Maar wie kwam er ook al weer met het idee om te gaan zwemmen op de meetquote:Op zondag 19 februari 2006 18:29 schreef TehRockstar het volgende:
Scharrelgiechelzwembandtaart.
Moeder is de koffie klaar ?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:30 schreef DennisMoore het volgende:
Is hier ook een abatoir?
1 halfom en 2 tartaarquote:Op zondag 19 februari 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
Met een Slavisch handgebaar.
overal zit paardenhaarquote:Op zondag 19 februari 2006 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
Twee halfom en één tartaar.
Dat dachten de homo's in Pathe de Munt ook na afloopquote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef LuQas het volgende:
Wat is Brokeback Mountain een enorme kutfilm zeg, om te janken gewoon.
Wat?!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef LuQas het volgende:
Wat is Brokeback Mountain een enorme kutfilm zeg, om te janken gewoon.
LEVE ONZE GOEDE TSAAR!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef DennisMoore het volgende:
Flink gebouwde weduwnaar!
Ja Omsk dat is een mooie stad maar net iets te ver wegquote:Op zondag 19 februari 2006 18:33 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Drs. P. - De Dodenrit.mp3
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
LEVE ONZE GOEDE TSAAR!!!
'k had 'n bandje van Drs. P, met Gerstenat erop enzo, maar 'k kan die nummers nergens vinden op 't internet enzo :-/quote:
Nee dat haalt dan de download top weer niet en zoquote:Op zondag 19 februari 2006 18:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'k had 'n bandje van Drs. P, met Gerstenat erop enzo, maar 'k kan die nummers nergens vinden op 't internet enzo :-/
Heet 'ie zo? Ik had gezworen dat 'ie Gerstenat heette.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:37 schreef DennisMoore het volgende:
Het Kelderlied.
Ben je een schrijver dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grrr..writersblock.
quote:
Tja, ik kan wel meer niet op dat p2p vinden, voor de muziekmakers nog 'n geluk, want dan moet 'k 't kopen - wanneer ik geld heb -quote:Op zondag 19 februari 2006 18:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee dat haalt dan de download top weer niet en zo
terwijl het toch wel degelijk cultureel Nederlands erfgoed is![]()
Ah.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet t artikel over Trent schrijven
Dahag Vanitasquote:Op zondag 19 februari 2006 18:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nu leute, ik moet er weer vandoor
Probeer het dan wel zonder al te veelquote:Op zondag 19 februari 2006 18:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik moet t artikel over Trent schrijven
I'll try... ik moet alleen van een heel tof interessant gesprek een oppervlakking introducerend ding maken van 500 woorden.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Probeer het dan wel zonder al te veelte doen he
It has brought you o so farquote:Op zondag 19 februari 2006 19:05 schreef Cairon het volgende:
bijtend sarcasme gebruiken dat is altijd succesvol.
Nah...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:05 schreef Cairon het volgende:
bijtend sarcasme gebruiken dat is altijd succesvol.
Nouquote:Op zondag 19 februari 2006 19:06 schreef Xiance het volgende:
a volte picchia in testa ma
č un pugno che non fa mai male.
Vivo per lei lo so mi fa
girare di cittą in cittą,
soffrire un po' ma almeno io vivo.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nouik vind jou ook haske stóóóóm hoor
Ja jij zat me uit te schelden!quote:
ikke zong anders een heel; italiaans romantisch liedje voor jequote:Op zondag 19 februari 2006 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja jij zat me uit te schelden!(denk ik
)
Ow ...quote:Op zondag 19 februari 2006 19:19 schreef Xiance het volgende:
[..]
ikke zong anders een heel; italiaans romantisch liedje voor je
Hoezee.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah, dan kom je Jerruh waarschijnlijk tegen.
* LuQas gaat naar Jimmy Woo
[austinpowersmode]quote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef Ang3l het volgende:
ff TRS spelen:
http://www.gay.nl/hiipUrsz
O my goooooood
Ik heb afgelopen nacht Marc_mga nog genegeerd.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:27 schreef wonderer het volgende:
(Her)kennen jullie elkaar nou eigenlijk allemaal als je elkaar zomaar tegenkomt?
Maar je wist in ieder geval WIE je negeerdequote:Op zondag 19 februari 2006 20:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht Marc_mga nog genegeerd.
Hij zwaaide vlak voor m'n gezicht, en riep hoi.
En toen draaide ik me om.
Hahahahha.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef Ang3l het volgende:
ff TRS spelen:
http://www.gay.nl/hiipUrsz
O my goooooood
Ik zou er geen traan om laten.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef wonderer het volgende:
Maar je wist in ieder geval WIE je negeerdeMoest ie toen huilen eigenlijk?
Kijk uit voor mijn zuslief.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:19 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ah, dan kom je Jerruh waarschijnlijk tegen.
* LuQas gaat naar Jimmy Woo
Iemand die een uur onder de douche staat, kun je niet meer vies noemenquote:
Kate moet winnenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:46 schreef creno het volgende:
ik ga even naar de belgische voorronde van het songfestival kijken, Belle Perez doet mee
ik heb gewoon topic 1613,1614 en 1615 gemist
Jij ook al?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
grrr..writersblock.
ik heb al 4 dagen een pyjama aan en een baard van 5 dagenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Iemand die een uur onder de douche staat, kun je niet meer vies noemen
Neuh t gaat nu wel...quote:
Why?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:52 schreef Ang3l het volgende:
ik heb al 4 dagen een pyjama aan en een baard van 5 dagen
Je wat?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Helpt iemand me ff van mn alleen-in-rijen staan fobie af?
awwquote:
Schijt aan hebben?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik HAAT het om alleen in een rij te gaan staan voor een discotheek ofzo...ga k me heel onzeker van voelen
Omdat ik me al vanaf woensdag niet meer geschoren heb, omdat ik al vanaf woensdagavond opgesloten zit hier, was ziekquote:
Dat werkt meestal niet..ook omdat k nog steeds zoiets heb van OHJEE STRAKS KOM IK NIET BINNEN...quote:
Stoppelsquote:Op zondag 19 februari 2006 21:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ik me al vanaf woensdag niet meer geschoren heb, omdat ik al vanaf woensdagavond opgesloten zit hier, was ziek
Dat had ik om 1 uur vannacht. Alleen de frisse ingevingen laten nog even op zich wachten.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
aww
Ik kreeg mn nu stoppen gevoel dus ben gestopt en ga morgen met frisse ingevingen verder
Vandaag niet tot laat, want moet morgen weer om 730 opstaanquote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ah, daar ben je weer![]()
![]()
Hartelijk welkom BB_Koning![]()
![]()
Ook met z'n Gillette Mach 3 scheermes bij dagelijks gebruik???quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Stoppels
(Ik heb wel altijd stoppels)
Ik vertik het meestal om in de rij te gaan staan wachten om een disco in te mogen. Vin'k tijdverspilling. Dan ga ik wel ergens heen waar ze meer ruimte hebben. Afhankelijk van hoe ver je daarvoor moet rijden, ben je dan vaak nog eerder binnen ook...quote:Op zondag 19 februari 2006 21:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat werkt meestal niet..ook omdat k nog steeds zoiets heb van OHJEE STRAKS KOM IK NIET BINNEN...
Da's bij de TRUT toch niet zo?
en ik heb morgenochtend vrijaf omdat ik naar GGD moet....quote:Op zondag 19 februari 2006 21:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vandaag niet tot laat, want moet morgen weer om 730 opstaan![]()
Ik scheer me niet elke dag, ik zorg er dus bewust voor dat ik altijd stoppels hebquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ook met z'n Gillette Mach 3 scheermes bij dagelijks gebruik???
Nee ik voel me niet compleet als ik niet de dag spic en span kan beginnen met een gladgeschoren kopquote:Op zondag 19 februari 2006 21:06 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik scheer me niet elke dag, ik zorg er dus bewust voor dat ik altijd stoppels heb![]()
Dan voel ik me heel![]()
Scheer een keer 2 dagen niet, dan voel je je ook heelquote:Op zondag 19 februari 2006 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik voel me niet compleet als ik niet de dag spic en span kan beginnen met een gladgeschoren kop
Dezelfde pyjama?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik heb al 4 dagen een pyjama aan en een baard van 5 dagen
volgens mij is het bijstandsteam vanmiddag naar A vertrokken om steun betuigingen over te brengenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:14 schreef tech het volgende:
Ik wens jullie alvast welterusten... Ik houd het voor gezien, dit weekend...
Heeft iemand davidov nog gesignaleerd? Arme jongen...![]()
Ik ook. Als er buiten nl al ene rij staat... dan is't binnen opgepropt en warm, niet meer dansbar. Om over bestellen aan de bar nog maar te zwijgenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vertik het meestal om in de rij te gaan staan wachten om een disco in te mogen. Vin'k tijdverspilling. Dan ga ik wel ergens heen waar ze meer ruimte hebben. Afhankelijk van hoe ver je daarvoor moet rijden, ben je dan vaak nog eerder binnen ook...
Gaan we gewoon samen ergens anders heen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook. Als er buiten nl al ene rij staat... dan is't binnen opgepropt en warm, niet meer dansbar. Om over bestellen aan de bar nog maar te zwijgen
we zijn al naar Londen geweestquote:Op zondag 19 februari 2006 21:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gaan we gewoon samen ergens anders heen.
rijke vent heurquote:Op zondag 19 februari 2006 21:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
kamer.. in Enschede.. bij ouders ook nog 1 en nu bij WD in A'dam
Ja en in de tussentijd mezelf onderhouden zeker?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wees geduldig en wacht nog een paar jaar![]()
bij veel feesten moet je altijd wachten omdat ze alleen groepjes binnenlaten om op hun gemak af te laten rekenen etc.. net als housequake. hebben we 10 minuten moetenw achten en binnenw as het prima toeven!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Als er buiten nl al ene rij staat... dan is't binnen opgepropt en warm, niet meer dansbar. Om over bestellen aan de bar nog maar te zwijgen
Housequake vond ik helemaal overdreven jaquote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij veel feesten moet je altijd wachten omdat ze alleen groepjes binnenlaten om op hun gemak af te laten rekenen etc.. net als housequake. hebben we 10 minuten moetenw achten en binnenw as het prima toeven!.
Haajquote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga mn haren wassen
(Had ik maar een rijke vent die me daarbij kon helpen)
Een marketingmanager hoeft niet, ik neem genoegen met een financial controllerquote:
haajquote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een marketingmanager hoeft niet, ik neem genoegen met een financial controller![]()
hehe en het was voor velen het feest van het jaarquote:Op zondag 19 februari 2006 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Housequake vond ik helemaal overdreven jawe zijn er halverwege uitgestapt en naar een andere tent gegaan. Ga geen half uur in de rij staan zeg, ben gek, Zeker niet buiten
tis de efteling niet.
Ik de rechter versiequote:Op zondag 19 februari 2006 21:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe en het was voor velen het feest van het jaar.
overigens bedoelde ik trouwens daarnet de amsterdam versie.
Awwquote:Op zondag 19 februari 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een takkehuemeur en ik weet niet waarom
Graag gedaanquote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dames en heren, mijn complimenten. De afgelopen 6 stopics lazen zo luchtig als een telegraaf.
luchtigheid? waar?!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dames en heren, mijn complimenten. De afgelopen 6 stopics lazen zo luchtig als een telegraaf.
er zit wel veel lucht tussen de regels ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In deze meesterlijke reeksch.
Oh... Dus ik zal maar niet teruglezen dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dames en heren, mijn complimenten. De afgelopen 6 topics lazen zo luchtig als een telegraaf.
Dat bedoelde ik er dus mee.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh... Dus ik zal maar niet teruglezen dan?.
Ik geef iig nog een beetje om de gebeurtenissen van mijn medehomo's.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat je die troep nog helemaal doorleest
nou ja, begrijpend lezen boekjes voor kleuters zijn nog van een hoger niveau dan deze shitquote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou ja. Als je een vette rel hebt gemist. Of als Die Ene Leuke [Homo] (quote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd, ik vond het eigenlijk meer op een "meld je hier aan of af topic"quote:Op zondag 19 februari 2006 23:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, begrijpend lezen boekjes voor kleuters zijn nog van een hoger niveau dan deze shit
que?quote:Op zondag 19 februari 2006 23:14 schreef Jerruh het volgende:
nou ja, begrijpend lezen boekjes voor kleuters zijn nog van een hoger niveau dan deze shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |