Ik ook. Als er buiten nl al ene rij staat... dan is't binnen opgepropt en warm, niet meer dansbar. Om over bestellen aan de bar nog maar te zwijgenquote:Op zondag 19 februari 2006 21:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vertik het meestal om in de rij te gaan staan wachten om een disco in te mogen. Vin'k tijdverspilling. Dan ga ik wel ergens heen waar ze meer ruimte hebben. Afhankelijk van hoe ver je daarvoor moet rijden, ben je dan vaak nog eerder binnen ook...
Gaan we gewoon samen ergens anders heen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook. Als er buiten nl al ene rij staat... dan is't binnen opgepropt en warm, niet meer dansbar. Om over bestellen aan de bar nog maar te zwijgen
we zijn al naar Londen geweestquote:Op zondag 19 februari 2006 21:28 schreef NathaN het volgende:
[..]
Gaan we gewoon samen ergens anders heen.
rijke vent heurquote:Op zondag 19 februari 2006 21:39 schreef petre86 het volgende:
[..]
kamer.. in Enschede.. bij ouders ook nog 1 en nu bij WD in A'dam
Ja en in de tussentijd mezelf onderhouden zeker?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:40 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Wees geduldig en wacht nog een paar jaar![]()
bij veel feesten moet je altijd wachten omdat ze alleen groepjes binnenlaten om op hun gemak af te laten rekenen etc.. net als housequake. hebben we 10 minuten moetenw achten en binnenw as het prima toeven!quote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Als er buiten nl al ene rij staat... dan is't binnen opgepropt en warm, niet meer dansbar. Om over bestellen aan de bar nog maar te zwijgen
Housequake vond ik helemaal overdreven jaquote:Op zondag 19 februari 2006 21:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bij veel feesten moet je altijd wachten omdat ze alleen groepjes binnenlaten om op hun gemak af te laten rekenen etc.. net als housequake. hebben we 10 minuten moetenw achten en binnenw as het prima toeven!.
Haajquote:Op zondag 19 februari 2006 21:44 schreef BB_Koning het volgende:
Ik ga mn haren wassen
(Had ik maar een rijke vent die me daarbij kon helpen)
Een marketingmanager hoeft niet, ik neem genoegen met een financial controllerquote:
haajquote:Op zondag 19 februari 2006 21:46 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Een marketingmanager hoeft niet, ik neem genoegen met een financial controller![]()
hehe en het was voor velen het feest van het jaarquote:Op zondag 19 februari 2006 21:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Housequake vond ik helemaal overdreven jawe zijn er halverwege uitgestapt en naar een andere tent gegaan. Ga geen half uur in de rij staan zeg, ben gek, Zeker niet buiten
tis de efteling niet.
Ik de rechter versiequote:Op zondag 19 februari 2006 21:50 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hehe en het was voor velen het feest van het jaar.
overigens bedoelde ik trouwens daarnet de amsterdam versie.
Awwquote:Op zondag 19 februari 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een takkehuemeur en ik weet niet waarom
Graag gedaanquote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dames en heren, mijn complimenten. De afgelopen 6 stopics lazen zo luchtig als een telegraaf.
luchtigheid? waar?!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dames en heren, mijn complimenten. De afgelopen 6 stopics lazen zo luchtig als een telegraaf.
er zit wel veel lucht tussen de regels ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In deze meesterlijke reeksch.
Oh... Dus ik zal maar niet teruglezen dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dames en heren, mijn complimenten. De afgelopen 6 topics lazen zo luchtig als een telegraaf.
Dat bedoelde ik er dus mee.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh... Dus ik zal maar niet teruglezen dan?.
Ik geef iig nog een beetje om de gebeurtenissen van mijn medehomo's.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat je die troep nog helemaal doorleest
nou ja, begrijpend lezen boekjes voor kleuters zijn nog van een hoger niveau dan deze shitquote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou ja. Als je een vette rel hebt gemist. Of als Die Ene Leuke [Homo] (quote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd, ik vond het eigenlijk meer op een "meld je hier aan of af topic"quote:Op zondag 19 februari 2006 23:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, begrijpend lezen boekjes voor kleuters zijn nog van een hoger niveau dan deze shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |