Zal wel een combi zijn, ik heb van vrijdag tot gisteren in bed gelegen, een heel flesje hoestdrank achter de kiezen, voor het eerst van mijn leven meer dan 5 paracetamolpillen in een achtereenvolgende periode geslikt...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef davidov het volgende:
En dat is precies wat ik dus van plan was, mezelf blijven
Ben je zo ziek dan? Toch niet opgelopen in maastricht of wel?
Hmmm een beetje naieve vind ik dit wel hoor, sorry dat ik het zeg, maar dat mensen pas op hun 24ste hun eerste sexuele ervaring hebben is wel erg pre-2de wereld oorlog. Tegenwoordig ligt het toch echt rond de 18de, als het niet eerder is en daarbij, zoals je al aangeeft heb je voor jezelf al veel eerder door waarop je valt.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:41 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee religieus zijn ze niet. Mn vader misschien een klein beetje maar dat is niet de oorzaak.
Mn moeder begint het steeds meer te accepteren dat wel. Net nog even gesproken. Maar ze blijven maar zeggen dat ik weinig levens ervaring heb, en dat het bij veel mensen pas op hun 24e ofzo is dat ze hun 1e sexuele ervaringen hebben etc etc (alsof je DAN pas weet wat je wil). Give it up zeik ik, maarja dat ging er niet in.
Ach ja...dat hebben vader toch wel vaker denk ik....hun "Mijn-zoon-is-prof-voetballer-droom" aan duigen.quote:En vaders die maakt zich blijkbaar enorm zorgen en voelt zich erg schuldig, heeft het idee dat alles fout gegaan is en dat hij het beter had kunnen doen...
Ik denk dat het helemaal niet zo erg is als je er een beetje luchtig over doet hoor, iemand meot dat toch zijn.quote:Hmmm... ik doe er maar luchtig over, eerst ff tv kijken
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh.
uhm nouja het is maar wat je beter noemt hequote:Op maandag 20 februari 2006 13:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar voel je je nu beter davidov?
Maar was het gezellig?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Jerruh niet gezien i/d Trut..
wel de 2 meest geweldige sjonnies ever
Het was erg gezelligquote:
Zolang je dat maar blijft doen, komt het allemaal goed.quote:
Zijn er niet hoorquote:
ja, dat klinkt oergezelligquote:Op maandag 20 februari 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zijn er niet hoor
Ik heb David, Trent en Rachel i/d taxi gezet op t Leidseplein nadat de FEBO ook al dicht was en toen met de walkman op naar huis gelopen..
Ik blijf erbij dat het geen issue is om te hoeven vermelden. Wat iemand uitvreet is je eigen zaak, Maar goed, ik weet ook dat die vlieger niet voor iedereen opgaat.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef davidov het volgende:
[..]
uhm nouja het is maar wat je beter noemt he
Aan de ene kant is het een opluchting dat het er uit is, dat ik me daar nooit meer zorgen over hoef te maken, en is het prettig om te merken op wie je kan rekenen.
Aan de andere kant is het vervelend dat ik me momenteel thuis niet op mn gemak voel
But i'll live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |