quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef FCDB het volgende:
Phoe... wat ik hier nou toch heb... Het zou DE spoiler der spoilers KUNNEN zijn... Heb em hier nog niet gezien:
Nogmaals... Je bent gewaarschuwd!
........
Sja ik weet nu net zoveel als jullie (diegene die het hebben gelezen)Dus of het waar is? Geen idee.. vind hem wel heel apart
Hou het allemaal wel in de spoiler tags als je wat quote of iets hier over zegt....![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is volgens mij gewoon een verzonnen theorie...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:15 schreef TC03 het volgende:
Ik twijfel of ik die grote theorie/spoiler moet lezen. Is het nou echt alleen maar gebaseerd op speculatie?
Net gelezen, een hoop flauwekul als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:15 schreef TC03 het volgende:
Ik twijfel of ik die grote theorie/spoiler moet lezen. Is het nou echt alleen maar gebaseerd op speculatie?
iddquote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind het een slap verhaaltje...
Kom er net pas achter dat 4+8+15+16+23+42 keihard 108 is
Ik denk niet dat het zo een vaart loopt dat Walt zo lang niet meer in de serie is geweest dat hij met een zware stem en baard zijn vader roept.... Zo en nu dan is ie nog in beeld geweest he... toen met shannon die doodgeschoten werd. En trouwens, herineer je de aflevering 48 days nog? 1 aflevering met shotjes uit 48 dagen, hoeveel maanden/jaren zijn er fictief voorbij als sezioen 3 begint?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:12 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Geen idee (ik dacht dat ze de afleveringen een maand vantevoren filmen), maar zelfs al filmen ze ze allemaal achter elkaar, hoe verklaren ze als Walt in seizoen 3 "ineens" een kop groter is en de baard in de keel heeft?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halverwege seizoen twee circa 50 dagen, dus iets minder dan 70 dagen bij het begin van seizoen 3.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo een vaart loopt dat Walt zo lang niet meer in de serie is geweest dat hij met een zware stem en baard zijn vader roept.... Zo en nu dan is ie nog in beeld geweest he... toen met shannon die doodgeschoten werd. En trouwens, herineer je de aflevering 48 days nog? 1 aflevering met shotjes uit 48 dagen, hoeveel maanden/jaren zijn er fictief voorbij als sezioen 3 begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:46 schreef Merkie het volgende:
De theorie niet gelezen, maar weet nu al dat het grote onzin is. Ik doe dit voor de zekerheid tussen spoilertags, maar je kunt het gerust lezen.dit is nog beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eerst doen of je alle antwoorden hebt en daarna keihard op je plek gewezen worden. 1 of 2 kleine puntjes heeft de theorie misschien gelijk in meer niet."Veni, vidi, vici."
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef Trancelocator het volgende:
Die theorie komt van deze mevrouw?En heeft ze nou zichzelf geïnterviewd? Ik weet niet hoe ze aan die theorie komt, maar het zou kunnen dat ze gecast is als een Other.
![]()
[afbeelding]
http://www.inekeberghuis.nl/voorstellen.html
*ze zal het idd wel ergens gevonden hebben en vertaald.
Shit, nooit geweten, mijn dank is groot voor het delen met ons!!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:57 schreef CrookedEye het volgende:
OMG de tip van de eeuw jongens hebben jullie dit probleem ook wel eens gehad je zit op website en wil terug naar de vorige pagina nouw deze vrouw heeft iets baanbrekend op haar website staan namelijk en ik citeer.
TIP: om terug te keren naar de indexpagina, moet je op "Vorige" in de taakbalk klikken.
Mijn dank is eeuwig al weer een mysterie de wereld uit.
Ind een chroniche ziekte las ik zo snel laten we het bashen maar stoppen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef Trancelocator het volgende:
Hmmm, aardige site hoor (die ze waarschijnlijk voor een stel digibeten heeft gemaakt). Mevrouw Berghuis heeft een aantal niet echt prettige gebeurtenissen meegemaakt lees ik nu.
Maar goed, back on topic.
Volgens mij heeft ze juist het een en ander willen maskeren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef FremantleDockers het volgende:
Dom gelul wordt niet interessanter als je ME hebt, hoor.
En voor iemand met een photoshop hobby staat ze knap brak op de foto. Of krijg je van ME behalve een neiging tot onzin-theorieën ook een onscherp hoofd? Dan is het natuurlijk weer enorm zielig.
Nu weet ik zeker dat het een other is want Ethan Rom was een anagtam van Other Manquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef Symer het volgende:
Ik las net dat 'Henry Gale, Minnesota' een anagram is van 'See another man lying'.
Grappig.
Ik vraag me af of hij eerder was dan ik. Maar ik kom bijna nooit buiten FTR dus hij viel me pas veel later op. Denk dat geen van beiden de ander nadoet, hij is alleen veel bekender binnen fok (lees: meer vrije tijdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze juist het een en ander willen maskeren.![]()
Probeer jij trouwens tong80 na te doen?
Zijn er nog meer anagrammen bekend?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef Legally_Brunette het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat het een other is want Ethan Rom was een anagtam van Other Man
IC. Niks voor mij dat smiley-gedoe.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij eerder was dan ik. Maar ik kom bijna nooit buiten FTR dus hij viel me pas veel later op. Denk dat geen van beiden de ander nadoet, hij is alleen veel bekender binnen fok (lees: meer vrije tijd).
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Trancelocator het volgende:
IC. Niks voor mij dat smiley-gedoe.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kijk de amerikaanse afleveringen elke week en lees dit forum regelmatig. ik zal vast wel iets gemist hebben, maar toen ik het logo van Dharma eens goed bekeek zag ik dezelfde figuren (setjes van streepjes met onderbrekeningen) als ik op een poster heb zien staan bij acupunctuur. Ze betekenen allemaal iets, lucht, water, vuur, bliksem en dat soort dingen.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Trancelocator het volgende:
Hmmm, misschien wat vergezocht...
Maar check het Dharma-logo:
[afbeelding]
De drie ringen van streepjes. Elke ring bestaat uit 12 streepjes.
Dat kan heel goed kloppen van die elementen. Verder staat er normaal gesproken een Yin en Yang teken in het midden (waar nu Dharma staat).quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:31 schreef xxjosjexx het volgende:
[..]
ik kijk de amerikaanse afleveringen elke week en lees dit forum regelmatig. ik zal vast wel iets gemist hebben, maar toen ik het logo van Dharma eens goed bekeek zag ik dezelfde figuren (setjes van streepjes met onderbrekeningen) als ik op een poster heb zien staan bij acupunctuur. Ze betekenen allemaal iets, lucht, water, vuur, bliksem en dat soort dingen.
Als dit al een opgemerkt is beschouw deze post dan maar als ongeschreven, maar het viel me op.
Klopt helemaal, samen met Yin en Yang (ook weer zwart/wit). Wat ze betekenen weet ik zo niet 1-2-3 (de boeken waar ik het in heb staan liggen nog bij mijn ouders in dozen) helaas...quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:31 schreef xxjosjexx het volgende:
[..]
ik kijk de amerikaanse afleveringen elke week en lees dit forum regelmatig. ik zal vast wel iets gemist hebben, maar toen ik het logo van Dharma eens goed bekeek zag ik dezelfde figuren (setjes van streepjes met onderbrekeningen) als ik op een poster heb zien staan bij acupunctuur. Ze betekenen allemaal iets, lucht, water, vuur, bliksem en dat soort dingen.
Als dit al een opgemerkt is beschouw deze post dan maar als ongeschreven, maar het viel me op.
1e van de volgende maand dan weer.quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:43 schreef Slayage het volgende:
Deze week was er geen ep toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi he, alles
quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:15 schreef phileine het volgende:
spoiler over de volgende epspeculatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
Op Moviemistakes.com staan er al heel wat meer, namelijk 186. Dat is best veel vergeleken met bijvoorbeeld 24, wat na 5 seizoenen nog maar 76 fouten heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Klopt helemaal, samen met Yin en Yang (ook weer zwart/wit). Wat ze betekenen weet ik zo niet 1-2-3 (de boeken waar ik het in heb staan liggen nog bij mijn ouders in dozen) helaas...
Ik blijf erbij: deze serie heeft veel hints en "toevalligheden" die geen van allen zomaar geplaatst zijn... Ik sta er eerlijk gezegd wel van te kijken dat er zo weinig fouten in zitten (IMDB.com gezien)
Deze?quote:daarnaast zijn we al 3 Dharma logo's wijzer: de zwaan, de Pijl (tail-section crew) en een kruis (haai), had iemand die Apollo theorie nog bij de hand?
quote:Op zondag 19 februari 2006 16:32 schreef Molluck het volgende:
[..]
There are several references to Greek god Apollo. The most obvious of those is the Apollo brand candy bars that Kate ate in "Adrift". The references to a mysterious sickness on the island might have a connection, as those struck with contagion were said to have been felled by the "arrow of Apollo".
Several of the bunkers are named after constellations associated with Apollo. So far, we have seen: Cygnus the Swan (Man of Science, Man of Faith), and Sagitta the Arrow (...In Translation), which leaves Phiuchus the Serpent Handler, Orion the Hunter, Corvus the Raven, and Crater the Goblet as other possibilities for bunkers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie OP of lees het draadje ff doorquote:Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen, want ik heb in 2 maand tijd heel seizoen 1 en alles van 2 tot nu toe gekeken, en moet nu ineens cold-turkey gaan, omdat er niets nieuws te vinden valt.
Alles leuk en aardig, maar het houd je dus wel lekker bezig. En dat lijkt me eerder de bedoeling. Waar een vraagstuk in een standaard serie binnen 4 afleveringen toch wel beantwoord is, duurt het hier een half seizoen voordat er wat meer bekend wordt. Ik vind het een briljante vondst, ook veel natuurlijker dan wat je in meer series ziet...quote:Maar nu wil ik verdomme toch wel wat antwoorden. Het lijkt erop dat de schrijvers het zelf ook niet meer echt weten. Continu gebeurt er iets mysterieus, waar vervolgens geen aandacht meer aan geschonken wordt. De antwoorden blijven weg, alsof de hoofdpersonen zelf niet op zoek zijn
Jep, tegen het einde van seizoen 1 (ca. e15-e20) leek het meer om de characterbuilding te gaan. Sommige flashbacks waren wel boeiend, bijv die van Locke (of was dat s2 alweer??) maar die flashbacks rond Sun vond ik ronduit slaapverwekkend.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef Skull-splitter het volgende:
mijn vriendin heeft afgelopen zondag en maandag ook maar de boel bijgekeken, in 1 zitting. In totaal heeft ze er tweeenhalve dag over gedaan. Ik werd vorig jaar, toen ik tot s1 E20 had gekeken, al behoorlijk gek na 4 uur Lost. Voordeel van de hele serie achter elkaar kijken is dat je er HELEMAAL in zit. Maar in S1 op het eind vond ik er toen wel een sleur in komen, wat met de laatste 3 afleveringen en S2 helemaal weer goed zit.
Zo zou het moeten zijn ja. In 24 gebeurde dat briljant (met name seizoen 1) maar hier krijg je niets wat ook maar een klein beetje op een antwoord lijkt. Geen antwoorden die dus nieuwe vragen op zouden roepen helaas.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Lekker laten zo, elk antwoord weer 2 vragen laten oproepen, dat houdt het spannend
Seizoen 1 was briljante suspence, daarna werd het al stukken minder en werd er meer van aflevering naar aflevering gewerkt. S4 was weer redelijk op niveau vond ik, S5 moet ik nog aan beginnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef Hammet het volgende:
[..]
Zo zou het moeten zijn ja. In 24 gebeurde dat briljant (met name seizoen 1) maar hier krijg je niets wat ook maar een klein beetje op een antwoord lijkt. Geen antwoorden die dus nieuwe vragen op zouden roepen helaas.
S4 en S5 heb ik nog niet gezien. Eerlijk gezegd vond ik S3 het beste; het leek allemaal veel logischer en bij S1 vond ik de plotwendingen hier en daar wat geforceerd (zeker tegen het einde werden die wendingen wel erg vervelendquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Seizoen 1 was briljante suspence, daarna werd het al stukken minder en werd er meer van aflevering naar aflevering gewerkt. S4 was weer redelijk op niveau vond ik, S5 moet ik nog aan beginnen.
Ik heb net dit weekend een marathon gedaan van S3 en heb in 1 week anderhalf seizoen gekeken van Lost. Ik denk dat ik nu wel redelijk verzadigd benquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:21 schreef Merkie het volgende:
S5 is nog bezig in Amerika. Tss, dat je zo'n serie laat wachten. KIjk seizoen 4!
Neeh, want Lost is verslavend.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik heb net dit weekend een marathon gedaan van S3 en heb in 1 week anderhalf seizoen gekeken van Lost. Ik denk dat ik nu wel redelijk verzadigd ben
Maar die heb heb ik nu dus allemaal gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, want Lost is verslavend.![]()
Ik werd al wakker met de gedachte 'ha, weer een Lost'..quote:
Ze zijn hierboven vreselijk off-topic aan het gaan..quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:09 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zie sommigen praten over S3, S4, S5. Volgens hun speelt S5 op dit moment in amerika, dit snap ik niet. waarom moeten we dan wachten op deze ene aflevering van S2 terwijl ze in amerika veel verderder zijn
Ah... bedankt, ik vond het al zo raar...quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ze zijn hierboven vreselijk off-topic aan het gaan..
Hier moeten ze zijn..
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik werd al wakker met de gedachte 'ha, weer een Lost'..
Maar we moeten dus weer een weekje wachten![]()
Lees het draadje ff door joh, of op zijn minst de OPquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:08 schreef greatgonzo het volgende:
ach, moet zo nog 24 van deze wijk ff kijken
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lees het draadje ff door joh, of op zijn minst de OP![]()
Nounou, wat een schijnheiligheid. Volgens mij was u degene die een eindje hierboven niet doorhad dat het over 24 ging, als ú het draadje door had gelezen kon u dat ook weten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schijnheiligheidquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nounou, wat een schijnheiligheid. Volgens mij was u degene die een eindje hierboven niet doorhad dat het over 24 ging, als ú het draadje door had gelezen kon u dat ook weten.
![]()
Pipo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
SchijnheiligheidBedankt hoor...
Ik heb juist alle postjes teruggelezen voordat ik het vroeg maar die 2 getalletjes 24 compleet overheen gelezen waardoor het leek alsof het allemaal over Lost ging. Pas toen jij het zei zag ik in 1 postje 24 staan, daarna niet meer....
Toch bedankt voor je snelle deskundige oordeel pipo.![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja schijnheiligerd!! Ga maar gauw de Mods roepe en de vermoorde onschuld spelenquote:
Toen ik dat logo voor het eerst zag moest ik meteen aan Morse code denken... puntjes (korte streepjes) en (lange) streepjes. Ik heb sindsdien 3 A4'tjes met mogelijke combinaties en beginpunten uitgeprobeerd.... maar ik heb tot nog toe niks gevonden. Ik heb me er in vastgebeten, dus áls ik iets vind laat ik het hier wetenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Trancelocator het volgende:
Hmmm, misschien wat vergezocht...
Maar check het Dharma-logo:
[afbeelding]
De drie ringen van streepjes. Elke ring bestaat uit 12 streepjes.
Het oorspronkelijke logo is al eeuwenoud. Ik denk niet dat er een geheim bericht in morse in verscholen zit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Toen ik dat logo voor het eerst zag moest ik meteen aan Morse code denken... puntjes (korte streepjes) en (lange) streepjes. Ik heb sindsdien 3 A4'tjes met mogelijke combinaties en beginpunten uitgeprobeerd.... maar ik heb tot nog toe niks gevonden. Ik heb me er in vastgebeten, dus áls ik iets vind laat ik het hier weten
Het logo is misschien wel zo oud, maar misschien hebben ze het enigszins aangepast mbt de streepjes. Ik heb nog geen 'origineel' logo gezien, misschien is al mijn werk wel voor nietsquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke logo is al eeuwenoud. Ik denk niet dat er een geheim bericht in morse in verscholen zit.
Ik heb een interessant stuk gevonden. Het lijkt me wel betrouwbaar:quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Het logo is misschien wel zo oud, maar misschien hebben ze het enigszins aangepast mbt de streepjes. Ik heb nog geen 'origineel' logo gezien, misschien is al mijn werk wel voor niets
Hoezo is dat jammer?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:45 schreef Molluck het volgende:
Wel een beetje jammer dat ze een naam uit het Boeddhisme of Hindoeïsme (:@ )hebben (Dharma) en een logo uit het Tao-isme, Apollo kom uit de Griekse Mythologie en verder zien we verwijzingen naar Perzische culturen ed.
Wat was de uitzendddatum?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:05 schreef Caesu het volgende:
eergister was Matthew Fox (Jack) bij David Letterman.
[afbeelding]
[afbeelding]
grappig fragmentje:
klik
en gister was ie bij The Daily Show.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jack zei dat het voor hem ook telkens een verrassing is waar de aflevering over gaat.
en dat ze wel naar een 'einddoel' toewerken, dat ze dus niet eeuwig op het eiland blijven.
en Jon Stewart vroeg over er naast 'the tailies' en 'fuselagies' ook 'wingies'-groep komt.
Geinig stukje. Dat van Cheney en zijn jacht-ongelukje is hier ook wel in het nieuws geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:05 schreef Caesu het volgende:
eergister was Matthew Fox (Jack) bij David Letterman.
[afbeelding]
[afbeelding]
grappig fragmentje:
klik
en gister was ie bij The Daily Show.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jack zei dat het voor hem ook telkens een verrassing is waar de aflevering over gaat.
en dat ze wel naar een 'einddoel' toewerken, dat ze dus niet eeuwig op het eiland blijven.
en Jon Stewart vroeg over er naast 'the tailies' en 'fuselagies' ook 'wingies'-groep komt.
CNNquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Cheney met da gun was ook hier breed uitgemetenCNN kijken helpt ook
Letterman was dinsdagavond, The Daily Show was woensdagavond.quote:
Hush hush, NOS is ook niet alles, maar nieuws is nieuws, en hoe meer bronnen hoe beter...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:36 schreef Miguel het volgende:
[..]
CNN![]()
Oeps, nou ga ik off-topic in m'n eigen topic![]()
True, maar CNN is mij toch te vaak erg subjectief..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
hoe meer bronnen hoe beter...
CNN is gewoon drama met journalistiek gemengd, en ik kijk altijd meer naar de newsbar en de daily show dan iets anders...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:28 schreef Miguel het volgende:
[..]
True, maar CNN is mij toch te vaak erg subjectief..
Maare, back to LostIk heb een prachtig schema voor me... 5 dagen carnaval, dan woensdag 2 colleges (sommige idioten op mijn faculteit willen blijkbaar gewoon doorgaan.. gelukkig niet allemaal, er zitten toch nog echte brabanders tussen) en dan is het alweer DONDERDAG
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |