Mja, mijn instructeur zegt altijd: we leiden je niet op voor het examen, maar voor de tijd erna, dan moet je het zelf kunnen en dan moet je dus ook in het donker kunnen rijden en ik vind dat echt anders rijden dan overdagquote:Op maandag 27 februari 2006 23:11 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Idd, ik ook. Maar heb maar één les 's avonds gehad, kon toen even niet anders. Maar verder hebben ze bij mijn rijschool iets van: je rijdt ook overdag af.. dus dit is beter..
Niet zenuwachtig zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:03 schreef space-kees het volgende:
space-kees zal zich hier ook maar even melden!
Woensdag 1maart theorie examen! vanaf die datum weer verder met lessen.
Nog tips voor me, voor woensdag?
Dan neem je je telefoon mee?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Niet zenuwachtig zijnMaarja dat wordt je toch wel. Neem wel iemand mee die je kent ofzo. Eerste keer toen ik gezakt was, meteen niemand om tegen te vertellen
![]()
Ja had ik ook, maar is toch iets anders héquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:16 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Dan neem je je telefoon mee?
tijdens rijles iemand meenemen lijkt mij niet handig, leidt alleen maar meer af, zeker bij een eerste rijles bij iemand. je zult vast nog wel vaker van andere instructeurs les krijgenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik heb vanmiddag rijles voor de eerste keer bij die meneer. Ik wilt iemand meenemen, maar is dat wel verstandig de eerste keer![]()
Ik vond het juist vervelend dat ik iemand bij me had, omdat ik strontchagrijnig was dat ik gezakt was, is ook niet gezellig voor diegenequote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:11 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Niet zenuwachtig zijnMaarja dat wordt je toch wel. Neem wel iemand mee die je kent ofzo. Eerste keer toen ik gezakt was, meteen niemand om tegen te vertellen
![]()
Ik hoop dat je zakt.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk dat ik morgenochtend theorie examen ga doen
niet hard gestudeerd, gewoon in een uurtje het boek doorgebladerd.
zal me benieuwen.
Goed begin hahaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:33 schreef Radjesh het volgende:
ik ga vanavond bellen voor me ttt... Rijlessen gingen lekker vandaag, nog wel wat punten die ik fine moet tunen, maar daar is nog tijd voor. Wel heel zuur, ik kom van rechts, links is het CBR, en meisje die net examen doet, komt van links en verleent mij geen voorrang. Examinator vol op de rem, lachen naar mijn instructeur, en daarna gingen ze weer verder. Heel kut begin van je examen.
Iemand die de moeite niet neemt om de verkeersregels te weten zou de weg niet opgelaten mogen worden. Daar krijg je van die onzekere types van die niet snappen wanneer ze voorrang moeten geven of nemen, of andere domme fouten.quote:
Eensch, ben er ook voor dat het rijexamen volgend jaar weer verzwaard wordt als je ziet wat voor debielen er rondrijden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Iemand die de moeite niet neemt om de verkeersregels te weten zou de weg niet opgelaten mogen worden. Daar krijg je van die onzekere types van die niet snappen wanneer ze voorrang moeten geven of nemen, of andere domme fouten.
Ik heb net wat gemeld over mijn rijles. Ik fiets zo'n beetje elke dag en ik ben vaak genoeg bijna doodgereden door auto's die schijt hadden aan de haaientanden op hun baan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:50 schreef Robin__ het volgende:
Dan is een herkeuring beter.. sommige mensen zouden het per direct kwijt moeten zijn zeg..
Maargoed daar voelen jullie vast niets voor he? loop dat ook niet zo te mekkeren zeg, meld iets over je rijles of ga een eind fietsen
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Iemand die de moeite niet neemt om de verkeersregels te weten zou de weg niet opgelaten mogen worden. Daar krijg je van die onzekere types van die niet snappen wanneer ze voorrang moeten geven of nemen, of andere domme fouten.
En hoe was het?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
En ik ben vandaag begonnen met mn eerste rijles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |