abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35275595
en ik.. ik zorg voor chaos en disorder
En hier staat ook al weinig nuttigs..
  maandag 20 februari 2006 @ 00:30:26 #202
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_35275601
honey, I AM Mother Nature!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  maandag 20 februari 2006 @ 00:31:10 #203
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_35275614
Xiance, niemand weet meer wie je bent
I'm hungry!
  maandag 20 februari 2006 @ 00:31:43 #204
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_35275622
en je hebt een gold profiel
I'm hungry!
  maandag 20 februari 2006 @ 00:33:25 #205
67800 davidov
Human ^ Together
pi_35275658
*schuift aan*
Zow dat was me een lang dagje buiten de deur
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  maandag 20 februari 2006 @ 00:33:37 #206
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_35275662
ik ben slapen adios
I'm hungry!
  maandag 20 februari 2006 @ 00:37:25 #207
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_35275750
quote:
Op maandag 20 februari 2006 00:33 schreef davidov het volgende:
*schuift aan*
Zow dat was me een lang dagje buiten de deur
en heeft het geholpen om in elk geval zaken in je hoofd helder te krigjen?
of was het toch vooral een vlucht naar de frisse buitenlucht in een "aangenamer" klimaat
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  maandag 20 februari 2006 @ 00:38:08 #208
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_35275768
quote:
Op maandag 20 februari 2006 00:33 schreef Cairon het volgende:
ik ben slapen adios
Sweet Dreams Cairon
van een wanhopige oude verlepte fokker
  maandag 20 februari 2006 @ 00:42:29 #209
67800 davidov
Human ^ Together
pi_35275868
quote:
Op maandag 20 februari 2006 00:37 schreef Stroekie het volgende:

[..]

en heeft het geholpen om in elk geval zaken in je hoofd helder te krigjen?
of was het toch vooral een vlucht naar de frisse buitenlucht in een "aangenamer" klimaat
uhm nou ik merk dat ik het nu eigenlijk ietsje zwaarder allemaal vind dan vrijdag of zaterdag zelf
Des te meer ik er over nadenk des te kutter ik me voel...
Emotioneel onstabiel

Voor de rest was het heel erg vluchten naar een zeer aangenamer klimaat.
Wat dankzij een scala aan mensen is gelukt, velen dank....
Maarja aan het eind van de dag kom je toch thuis en merk je dat pa nogsteeds doet alsof ik niet leef, en ma nog zwaar emotioneel is.... zucht.... zo maar slapen, drift off to a better world
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  maandag 20 februari 2006 @ 00:45:45 #210
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_35275952
davidov, als je hulp nodig hebt...
\ik ben iig bereikbaar enzo hier.
put
your
clothes
on!
  maandag 20 februari 2006 @ 00:52:01 #211
67800 davidov
Human ^ Together
pi_35276107
quote:
Op maandag 20 februari 2006 00:45 schreef Jerruh het volgende:
davidov, als je hulp nodig hebt...
\ik ben iig bereikbaar enzo hier.
thanks, erg tof
Heb uberhaupt wel aardig wat aan de steun van dit topic gehad. Zou niet weten waar ik anders zo makkelijk mn frustraties kwijt kan.

Maar de nachtelijke uurtjes gaan nu in, de lekkerste van een dag, de uurtjes waarop mn ouders slapen en ik dus mn gang kan gaan
  maandag 20 februari 2006 @ 00:54:07 #212
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_35276159
quote:
Op maandag 20 februari 2006 00:42 schreef davidov het volgende:

[..]

uhm nou ik merk dat ik het nu eigenlijk ietsje zwaarder allemaal vind dan vrijdag of zaterdag zelf
Des te meer ik er over nadenk des te kutter ik me voel...
Emotioneel onstabiel

Voor de rest was het heel erg vluchten naar een zeer aangenamer klimaat.
Wat dankzij een scala aan mensen is gelukt, velen dank....
Maarja aan het eind van de dag kom je toch thuis en merk je dat pa nogsteeds doet alsof ik niet leef, en ma nog zwaar emotioneel is.... zucht.... zo maar slapen, drift off to a better world
Da's zwaar kut
daar waar je denkt van ik zal ze even wat tijd geven om aan het idee te kunnen wennen. En er dan achter komen dat ze in de tussentijd niet tot bezinning zijn gekomen. Hebben ze het dan niet door dat je op zulke momenten juist hunkerd naar steun van je ouders omdat dit al voor jezelf moeilijk genoeg is Het lijkt wel of ze nog alleen maar oog hebben voor zichzelf en dus niet zien dat dit aan je vreet

vreselijk moet dat zijn. Want ondanks alle goed bedoelde adviezen hier kunnen we alleen maar tips geven en zal er vroeg of laat toch iets van een dialoog tussen jullie drieen moeten gaan plaats vinden
  maandag 20 februari 2006 @ 00:57:28 #213
67800 davidov
Human ^ Together
pi_35276244
Mn moeder geeft wel steun, zegt dat ze om me geeft etc en dat het ok is, maar dan weet ze dat krediet weer te weg te gooien door te zeggen dat ik het niet kan weten door gebrek aan levens ervaring en dat het misschien nog wel over gaat.

Met mn vader is geen dialoog te voeren. Die zegt niks, sluit zichzelf op, gooit met de deur, en is er van overtuigd dat nu 20 jaar van zn leven weggegooid is... dus die heeft nog denk ik wel ruime tijd nodig.

Voor de rest zal ik maar moeten doorbijten, wachten en me vermaken met oa jullie

[ Bericht 0% gewijzigd door davidov op 20-02-2006 01:02:49 ]
  maandag 20 februari 2006 @ 01:00:37 #214
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_35276319
Maar waar zitten ze nou het meeste mee? Dat jij ongelukkig gaat worden (omdat ze niet geloven dat een homo in deze maatschappij gelukkig kan worden, of omdat je zonder vrouw en kinderen niet gelukkig kan worden, of weet ik veel) of dat hun toekomstverwachting aan duigen ligt? Of allebei? Of totaal iets anders?

Ofwel, probeert je moeder jou gerust te stellen of zichzelf?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 20 februari 2006 @ 01:02:16 #215
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_35276369
quote:
Op maandag 20 februari 2006 00:57 schreef davidov het volgende:
Mn moeder geeft wel steun, zegt dat ze om me geeft etc en dat het ok is, maar dan weet ze dat krediet weer te weg te gooien door te zeggen dat ik het niet kan weten door gebrek aan levens ervaring en dat het misschien nog wel over gaat.
ja hallo alsof het een of andere modegrill is die na een jaar of wat weer overgaat zeker
quote:
Met mn vader is geen dialood te voeren. Die zegt niks, sluit zichzelf op, gooit met de deur, en is er van overtuigd dat nu 20 jaar van zn leven weggegooid is... dus die heeft nog denk ik wel ruime tijd nodig.
dan wens ik je daar heel veel geduld toe
quote:
Voor de rest zal ik maar moeten doorbijten, wachten en me vermaken met oa jullie
dat is dan een heel erg schale troost hoor
  maandag 20 februari 2006 @ 01:06:37 #216
67800 davidov
Human ^ Together
pi_35276462
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:00 schreef wonderer het volgende:
Maar waar zitten ze nou het meeste mee? Dat jij ongelukkig gaat worden (omdat ze niet geloven dat een homo in deze maatschappij gelukkig kan worden, of omdat je zonder vrouw en kinderen niet gelukkig kan worden, of weet ik veel) of dat hun toekomstverwachting aan duigen ligt? Of allebei? Of totaal iets anders?
Mn moeder meer van het 1e, mn vader van het 2e.
Immers als hij het vervelend voor mij zou vinden zou hij met me willen praten. Echter hij is er zelf kapot van, voelt zich zelf het slachtoffer. HIJ heeft een homo op de wereld gezet, HIJ heeft iets fout gedaan, HIJ had wat beter moeten doen, HIJ is 20 jaar van leven kwijt. Dat ik dit verhaal moet aanhoren als een "mn experiment is mislukt" en dat terwijl ik het verdomde experiment ben, kan hem blijkbaar niet (genoeg) schelen.

Mn moeder is meer emotioneel geschokt omdat het allemaal zo anders is en het zo lullig voor mij is. Maar dat ze blijft hopen dat het tijdelijk is verbaasd me. Ze zou beter moeten weten (was jaaaren lang stewardess namelijk).
quote:
Ofwel, probeert je moeder jou gerust te stellen of zichzelf?
geen idee. ene moment mij "ik hou altijd nog van je hoor" etc , andere moment zichzelf "misschien gaat het over..." Nee mam het gaat niet over! "hoe weet je dat nou je hebt zo weinig levens ervaring" *zucht*
  maandag 20 februari 2006 @ 01:11:48 #217
67800 davidov
Human ^ Together
pi_35276574
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:02 schreef Stroekie het volgende:

[..]

ja hallo alsof het een of andere modegrill is die na een jaar of wat weer overgaat zeker
[..]
My point exactly.
Tevens weet ze me ermee me uiterst te kwetsen door gewoon stomweg te denken dat ik niet capabel ben om zelf erachter te komen waar ik daadwerkelijk op val. Het is een conclusie die ik na vele jaren trek en niet dat ze dat even kan wegwerpen met het argument dat ik te jong ben.
quote:
dan wens ik je daar heel veel geduld toe
[..]
Ik ben wel wat gewend op het dit gebied maar ieder kent zn grenzen. Voorlopig is het kantje boord maar ze moeten het me niet nog zwaarder maken.
quote:
dat is dan een heel erg schale troost hoor
Meh, heb toch wat mensen leren kennen, onderneem meer actie dan voorheen etc.
Zit niet meer verscholen zoals 4 maanden terug, en dat noem ik toch zeker een vooruitgang
  maandag 20 februari 2006 @ 01:14:43 #218
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_35276633
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:06 schreef davidov het volgende:

[..]

Immers als hij het vervelend voor mij zou vinden zou hij met me willen praten. Echter hij is er zelf kapot van, voelt zich zelf het slachtoffer. HIJ heeft een homo op de wereld gezet, HIJ heeft iets fout gedaan, HIJ had wat beter moeten doen, HIJ is 20 jaar van leven kwijt. Dat ik dit verhaal moet aanhoren als een "mn experiment is mislukt" en dat terwijl ik het verdomde experiment ben, kan hem blijkbaar niet (genoeg) schelen.
oh dat is het hoogst haalbare in het leven
dat je nageslacht op de wereld zet en dan gaat wachten totdat je van van ouders automatisch doorschuift naar grootouders
en nu jij meer voelt voor mannen dan voor vrouwen is de opvoeding mislukt. Hij maakt zichzelf verwijten dat hij je niet genoeg naar voetbal heeft gestuurd, of te weinig met soldaatjes heeft laten spelen
Oh boy, daar vrees ik dat je nog een hele kluif aan gaat hebben
En dat is wellicht ook iets waarin hij niet binnen een week afstand van kan doen
wellicht dat je hem pas kan overtuigen als je hem een leuke vriend kan voorstellen zodat hij het met eigen ogen kan zien dat je daar gelukkig mee bent.
Alhouwel dat ook averechts kan werken en hem juist in zijn standpunten kan versterken.
quote:
Mn moeder is meer emotioneel geschokt omdat het allemaal zo anders is en het zo lullig voor mij is. Maar dat ze blijft hopen dat het tijdelijk is verbaasd me. Ze zou beter moeten weten (was jaaaren lang stewardess namelijk).
en die zit nu met het beeld van vluchtige contacten in haar hoofd?
alsof een longtime relationship bij homo's niet voorkomt en we allemaal alleen maar op zoek zoek naar a better model thats is available just around the corner
  maandag 20 februari 2006 @ 01:25:22 #219
67800 davidov
Human ^ Together
pi_35276810
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:14 schreef Stroekie het volgende:

[..]

wellicht dat je hem pas kan overtuigen als je hem een leuke vriend kan voorstellen zodat hij het met eigen ogen kan zien dat je daar gelukkig mee bent.
Alhouwel dat ook averechts kan werken en hem juist in zijn standpunten kan versterken.
[..]
Dat denkt hij nu idd al ja, dat hij niet een goed genoeg vadel model was ofzo. Niet mannelijk genoeg etc, weet ik het... het spoort uberhaupt niet.
Denk inderdaad dat als ze zien dat ik prima op mn poten sta en dat als er ooit een vriendje in het spel zou komen waarmee ik erg tevree ben dat ze het dan wel makkelijker accepteren (zoals ik ook al van zoveel anderen heb gehoord). Het kan echter nog wel een ruime tijd duren
  maandag 20 februari 2006 @ 01:26:33 #220
71919 wonderer
pi_35276830
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:06 schreef davidov het volgende:

[..]

[..]

geen idee. ene moment mij "ik hou altijd nog van je hoor" etc , andere moment zichzelf "misschien gaat het over..." Nee mam het gaat niet over! "hoe weet je dat nou je hebt zo weinig levens ervaring" *zucht*
Ah, je moeder wist ook pas op haar 35ste dat ze hetero was... ik snap het...

Het is nu wel alsof ze denken dat je dit in een dagje hebt besloten, terwijl jij er natuurlijk al veeeeeel langer over hebt nagedacht enzo.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 20 februari 2006 @ 01:29:14 #221
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_35276891
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:25 schreef davidov het volgende:
Denk inderdaad dat als ze zien dat ik prima op mn poten sta
gelukkig ben je het gevoel voor humor in deze moeilijke periode nog niet kwijtgeraakt
  maandag 20 februari 2006 @ 01:33:35 #222
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_35276957
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:25 schreef davidov het volgende:

[..]

Dat denkt hij nu idd al ja, dat hij niet een goed genoeg vadel model was ofzo. Niet mannelijk genoeg etc, weet ik het... het spoort uberhaupt niet.
nee want je blijft toch gewoon dezelfde persoon, hun zoon. en die is toch nog precies hetzelfde zoals vrijdagavond , en zaterdagavond nadat je de opening van zaken gegeven hebt.
  maandag 20 februari 2006 @ 01:35:21 #223
67800 davidov
Human ^ Together
pi_35276990
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:26 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ah, je moeder wist ook pas op haar 35ste dat ze hetero was... ik snap het...

Het is nu wel alsof ze denken dat je dit in een dagje hebt besloten, terwijl jij er natuurlijk al veeeeeel langer over hebt nagedacht enzo.
My point exactly
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:33 schreef Stroekie het volgende:

[..]

nee want je blijft toch gewoon dezelfde persoon, hun zoon. en die is toch nog precies hetzelfde zoals vrijdagavond , en zaterdagavond nadat je de opening van zaken gegeven hebt.
ja dat weet ik dat weet jij, maar zo ziet hij dat niet. Hij kan dat maar niet in zn kop krijgen en het plaatje van "I have failed" eruit halen. Zodra dat hem wel lukt ben ik al een heel stuk verder.
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:29 schreef Stroekie het volgende:

[..]

gelukkig ben je het gevoel voor humor in deze moeilijke periode nog niet kwijtgeraakt
  maandag 20 februari 2006 @ 01:37:25 #224
71919 wonderer
pi_35277021
Nou ja, ik hoop dat ze snel doorkrijgen hoe het zit en uberhaupt naar je gaan luisteren in plaats van zich in vooroordelen en zelfmedelijden te wentelen.
  maandag 20 februari 2006 @ 01:38:46 #225
67800 davidov
Human ^ Together
pi_35277046
quote:
Op maandag 20 februari 2006 01:37 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, ik hoop dat ze snel doorkrijgen hoe het zit en uberhaupt naar je gaan luisteren in plaats van zich in vooroordelen en zelfmedelijden te wentelen.
snel zit er niet in ben ik bang. Misschien wel aan mn moeders kant dat ze het voor het eind van de maand redelijk mee overweg kan (like nothing ever happened). Mn vader denk ik niet voor de zomer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')