Maar wie kwam er ook al weer met het idee om te gaan zwemmen op de meetquote:Op zondag 19 februari 2006 18:29 schreef TehRockstar het volgende:
Scharrelgiechelzwembandtaart.
Moeder is de koffie klaar ?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
Is hier ook een abatoir?
1 halfom en 2 tartaarquote:Op zondag 19 februari 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
Met een Slavisch handgebaar.
overal zit paardenhaarquote:Op zondag 19 februari 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
Twee halfom en één tartaar.
Dat dachten de homo's in Pathe de Munt ook na afloopquote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef LuQas het volgende:
Wat is Brokeback Mountain een enorme kutfilm zeg, om te janken gewoon.
Wat?!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef LuQas het volgende:
Wat is Brokeback Mountain een enorme kutfilm zeg, om te janken gewoon.
LEVE ONZE GOEDE TSAAR!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef DennisMoore het volgende:
Flink gebouwde weduwnaar!
Ja Omsk dat is een mooie stad maar net iets te ver wegquote:Op zondag 19 februari 2006 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Drs. P. - De Dodenrit.mp3
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
LEVE ONZE GOEDE TSAAR!!!
'k had 'n bandje van Drs. P, met Gerstenat erop enzo, maar 'k kan die nummers nergens vinden op 't internet enzo :-/quote:
Nee dat haalt dan de download top weer niet en zoquote:Op zondag 19 februari 2006 18:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k had 'n bandje van Drs. P, met Gerstenat erop enzo, maar 'k kan die nummers nergens vinden op 't internet enzo :-/
Heet 'ie zo? Ik had gezworen dat 'ie Gerstenat heette.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
Het Kelderlied.
Ben je een schrijver dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grrr..writersblock.
quote:
Tja, ik kan wel meer niet op dat p2p vinden, voor de muziekmakers nog 'n geluk, want dan moet 'k 't kopen - wanneer ik geld heb -quote:Op zondag 19 februari 2006 18:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat haalt dan de download top weer niet en zo
terwijl het toch wel degelijk cultureel Nederlands erfgoed is![]()
Ah.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet t artikel over Trent schrijven
Dahag Vanitasquote:Op zondag 19 februari 2006 18:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu leute, ik moet er weer vandoor
Probeer het dan wel zonder al te veelquote:Op zondag 19 februari 2006 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet t artikel over Trent schrijven
I'll try... ik moet alleen van een heel tof interessant gesprek een oppervlakking introducerend ding maken van 500 woorden.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Probeer het dan wel zonder al te veelte doen he
It has brought you o so farquote:Op zondag 19 februari 2006 19:05 schreef Cairon het volgende:
bijtend sarcasme gebruiken dat is altijd succesvol.
Nah...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:05 schreef Cairon het volgende:
bijtend sarcasme gebruiken dat is altijd succesvol.
Nouquote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef Xiance het volgende:
a volte picchia in testa ma
č un pugno che non fa mai male.
Vivo per lei lo so mi fa
girare di cittą in cittą,
soffrire un po' ma almeno io vivo.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nouik vind jou ook haske stóóóóm hoor
Ja jij zat me uit te schelden!quote:
ikke zong anders een heel; italiaans romantisch liedje voor jequote:Op zondag 19 februari 2006 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij zat me uit te schelden!(denk ik
)
Ow ...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ikke zong anders een heel; italiaans romantisch liedje voor je
Hoezee.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah, dan kom je Jerruh waarschijnlijk tegen.
* LuQas gaat naar Jimmy Woo
[austinpowersmode]quote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef Ang3l het volgende:
ff TRS spelen:
http://www.gay.nl/hiipUrsz
O my goooooood
Ik heb afgelopen nacht Marc_mga nog genegeerd.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:27 schreef wonderer het volgende:
(Her)kennen jullie elkaar nou eigenlijk allemaal als je elkaar zomaar tegenkomt?
Maar je wist in ieder geval WIE je negeerdequote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht Marc_mga nog genegeerd.
Hij zwaaide vlak voor m'n gezicht, en riep hoi.
En toen draaide ik me om.
Hahahahha.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef Ang3l het volgende:
ff TRS spelen:
http://www.gay.nl/hiipUrsz
O my goooooood
Ik zou er geen traan om laten.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef wonderer het volgende:
Maar je wist in ieder geval WIE je negeerdeMoest ie toen huilen eigenlijk?
Kijk uit voor mijn zuslief.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah, dan kom je Jerruh waarschijnlijk tegen.
* LuQas gaat naar Jimmy Woo
Iemand die een uur onder de douche staat, kun je niet meer vies noemenquote:
Kate moet winnenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:46 schreef creno het volgende:
ik ga even naar de belgische voorronde van het songfestival kijken, Belle Perez doet mee
ik heb gewoon topic 1613,1614 en 1615 gemist
Jij ook al?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grrr..writersblock.
ik heb al 4 dagen een pyjama aan en een baard van 5 dagenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iemand die een uur onder de douche staat, kun je niet meer vies noemen
Neuh t gaat nu wel...quote:
Why?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:52 schreef Ang3l het volgende:
ik heb al 4 dagen een pyjama aan en een baard van 5 dagen
Je wat?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Helpt iemand me ff van mn alleen-in-rijen staan fobie af?
awwquote:
Schijt aan hebben?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik HAAT het om alleen in een rij te gaan staan voor een discotheek ofzo...ga k me heel onzeker van voelen
Omdat ik me al vanaf woensdag niet meer geschoren heb, omdat ik al vanaf woensdagavond opgesloten zit hier, was ziekquote:
Dat werkt meestal niet..ook omdat k nog steeds zoiets heb van OHJEE STRAKS KOM IK NIET BINNEN...quote:
Stoppelsquote:Op zondag 19 februari 2006 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik me al vanaf woensdag niet meer geschoren heb, omdat ik al vanaf woensdagavond opgesloten zit hier, was ziek
Dat had ik om 1 uur vannacht. Alleen de frisse ingevingen laten nog even op zich wachten.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
aww
Ik kreeg mn nu stoppen gevoel dus ben gestopt en ga morgen met frisse ingevingen verder
Vandaag niet tot laat, want moet morgen weer om 730 opstaanquote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer![]()
![]()
Hartelijk welkom BB_Koning![]()
![]()
Ook met z'n Gillette Mach 3 scheermes bij dagelijks gebruik???quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stoppels
(Ik heb wel altijd stoppels)
Ik vertik het meestal om in de rij te gaan staan wachten om een disco in te mogen. Vin'k tijdverspilling. Dan ga ik wel ergens heen waar ze meer ruimte hebben. Afhankelijk van hoe ver je daarvoor moet rijden, ben je dan vaak nog eerder binnen ook...quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat werkt meestal niet..ook omdat k nog steeds zoiets heb van OHJEE STRAKS KOM IK NIET BINNEN...
Da's bij de TRUT toch niet zo?
en ik heb morgenochtend vrijaf omdat ik naar GGD moet....quote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vandaag niet tot laat, want moet morgen weer om 730 opstaan![]()
Ik scheer me niet elke dag, ik zorg er dus bewust voor dat ik altijd stoppels hebquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ook met z'n Gillette Mach 3 scheermes bij dagelijks gebruik???
Nee ik voel me niet compleet als ik niet de dag spic en span kan beginnen met een gladgeschoren kopquote:Op zondag 19 februari 2006 21:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik scheer me niet elke dag, ik zorg er dus bewust voor dat ik altijd stoppels heb![]()
Dan voel ik me heel![]()
Scheer een keer 2 dagen niet, dan voel je je ook heelquote:Op zondag 19 februari 2006 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik voel me niet compleet als ik niet de dag spic en span kan beginnen met een gladgeschoren kop
Dezelfde pyjama?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik heb al 4 dagen een pyjama aan en een baard van 5 dagen
volgens mij is het bijstandsteam vanmiddag naar A vertrokken om steun betuigingen over te brengenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:14 schreef tech het volgende:
Ik wens jullie alvast welterusten... Ik houd het voor gezien, dit weekend...
Heeft iemand davidov nog gesignaleerd? Arme jongen...![]()
Ik ook. Als er buiten nl al ene rij staat... dan is't binnen opgepropt en warm, niet meer dansbar. Om over bestellen aan de bar nog maar te zwijgenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vertik het meestal om in de rij te gaan staan wachten om een disco in te mogen. Vin'k tijdverspilling. Dan ga ik wel ergens heen waar ze meer ruimte hebben. Afhankelijk van hoe ver je daarvoor moet rijden, ben je dan vaak nog eerder binnen ook...
Gaan we gewoon samen ergens anders heen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook. Als er buiten nl al ene rij staat... dan is't binnen opgepropt en warm, niet meer dansbar. Om over bestellen aan de bar nog maar te zwijgen
we zijn al naar Londen geweestquote:Op zondag 19 februari 2006 21:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gaan we gewoon samen ergens anders heen.
rijke vent heurquote:Op zondag 19 februari 2006 21:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
kamer.. in Enschede.. bij ouders ook nog 1 en nu bij WD in A'dam
Ja en in de tussentijd mezelf onderhouden zeker?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wees geduldig en wacht nog een paar jaar![]()
bij veel feesten moet je altijd wachten omdat ze alleen groepjes binnenlaten om op hun gemak af te laten rekenen etc.. net als housequake. hebben we 10 minuten moetenw achten en binnenw as het prima toeven!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Als er buiten nl al ene rij staat... dan is't binnen opgepropt en warm, niet meer dansbar. Om over bestellen aan de bar nog maar te zwijgen
Housequake vond ik helemaal overdreven jaquote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij veel feesten moet je altijd wachten omdat ze alleen groepjes binnenlaten om op hun gemak af te laten rekenen etc.. net als housequake. hebben we 10 minuten moetenw achten en binnenw as het prima toeven!.
Haajquote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga mn haren wassen
(Had ik maar een rijke vent die me daarbij kon helpen)
Een marketingmanager hoeft niet, ik neem genoegen met een financial controllerquote:
haajquote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een marketingmanager hoeft niet, ik neem genoegen met een financial controller![]()
hehe en het was voor velen het feest van het jaarquote:Op zondag 19 februari 2006 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Housequake vond ik helemaal overdreven jawe zijn er halverwege uitgestapt en naar een andere tent gegaan. Ga geen half uur in de rij staan zeg, ben gek, Zeker niet buiten
tis de efteling niet.
Ik de rechter versiequote:Op zondag 19 februari 2006 21:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe en het was voor velen het feest van het jaar.
overigens bedoelde ik trouwens daarnet de amsterdam versie.
Awwquote:Op zondag 19 februari 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een takkehuemeur en ik weet niet waarom
Graag gedaanquote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dames en heren, mijn complimenten. De afgelopen 6 stopics lazen zo luchtig als een telegraaf.
luchtigheid? waar?!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dames en heren, mijn complimenten. De afgelopen 6 stopics lazen zo luchtig als een telegraaf.
er zit wel veel lucht tussen de regels ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In deze meesterlijke reeksch.
Oh... Dus ik zal maar niet teruglezen dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dames en heren, mijn complimenten. De afgelopen 6 topics lazen zo luchtig als een telegraaf.
Dat bedoelde ik er dus mee.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh... Dus ik zal maar niet teruglezen dan?.
Ik geef iig nog een beetje om de gebeurtenissen van mijn medehomo's.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat je die troep nog helemaal doorleest
nou ja, begrijpend lezen boekjes voor kleuters zijn nog van een hoger niveau dan deze shitquote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou ja. Als je een vette rel hebt gemist. Of als Die Ene Leuke [Homo] (quote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd, ik vond het eigenlijk meer op een "meld je hier aan of af topic"quote:Op zondag 19 februari 2006 23:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, begrijpend lezen boekjes voor kleuters zijn nog van een hoger niveau dan deze shit
que?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:14 schreef Jerruh het volgende:
nou ja, begrijpend lezen boekjes voor kleuters zijn nog van een hoger niveau dan deze shit
Mja, dat zorgde wel even voor flink wat turbulentie..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
't Ging anders wel bv om de comingout van davidov enzo...
Laten we zeggen dat het er niet ehct gezelliger op geworden is thuisquote:Op zondag 19 februari 2006 23:24 schreef Great_Expectations het volgende:
Is Davidov out? En hij had toch al wat ehm... wrijvingen met z'n ouders?![]()
Aww... Dat is kut inderdaad. Je zou denken dat het tegenwoordig minder problemen zou opleveren. Zeker als je in Amsterdam woont.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het er niet ehct gezelliger op geworden is thuis. Echt heel sneu dat het nog zo kan lopen. Hij is vanavond nog even met XMN8R en mij mee geweest op onze speurtocht door Amsterdam om maar niet naar huis te hoeven.
mja, helaas niet dus..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Aww... Dat is kut inderdaad. Je zou denken dat het tegenwoordig minder problemen zou opleveren. Zeker als je in Amsterdam woont..
erg jammer dat het zo gaat iddquote:Op zondag 19 februari 2006 23:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het er niet ehct gezelliger op geworden is thuis. Echt heel sneu dat het nog zo kan lopen. Hij is vanavond nog even met XMN8R en mij mee geweest op onze speurtocht door Amsterdam om maar niet naar huis te hoeven.
Nou nou.. zo erg zal het bij hem niet zijn. Z'n ouders verstoten hem niet, maar het kost ze nogal moeite om het te accepteren.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:32 schreef Xiance het volgende:
[..]
erg jammer dat het zo gaat idd
een vriend van mij heeft een aantal jaar geleden zelfmoord gepleegt nadat zn ouders m verstoten hebben
dan merk je pas hoe belangrijk familie is enszo
mijn ouders hadden het er ook moeilijk mee, totdat ze mn vriendjes leerde kennen, dat soort dingen,quote:Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou nou.. zo erg zal het bij hem niet zijn. Z'n ouders verstoten hem niet, maar het kost ze nogal moeite om het te accepteren.
ja dat was heftig om te lezen, en sorry dat ik het zeg maa rdna vind ik het jammer dat het leed dat iemand momentele heeft eigenlijk het enige is dat dit topic momenteel echt aangrijpend en (niet misplaatst) boeiend maakt...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:18 schreef DennisMoore het volgende:
't Ging anders wel bv om de comingout van davidov enzo...
Uhuh.. dat zie ik om me heen ook gebeuren bij jongens die hetzelfde mee hebben gemaakt ja..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn ouders hadden het er ook moeilijk mee, totdat ze mn vriendjes leerde kennen, dat soort dingen,
toen ze zagen dat jan nog steeds jan was, en niet met 10 mannen per week t bed in dook, toen leerde ze het wel accepteren, dat is vaak denk ik een van de grote knelpunten.. want ouders zien homo's natuurlijk grotendeels zoals de media hen voorspiegeld, en da's nou ook niete cht een ideaalbeeld
op een gegeven moment moet je toch wel?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja dat was heftig om te lezen, en sorry dat ik het zeg maa rdna vind ik het jammer dat het leed dat iemand momentele heeft eigenlijk het enige is dat dit topic momenteel echt aangrijpend en (niet misplaatst) boeiend maakt...
wat dat betreft mis ik waxxer wel.
en xiance: ik vind het wle heel erg knap van je dat je toch de stoute schoenen hebt aangetrokken. ik denk dat het nu moet bezinken en dat het langzaamaan ook in je ouders' leven moet worden opgenomen. en inderdaad; men zegt dat je je familie niet kan kiezen omdat je die al hebt, dat maakt een familie niet minder belangrijk of heftig. heel veel sterkte de komende tijd en heel tof dat vlarp en xmn8r je steunen!
wat dat betreft sluit ik me aan bij jerruh, het is fijn dat jij en X hem kunnen steunen, hij zal jullie nodig hebben denk ik zoquote:Op zondag 19 februari 2006 23:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhuh.. dat zie ik om me heen ook gebeuren bij jongens die hetzelfde mee hebben gemaakt ja..
mjwa, je mag je ouders denk ik toch gerust een spiegel laten zien en ze confronteren met hun uitlatingen. daar ben je zoon voor. dit zal niet het goede moment zijn daarvoor maa rik denk dat z egerust mogen weten hoe kwetsend die opmerkingen zijn...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:42 schreef Xiance het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet je toch wel?
mijn moeder zei altijd "als mijn kind homo is, dan is hij dood voor mij" als je dat maar vaak genoeg hooord.. zowiezo, op een gegeven moment krijg je toch wel die drang om te laten zien wie je ware ik is, en of dat nou op je 15e of op je 30ste is..
ik geniet primaquote:Op zondag 19 februari 2006 23:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, je mag je ouders denk ik toch gerust een spiegel laten zien en ze confronteren met hun uitlatingen. daar ben je zoon voor. dit zal niet het goede moment zijn daarvoor maa rik denk dat z egerust mogen weten hoe kwetsend die opmerkingen zijn...
ow, en blijf wel genieten van de rest he, dat geef je in ieder geval de energie en positiviteit.
Hij heeft gelukkig meer mensen om op terug te vallen. En ja, dat heeft ie nodig. Maar ik ben er voor 'mquote:Op zondag 19 februari 2006 23:43 schreef Xiance het volgende:
[..]
wat dat betreft sluit ik me aan bij jerruh, het is fijn dat jij en X hem kunnen steunen, hij zal jullie nodig hebben denk ik zo
in tijden van nooit kan je nooit teveel steun hebbenquote:Op zondag 19 februari 2006 23:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij heeft gelukkig meer mensen om op terug te vallen. En ja, dat heeft ie nodig. Maar ik ben er voor 'm
Idd.. later zullen ze zich pas gaan realiseren hoeveel pijn ze hem hebben gedaan door zo te reageren en niet direct hem te steunen...quote:Op zondag 19 februari 2006 23:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mjwa, je mag je ouders denk ik toch gerust een spiegel laten zien en ze confronteren met hun uitlatingen. daar ben je zoon voor. dit zal niet het goede moment zijn daarvoor maa rik denk dat z egerust mogen weten hoe kwetsend die opmerkingen zijn...
ow, en blijf wel genieten van de rest he, dat geef je in ieder geval de energie en positiviteit.
vergeet niet dat hen voor hen ook moeilijk is hoor..quote:Op zondag 19 februari 2006 23:48 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Idd.. later zullen ze zich pas gaan realiseren hoeveel pijn ze hem hebben gedaan door zo te reageren en niet direct hem te steunen...
die's wel erg diepgaand voor de vroege avondquote:Op zondag 19 februari 2006 23:48 schreef Xiance het volgende:
in tijden van nooit kan je nooit teveel steun hebben
same for you.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef Cairon het volgende:
sjah Jerruh, anders begin je zelf eens een inhoudelijke discussie over iets boeiends?
zeg, ben ik trouwens nu niet bezig met een discussie of in ieder geval een goedlopend gesprek?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef Cairon het volgende:
sjah Jerruh, anders begin je zelf eens een inhoudelijke discussie over iets boeiends?
mij betichten van inteeldquote:Op maandag 20 februari 2006 00:02 schreef Cairon het volgende:
Nee Jerruh, jij loopt je te verheugen op de komst van je matties zodat je een lekker inteelt gesprekje kunt voeren in het topic met je homeboys.
(en ja je bent lief hoor... )
me and my gangquote:Op maandag 20 februari 2006 00:05 schreef Cairon het volgende:
ik heb geen binnenpretjes met mensen uit mijn kliekje.
ik ben hier altijdquote:Op maandag 20 februari 2006 00:08 schreef Cairon het volgende:
als ze er zijn ben jij er als de kippen bij anders
en het is inteelt met een T
quote:Op maandag 20 februari 2006 00:08 schreef Xiance het volgende:
wat een heerlijke handtasjes niveau weer
En Cairon is hier het zonnestraaltje van het topicquote:Op maandag 20 februari 2006 00:17 schreef Jerruh het volgende:
ach jah, waarom niet, ik heb toch al een slechte naam hier, dus dan kan dit kleine, inferieure relletje er ook wel bij.
ach rot op, bij jou is het onschuldigquote:Op maandag 20 februari 2006 00:19 schreef Cairon het volgende:
oh please, mijn naam hier is oneindig veel slechter dan die van jou. Vergeleken met mij ben jij de natte droom van een puistige puber van 14, terwijl ik de mother of all loads ben.
Jij bent een konijnenkeutel, ik ben olifantstront.
Jij bent een krasje op een rewritable cd van de aldi, ik ben een met een sleutel gezette kras op je nieuwe auto.
and you're the fungus on the feed of mother naturequote:Op maandag 20 februari 2006 00:28 schreef Cairon het volgende:
you're just a puny abces on the pimple of life
en heeft het geholpen om in elk geval zaken in je hoofd helder te krigjen?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:33 schreef davidov het volgende:
*schuift aan*
Zow dat was me een lang dagje buiten de deur
Sweet Dreams Caironquote:Op maandag 20 februari 2006 00:33 schreef Cairon het volgende:
ik ben slapen adios
uhm nou ik merk dat ik het nu eigenlijk ietsje zwaarder allemaal vind dan vrijdag of zaterdag zelfquote:Op maandag 20 februari 2006 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heeft het geholpen om in elk geval zaken in je hoofd helder te krigjen?
of was het toch vooral een vlucht naar de frisse buitenlucht in een "aangenamer" klimaat![]()
thanks, erg tofquote:Op maandag 20 februari 2006 00:45 schreef Jerruh het volgende:
davidov, als je hulp nodig hebt...
\ik ben iig bereikbaar enzo hier.
Da's zwaar kutquote:Op maandag 20 februari 2006 00:42 schreef davidov het volgende:
[..]
uhm nou ik merk dat ik het nu eigenlijk ietsje zwaarder allemaal vind dan vrijdag of zaterdag zelf
Des te meer ik er over nadenk des te kutter ik me voel...
Emotioneel onstabiel
Voor de rest was het heel erg vluchten naar een zeer aangenamer klimaat.
Wat dankzij een scala aan mensen is gelukt, velen dank....
Maarja aan het eind van de dag kom je toch thuis en merk je dat pa nogsteeds doet alsof ik niet leef, en ma nog zwaar emotioneel is.... zucht.... zo maar slapen, drift off to a better world
ja hallo alsof het een of andere modegrill is die na een jaar of wat weer overgaat zekerquote:Op maandag 20 februari 2006 00:57 schreef davidov het volgende:
Mn moeder geeft wel steun, zegt dat ze om me geeft etc en dat het ok is, maar dan weet ze dat krediet weer te weg te gooien door te zeggen dat ik het niet kan weten door gebrek aan levens ervaring en dat het misschien nog wel over gaat.
dan wens ik je daar heel veel geduld toequote:Met mn vader is geen dialood te voeren. Die zegt niks, sluit zichzelf op, gooit met de deur, en is er van overtuigd dat nu 20 jaar van zn leven weggegooid is... dus die heeft nog denk ik wel ruime tijd nodig.
dat is dan een heel erg schale troost hoorquote:Voor de rest zal ik maar moeten doorbijten, wachten en me vermaken met oa jullie![]()
Mn moeder meer van het 1e, mn vader van het 2e.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:00 schreef wonderer het volgende:
Maar waar zitten ze nou het meeste mee? Dat jij ongelukkig gaat worden (omdat ze niet geloven dat een homo in deze maatschappij gelukkig kan worden, of omdat je zonder vrouw en kinderen niet gelukkig kan worden, of weet ik veel) of dat hun toekomstverwachting aan duigen ligt? Of allebei? Of totaal iets anders?
geen idee. ene moment mij "ik hou altijd nog van je hoor" etc , andere moment zichzelf "misschien gaat het over..." Nee mam het gaat niet over! "hoe weet je dat nou je hebt zo weinig levens ervaring" *zucht*quote:Ofwel, probeert je moeder jou gerust te stellen of zichzelf?
My point exactly.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hallo alsof het een of andere modegrill is die na een jaar of wat weer overgaat zeker
[..]
Ik ben wel wat gewend op het dit gebied maar ieder kent zn grenzen. Voorlopig is het kantje boord maar ze moeten het me niet nog zwaarder maken.quote:dan wens ik je daar heel veel geduld toe
[..]
Meh, heb toch wat mensen leren kennen, onderneem meer actie dan voorheen etc.quote:dat is dan een heel erg schale troost hoor
oh dat is het hoogst haalbare in het levenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:06 schreef davidov het volgende:
[..]
Mn moeder meer van het 1e, mn vader van het 2e.
Immers als hij het vervelend voor mij zou vinden zou hij met me willen praten. Echter hij is er zelf kapot van, voelt zich zelf het slachtoffer. HIJ heeft een homo op de wereld gezet, HIJ heeft iets fout gedaan, HIJ had wat beter moeten doen, HIJ is 20 jaar van leven kwijt. Dat ik dit verhaal moet aanhoren als een "mn experiment is mislukt" en dat terwijl ik het verdomde experiment ben, kan hem blijkbaar niet (genoeg) schelen.
en die zit nu met het beeld van vluchtige contacten in haar hoofd?quote:Mn moeder is meer emotioneel geschokt omdat het allemaal zo anders is en het zo lullig voor mij is. Maar dat ze blijft hopen dat het tijdelijk is verbaasd me. Ze zou beter moeten weten (was jaaaren lang stewardess namelijk).
Dat denkt hij nu idd al ja, dat hij niet een goed genoeg vadel model was ofzo. Niet mannelijk genoeg etc, weet ik het... het spoort uberhaupt niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht dat je hem pas kan overtuigen als je hem een leuke vriend kan voorstellen zodat hij het met eigen ogen kan zien dat je daar gelukkig mee bent.
Alhouwel dat ook averechts kan werken en hem juist in zijn standpunten kan versterken.
[..]
Ah, je moeder wist ook pas op haar 35ste dat ze hetero was... ik snap het...quote:Op maandag 20 februari 2006 01:06 schreef davidov het volgende:
[..]
Mn moeder meer van het 1e, mn vader van het 2e.
Immers als hij het vervelend voor mij zou vinden zou hij met me willen praten. Echter hij is er zelf kapot van, voelt zich zelf het slachtoffer. HIJ heeft een homo op de wereld gezet, HIJ heeft iets fout gedaan, HIJ had wat beter moeten doen, HIJ is 20 jaar van leven kwijt. Dat ik dit verhaal moet aanhoren als een "mn experiment is mislukt" en dat terwijl ik het verdomde experiment ben, kan hem blijkbaar niet (genoeg) schelen.
Mn moeder is meer emotioneel geschokt omdat het allemaal zo anders is en het zo lullig voor mij is. Maar dat ze blijft hopen dat het tijdelijk is verbaasd me. Ze zou beter moeten weten (was jaaaren lang stewardess namelijk).
[..]
geen idee. ene moment mij "ik hou altijd nog van je hoor" etc , andere moment zichzelf "misschien gaat het over..." Nee mam het gaat niet over! "hoe weet je dat nou je hebt zo weinig levens ervaring" *zucht*
gelukkig ben je het gevoel voor humor in deze moeilijke periode nog niet kwijtgeraaktquote:Op maandag 20 februari 2006 01:25 schreef davidov het volgende:
Denk inderdaad dat als ze zien dat ik prima op mn poten sta
nee want je blijft toch gewoon dezelfde persoon, hun zoon. en die is toch nog precies hetzelfde zoals vrijdagavond , en zaterdagavond nadat je de opening van zaken gegeven hebt.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat denkt hij nu idd al ja, dat hij niet een goed genoeg vadel model was ofzo. Niet mannelijk genoeg etc, weet ik het... het spoort uberhaupt niet.
My point exactlyquote:Op maandag 20 februari 2006 01:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, je moeder wist ook pas op haar 35ste dat ze hetero was... ik snap het...
Het is nu wel alsof ze denken dat je dit in een dagje hebt besloten, terwijl jij er natuurlijk al veeeeeel langer over hebt nagedacht enzo.
ja dat weet ik dat weet jij, maar zo ziet hij dat niet. Hij kan dat maar niet in zn kop krijgen en het plaatje van "I have failed" eruit halen. Zodra dat hem wel lukt ben ik al een heel stuk verder.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee want je blijft toch gewoon dezelfde persoon, hun zoon. en die is toch nog precies hetzelfde zoals vrijdagavond , en zaterdagavond nadat je de opening van zaken gegeven hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig ben je het gevoel voor humor in deze moeilijke periode nog niet kwijtgeraakt![]()
snel zit er niet in ben ik bang. Misschien wel aan mn moeders kant dat ze het voor het eind van de maand redelijk mee overweg kan (like nothing ever happened). Mn vader denk ik niet voor de zomerquote:Op maandag 20 februari 2006 01:37 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, ik hoop dat ze snel doorkrijgen hoe het zit en uberhaupt naar je gaan luisteren in plaats van zich in vooroordelen en zelfmedelijden te wentelen.
juistquote:Op maandag 20 februari 2006 01:37 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, ik hoop dat ze snel doorkrijgen hoe het zit en uberhaupt naar je gaan luisteren in plaats van zich in vooroordelen en zelfmedelijden te wentelen.
Stroekie, stroekie,ga je niet iets te kort door de bocht?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
juist
want als ik het zo lees dan lijkt het wel of ze dus helemaal niet open staan voor jouw kant van het verhaal en zich alleen maar met hun eigen zorgen/problemen bezig houden en dat er van een dialoog uberhaupt geen sprake is. Dat ze niet direct staan te juichen dat is te billelijken Dat men zich echter afsluit voor jouw gevoelens niet![]()
ow dat weet ik ook wel, en dat was ik ook zeker van plan. Maar ietsje meer support had wel opzich gemogen, zeker van mn vaders kant (die geen woord heeft gesproken).quote:Op maandag 20 februari 2006 01:44 schreef error het volgende:
[..]
Stroekie, stroekie,ga je niet iets te kort door de bocht?
Misschien moeten die ouders er ook even aan wennen?
@davidov; Je moet niet te zwaar tillen aan de directe reaktie op een co. Geef ze even de tijd en ga ondertussen gewoon door met je eigen leven. Zodra het stof weer neergedaald is kun je hun echte en eerlijke reaktie verwachten.
dat klink verstandig.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:48 schreef davidov het volgende:
[..]
ow dat weet ik ook wel, en dat was ik ook zeker van plan. Maar ietsje meer support had wel opzich gemogen, zeker van mn vaders kant (die geen woord heeft gesproken).
Er is niet veel anders dat ik kan doen naast wachten op acceptatie en nog meer goede gesprekken.
Ook dat klopt, maar het grootste deel van de tijd ben je kwijt aan het er achter komen dat je het bent.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:59 schreef error het volgende:
[..]
dat klink verstandig.
je hebt er waarschijnlijk zelf ook een tijdje over gedaan om alles op een rijtje te krijgen. Voor jou is alles nu duidelijk. Zij moeten even de nieuwe wereldorde een plekje geven.
Hehe nou dat is goed nieuws, nu hopen dat die "ouwe" van mij dat ook op den duur voor elkaar krijgt.quote:Mijn vader reageerde in het begin ook niet echt. Daar was ik best boos over. Tegen mij zal ie het niet zeggen, maar ik hoor van iedereen dat ie nog steeds erg trots is op zijn zoon (en schoonzoon)
Nou kom op dan, dazzle us with our wits and inteligencequote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja dat was heftig om te lezen, en sorry dat ik het zeg maa rdna vind ik het jammer dat het leed dat iemand momentele heeft eigenlijk het enige is dat dit topic momenteel echt aangrijpend en (niet misplaatst) boeiend maakt...
wat dat betreft mis ik waxxer wel.
Waarom doet me dit denken aan Darkwing Duck?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach rot op, bij jou is het onschuldig
ik ben pas evil
in vergelijking met mij ben jij de sidekick, terwijl ik wolverine ben
als jij de gloeilamp bent, ben ik de komlampen van de ferrari testorsteron (jerruh utivoering)
en in vergelijking met mij, ben jij het zandkorreltje van mijn saharawoestijn
eat this grape baby!
Tijd tijd tijd.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:42 schreef davidov het volgende:
Maarja aan het eind van de dag kom je toch thuis en merk je dat pa nogsteeds doet alsof ik niet leef, en ma nog zwaar emotioneel is.... zucht.... zo maar slapen, drift off to a better world
*knuffel*quote:Op maandag 20 februari 2006 10:41 schreef davidov het volgende:
*gaap* slapen, het blijft heerlijk zo'n zorgeloze wereld.
Yup ik weet het, volhouden, afwachten, begrip hebben en vragen beantwoorden. Daar komt het de komende tijd op neer. Het is niet anders
*hoort commanderende vader op de achtergrond*
lala, goede morgen iedereen!
Goedemorgen 3 mei fluiter!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:47 schreef whistler0305 het volgende:
hellow iedereen
quote:
Normaal zou ik daar niet zo gelukkig mee zijn, maar in dit geval zie ik the silver lining van een standaard maandag welquote:Op maandag 20 februari 2006 11:02 schreef davidov het volgende:
[..]
ja hoor so far so good. Tot nu toe lijkt het op standaard maandag
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:55 schreef Cairon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TXpHnSpYUjg
voor Creno als 'ie 'em nog niet gezien had
daar boven op die berg.... daar boven op die berg...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:33 schreef Waxxer het volgende:
En nu allemaal in koorrrrr.....
Awww shucksquote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef Waxxer het volgende:
Davidov, echt respect hooren kut dat de reacties zo zijn, maar voor zover ik het kan beoordelen ben jij iig mans genoeg op welke manier dan ook je draai te vinden en je stabiel te houden!
Het gaat erom dat het eruit is, en ik had het je echt NIET nagedaan!!
Uuuh Davidov, als ik mag vragen, zijn jouw ouders religieus ofzow? Of is dit meer een geval van "Wat de boer niet kent, eet tie niet" Met alle respectquote:Op maandag 20 februari 2006 12:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Awww shucks![]()
Ik had er nog aan gedacht om jou manier van een briefje en dan snel de deur uit te gaan te gebruiken maar dacht dat ze het me niet in dank zouden afnemen(ze namen het me nu al kwalijk dat ik na 5 minuten weg was
)
Heet je Janquote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn ouders hadden het er ook moeilijk mee, totdat ze mn vriendjes leerde kennen, dat soort dingen,
toen ze zagen dat jan nog steeds jan was,
Nee religieus zijn ze niet. Mn vader misschien een klein beetje maar dat is niet de oorzaak.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuuh Davidov, als ik mag vragen, zijn jouw ouders religieus ofzow? Of is dit meer een geval van "Wat de boer niet kent, eet tie niet" Met alle respect
Want dan kan ik me zo'n reaktie nog wel voorstellen, maar ja...alles ging soepeler met mij, maar goed ik was toch altijd maar iemand die deed wat tie zelf wilde en nooit om goedkeuring heb gevraagd....Mijn moeder heeft zich waarschijnlijk zo vaak zorgen gemaakt, dat toen ik zei dat ik een vriend had, het in het niet viel, bij alle het andere.
Misschien als je ze even vertelt dat je al wel 20 jaar ervaring hebt met jezelf? Dan zou je zoiets toch wel moeten kunnen inschatten.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:41 schreef davidov het volgende:
Maar ze blijven maar zeggen dat ik weinig levens ervaring heb
Ik heb vaker gehoord dat vaders er meer moeite mee hebben. Dat kan komen omdat voor veel mannen homoseksualiteit niet geassocieerd wordt met mannelijkheid en ja, vaders willen stoere, mannelijke zonen. Mijn vader vindt het volgens mij nog steeds vervelend dat ik niet van voetbal houdtquote:Op maandag 20 februari 2006 12:41 schreef davidov het volgende:
[..]
En vaders die maakt zich blijkbaar enorm zorgen en voelt zich erg schuldig, heeft het idee dat alles fout gegaan is en dat hij het beter had kunnen doen...
Hmmm... ik doe er maar luchtig over, eerst ff tv kijken
Ja nou dat probeer ik ze dus ook duidelijk te maken dat ik het gewoon echt zeker weet en dat het zo vroeg nog niet is. Dat sommigen er gewoon 3 jaar eerder al uit zijn en anderen over 10 jaar nog niet. Desalniettemin weet ik het gewoon echt zeker. Maarja het is aan dovemansoren besteed.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien als je ze even vertelt dat je al wel 20 jaar ervaring hebt met jezelf? Dan zou je zoiets toch wel moeten kunnen inschatten.
En wat je vader betreft: mannen zijn gewoon net kleine kinderen, soms. (Ik wel, in elk geval) Hopelijk draait hij nog wel bij als hij doorheeft dat hij alles lekker aan het ontwijken is. En zo niet: het is jouw leven, jouw keuzes, jouw gevoelens. Het enige dat voor hem hoeft te veranderen is dat hij later geen bloedmooie schoondochter hoeft te verwachten om tegenaan te kijken. En dat is dan meteen weer goed nieuws voor je moeder.
uhm nou echt praten met hem lukt uberhaupt zelden, hij stapt altijd op mij af voor een goed gesprek. Maar de afgelopen dagen ben ik wel een paar keer naar hem toe gegaan maar hij gaf toen ook geen normaal antwoord. Meer dan een ja, nee, of hmpf kwam er niet uit. Sja ...quote:Op maandag 20 februari 2006 12:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb vaker gehoord dat vaders er meer moeite mee hebben. Dat kan komen omdat voor veel mann....eten eraan wennen en misschien kan jij hen helpen wennen door het initiatief te nemen.
()
Oost-indisch-dovemansoren, gok ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:56 schreef davidov het volgende:
Ja nou dat probeer ik ze dus ook duidelijk te maken dat ik het gewoon echt zeker weet en dat het zo vroeg nog niet is. Dat sommigen er gewoon 3 jaar eerder al uit zijn en anderen over 10 jaar nog niet. Desalniettemin weet ik het gewoon echt zeker. Maarja het is aan dovemansoren besteed.
Dat kan ook zonder homo te zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:51 schreef BB_Koning het volgende:
Mijn vader vindt het volgens mij nog steeds vervelend dat ik niet van voetbal houdt![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oost-indisch-dovemansoren, gok ik.
Misschien moet je eens vragen hoe zeker zij vroeger wisten dat ze hetero waren? Kan wat brutaal overkomen, dus kleed het voorzichtig in.
Maar blijf het lekker luchtig bekijken, twijfel niet aan jezelf en heb gedulkd (zoals iedereen hier al een keer gezegd heeft, inmiddels).
Zal wel een combi zijn, ik heb van vrijdag tot gisteren in bed gelegen, een heel flesje hoestdrank achter de kiezen, voor het eerst van mijn leven meer dan 5 paracetamolpillen in een achtereenvolgende periode geslikt...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef davidov het volgende:
En dat is precies wat ik dus van plan was, mezelf blijven
Ben je zo ziek dan? Toch niet opgelopen in maastricht of wel?
Hmmm een beetje naieve vind ik dit wel hoor, sorry dat ik het zeg, maar dat mensen pas op hun 24ste hun eerste sexuele ervaring hebben is wel erg pre-2de wereld oorlog. Tegenwoordig ligt het toch echt rond de 18de, als het niet eerder is en daarbij, zoals je al aangeeft heb je voor jezelf al veel eerder door waarop je valt.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:41 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee religieus zijn ze niet. Mn vader misschien een klein beetje maar dat is niet de oorzaak.
Mn moeder begint het steeds meer te accepteren dat wel. Net nog even gesproken. Maar ze blijven maar zeggen dat ik weinig levens ervaring heb, en dat het bij veel mensen pas op hun 24e ofzo is dat ze hun 1e sexuele ervaringen hebben etc etc (alsof je DAN pas weet wat je wil). Give it up zeik ik, maarja dat ging er niet in.
Ach ja...dat hebben vader toch wel vaker denk ik....hun "Mijn-zoon-is-prof-voetballer-droom" aan duigen.quote:En vaders die maakt zich blijkbaar enorm zorgen en voelt zich erg schuldig, heeft het idee dat alles fout gegaan is en dat hij het beter had kunnen doen...
Ik denk dat het helemaal niet zo erg is als je er een beetje luchtig over doet hoor, iemand meot dat toch zijn.quote:Hmmm... ik doe er maar luchtig over, eerst ff tv kijken
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh.
uhm nouja het is maar wat je beter noemt hequote:Op maandag 20 februari 2006 13:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar voel je je nu beter davidov?
Maar was het gezellig?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Jerruh niet gezien i/d Trut..
wel de 2 meest geweldige sjonnies ever
Het was erg gezelligquote:
Zolang je dat maar blijft doen, komt het allemaal goed.quote:
Zijn er niet hoorquote:
ja, dat klinkt oergezelligquote:Op maandag 20 februari 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zijn er niet hoor
Ik heb David, Trent en Rachel i/d taxi gezet op t Leidseplein nadat de FEBO ook al dicht was en toen met de walkman op naar huis gelopen..
Ik blijf erbij dat het geen issue is om te hoeven vermelden. Wat iemand uitvreet is je eigen zaak, Maar goed, ik weet ook dat die vlieger niet voor iedereen opgaat.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef davidov het volgende:
[..]
uhm nouja het is maar wat je beter noemt he
Aan de ene kant is het een opluchting dat het er uit is, dat ik me daar nooit meer zorgen over hoef te maken, en is het prettig om te merken op wie je kan rekenen.
Aan de andere kant is het vervelend dat ik me momenteel thuis niet op mn gemak voel
But i'll live
Mag ik mee?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:34 schreef TehRockstar het volgende:
Nog 38 daagjes, en dan lig ik in een zwembad met uitzicht op Times Square.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |