juistquote:Op maandag 20 februari 2006 01:37 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, ik hoop dat ze snel doorkrijgen hoe het zit en uberhaupt naar je gaan luisteren in plaats van zich in vooroordelen en zelfmedelijden te wentelen.
Stroekie, stroekie,ga je niet iets te kort door de bocht?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
juist
want als ik het zo lees dan lijkt het wel of ze dus helemaal niet open staan voor jouw kant van het verhaal en zich alleen maar met hun eigen zorgen/problemen bezig houden en dat er van een dialoog uberhaupt geen sprake is. Dat ze niet direct staan te juichen dat is te billelijken Dat men zich echter afsluit voor jouw gevoelens niet![]()
ow dat weet ik ook wel, en dat was ik ook zeker van plan. Maar ietsje meer support had wel opzich gemogen, zeker van mn vaders kant (die geen woord heeft gesproken).quote:Op maandag 20 februari 2006 01:44 schreef error het volgende:
[..]
Stroekie, stroekie,ga je niet iets te kort door de bocht?
Misschien moeten die ouders er ook even aan wennen?
@davidov; Je moet niet te zwaar tillen aan de directe reaktie op een co. Geef ze even de tijd en ga ondertussen gewoon door met je eigen leven. Zodra het stof weer neergedaald is kun je hun echte en eerlijke reaktie verwachten.
dat klink verstandig.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:48 schreef davidov het volgende:
[..]
ow dat weet ik ook wel, en dat was ik ook zeker van plan. Maar ietsje meer support had wel opzich gemogen, zeker van mn vaders kant (die geen woord heeft gesproken).
Er is niet veel anders dat ik kan doen naast wachten op acceptatie en nog meer goede gesprekken.
Ook dat klopt, maar het grootste deel van de tijd ben je kwijt aan het er achter komen dat je het bent.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:59 schreef error het volgende:
[..]
dat klink verstandig.
je hebt er waarschijnlijk zelf ook een tijdje over gedaan om alles op een rijtje te krijgen. Voor jou is alles nu duidelijk. Zij moeten even de nieuwe wereldorde een plekje geven.
Hehe nou dat is goed nieuws, nu hopen dat die "ouwe" van mij dat ook op den duur voor elkaar krijgt.quote:Mijn vader reageerde in het begin ook niet echt. Daar was ik best boos over. Tegen mij zal ie het niet zeggen, maar ik hoor van iedereen dat ie nog steeds erg trots is op zijn zoon (en schoonzoon)
Nou kom op dan, dazzle us with our wits and inteligencequote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja dat was heftig om te lezen, en sorry dat ik het zeg maa rdna vind ik het jammer dat het leed dat iemand momentele heeft eigenlijk het enige is dat dit topic momenteel echt aangrijpend en (niet misplaatst) boeiend maakt...
wat dat betreft mis ik waxxer wel.
Waarom doet me dit denken aan Darkwing Duck?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach rot op, bij jou is het onschuldig
ik ben pas evil
in vergelijking met mij ben jij de sidekick, terwijl ik wolverine ben
als jij de gloeilamp bent, ben ik de komlampen van de ferrari testorsteron (jerruh utivoering)
en in vergelijking met mij, ben jij het zandkorreltje van mijn saharawoestijn
eat this grape baby!
Tijd tijd tijd.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:42 schreef davidov het volgende:
Maarja aan het eind van de dag kom je toch thuis en merk je dat pa nogsteeds doet alsof ik niet leef, en ma nog zwaar emotioneel is.... zucht.... zo maar slapen, drift off to a better world
*knuffel*quote:Op maandag 20 februari 2006 10:41 schreef davidov het volgende:
*gaap* slapen, het blijft heerlijk zo'n zorgeloze wereld.
Yup ik weet het, volhouden, afwachten, begrip hebben en vragen beantwoorden. Daar komt het de komende tijd op neer. Het is niet anders
*hoort commanderende vader op de achtergrond*
lala, goede morgen iedereen!
Goedemorgen 3 mei fluiter!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:47 schreef whistler0305 het volgende:
hellow iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |