abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35341499
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:02 schreef FCDB het volgende:
Phoe... wat ik hier nou toch heb... Het zou DE spoiler der spoilers KUNNEN zijn... Heb em hier nog niet gezien:

Nogmaals... Je bent gewaarschuwd!

........

Sja ik weet nu net zoveel als jullie (diegene die het hebben gelezen) Dus of het waar is? Geen idee.. vind hem wel heel apart

Hou het allemaal wel in de spoiler tags als je wat quote of iets hier over zegt....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_35341515
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:15 schreef TC03 het volgende:
Ik twijfel of ik die grote theorie/spoiler moet lezen. Is het nou echt alleen maar gebaseerd op speculatie?
Is volgens mij gewoon een verzonnen theorie...

Op een amerikaanse forum staat ongeveer hetzelfde
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:20:10 #103
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35341529
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:15 schreef TC03 het volgende:
Ik twijfel of ik die grote theorie/spoiler moet lezen. Is het nou echt alleen maar gebaseerd op speculatie?
Net gelezen, een hoop flauwekul als je het mij vraagt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:21:37 #104
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_35341587
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:18 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind het een slap verhaaltje...

Kom er net pas achter dat 4+8+15+16+23+42 keihard 108 is
idd
Nobody likes us.We Don't Care
pi_35341704
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:12 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

Geen idee (ik dacht dat ze de afleveringen een maand vantevoren filmen), maar zelfs al filmen ze ze allemaal achter elkaar, hoe verklaren ze als Walt in seizoen 3 "ineens" een kop groter is en de baard in de keel heeft?
Ik denk niet dat het zo een vaart loopt dat Walt zo lang niet meer in de serie is geweest dat hij met een zware stem en baard zijn vader roept.... Zo en nu dan is ie nog in beeld geweest he... toen met shannon die doodgeschoten werd. En trouwens, herineer je de aflevering 48 days nog? 1 aflevering met shotjes uit 48 dagen, hoeveel maanden/jaren zijn er fictief voorbij als sezioen 3 begint?
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:27:52 #106
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_35341827
Het was maar een "simpel" tekstje wat ik had gevonden Vind hem opzich wel redelijk kunnen... maar zeker weten doen we het nooit
pi_35342131
Hej jongens, ik heb net wat ontdekt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:38:01 #108
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_35342220
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:24 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het zo een vaart loopt dat Walt zo lang niet meer in de serie is geweest dat hij met een zware stem en baard zijn vader roept.... Zo en nu dan is ie nog in beeld geweest he... toen met shannon die doodgeschoten werd. En trouwens, herineer je de aflevering 48 days nog? 1 aflevering met shotjes uit 48 dagen, hoeveel maanden/jaren zijn er fictief voorbij als sezioen 3 begint?
Halverwege seizoen twee circa 50 dagen, dus iets minder dan 70 dagen bij het begin van seizoen 3.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:38:16 #109
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_35342226
theorie is net zo ver gezocht als de theorie over dat alles met elkaar samenhangt, teveel dingen aan 1 iets willen samen knopen.
"Veni, vidi, vici."
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:43:43 #110
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35342461
Die theorie komt van deze mevrouw? En heeft ze nou zichzelf geïnterviewd? Ik weet niet hoe ze aan die theorie komt, maar het zou kunnen dat ze gecast is als een Other.

http://www.inekeberghuis.nl/voorstellen.html

*ze zal het idd wel ergens gevonden hebben en vertaald.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:46:51 #111
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35342598
De theorie niet gelezen, maar weet nu al dat het grote onzin is. Ik doe dit voor de zekerheid tussen spoilertags, maar je kunt het gerust lezen.
SPOILER
2000 light years from home
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:50:12 #112
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_35342756
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:46 schreef Merkie het volgende:
De theorie niet gelezen, maar weet nu al dat het grote onzin is. Ik doe dit voor de zekerheid tussen spoilertags, maar je kunt het gerust lezen.
SPOILER
dit is nog beter
SPOILER
eerst doen of je alle antwoorden hebt en daarna keihard op je plek gewezen worden. 1 of 2 kleine puntjes heeft de theorie misschien gelijk in meer niet.
"Veni, vidi, vici."
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:52:51 #113
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_35342874
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:43 schreef Trancelocator het volgende:
Die theorie komt van deze mevrouw? En heeft ze nou zichzelf geïnterviewd? Ik weet niet hoe ze aan die theorie komt, maar het zou kunnen dat ze gecast is als een Other.

[afbeelding]

http://www.inekeberghuis.nl/voorstellen.html

*ze zal het idd wel ergens gevonden hebben en vertaald.

Ok ok.. Mijn bijdrage slaat nergens op na het zien van die foto
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:54:31 #114
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35342939
aka 'Big Sista'

*Ze heeft bij nader inzien wel een interessante website over onder andere haar leven met ME.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:57:06 #115
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_35343066
OMG de tip van de eeuw jongens hebben jullie dit probleem ook wel eens gehad je zit op website en wil terug naar de vorige pagina nouw deze vrouw heeft iets baanbrekend op haar website staan namelijk en ik citeer.

TIP: om terug te keren naar de indexpagina, moet je op "Vorige" in de taakbalk klikken.

Mijn dank is eeuwig al weer een mysterie de wereld uit.
"Veni, vidi, vici."
pi_35343309
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:57 schreef CrookedEye het volgende:
OMG de tip van de eeuw jongens hebben jullie dit probleem ook wel eens gehad je zit op website en wil terug naar de vorige pagina nouw deze vrouw heeft iets baanbrekend op haar website staan namelijk en ik citeer.

TIP: om terug te keren naar de indexpagina, moet je op "Vorige" in de taakbalk klikken.

Mijn dank is eeuwig al weer een mysterie de wereld uit.
Shit, nooit geweten, mijn dank is groot voor het delen met ons!!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:04:29 #117
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35343400
Hmmm, aardige site hoor (die ze waarschijnlijk voor een stel digibeten heeft gemaakt). Mevrouw Berghuis heeft een aantal niet echt prettige gebeurtenissen meegemaakt lees ik nu.

Maar goed, back on topic.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 21:05:44 #118
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_35343458
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 21:04 schreef Trancelocator het volgende:
Hmmm, aardige site hoor (die ze waarschijnlijk voor een stel digibeten heeft gemaakt). Mevrouw Berghuis heeft een aantal niet echt prettige gebeurtenissen meegemaakt lees ik nu.

Maar goed, back on topic.
Ind een chroniche ziekte las ik zo snel laten we het bashen maar stoppen.
"Veni, vidi, vici."
pi_35348824
Dom gelul wordt niet interessanter als je ME hebt, hoor.

En voor iemand met een photoshop hobby staat ze knap brak op de foto. Of krijg je van ME behalve een neiging tot onzin-theorieën ook een onscherp hoofd? Dan is het natuurlijk weer enorm zielig.

<enter signature>
pi_35349132
Ik las net dat 'Henry Gale, Minnesota' een anagram is van 'See another man lying'.
Grappig.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:29:36 #121
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35349768
Leuk zeg.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 23:37:15 #122
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35350125
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef FremantleDockers het volgende:
Dom gelul wordt niet interessanter als je ME hebt, hoor.

En voor iemand met een photoshop hobby staat ze knap brak op de foto. Of krijg je van ME behalve een neiging tot onzin-theorieën ook een onscherp hoofd? Dan is het natuurlijk weer enorm zielig.

Volgens mij heeft ze juist het een en ander willen maskeren.

Probeer jij trouwens tong80 na te doen?
pi_35351408
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef Symer het volgende:
Ik las net dat 'Henry Gale, Minnesota' een anagram is van 'See another man lying'.
Grappig.
Nu weet ik zeker dat het een other is want Ethan Rom was een anagtam van Other Man
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
pi_35351732
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 23:37 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ze juist het een en ander willen maskeren.

Probeer jij trouwens tong80 na te doen?
Ik vraag me af of hij eerder was dan ik. Maar ik kom bijna nooit buiten FTR dus hij viel me pas veel later op. Denk dat geen van beiden de ander nadoet, hij is alleen veel bekender binnen fok (lees: meer vrije tijd ).

<enter signature>
  woensdag 22 februari 2006 @ 00:31:05 #125
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35352507
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef Legally_Brunette het volgende:

[..]

Nu weet ik zeker dat het een other is want Ethan Rom was een anagtam van Other Man
Zijn er nog meer anagrammen bekend?
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:10 schreef FremantleDockers het volgende:

[..]

Ik vraag me af of hij eerder was dan ik. Maar ik kom bijna nooit buiten FTR dus hij viel me pas veel later op. Denk dat geen van beiden de ander nadoet, hij is alleen veel bekender binnen fok (lees: meer vrije tijd ).

IC. Niks voor mij dat smiley-gedoe.

pi_35352636
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 00:31 schreef Trancelocator het volgende:

IC. Niks voor mij dat smiley-gedoe.

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_35357651
ik weet het niet, die theorie.
denk niet dat het hem is.
pi_35358353
die laatste thoeie vind ik onzin. maar die theorie die hier het meest als zinvol word gezien vind ik ook wel heel erg ver gaan. opch ergens ook weer niet omdat het uit amerika afkomstig is en er daar ook teveel mensen zijn die verstand hebben van religie.
pi_35359552
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Trancelocator het volgende:
Hmmm, misschien wat vergezocht...
Maar check het Dharma-logo:

[afbeelding]

De drie ringen van streepjes. Elke ring bestaat uit 12 streepjes.
ik kijk de amerikaanse afleveringen elke week en lees dit forum regelmatig. ik zal vast wel iets gemist hebben, maar toen ik het logo van Dharma eens goed bekeek zag ik dezelfde figuren (setjes van streepjes met onderbrekeningen) als ik op een poster heb zien staan bij acupunctuur. Ze betekenen allemaal iets, lucht, water, vuur, bliksem en dat soort dingen.
Als dit al een opgemerkt is beschouw deze post dan maar als ongeschreven, maar het viel me op.
  woensdag 22 februari 2006 @ 11:36:18 #130
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35359688
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:31 schreef xxjosjexx het volgende:

[..]

ik kijk de amerikaanse afleveringen elke week en lees dit forum regelmatig. ik zal vast wel iets gemist hebben, maar toen ik het logo van Dharma eens goed bekeek zag ik dezelfde figuren (setjes van streepjes met onderbrekeningen) als ik op een poster heb zien staan bij acupunctuur. Ze betekenen allemaal iets, lucht, water, vuur, bliksem en dat soort dingen.
Als dit al een opgemerkt is beschouw deze post dan maar als ongeschreven, maar het viel me op.
Dat kan heel goed kloppen van die elementen. Verder staat er normaal gesproken een Yin en Yang teken in het midden (waar nu Dharma staat).
  woensdag 22 februari 2006 @ 16:59:06 #131
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_35370957
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 11:31 schreef xxjosjexx het volgende:

[..]

Klopt helemaal, samen met Yin en Yang (ook weer zwart/wit). Wat ze betekenen weet ik zo niet 1-2-3 (de boeken waar ik het in heb staan liggen nog bij mijn ouders in dozen) helaas...
Ik blijf erbij: deze serie heeft veel hints en "toevalligheden" die geen van allen zomaar geplaatst zijn... Ik sta er eerlijk gezegd wel van te kijken dat er zo weinig fouten in zitten (IMDB.com gezien)

daarnaast zijn we al 3 Dharma logo's wijzer: de zwaan, de Pijl (tail-section crew) en een kruis (haai), had iemand die Apollo theorie nog bij de hand?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 22 februari 2006 @ 17:19:13 #132
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35374910
Deze week was er geen ep toch?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 22 februari 2006 @ 18:46:38 #134
130456 CrookedEye
Keizer der Plebs
pi_35375071
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 18:43 schreef Slayage het volgende:
Deze week was er geen ep toch?
1e van de volgende maand dan weer.
"Veni, vidi, vici."
pi_35376386
spoiler over de volgende ep
SPOILER
mooi he, alles
  woensdag 22 februari 2006 @ 19:21:06 #136
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35376639
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 19:15 schreef phileine het volgende:
spoiler over de volgende ep
SPOILER
speculatie:
SPOILER
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_35376700
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Klopt helemaal, samen met Yin en Yang (ook weer zwart/wit). Wat ze betekenen weet ik zo niet 1-2-3 (de boeken waar ik het in heb staan liggen nog bij mijn ouders in dozen) helaas...
Ik blijf erbij: deze serie heeft veel hints en "toevalligheden" die geen van allen zomaar geplaatst zijn... Ik sta er eerlijk gezegd wel van te kijken dat er zo weinig fouten in zitten (IMDB.com gezien)
Op Moviemistakes.com staan er al heel wat meer, namelijk 186. Dat is best veel vergeleken met bijvoorbeeld 24, wat na 5 seizoenen nog maar 76 fouten heeft.
quote:
daarnaast zijn we al 3 Dharma logo's wijzer: de zwaan, de Pijl (tail-section crew) en een kruis (haai), had iemand die Apollo theorie nog bij de hand?
Deze?
quote:
Op zondag 19 februari 2006 16:32 schreef Molluck het volgende:

[..]

There are several references to Greek god Apollo. The most obvious of those is the Apollo brand candy bars that Kate ate in "Adrift". The references to a mysterious sickness on the island might have a connection, as those struck with contagion were said to have been felled by the "arrow of Apollo".

Several of the bunkers are named after constellations associated with Apollo. So far, we have seen: Cygnus the Swan (Man of Science, Man of Faith), and Sagitta the Arrow (...In Translation), which leaves Phiuchus the Serpent Handler, Orion the Hunter, Corvus the Raven, and Crater the Goblet as other possibilities for bunkers.
SPOILER
pi_35385774
Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen, want ik heb in 2 maand tijd heel seizoen 1 en alles van 2 tot nu toe gekeken, en moet nu ineens cold-turkey gaan, omdat er niets nieuws te vinden valt .
Scheren is voor schapen!
pi_35386604
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 22:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen, want ik heb in 2 maand tijd heel seizoen 1 en alles van 2 tot nu toe gekeken, en moet nu ineens cold-turkey gaan, omdat er niets nieuws te vinden valt .
Zie OP of lees het draadje ff door
  woensdag 22 februari 2006 @ 22:39:16 #140
12888 Skull-splitter
pi_35386725
met horten en stoten...
pi_35392183
Ik had nog nooit Lost gezien totdat een vriend van me het me vorige week aanraadde. Ik ben gaan downloaden en ben direct verslaafd geraakt. Ik ben vorige week dinsdag begonnen, en ben nu helemaal bij (s2e14 dus, anderhalf seizoen in 1 week :/).

Maar nu wil ik verdomme toch wel wat antwoorden. Het lijkt erop dat de schrijvers het zelf ook niet meer echt weten. Continu gebeurt er iets mysterieus, waar vervolgens geen aandacht meer aan geschonken wordt. De antwoorden blijven weg, alsof de hoofdpersonen zelf niet op zoek zijn. Op de momenten dat ze echt antwoorden kunnen krijgen blijft het akelig stil (zoals de ontmoeting in The Hunting Party).

Ik had er op gehoopt dat vragen uit het eerste seizoen beantwoord werden in het 2e, die vervolgens dan nieuwe vragen zouden opwekken. Maar het blijft helaas tot nu toe allemaal uit, en ben bang dat als het zo nog enkele seizoenen door zal gaan, ik het niet lang meer vol houd.

edit: Ik vind het btw toch ook wel wat langdradig. Toen Boone en Locke het luik vonden in seizoen 1 heeft het toch weer minstens 4 episodes geduurd voordat ze er een beetje op terug kwamen. En dat vind ik jammer, het haalt de vaart eruit.
  donderdag 23 februari 2006 @ 01:00:39 #142
12888 Skull-splitter
pi_35392585
mijn vriendin heeft afgelopen zondag en maandag ook maar de boel bijgekeken, in 1 zitting. In totaal heeft ze er tweeenhalve dag over gedaan. Ik werd vorig jaar, toen ik tot s1 E20 had gekeken, al behoorlijk gek na 4 uur Lost. Voordeel van de hele serie achter elkaar kijken is dat je er HELEMAAL in zit. Maar in S1 op het eind vond ik er toen wel een sleur in komen, wat met de laatste 3 afleveringen en S2 helemaal weer goed zit.
quote:
Maar nu wil ik verdomme toch wel wat antwoorden. Het lijkt erop dat de schrijvers het zelf ook niet meer echt weten. Continu gebeurt er iets mysterieus, waar vervolgens geen aandacht meer aan geschonken wordt. De antwoorden blijven weg, alsof de hoofdpersonen zelf niet op zoek zijn
Alles leuk en aardig, maar het houd je dus wel lekker bezig. En dat lijkt me eerder de bedoeling. Waar een vraagstuk in een standaard serie binnen 4 afleveringen toch wel beantwoord is, duurt het hier een half seizoen voordat er wat meer bekend wordt. Ik vind het een briljante vondst, ook veel natuurlijker dan wat je in meer series ziet...

Lekker laten zo, elk antwoord weer 2 vragen laten oproepen, dat houdt het spannend
pi_35392657
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef Skull-splitter het volgende:
mijn vriendin heeft afgelopen zondag en maandag ook maar de boel bijgekeken, in 1 zitting. In totaal heeft ze er tweeenhalve dag over gedaan. Ik werd vorig jaar, toen ik tot s1 E20 had gekeken, al behoorlijk gek na 4 uur Lost. Voordeel van de hele serie achter elkaar kijken is dat je er HELEMAAL in zit. Maar in S1 op het eind vond ik er toen wel een sleur in komen, wat met de laatste 3 afleveringen en S2 helemaal weer goed zit.
Jep, tegen het einde van seizoen 1 (ca. e15-e20) leek het meer om de characterbuilding te gaan. Sommige flashbacks waren wel boeiend, bijv die van Locke (of was dat s2 alweer??) maar die flashbacks rond Sun vond ik ronduit slaapverwekkend.
pi_35392709
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:00 schreef Skull-splitter het volgende:

Lekker laten zo, elk antwoord weer 2 vragen laten oproepen, dat houdt het spannend
Zo zou het moeten zijn ja. In 24 gebeurde dat briljant (met name seizoen 1) maar hier krijg je niets wat ook maar een klein beetje op een antwoord lijkt. Geen antwoorden die dus nieuwe vragen op zouden roepen helaas.
  donderdag 23 februari 2006 @ 01:07:37 #145
12888 Skull-splitter
pi_35392763
Flashbacks waren uitermate boeiend vond ik, goed geacteerd ook, maar het gebeuren op het eiland stond haast stil... Geen beren meer, geen enge geluiden in de jungle, dat kwam allemaal pas in S2 weer terug
  donderdag 23 februari 2006 @ 01:16:17 #146
12888 Skull-splitter
pi_35393008
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:05 schreef Hammet het volgende:

[..]

Zo zou het moeten zijn ja. In 24 gebeurde dat briljant (met name seizoen 1) maar hier krijg je niets wat ook maar een klein beetje op een antwoord lijkt. Geen antwoorden die dus nieuwe vragen op zouden roepen helaas.
Seizoen 1 was briljante suspence, daarna werd het al stukken minder en werd er meer van aflevering naar aflevering gewerkt. S4 was weer redelijk op niveau vond ik, S5 moet ik nog aan beginnen.
pi_35393106
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:16 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Seizoen 1 was briljante suspence, daarna werd het al stukken minder en werd er meer van aflevering naar aflevering gewerkt. S4 was weer redelijk op niveau vond ik, S5 moet ik nog aan beginnen.
S4 en S5 heb ik nog niet gezien. Eerlijk gezegd vond ik S3 het beste; het leek allemaal veel logischer en bij S1 vond ik de plotwendingen hier en daar wat geforceerd (zeker tegen het einde werden die wendingen wel erg vervelend ).

Maar dit is wel erg off topic natuurlijk
  donderdag 23 februari 2006 @ 01:21:43 #148
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_35393148
S5 is nog bezig in Amerika. Tss, dat je zo'n serie laat wachten. KIjk seizoen 4!
pi_35393192
Waar blijft aflevering 15.
pi_35393202
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:21 schreef Merkie het volgende:
S5 is nog bezig in Amerika. Tss, dat je zo'n serie laat wachten. KIjk seizoen 4!
Ik heb net dit weekend een marathon gedaan van S3 en heb in 1 week anderhalf seizoen gekeken van Lost. Ik denk dat ik nu wel redelijk verzadigd ben
pi_35393220
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef Hammet het volgende:

[..]

Ik heb net dit weekend een marathon gedaan van S3 en heb in 1 week anderhalf seizoen gekeken van Lost. Ik denk dat ik nu wel redelijk verzadigd ben
Neeh, want Lost is verslavend.
pi_35393386
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Neeh, want Lost is verslavend.
Maar die heb heb ik nu dus allemaal gezien
pi_35396327
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 01:23 schreef skiczukie het volgende:
Waar blijft aflevering 15.
Ik werd al wakker met de gedachte 'ha, weer een Lost'..

Maar we moeten dus weer een weekje wachten
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_35396430
Ik zie sommigen praten over S3, S4, S5. Volgens hun speelt S5 op dit moment in amerika, dit snap ik niet. waarom moeten we dan wachten op deze ene aflevering van S2 terwijl ze in amerika veel verderder zijn
pi_35396465
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 09:09 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zie sommigen praten over S3, S4, S5. Volgens hun speelt S5 op dit moment in amerika, dit snap ik niet. waarom moeten we dan wachten op deze ene aflevering van S2 terwijl ze in amerika veel verderder zijn
Ze zijn hierboven vreselijk off-topic aan het gaan..

Hier moeten ze zijn..
pi_35396523
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 09:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Ze zijn hierboven vreselijk off-topic aan het gaan..

Hier moeten ze zijn..
Ah... bedankt, ik vond het al zo raar...
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:45:22 #157
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35398299
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 09:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Ik werd al wakker met de gedachte 'ha, weer een Lost'..

Maar we moeten dus weer een weekje wachten
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_35398604
waar is 15?
pi_35398642
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:57 schreef mrkanarie het volgende:
waar is 15?
Lees het draadje ff door joh, of op zijn minst de OP

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2006 10:58:43 ]
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:04:32 #160
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35398847
Kut progammering, Kut ABC Waarom moet er telkens na een paar afleveringen weer een pauze ingelast worden.
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:06:03 #161
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35398895
dweilpauze
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:06:31 #162
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_35398907
kuuuut daar gaat mn donderdag.
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:08:34 #163
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35398981
ach, moet zo nog 24 van deze week ff kijken
pi_35399018
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:08 schreef greatgonzo het volgende:
ach, moet zo nog 24 van deze wijk ff kijken
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:10:28 #165
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_35399030
week dan, tss
pi_35399354
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:58 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

donderdag 23 februari 2006 @ 11:21:41 #167
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35399419
Gisteren was toch nieuwe Lost?!
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_35399488
quote:

[..]

Nounou, wat een schijnheiligheid. Volgens mij was u degene die een eindje hierboven niet doorhad dat het over 24 ging, als ú het draadje door had gelezen kon u dat ook weten.

pi_35399676
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Nounou, wat een schijnheiligheid. Volgens mij was u degene die een eindje hierboven niet doorhad dat het over 24 ging, als ú het draadje door had gelezen kon u dat ook weten.

Schijnheiligheid Bedankt hoor...

Ik heb juist alle postjes teruggelezen voordat ik het vroeg maar die 2 getalletjes 24 compleet overheen gelezen waardoor het leek alsof het allemaal over Lost ging. Pas toen jij het zei zag ik in 1 postje 24 staan, daarna niet meer....

Toch bedankt voor je snelle deskundige oordeel pipo.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2006 11:30:17 ]
pi_35399767
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:29 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Schijnheiligheid Bedankt hoor...

Ik heb juist alle postjes teruggelezen voordat ik het vroeg maar die 2 getalletjes 24 compleet overheen gelezen waardoor het leek alsof het allemaal over Lost ging. Pas toen jij het zei zag ik in 1 postje 24 staan, daarna niet meer....

Toch bedankt voor je snelle deskundige oordeel pipo.

Pipo?

Mods!
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:21 schreef Daemon19 het volgende:
  donderdag 23 februari 2006 @ 11:33:53 #171
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35399851
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:21 schreef Daemon19 het volgende:
quote:

[..]

pi_35399926
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 11:31 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Pipo?

Mods!
Ja schijnheiligerd!! Ga maar gauw de Mods roepe en de vermoorde onschuld spelen

Hij begon btw!!
pi_35410956
Net aflevering 14 gezien! Vet mooi En ik wist dat ik die ene soldaat ergens van kende: de vader van Kate.
pi_35411025
quote:
Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Trancelocator het volgende:
Hmmm, misschien wat vergezocht...
Maar check het Dharma-logo:

[afbeelding]

De drie ringen van streepjes. Elke ring bestaat uit 12 streepjes.
Toen ik dat logo voor het eerst zag moest ik meteen aan Morse code denken... puntjes (korte streepjes) en (lange) streepjes. Ik heb sindsdien 3 A4'tjes met mogelijke combinaties en beginpunten uitgeprobeerd.... maar ik heb tot nog toe niks gevonden. Ik heb me er in vastgebeten, dus áls ik iets vind laat ik het hier weten

donderdag 23 februari 2006 @ 16:44:17 #175
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35411548
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef omegaproject het volgende:

[..]

Toen ik dat logo voor het eerst zag moest ik meteen aan Morse code denken... puntjes (korte streepjes) en (lange) streepjes. Ik heb sindsdien 3 A4'tjes met mogelijke combinaties en beginpunten uitgeprobeerd.... maar ik heb tot nog toe niks gevonden. Ik heb me er in vastgebeten, dus áls ik iets vind laat ik het hier weten
Het oorspronkelijke logo is al eeuwenoud. Ik denk niet dat er een geheim bericht in morse in verscholen zit.
pi_35412030
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:44 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Het oorspronkelijke logo is al eeuwenoud. Ik denk niet dat er een geheim bericht in morse in verscholen zit.
Het logo is misschien wel zo oud, maar misschien hebben ze het enigszins aangepast mbt de streepjes. Ik heb nog geen 'origineel' logo gezien, misschien is al mijn werk wel voor niets

donderdag 23 februari 2006 @ 17:03:29 #177
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35412250
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef omegaproject het volgende:

[..]

Het logo is misschien wel zo oud, maar misschien hebben ze het enigszins aangepast mbt de streepjes. Ik heb nog geen 'origineel' logo gezien, misschien is al mijn werk wel voor niets

Ik heb een interessant stuk gevonden. Het lijkt me wel betrouwbaar:

http://www.thegreattao.com/html/introyingyangtheory.html

Het oorspronkelijk logo komt uit taoïsme.

pi_35412362
AHA!
-Rabia Al-Basri
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:10:29 #179
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35412488
Aanvulling:
De acht groepen zijn alle mogelijke combinaties die je met _ en -- kan maken (met drie rijen). De volgorde tussen het originele yin yang teken en het dharma logo is het zelfde, alleen is bij het laatste alles 180 graden geroteerd.

Dus waarom is in het Dharma logo de aarde boven....

Aanvulling deux:
Het Yin en Yang logo heeft ook in de oude vlag, van jawel, Korea gezeten:

De moderne vlag (van Zuid-Korea) is natuurlijk veel bekender, maar heeft minder strepen:

That's for now, wat betreft het logo.

[ Bericht 12% gewijzigd door Trancelocator op 23-02-2006 17:32:16 ]
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:51:20 #180
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_35413724
Geen lost deze week
opgezegd@fok.nl
pi_35418505
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:51 schreef FoXje het volgende:
Geen lost deze week
Mijn Lost wat doe je
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:41:03 #182
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35422166
Achter alles zit wel wat bij Lost.

Interessant, dat van dat Dharma logo. Past wel aardig in de 'meest logische' theorie van het moment, dat Ying-Yang, dat alles met elkaar in balans is (Locke-Jack, survivors-others, etc.).
  donderdag 23 februari 2006 @ 21:45:34 #183
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_35422350
Wel een beetje jammer dat ze een naam uit het Boeddhisme of Hindoeïsme (:@ )hebben (Dharma) en een logo uit het Tao-isme, Apollo kom uit de Griekse Mythologie en verder zien we verwijzingen naar Perzische culturen ed.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_35422510
Egyptische hiërogliefen, het Soemerische Gilgamesh-epos, de Bijbelse dromen van Charlie.. etc. etc.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:21:03 #185
19284 B
van benbenieuwd
pi_35428665
het moet nioet gekker worden
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:22:39 #186
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_35428726
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 21:45 schreef Molluck het volgende:
Wel een beetje jammer dat ze een naam uit het Boeddhisme of Hindoeïsme (:@ )hebben (Dharma) en een logo uit het Tao-isme, Apollo kom uit de Griekse Mythologie en verder zien we verwijzingen naar Perzische culturen ed.
Hoezo is dat jammer?
pi_35429672
volgens mij gaan ze alle culturen langs, misschien zometeen een paar tulpjes en een molen?
pi_35431775
eergister was Matthew Fox (Jack) bij David Letterman.

grappig fragmentje:

klik

en gister was ie bij The Daily Show.

Jack zei dat het voor hem ook telkens een verrassing is waar de aflevering over gaat.
en dat ze wel naar een 'einddoel' toewerken, dat ze dus niet eeuwig op het eiland blijven.

en Jon Stewart vroeg over er naast 'the tailies' en 'fuselagies' ook 'wingies'-groep komt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Caesu op 24-02-2006 03:18:58 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 24 februari 2006 @ 07:31:12 #189
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_35432761
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:05 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

grappig fragmentje:

klik

[afbeelding]
[afbeelding]

Jack zei dat het voor hem ook telkens een verrassing is waar de aflevering over gaat.
en dat ze wel naar een 'einddoel' toewerken, dat ze dus niet eeuwig op het eiland blijven.

en Jon Stewart vroeg over er naast 'the tailies' en 'fuselagies' ook 'wingies'-groep komt.
Wat was de uitzendddatum?
opgezegd@fok.nl
  vrijdag 24 februari 2006 @ 08:17:48 #190
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_35433004
Hehe, clipje is wel grappig idd Caesu, maar weet niet meer of dat hier ook duidelijk in het nieuws is geweest over Cheney?
* Miguel leest naast het AD ook een noord-amerikaanse krant en onthoudt niet wat waar precies instond
Hier ook gevonden met Foks geweldige zoekfunctie iig: Klik
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:27:02 #191
12888 Skull-splitter
pi_35435467
Cheney met da gun was ook hier breed uitgemeten CNN kijken helpt ook
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:45:50 #192
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_35435999
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 03:05 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

grappig fragmentje:

klik

[afbeelding]
[afbeelding]

Geinig stukje. Dat van Cheney en zijn jacht-ongelukje is hier ook wel in het nieuws geweest.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 10:50:45 #193
12888 Skull-splitter
pi_35436108
Ik vond het leukste dat Matthew Fox helemaal zit te gniffelen, puur op het "oohooh, dat KAN eigenlijk niet... Maar tis wel verdomd leuk"-gevoel
  vrijdag 24 februari 2006 @ 11:36:52 #194
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_35437524
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Cheney met da gun was ook hier breed uitgemeten CNN kijken helpt ook
CNN

Oeps, nou ga ik off-topic in m'n eigen topic
pi_35438823
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 07:31 schreef FoXje het volgende:

[..]

Wat was de uitzendddatum?
Letterman was dinsdagavond, The Daily Show was woensdagavond.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 24 februari 2006 @ 12:55:01 #196
12888 Skull-splitter
pi_35439851
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 11:36 schreef Miguel het volgende:

[..]

CNN

Oeps, nou ga ik off-topic in m'n eigen topic
Hush hush, NOS is ook niet alles, maar nieuws is nieuws, en hoe meer bronnen hoe beter...
pi_35440063
Ik heb The Daily Show ook even opgezocht, hilarisch!

Fox: Each episode only takes place over about a couple of days.
Jon: Dude, you just blew my mind.

Zo droog
  vrijdag 24 februari 2006 @ 13:28:58 #198
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_35440917
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
hoe meer bronnen hoe beter...
True, maar CNN is mij toch te vaak erg subjectief..

Maare, back to Lost Ik heb een prachtig schema voor me... 5 dagen carnaval, dan woensdag 2 colleges (sommige idioten op mijn faculteit willen blijkbaar gewoon doorgaan.. gelukkig niet allemaal, er zitten toch nog echte brabanders tussen) en dan is het alweer DONDERDAG
  vrijdag 24 februari 2006 @ 18:39:21 #199
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_35452511
Jon Stewart is echt grappig. Had die aflevering ook gezien. Zal wel tot seizoen 3 of 4 gaan.

Btw, Jon Stewart presenteert ook de Oscars.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 22:58:30 #200
12888 Skull-splitter
pi_35461337
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 13:28 schreef Miguel het volgende:

[..]

True, maar CNN is mij toch te vaak erg subjectief..

Maare, back to Lost Ik heb een prachtig schema voor me... 5 dagen carnaval, dan woensdag 2 colleges (sommige idioten op mijn faculteit willen blijkbaar gewoon doorgaan.. gelukkig niet allemaal, er zitten toch nog echte brabanders tussen) en dan is het alweer DONDERDAG
CNN is gewoon drama met journalistiek gemengd, en ik kijk altijd meer naar de newsbar en de daily show dan iets anders...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')