voor de tijd erna, dan moet je het zelf kunnen en dan moet je dus ook in het donker kunnen rijden en ik vind dat echt anders rijden dan overdag
pi_35561583
space-kees zal zich hier ook maar even melden!

Woensdag 1maart theorie examen! vanaf die datum weer verder met lessen.

Nog tips voor me, voor woensdag?
wanneer je niet weet wat je wil weten..
weet je het niet!
pi_35561780
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:03 schreef space-kees het volgende:
space-kees zal zich hier ook maar even melden!

Woensdag 1maart theorie examen! vanaf die datum weer verder met lessen.

Nog tips voor me, voor woensdag?
Niet zenuwachtig zijn Maarja dat wordt je toch wel. Neem wel iemand mee die je kent ofzo. Eerste keer toen ik gezakt was, meteen niemand om tegen te vertellen
pi_35563039
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Niet zenuwachtig zijn Maarja dat wordt je toch wel. Neem wel iemand mee die je kent ofzo. Eerste keer toen ik gezakt was, meteen niemand om tegen te vertellen
Dan neem je je telefoon mee?
pi_35565363
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 01:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Dan neem je je telefoon mee?
Ja had ik ook, maar is toch iets anders hé
pi_35567547
ik ga voor een theorie-examen niemand meenemen hoor, als ik gezakt zou zijn ( ik ben in 1 keer geslaagd) dan bel ik wel ff iemand, vond het theorie-examen nou niet echt een big issue

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 28-02-2006 12:36:46 ]
pi_35569547
komt wrsch ook omdat het geen drol kost...
Doei.
pi_35569636
Ik heb vanmiddag rijles voor de eerste keer bij die meneer. Ik wilt iemand meenemen, maar is dat wel verstandig de eerste keer
pi_35569660
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb vanmiddag rijles voor de eerste keer bij die meneer. Ik wilt iemand meenemen, maar is dat wel verstandig de eerste keer
tijdens rijles iemand meenemen lijkt mij niet handig, leidt alleen maar meer af, zeker bij een eerste rijles bij iemand. je zult vast nog wel vaker van andere instructeurs les krijgen
pi_35570172
ik denk dat ik morgenochtend theorie examen ga doen
niet hard gestudeerd, gewoon in een uurtje het boek doorgebladerd.
zal me benieuwen.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_35573708
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Ik vond het juist vervelend dat ik iemand bij me had, omdat ik strontchagrijnig was dat ik gezakt was, is ook niet gezellig voor diegene
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 28 februari 2006 @ 15:33:59 #262
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_35574914
ik ga vanavond bellen voor me ttt... Rijlessen gingen lekker vandaag, nog wel wat punten die ik fine moet tunen, maar daar is nog tijd voor. Wel heel zuur, ik kom van rechts, links is het CBR, en meisje die net examen doet, komt van links en verleent mij geen voorrang. Examinator vol op de rem, lachen naar mijn instructeur, en daarna gingen ze weer verder. Heel kut begin van je examen.
pi_35576270
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk dat ik morgenochtend theorie examen ga doen
niet hard gestudeerd, gewoon in een uurtje het boek doorgebladerd.
zal me benieuwen.
Ik hoop dat je zakt.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_35577000
Wat is dat nou weer voor rare reactie
Gefrustreerd?
And you know I might
  dinsdag 28 februari 2006 @ 16:41:57 #265
25079 Devilnl
The bigger the better!
pi_35577073
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 15:33 schreef Radjesh het volgende:
ik ga vanavond bellen voor me ttt... Rijlessen gingen lekker vandaag, nog wel wat punten die ik fine moet tunen, maar daar is nog tijd voor. Wel heel zuur, ik kom van rechts, links is het CBR, en meisje die net examen doet, komt van links en verleent mij geen voorrang. Examinator vol op de rem, lachen naar mijn instructeur, en daarna gingen ze weer verder. Heel kut begin van je examen.
Goed begin haha
pi_35578441
M'n 3e les zit er net op, ging wel redelijk. Gelukkig geen regen of hagel of sneeuw gehad, het was vandaag flink baggerweer hier. Het ging wel redelijk, paar keer een paar stomme acties en zelfs de motor laten afslaan bij een stoplicht. Maarja, ik begin het gevoel al wel te krijgen, alleen snel optrekken bij stoplichten en bijvoorbeeld bij het accelereren in een bocht naar z'n twee schakelen heb ik nog moeite mee.
Amber Streams - Instrumental Progressive Metal
pi_35579026
Ik maar wachten om 5 uur
Belt meneer op dat ie ziek is Lekker op tijd
Maar ja moest toch nog mijn huis opruimen
pi_35579085
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 16:17 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Ik hoop dat je zakt.
Iemand die de moeite niet neemt om de verkeersregels te weten zou de weg niet opgelaten mogen worden. Daar krijg je van die onzekere types van die niet snappen wanneer ze voorrang moeten geven of nemen, of andere domme fouten.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_35581010
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:44 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Iemand die de moeite niet neemt om de verkeersregels te weten zou de weg niet opgelaten mogen worden. Daar krijg je van die onzekere types van die niet snappen wanneer ze voorrang moeten geven of nemen, of andere domme fouten.
Eensch, ben er ook voor dat het rijexamen volgend jaar weer verzwaard wordt als je ziet wat voor debielen er rondrijden.
pi_35581224
Dan is een herkeuring beter.. sommige mensen zouden het per direct kwijt moeten zijn zeg..

Maargoed daar voelen jullie vast niets voor he? loop dat ook niet zo te mekkeren zeg, meld iets over je rijles of ga een eind fietsen
  dinsdag 28 februari 2006 @ 18:58:19 #271
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_35581507
1 tip: Ga niet voor je examen in je eigen auto rijden. Ik heb dit een aantal keer gedaan na m'n zakken, je krijgt wel gigantisch meer inzicht enzo, maar je vergeet al snel die kijkhandelingen. Laatste rijles was zoals ik al lang m'n rijbewijs had zei de instructeur, maar daar hoort bij dat ik veel te veel zelfvertrouwen had en veel te veel opdrong aan 't overige verkeer. Maandag op, hoop dat het nu wel lukt.
pi_35581910
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 18:50 schreef Robin__ het volgende:
Dan is een herkeuring beter.. sommige mensen zouden het per direct kwijt moeten zijn zeg..

Maargoed daar voelen jullie vast niets voor he? loop dat ook niet zo te mekkeren zeg, meld iets over je rijles of ga een eind fietsen
Ik heb net wat gemeld over mijn rijles. Ik fiets zo'n beetje elke dag en ik ben vaak genoeg bijna doodgereden door auto's die schijt hadden aan de haaientanden op hun baan.
pi_35582649
En ik ben vandaag begonnen met mn eerste rijles
pi_35583222
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 17:44 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Oke, daar ben ik het wel mee eens
And you know I might
pi_35588411
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
En ik ben vandaag begonnen met mn eerste rijles
En hoe was het?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: