abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35417628
Ok hoe zit het nu met de geldigheid van het uitreksel:

isse simpel....

Mijn uitreksel was zo'n 7 maanden oud, je zou dus denken dat hij niet meer geldig is. Heb het CBR gebeld waar ze me vertelden dat als dit het uitreksel is dat ik meenam tijdens mijn theorie-examen dan is hij bij het praktijk-examen ook nog geldig.
Mijn instructeur wist dit trouwens niet. Dus ook leuke info voor hem.
pi_35424203
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:52 schreef lambrusco_bianco het volgende:
Ok hoe zit het nu met de geldigheid van het uitreksel:

isse simpel....

Mijn uitreksel was zo'n 7 maanden oud, je zou dus denken dat hij niet meer geldig is. Heb het CBR gebeld waar ze me vertelden dat als dit het uitreksel is dat ik meenam tijdens mijn theorie-examen dan is hij bij het praktijk-examen ook nog geldig.
Mijn instructeur wist dit trouwens niet. Dus ook leuke info voor hem.
thnx! Hoef ik die iig niet opnieuw meer aan te vragen
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 18:34 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Misschien wordt tien maart wel weer 'n soort '21 december' dag, waarop veel mensen hun rijbewijs halen! Zou wel vet zijn!
ik hoop het wel iig
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef Repeat het volgende:
Ok, het is nog goed gekomen met mn laatste lessen. Heb nu zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag een les staan, en dan woensdag na die les gelijk mn examen
Mooi dat het toch nog goed gekomen is
pi_35424613
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 19:32 schreef Repeat het volgende:
Ok, het is nog goed gekomen met mn laatste lessen. Heb nu zaterdag, maandag, dinsdag en woensdag een les staan, en dan woensdag na die les gelijk mn examen
Niet lullig bedoeld, maar naar jouw eigen zeggen zat je toch allang op examenniveau? En vond je 't zonde dat er nog zoveel lessen tussen zaten tot aan je examen?
Dan zou 't toch ook geen groot probleem zijn geweest als er twee lessen uit waren gevallen? Of zie ik dat verkeerd?

In ieder geval heel veel succes volgende week woensdag!
pi_35426380
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:44 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld, maar naar jouw eigen zeggen zat je toch allang op examenniveau? En vond je 't zonde dat er nog zoveel lessen tussen zaten tot aan je examen?
Dan zou 't toch ook geen groot probleem zijn geweest als er twee lessen uit waren gevallen? Of zie ik dat verkeerd?

In ieder geval heel veel succes volgende week woensdag!
het rijden zelf ging idd al heel lang goed, ik ben alleen een paar lessen pas begonnen met parkeren etc. Mn instructeur was daar echt heel laat mee. Dus daar heb ik nog niet zoveel mee kunnen oefenen, dwz; gaat in ongeveer 50% (of minder ) van de gevallen goed Daarom moet ik dat soort dingetjes nog oefenen. En nu weet ik ook wie mn examinator is, kan ik met mn instructeur ook nog even zijn naaipunten doorlopen
pi_35426669
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:27 schreef Repeat het volgende:

[..]

het rijden zelf ging idd al heel lang goed, ik ben alleen een paar lessen pas begonnen met parkeren etc. Mn instructeur was daar echt heel laat mee. Dus daar heb ik nog niet zoveel mee kunnen oefenen, dwz; gaat in ongeveer 50% (of minder ) van de gevallen goed Daarom moet ik dat soort dingetjes nog oefenen. En nu weet ik ook wie mn examinator is, kan ik met mn instructeur ook nog even zijn naaipunten doorlopen
Ohw, lekker gepland van je instructeur dan.
Maar succes ermee verder!
pi_35426696
+ zenuwen beginnen toe te slaat natuurlijk
pi_35428623
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:34 schreef Repeat het volgende:
+ zenuwen beginnen toe te slaat natuurlijk
Je had al die tijd geprobeerd stoer over te komen... en dan nu dit... jammer!

pi_35432973
Als je nou helemaal goed rijdt + kijkt, maar één van de twee bijzondere verichtingen verkeerd uitvoert (wel goed kijkt). Zak je dan evengoed nog?
pi_35436066
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 08:12 schreef cyberterrorist het volgende:
Als je nou helemaal goed rijdt + kijkt, maar één van de twee bijzondere verichtingen verkeerd uitvoert (wel goed kijkt). Zak je dan evengoed nog?
je zakt meestal niet op bijzondere verrichtingen. soms hoor je zelfs van gevallen waarbij ze allebei fout gaan.. maar als je verkeerd kijkt heb je wel een probleem. en je moet natuurlijk ook niet vergeten dat het overige verkeer voorrang heeft
"Trust can kill you, or set you free"
pi_35440490
Gezakt vanmorgen Examinator nam me het erg kwalijk dat ik niet goed genoeg keek in buitenspiegel en dode hoek bij het wisselen van rijstrook. Ook had ik niet op tijd gezien dat de weg alleen naar rechts ging en hij vond dat ik dat toch wel had moeten zien (ik reed wel goed weg met kijkgedrag enzo). Dat was het

Maar goed. Volgende keer beter hoop ik dan.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:17:31 #162
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_35440550
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef Nuna het volgende:
Gezakt vanmorgen Examinator nam me het erg kwalijk dat ik niet goed genoeg keek in buitenspiegel en dode hoek bij het wisselen van rijstrook. Ook had ik niet op tijd gezien dat de weg alleen naar rechts ging en hij vond dat ik dat toch wel had moeten zien (ik reed wel goed weg met kijkgedrag enzo). Dat was het

Kut is dat he.
pi_35440622
Was dit de eerste keer?

Balen joh, succes volgende keeeer

Goed dat ik even herinnert word aan dat theorie boek, ik moet m nog ff opzoeken en inpakken, cadeautje voor iemand die 18 word van de week
pi_35440651
Ja, mijn eerste en hopelijk ook de laatste keer. Over ongeveer 4 weken mag ik het weer proberen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:23:08 #165
110737 Jim.Beam
Manwhore Lion
pi_35440736
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:20 schreef Nuna het volgende:
Ja, mijn eerste en hopelijk ook de laatste keer. Over ongeveer 4 weken mag ik het weer proberen.
Das nog kort, ik moet 7.5 week wachten.
pi_35440737
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[TK] Autotheorieboeken
Spammert!
pi_35440780
Hey waar is je oog?
pi_35441220
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef Nuna het volgende:

Wat jammer! Ik heb een idee hoe je je voelt..
Maar niet langer dan één dagje treuren he! Is het niet waard namelijk, want de volgende keer ga je het halen!
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:24 schreef Robin__ het volgende:
Hey waar is je oog?
Kwijt volgens mij. (moet ik hem opnieuw uploaden?)
pi_35441357
Denk het.. mijn hippe sinasappel is ook weg
pi_35441990
als je met fileparkeren een halve meter van de stoep afstaat, ben je dan gelijk de lul?? net een paar keer geoefend met me pa zn auto maar het ging nog niet helemaal lekker..
pi_35442661
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:04 schreef X-eCuTe het volgende:
als je met fileparkeren een halve meter van de stoep afstaat, ben je dan gelijk de lul?? net een paar keer geoefend met me pa zn auto maar het ging nog niet helemaal lekker..
Als je goed hebt gekeken, en de rest van je examen was ook naar behoren, ben je dan niet de lul.

Tip: oefen met je instructeur , niet met je vader.

Veel succes verder!
pi_35442715
Bij parkeren is oefenen met je pa idd niet zo handig lijkt me. Heb je een hele andere auto, andere lengte, andere draaicirkel etc.
pi_35443562
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 14:26 schreef Repeat het volgende:
Bij parkeren is oefenen met je pa idd niet zo handig lijkt me. Heb je een hele andere auto, andere lengte, andere draaicirkel etc.
En het belangrijkste, dan heb je andere instructies!
pi_35443683
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Spammert!
Hahaa, ik dacht hier is misschien wel belangstelling
pi_35443725
Hoe is het eigenlijk afgelopen met fraiser's rijbewijs?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')