Neeh, want Lost is verslavend.quote:Op donderdag 23 februari 2006 01:24 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik heb net dit weekend een marathon gedaan van S3 en heb in 1 week anderhalf seizoen gekeken van Lost. Ik denk dat ik nu wel redelijk verzadigd ben
Maar die heb heb ik nu dus allemaal gezienquote:Op donderdag 23 februari 2006 01:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neeh, want Lost is verslavend.![]()
Ik werd al wakker met de gedachte 'ha, weer een Lost'..quote:
Ze zijn hierboven vreselijk off-topic aan het gaan..quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:09 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zie sommigen praten over S3, S4, S5. Volgens hun speelt S5 op dit moment in amerika, dit snap ik niet. waarom moeten we dan wachten op deze ene aflevering van S2 terwijl ze in amerika veel verderder zijn
Ah... bedankt, ik vond het al zo raar...quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:11 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ze zijn hierboven vreselijk off-topic aan het gaan..
Hier moeten ze zijn..
quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:03 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik werd al wakker met de gedachte 'ha, weer een Lost'..
Maar we moeten dus weer een weekje wachten![]()
Lees het draadje ff door joh, of op zijn minst de OPquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:08 schreef greatgonzo het volgende:
ach, moet zo nog 24 van deze wijk ff kijken
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Lees het draadje ff door joh, of op zijn minst de OP![]()
Nounou, wat een schijnheiligheid. Volgens mij was u degene die een eindje hierboven niet doorhad dat het over 24 ging, als ú het draadje door had gelezen kon u dat ook weten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schijnheiligheidquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Nounou, wat een schijnheiligheid. Volgens mij was u degene die een eindje hierboven niet doorhad dat het over 24 ging, als ú het draadje door had gelezen kon u dat ook weten.
![]()
Pipo?quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
SchijnheiligheidBedankt hoor...
Ik heb juist alle postjes teruggelezen voordat ik het vroeg maar die 2 getalletjes 24 compleet overheen gelezen waardoor het leek alsof het allemaal over Lost ging. Pas toen jij het zei zag ik in 1 postje 24 staan, daarna niet meer....
Toch bedankt voor je snelle deskundige oordeel pipo.![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2006 10:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja schijnheiligerd!! Ga maar gauw de Mods roepe en de vermoorde onschuld spelenquote:
Toen ik dat logo voor het eerst zag moest ik meteen aan Morse code denken... puntjes (korte streepjes) en (lange) streepjes. Ik heb sindsdien 3 A4'tjes met mogelijke combinaties en beginpunten uitgeprobeerd.... maar ik heb tot nog toe niks gevonden. Ik heb me er in vastgebeten, dus áls ik iets vind laat ik het hier wetenquote:Op maandag 20 februari 2006 17:22 schreef Trancelocator het volgende:
Hmmm, misschien wat vergezocht...
Maar check het Dharma-logo:
[afbeelding]
De drie ringen van streepjes. Elke ring bestaat uit 12 streepjes.
Het oorspronkelijke logo is al eeuwenoud. Ik denk niet dat er een geheim bericht in morse in verscholen zit.quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:31 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Toen ik dat logo voor het eerst zag moest ik meteen aan Morse code denken... puntjes (korte streepjes) en (lange) streepjes. Ik heb sindsdien 3 A4'tjes met mogelijke combinaties en beginpunten uitgeprobeerd.... maar ik heb tot nog toe niks gevonden. Ik heb me er in vastgebeten, dus áls ik iets vind laat ik het hier weten
Het logo is misschien wel zo oud, maar misschien hebben ze het enigszins aangepast mbt de streepjes. Ik heb nog geen 'origineel' logo gezien, misschien is al mijn werk wel voor nietsquote:Op donderdag 23 februari 2006 16:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke logo is al eeuwenoud. Ik denk niet dat er een geheim bericht in morse in verscholen zit.
Ik heb een interessant stuk gevonden. Het lijkt me wel betrouwbaar:quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Het logo is misschien wel zo oud, maar misschien hebben ze het enigszins aangepast mbt de streepjes. Ik heb nog geen 'origineel' logo gezien, misschien is al mijn werk wel voor niets
Hoezo is dat jammer?quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:45 schreef Molluck het volgende:
Wel een beetje jammer dat ze een naam uit het Boeddhisme of Hindoeïsme (:@ )hebben (Dharma) en een logo uit het Tao-isme, Apollo kom uit de Griekse Mythologie en verder zien we verwijzingen naar Perzische culturen ed.
Wat was de uitzendddatum?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:05 schreef Caesu het volgende:
eergister was Matthew Fox (Jack) bij David Letterman.
[afbeelding]
[afbeelding]
grappig fragmentje:
klik
en gister was ie bij The Daily Show.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jack zei dat het voor hem ook telkens een verrassing is waar de aflevering over gaat.
en dat ze wel naar een 'einddoel' toewerken, dat ze dus niet eeuwig op het eiland blijven.
en Jon Stewart vroeg over er naast 'the tailies' en 'fuselagies' ook 'wingies'-groep komt.
Geinig stukje. Dat van Cheney en zijn jacht-ongelukje is hier ook wel in het nieuws geweest.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 03:05 schreef Caesu het volgende:
eergister was Matthew Fox (Jack) bij David Letterman.
[afbeelding]
[afbeelding]
grappig fragmentje:
klik
en gister was ie bij The Daily Show.
[afbeelding]
[afbeelding]
Jack zei dat het voor hem ook telkens een verrassing is waar de aflevering over gaat.
en dat ze wel naar een 'einddoel' toewerken, dat ze dus niet eeuwig op het eiland blijven.
en Jon Stewart vroeg over er naast 'the tailies' en 'fuselagies' ook 'wingies'-groep komt.
CNNquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Cheney met da gun was ook hier breed uitgemetenCNN kijken helpt ook
Letterman was dinsdagavond, The Daily Show was woensdagavond.quote:
Hush hush, NOS is ook niet alles, maar nieuws is nieuws, en hoe meer bronnen hoe beter...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 11:36 schreef Miguel het volgende:
[..]
CNN![]()
Oeps, nou ga ik off-topic in m'n eigen topic![]()
True, maar CNN is mij toch te vaak erg subjectief..quote:Op vrijdag 24 februari 2006 12:55 schreef Skull-splitter het volgende:
hoe meer bronnen hoe beter...
CNN is gewoon drama met journalistiek gemengd, en ik kijk altijd meer naar de newsbar en de daily show dan iets anders...quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:28 schreef Miguel het volgende:
[..]
True, maar CNN is mij toch te vaak erg subjectief..
Maare, back to LostIk heb een prachtig schema voor me... 5 dagen carnaval, dan woensdag 2 colleges (sommige idioten op mijn faculteit willen blijkbaar gewoon doorgaan.. gelukkig niet allemaal, er zitten toch nog echte brabanders tussen) en dan is het alweer DONDERDAG
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |