Die issie kwijt, toch?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:52 schreef Robin__ het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met fraiser's rijbewijs?
Dan is het maar goed dat hij geen rijbewijs meer heeftquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:09 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Hij had met drank op gereden...![]()
Gefeliciteeerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:35 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk! Eindelijk geslaagd. Het was een BNOR examen, dat wel. Maar na zoveel pech (en ook fouten natuurlijk) eindelijk geslaagd. De examinator wist me prima op mn gemak te stellen, was echt supertoffe gozer, een echte Hagenees. Heerlijk gereden in het zonnetje, op een gegeven moment, leunde hij lekker achteruit en genoot van de zon. Ging echt super. Geen enkele fout gemaakt!
Eindelijk, helaas kan ik maandag pas mn rijbewijs op gaan halen!
Hoera!
![]()
![]()
![]()
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:23 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat hij geen rijbewijs meer heeft
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:35 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk! Eindelijk geslaagd. Het was een BNOR examen, dat wel. Maar na zoveel pech (en ook fouten natuurlijk) eindelijk geslaagd.
Hoeveel koste dat geintje dan?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:49 schreef Frasier het volgende:
Klopt, ik ben 'm inderdaad voorlopig kwijt. Maar ja eigen schuld natuurlijk. Ik krijg 'm (voor mij gelukkig) wel uiterlijk 14 juli terug. Maar wees maar bang, zo'n fout zal ik niet meer maken. Al was het alleen maar om het totale geld bedrag wat je er aan kwijt bent.
Een verplichte cursus van 750 euro + een boete die kan oplopen tot rond de 1000 euro. Dus reken maar uit. Wordt je niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:30 schreef Devilnl het volgende:
[..]
Hoeveel koste dat geintje dan?
en gefeliciteed mensen die geslaagd zijn
Eigen schuldquote:Op vrijdag 24 februari 2006 18:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een verplichte cursus van 750 euro + een boete die kan oplopen tot rond de 1000 euro. Dus reken maar uit. Wordt je niet vrolijk van.
Ik ben niet bang hoorquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:49 schreef Frasier het volgende:
Maar wees maar bang, zo'n fout zal ik niet meer maken
gefeliciteerd jongen..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:35 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk! Eindelijk geslaagd. Het was een BNOR examen, dat wel. Maar na zoveel pech (en ook fouten natuurlijk) eindelijk geslaagd. De examinator wist me prima op mn gemak te stellen, was echt supertoffe gozer, een echte Hagenees. Heerlijk gereden in het zonnetje, op een gegeven moment, leunde hij lekker achteruit en genoot van de zon. Ging echt super. Geen enkele fout gemaakt!
Eindelijk, helaas kan ik maandag pas mn rijbewijs op gaan halen!
Hoera!
![]()
![]()
![]()
Balen zegquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:15 schreef Nuna het volgende:
Gezakt vanmorgen![]()
Maar goed. Volgende keer beter hoop ik dan.
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:35 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Eindelijk! Eindelijk geslaagd.
je zal nu ook wel iets hebben van "Eindelijk" of nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:10 schreef Sylvana het volgende:
Mijn rijles gister ging echt super![]()
Veel bijzondere verrichtingen gedaan en dat ging allemaal helemaal goed, instructeur was trots op meAlleen ik moet wel mezelf meer controleren, vaker nog ff een keer voor de zekerheid kijken enzo
Volgende week vrijdag nog 1 les en dan de week erna afrijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |