abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35245401
Wie van de Fok!kers heeft ooit eens 112 moeten bellen? Wat was er gebeurd? En wat vond je er van?

Ik heb zelf nog nooit 112 gebeld met een noodgeval. (Hoop ook dat het zo blijft) Maar ben wel benieuwd naar ander spannende verhalen
  zondag 19 februari 2006 @ 03:17:55 #2
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_35245456
Wij reden een keer op de weg ( ) en toen reed de auto voor ons een hert aan. Toen hebben wij 112 gebeld voor de politie enzo

Het resulteerde erin dat wij die week daarna hertenvlees aten
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
  zondag 19 februari 2006 @ 03:18:25 #3
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35245462
nee nog nooit gelukkig
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35245471
Ik.

Werd ik aangereden, en de helden agent schoten niet op.

En nog een keer, toen lag er een slaapzak op de snelweg.
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
  zondag 19 februari 2006 @ 03:27:55 #5
94113 Kurk
pi_35245565
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:19 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik.

Werd ik aangereden, en de helden agent schoten niet op.
'Schiet op, er razen hier allemaal auto's voorbij en ik lig hier in het midden van de weg en ik heb het koud!... !"

pi_35245580
hoe gaat het uberhaupt eigenlijk als je 112 belt?
kom je in een centrale meldkamer terecht ofzo en die verbinden je door naar een ziekenhuis bij je in de regio?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  zondag 19 februari 2006 @ 03:31:01 #7
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35245600
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:29 schreef Onderbroek het volgende:
hoe gaat het uberhaupt eigenlijk als je 112 belt?
kom je in een centrale meldkamer terecht ofzo en die verbinden je door naar een ziekenhuis bij je in de regio?
denk dat als je in amsterdam de 112 belt dat je dan de regio A'dam krijgt ipv regio Grunn
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 19 februari 2006 @ 03:41:10 #8
94113 Kurk
pi_35245734
* 112 draait.

"Goedemorgen/middag/avond. Dit is het alarmnummer 112. Dit informatienummer kost u niets. Toets eerst een 0 om verder te gaan.

* Toetst 0

"Uw telefoon is geschikt gevonden om door te gaan. Geef aan met welke 112-centrale u wilt worden doorverbonden. Kies 1 voor Friesland. Toets 2 voor Noord-Holland. Toets 3 voor Groningen. Toets 4 voor Drenthe. Toets 5 voor Overijssel. Toets 6 voor Flevoland. Toets 7 voor Utrecht. Toets 8 voor Gelderland. Toets 9 voor Zuid-Holland. Toets 10 voor Zeeland. Toets 11 voor Noord-Brabant. Toets 12 voor Limburg. Toets 13 voor Buitenland."

* Toetst 11

"U hebt aangegeven met de 112-Centrale in Noord-Brabant contact te willen maken. Is dit juist, toets een 1. Is dit niet juist, toets een 2."

* Toetst een 1.

"Geef aan welke hulp u wilt krijgen. Toets 1 voor een politiewagen. Toets 2 voor een brandweerwagen. Toets 3 voor een ambulance. Toets 4 voor een combinatie van deze 3."

* Heeft een ambulance en een brandweer nodig, dus toetst 4.

"Welke hulpmiddelen zou u willen ontvangen? Toets 1 voor een ambulance en een politiewagen. Toets 2 voor een brandweerwagen en een politiewagen. Toets 3 voor een brandweerwagen en een ambulance. Toets 4 voor alledrie."

* Toetst 3.

"Dankuwel voor uw belangstelling. U zult zo snel mogelijk worden geholpen. "

* Wordt overgezet in de wacht.

"Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft.
...
Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft.
...
...
...

112 alarmcentrale! U spreekt met Jantine."

* Hoort een tuut en een bliepje. *
* Telefoon schakelt zichzelf uit. *
* Batterij is op. *

pi_35245775
Ik heb het ook een keer moeten bellen toen ik aan een dagje aan het karten was op de buitenbaan van Oss.

Ik stond in pits, evenals een man een paar meter van mij af die in een opening van het hek (aan het rechte stuk) naar zijn zoon stond te kijken die op dat moment reed. Toen vloog er iemand de baan uit en die kwam over het gras met een gangetje of 70 denk ik op de man af en reed hem vol omver.

Hele dikke klap, man had diverse kneuzingen en was ook behoorlijk gewond aan z'n gezicht.

112 gaan bellen en die waren met zo'n 20 minuten ter plaatse.
  zondag 19 februari 2006 @ 03:44:54 #10
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_35245776
Ik moest laatst de helpdesk van Digicel (telefoon comp op aruba) hebben en dacht dat t 100 was, dat bleek t allarm nr hier op t eiland (ze hadden trouwens geen problemen ermee, ze hebben me zelfs met t juiste nr geholpen )
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_35245777
ik wel
maar ga geen verhalen vertellen. Smerige leedvermakers .
  zondag 19 februari 2006 @ 03:45:45 #12
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_35245786
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef Salvad0R het volgende:
ik wel
lekker eh
  zondag 19 februari 2006 @ 03:45:57 #13
94113 Kurk
pi_35245790
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef Salvad0R het volgende:
ik wel
Vertel op, altijd leuk om te horen hoe je huis is uitgebrand
pi_35245795
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:45 schreef Kurk het volgende:

[..]

neh het is geen verhaal waarvan je gaat denken van, OMG dikke Inferno.
het is gewoon niet leuk
pi_35245799
Vreoger toen ik in de disco werkte wel een gedaan. Gozer kreeg een glas in z'n gezicht.

Je belt 112 en ze vragen of je doorverbonden wilt worden met politie, brandweer of ambulance...
Dan zeg je wat je wilt hebben, en wordt je daarmee doorverbonden.
pi_35245822
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:45 schreef Kurk het volgende:

De baas van de disco waarbij ik werkte, zat bij de vrijwillige brandweer...
Hij heeft dus zo'n mobili-dinge bij zich..

Het was rond 03:45 en de tent ging sluiten. De muziek was uit en hij stond nog met iemand te praten. Toen ging dat mobiele ding af, en werd er gezegd dat er een uitslaande brand was op dit en dit adres...

En diegene waarmee hij stond te praten: Daar woon ik..
(En hij woonde daar echt. Zijn ouders waren op vakantie en hij had de frituurpan aanlaten staan )
pi_35246577
ik werk bij een kartbaan, toen moest ik een keer 112 bellen
verhaal:
ik was net begonnen met werken, dus de karts waren nog koud, zo'n wijf reed veel te traag en de kart viel dus uit. Toen vroeg ze aan mij wat ze eraan kon doen, dus ik zei ''Harder rijden''
2 minuten later knalde ze hard genoeg tegen de kant om flauw te vallen 14.gif
If you are searching, lost is where you will find me.
  zondag 19 februari 2006 @ 08:43:07 #18
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_35247055
ik heb n keer 112 gebeld toen op er een wedstrijd tussen psv en fortuna sittard was in de middag en de "supporters" zich eerst gingen bezatten in verschillende cafe's. de politie stond al de hele middag op de markt met een aantal auto's te wachten. schijnbaar moesten ze op n gegegven ogenblik weg, richting stadion vermoed ik, en tja daar hadden die gasten natuurlijk op gewacht! er brak de pleuris uit en ze begonnen als op commando mekaar in mekaar te trappen en bierflessen te gooien. toen heb ik 112 gebeld, en gezegd dat ze iets te vroeg waren vertrokken!
en ik heb n paar weken geleden nog 112 gebeld toen t appartement naast me in de fik bleek te staan. Ik was redelijk in paniek en wou tegelijkertijd mn katten nog redden maar die waren natuurlijk op n onmogelijk plaatsje gevlucht. de brandweer zei tegen me dat ik onmiddelijk mn huis moest verlaten en mn katten moest laten zitten. dit heb ik natuurlijk niet gedaan en heb ze eerst gevangen (met de nodige krassen en andere verwondingen tot t gevolg) en met ze t huis uit gevlucht, ik heb mn rat wel moeten laten zitten. Gelukkig heb ik enorm geluk gehad en had mijn appartement minimale schade eigenlijk alleen wat stank, mn rat leefde gelukkig ook nog en ik had alleen wat rook binnen gekregen.
oja ik heb nog s 112 gebeld toen er n verkeerslicht op n groot kruispunt kapot bleek en er n kleine chaos ontstond
  zondag 19 februari 2006 @ 08:45:03 #19
131066 scrub_nurse
pi_35247060
en huisgenoten hebben oudejaarsnacht 112 gebeld toen ik op mn achterhoofd gevallen was en bewusteloos op de grond lag.... (detail ik liep stage op de seh op dat moment, maar gelukkig in n ander zieknhuis! )
pi_35247067
Twee keer.

Eerste keer stond het huis van de buurvrouw in de fik (ze kwam in paniek bij ons aanbellen of ik 112 wilde bellen voor haar...)
Tweede keer had ik zelf net een auto-ongeluk gehad.

Het viel me op dat het geen 'Amerikaanse 911' achtig gesprek was. Het is meer een telefoniste die op automatische piloot vraagt of je brandweer, ambulance of politie wilt hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 19 februari 2006 @ 09:30:24 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35247219
Ik heb het zelf niet gedaan, maar zat bij mijn pa in de auto en hij belde toen. Er was een ongeluk gebeurt op de snelweg, stilstaande vrachtwagen, waar een personenauto op was geknald. In de personenauto zag je de bestuurder met allemaal bloed op zijn hoofd enzo. Vader is gestopt (op de vluchtstrook) en heeft 112 gebeld.

Uiteindelijk bleek dus dat de bestuurder (man en vader) was overleden aan zijn verwondingen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_35247541
Nog nooit gedaan...
  zondag 19 februari 2006 @ 10:23:43 #23
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_35247691
ongeveer 1x per week, meestal vanwege agressie.
Wat zijn we aan het doen ???
pi_35247791
Ik heb zelf nog nooit 112 gebeld.
Er is weleens 112 voor mij gebeld toen ik een ongeluk had gehad met mijn auto.
Ik had een stoeprand met daarop een paaltje en een boom geraakt en mijn auto was op zijn kant gevallen.
Gelukkig mankeerde ik zelf niks.
De politie was er binnen 5 minuten en de ambulance ook. ( was gelukkig geen medische hulp nodig)
pi_35247852
1x toen m'n vader bewusteloos was geslagen door een grote neger
pi_35249195
Heb al meerdere keren 112 moeten bellen...

eerste keer, een vriend en ik zaten zijn auto en we werden vol in de flank aangereden door een andere auto die door rood was gereden... Wat een klap was dat, wij rijden 30 (net opgetrokken bij het stoplicht) en hij iets van 80. Door de klap stonden we in een keer op de andere rijbaan waar gelukkig niemand meer stond.

Tweede keer een auto voor mij op de snelweg raakte in de slip omdat er modder op de weg lag en hij na 4 keer rondtollen met de neuw van zijn nieuwe BMW onder de vangrail zat. Ik mn auto neergezet op de vluchtstrook en erna toegerend (held!!). De gozer stapt uit en kijkt heel versufd om zich heen. Dus ik ook maar 112 bellen want hij kon geen nederlands..... Na 3 kwartier in de stromende regen hebben gewacht kwam eindelijk de politie..... ze hadden het druk zeiden ze.....

derde en laatste keer was dat ik getuige was van een diefstal, ik zat in mn auto en reed achter hem aan met de politie aan de lijn, heb eerst gevraagd of ik mocht bellen tijdens het rijden!! ghehe, en de politie kwam toen wel meteen en die gozer is na een klopjacht opgepakt.. Vrouwtje van wie dis tas wel helemaal over dr toeren en was heel blij dat er toch nog jongeren waren die wel wat goeds deden voor de medemens!!
pi_35249408
Ik ook al een flink aantal keren. Meestal voor ongelukken of brandjes. Een keer voor mezelf toen ik halfdood in een greppel lag nadat ik van mijn motor was gereden door een niet zo vriendelijk persoon die ook nog eens gewoon wegreed alsof er niets gebeurd was. En een keer voor iemand die een hartaanval kreeg onder het rijden en vol op geparkeerde auto's inreed.
  zondag 19 februari 2006 @ 12:10:22 #28
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35249473
een keer toen er een brommer met 60 km/h op een vrachtwagen van links knalde (zelfde als met 60 tegen een muur rijden).
een keer bij een ander ongeluk.
een keer toen ik snachts van de stad naar huis reed, een bmw met veel lawaai achterop kwam, slingerend en op de velg reed... 112 ook ff gebeld
De wereld is op hol geslagen
pi_35249714
Ik heb het ook nog nooit moeten bellen. Maja, zelfs als er wat gebeurt, dan heb ik geen mobieltje bij me dus ja, kan het dan ook niet bellen
  zondag 19 februari 2006 @ 12:34:34 #30
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_35250184
Ja, twee keer, een keer had een zwerver vlak voor ons huis een hartaanval. En er is een keer voor mij gebeld toen ik een beetje ziekjes was na een aanrijding
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  zondag 19 februari 2006 @ 12:35:04 #31
131066 scrub_nurse
pi_35250207
geen mobiel??
die krijg je tegenwoordig gratis hoor! of voor heel weinig zakcentjes!
pi_35250245
Ik zelf nog nooit, maar mn ma een paar jaar geleden wel toen onze tuin 's nachts in de fik stond omdat de buurman zn te hete barbecueresten in de groencontainer had gegooid. Toen kwam de brandweer met groot materieel en tien man ofzo aangereden, maar mn pa en ik hadden het al grotendeels zelf geblust met de tuinslang die er nog toevallig lag van de vorige dag Ze gingen het nog even nablussen met zo'n huge hogedrukspuit.
pi_35250398
Een keer bij een aanrijding met wat blikschade waar ik getuige van was. En een keer bij een vechtpartij in de stad maar halverwege het gesprek kwam er al politie aan.

Niet zo boeiend dus
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_35250560
Nope nog nooit hoeven te doen gelukkig
  zondag 19 februari 2006 @ 13:03:20 #35
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_35251079
Paar maanden terug, toen het zo achterlijk hard sneeuwde, was er een collega buiten uitgegleden in de sneeuw, enkel op 3 plaatsen gebroken, ik en nog n collega moesten erheen (enigen op dat moment met BHV) zonder jas, tering koud, maar t duurde op zich niet zo lang eer de politie en ambulance er was.
Het grappige was de man van diegene er zo bij stond alsof er niks aan de hand was en ik en mijn collega haar hielpen enzow, lekkere man ben je dan... LOSER
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_35251184
Twee keertjes, eerste keer was toen ik een compleet dronken engelsman in de taxi kreeg die schreeuwde datie naar t ziekenhuis moest, terwijl hij aardig onder het bloed zat. "Joh volgens mij is t makkelijker als ze ff hierheen komen, zo ga ik je niet rijden" Vond hij ook wel ok.

Tweede keer was toen op de provinciale weg de stoplichten ermee gekapt waren. Iedereen ging op z'n eigen houtje maar beetje overal doorheen rijden, ook niet al te veilig kan ik je zeggen. Ik was doorgereden en op de terugweg stonden ze al het verkeer te regelen. Toch netjes...
  zondag 19 februari 2006 @ 13:06:17 #37
43920 Yakko
De tal palo, tal astilla
pi_35251186
Een keer toen onze gestoorde buurman met een knuppel onze ramen probeerde in te slaan om 2 uur 's nachts (toen kwamen ze pas na meer dan een uur, ik had gezegd dat de ruiten voorlopig nog heel waren dus dat het niet echt haast had...).

En nog een keer toen ik aan het werk was in het centrum van Dordrecht en er een man keihard liep te schreeuwen en over een plein aan het rollen was en riep dat ie de hele wereld zou opblazen en allemaal van die dingen.... de mevrouw van 112 was behoorlijk chagrijnig toen ik belde want er hadden al iets van 15 mensen gebeld hahaha, die zaten allemaal op de terrassen op dat plein
La mejor universidad es la de la vida...
pi_35252154
Toen mijn buurman zijn vrouw met een mes bedreigde
pi_35252543
Al enkele jaren geleden , niet ik , moest mijn vader helaas ook 112 bellen , er waren zojuist enkele jongeren die na het stappen tegen een boom zijn aangereden, voor 1 kwam de hulp helaas al te laat
pi_35252546
Heb 1x gebeld, was spiegelglad buiten, fietste richting school, op een bruggetje zat een man naast zijn fiets. Bruggetje was nog gladder dan de weg, hij zat daar met een gebroken arm.
Toen dus maar even 112 gebeld, ambulance was er met een paar minuten, kon ik weer door naar school .
  zondag 19 februari 2006 @ 14:17:34 #41
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35253570
Een keer gebeld bij een aanrijding waarbij een fietser was aangereden en gewond op de grond lag
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 19 februari 2006 @ 18:28:19 #42
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35261727
Ik in 2003 nadat ik in volle vaart door een politiebus werd aangereden. Agent gooide al rijdend de deur open. Was een vechtpartij tussen een groep Nederlanders en Medelanders.

Ik stond toevallig langs de weg....nadat ik dus met een smak op de grond terecht kwam meteen 2 agenten op mijn rug. Handboeien om enz.

5 min. weer vrij gelaten. Meteen 112 gebeld weet ook niet precies waarom en wilde politie ter plaatse hebben ivm poging tot doodslag

Werd doorverbonden met de hoofd commesaris in Huizen en een gesprek gehad. Geen aanklacht ingediend. Kreeg wel excuus van de agenten..
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 19 februari 2006 @ 19:12:16 #43
113338 aad007
Klote nickname
pi_35263846
Ik vraag me eigenlijk wel af wat er gebeurt als je beld?

Nooit gedaan dusch...
pi_35264712
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:41 schreef Kurk het volgende:
* 112 draait.

"Goedemorgen/middag/avond. Dit is het alarmnummer 112. Dit informatienummer kost u niets. Toets eerst een 0 om verder te gaan.

* Toetst 0

"Uw telefoon is geschikt gevonden om door te gaan. Geef aan met welke 112-centrale u wilt worden doorverbonden. Kies 1 voor Friesland. Toets 2 voor Noord-Holland. Toets 3 voor Groningen. Toets 4 voor Drenthe. Toets 5 voor Overijssel. Toets 6 voor Flevoland. Toets 7 voor Utrecht. Toets 8 voor Gelderland. Toets 9 voor Zuid-Holland. Toets 10 voor Zeeland. Toets 11 voor Noord-Brabant. Toets 12 voor Limburg. Toets 13 voor Buitenland."

* Toetst 11

"U hebt aangegeven met de 112-Centrale in Noord-Brabant contact te willen maken. Is dit juist, toets een 1. Is dit niet juist, toets een 2."

* Toetst een 1.

"Geef aan welke hulp u wilt krijgen. Toets 1 voor een politiewagen. Toets 2 voor een brandweerwagen. Toets 3 voor een ambulance. Toets 4 voor een combinatie van deze 3."

* Heeft een ambulance en een brandweer nodig, dus toetst 4.

"Welke hulpmiddelen zou u willen ontvangen? Toets 1 voor een ambulance en een politiewagen. Toets 2 voor een brandweerwagen en een politiewagen. Toets 3 voor een brandweerwagen en een ambulance. Toets 4 voor alledrie."

* Toetst 3.

"Dankuwel voor uw belangstelling. U zult zo snel mogelijk worden geholpen. "

* Wordt overgezet in de wacht.

"Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft.
...
...
...
...

112 alarmcentrale! U spreekt met Jantine."

* Hoort een tuut en een bliepje. *
* Telefoon schakelt zichzelf uit. *
* Batterij is op. *

maarre... serieus, ik ben eens een keer betrokken geweest bij een aanrijding en toen belde ik eerst 0900-8844 (wel politie maar geen gevaar of wat was die slogan) en dan krijg je dus ECHT zo'n achterlijk kiessysteem! Alsof ik daarop wilde wachten... dus toen alsnog 112 gebeld en ik sprak met een totaal verveeld en ongeinteresseerd klinkend personage... echt een dom wijf was dat. Kies dan een andere baan....
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_35264753
Overigens droom ik echt regelmatig dat ik 112 moet bellen en dat het me niet lukt, dus dat ik per ongeluk 111 intik en dan weer 122... echt raar, die droom komt best vaak terug.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_35265880
Iemand in beschonken toestand bij een pinautomaat die ook 112 belde toen zijn pas ingeslikt werd.

There you go..
pi_35265929
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:12 schreef aad007 het volgende:

Nooit gedaan dusch...
Als je met een vaste telefoon beld krijg je de meldkamer in jou regio aan de lijn, de persoon aan de andere kant van de lijn vraagt dan wat er aan de hand is en wie je nodig heb enzo. Bel je mobiel dan krijg je eerst Driebergen die vraagt wat er aan de hand is en waar, dan sturen zei je door naar de meldkamer in de regio waar je vandaan beld.

Ik heb zelf al meerdere keren 112 gebeld, 1 keer toen ik bij iemand in de auto zat en we met een bloedgang een andere auto in de zijkant rijden op een kruising. 1 keer bij een brandje, 1 keer toen een vriendin hier bij mij thuis met haar arm door het raam van een deur ging, 1 keer toen ik op een bosweg reed en er ineens een totaal vernielde auto tussen de bomen lag.
pi_35265945
Wat is het nummer eigenlijk van 112?
HAHAHAHHha

pi_35265956
schijnt trouwens dat de helft van de 112-bellers broekzakbellers zijn, omdat het slotje op je toetsen niet werkt als je 112 belt...
pi_35265973
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef nexcro het volgende:

[..]

Als je met een vaste telefoon beld krijg je de meldkamer in jou regio aan de lijn, de persoon aan de andere kant van de lijn vraagt dan wat er aan de hand is en wie je nodig heb enzo. Bel je mobiel dan krijg je eerst Driebergen die vraagt wat er aan de hand is en waar, dan sturen zei je door naar de meldkamer in de regio waar je vandaan beld.

Ik heb zelf al meerdere keren 112 gebeld, 1 keer toen ik bij iemand in de auto zat en we met een bloedgang een andere auto in de zijkant rijden op een kruising. 1 keer bij een brandje, 1 keer toen een vriendin hier bij mij thuis met haar arm door het raam van een deur ging, 1 keer toen ik op een bosweg reed en er ineens een totaal vernielde auto tussen de bomen lag.
beld?
pi_35266102
Ik fietste een keer naar de bioscoop met wat vrienden. Nu moet ik daarvoor altijd iets van 12 km. fietsen enzo dus ik fiets ook langs de nodige slootjes. Op een gegeven moment hoorde ik autobanden slippen dus ik keek achterom en ik zag zo een auto over de kop slaan en in het water vallen.

Dus ik vet hard terug fietsen, m'n vrienden wouden mij eerst niet geloven maar kwamen me toch maar achterna. Ondertussen stond de halve buurt ook al langs de sloot en de eerste mannen waren de vrouw al uit de auto aan het halen.

Toen kreeg ik een telefoon van iemand anders in m'n hand geduwd, en 112 was al gebeld. Ik moest uitleg geven wat er gebeurd was, wat best kut is als die persoon nog in het wrak zit en je niet weet of ze er wel goed uit komt. Uiteindelijk heb ik de telefoon aan iemand anders gegeven omdat ik niet wist bij welk huisnummer we zaten.

De vrouw is er overigens goed uitgekomen, ze was alleen totaal in de war.
pi_35268022
Ik heb wel een keer 0900-8844 gebeld omdat ik uit werd gescholden door een vreemde man hij dreigde de politie te bellen omdat ik volgens hem een grove verkeersfout had gemaakt (was niet zo, mijn ruiten bevroren aan de binnenkant van de auto dus ik zag niks meer en sloeg dus de eerste rechts af een parkeerplaats op, via de uitrit dus). Verder niet teveel op die vent ingegaan, viel toch niet mee te praten. Maar wel even uitleg gegeven aan de politie wat er gebeurd was. Die vent had mijn nummerbord ook genoteerd enz.. dus om gezeik achteraf te voorkomen.

En in Australie het Australische alarmnummer gebeld. Ik was met mijn oom en tante aan het wandelen in de Blue Mountains (gebergte bij Sydney), we waren in een diepe kloof toen mijn tante uitgleed en haar enkel brak. Er was daar bijna geen gsm-dekking dus bellen ging echt maar net. Toen moesten we heel lang wachten omdat de ambulance niet bij ons kon komen, die mensen moesten ook die kloof in. Ze konden mijn tante ook niet meenemen, die is met een helicopter opgehaald daar. Om dit allemaal zo te zien was wel heel raar, zijn van die reddingsacties die je op Discovery ziet...
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_35269185
quote:
Op zondag 19 februari 2006 13:03 schreef superhaagie het volgende:
Paar maanden terug, toen het zo achterlijk hard sneeuwde, was er een collega buiten uitgegleden in de sneeuw, enkel op 3 plaatsen gebroken, ik en nog n collega moesten erheen (enigen op dat moment met BHV) zonder jas, tering koud, maar t duurde op zich niet zo lang eer de politie en ambulance er was.
Het grappige was de man van diegene er zo bij stond alsof er niks aan de hand was en ik en mijn collega haar hielpen enzow, lekkere man ben je dan... LOSER
Misschien was die vent gewoon geschrokken, weet jij veel?

Oh, 2x gebeld.

Een keer toen een auto in de straat goed stond te fikken, "ja weten we al, dat is in de [insert straatnaam] toch?"
Nee, daar om de hoek! .

En nog een keer toen het vechte was . Maar dat was al afgelopen toen ik iemand van 112 aan de lijn had . Als je met mobiel belt, krijg je verbinding met iets landelijks, die moeten weten in welke stad je bent, en dan verbinden ze je door. Duurde best even, en die negers waren toen al gestopt met vechten .
pi_35269253
Ik heb best een spannend leven eigelijk!
pi_35269385
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
schijnt trouwens dat de helft van de 112-bellers broekzakbellers zijn, omdat het slotje op je toetsen niet werkt als je 112 belt...
Dan zal ik wel 1 van die personen zijn
pi_35270304
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:56 schreef Vava het volgende:
Ik heb wel een keer 0900-8844 gebeld omdat ik uit werd gescholden door een vreemde man hij dreigde de politie te bellen omdat ik volgens hem een grove verkeersfout had gemaakt (was niet zo, mijn ruiten bevroren aan de binnenkant van de auto dus ik zag niks meer en sloeg dus de eerste rechts af een parkeerplaats op, via de uitrit dus). Verder niet teveel op die vent ingegaan, viel toch niet mee te praten. Maar wel even uitleg gegeven aan de politie wat er gebeurd was. Die vent had mijn nummerbord ook genoteerd enz.. dus om gezeik achteraf te voorkomen.
Je mag ook niet rijden met bevroren/beslagen whatever ramen, dus je was gewoon zwaar in overtreding en de man had gelijk
pi_35270459
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:51 schreef Palomar het volgende:

[..]

Je mag ook niet rijden met bevroren/beslagen whatever ramen, dus je was gewoon zwaar in overtreding en de man had gelijk
Ehm... ik reed net weg, toen waren de ramen schoon, maar tijdens het rijden bevroren ze. Dus de man had geen gelijk
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_35270578
quote:
Op zondag 19 februari 2006 21:24 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb best een spannend leven eigelijk!

heb ook een paar keer gebeld..

0800-tuig voor kapotte verkeerslichten op druk kruispunt... en een zwaan op de A4... en brommers op de snelweg...
112 voor mijn pa met zijn "hart" aanval.. een vechtpartij 4 tegen 1.. en een ongeluk..
Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_35270656
1 keer
ernstig auto-ongeluk net gebeurd
uiteindelijk bleken er 4 gewonden, van wie 2 zwaargewond
pi_35270728
1 keertje ook hier.
Zat rustig met de vrouw te fokken bij schoonmoeder, schoonma zelf neit thuis.

En ineens staat de achteruin in lichterlaaie

Maar snel even de brandweer gebeld.

En die kwamen na een kwartier eens kijken wat er aan de hand was, nadat het 5 minuten duurde voor we doorverbonden waren

Gelukkig viel het allemaal wat mee....

Mn ouders hebben in het verleden wel vaak 06-11 en zelfs daar de voorganger van moeten bellen, die wonen vlak naast een gevaarlijke kruising, toen nog zonder Verkeerslichten.
pi_35270752
Nope nog nooit.
pi_35270770
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
1 keertje ook hier.

Vast niet ineens .
quote:

En die kwamen na een kwartier eens kijken wat er aan de hand was, nadat het 5 minuten duurde voor we doorverbonden waren
Prio 2 he, buitenbrand .
  zondag 19 februari 2006 @ 22:05:49 #63
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_35270817
Twee keer "zelfs".
pi_35271058
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:04 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Vast niet ineens .
[..]

Prio 2 he, buitenbrand .
Er waren een aantal jongeren kerstbomen aan het verbradnen in het aangrenende parkje, ze waren iets te enthousiast met de benzine die ze er overheen smeten
pi_35271370
Nog nooit gebeld/hoeven te bellen (of niet dat ik weet iig ).
pi_35271398
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nog nooit gebeld/hoeven te bellen (of niet dat ik weet iig ).
Heeft Eijking wel eens gebeld?
pi_35271673
Ik ben altijd te laat met bellen
2x stond hier in de straat een huis in de fik
Toen ik wilde bellen hoorde ik al dat er gebeld was!
  zondag 19 februari 2006 @ 22:33:07 #68
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35271855
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik ben altijd te laat met bellen
2x stond hier in de straat een huis in de fik
Toen ik wilde bellen hoorde ik al dat er gebeld was!
Balen joh, dat je steeds te laat belt .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 20 februari 2006 @ 02:04:00 #69
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_35277391
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:34 schreef KinkyGiraf het volgende:
maarre... serieus, ik ben eens een keer betrokken geweest bij een aanrijding en toen belde ik eerst 0900-8844 (wel politie maar geen gevaar of wat was die slogan) en dan krijg je dus ECHT zo'n achterlijk kiessysteem! Alsof ik daarop wilde wachten... dus toen alsnog 112 gebeld en ik sprak met een totaal verveeld en ongeinteresseerd klinkend personage... echt een dom wijf was dat. Kies dan een andere baan....
Inderdaad zeg, die 0900-TUIG is knap waardeloos, achteraf heb ik er spijt van. Ik had gewoon 112 moeten bellen. Wat was het geval? We hadden een dief te pakken en overmeesterd (met 4 man erboven op), dus ik dacht geen haast, wel politie. Komen ze pas na een half uur aantuffen, terwijl enkele sportschool types die hem vast hielden graag een tik hadden wil verkopen om hem koest te krijgen. Hij stribbelde nogal tegen.

1e 112 keer was toen er enorme vechtpartij uitbrak vlak voor de kroeg. Een stuk of 20 mensen gingen massaal op de vuist. We hebben de gordijnen van de kroeg dicht gedaan en de deur op slot. Niet gezien hoe het afgelopen is, maar dat leek me gezien de situatie helemaal niet verstandig om erbij betrokken te worden.

2e keer was een vuilniscontainer die in de fik stond. De brandweer had er geen haast mee, dus ik heb het ook niet afgewacht.

3e keer was nog pas geleden. De brand was amper 2 minuten aan de gang, want ik was er net nog langs gefietst, toen was er niets aan de hand. 2 minuten later kom ik er weer voorbij lopen, en toen trof ik het volgende aan:

Leuk hoor, een zonnescherm in de fik steken
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 20 februari 2006 @ 09:05:37 #70
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_35279233
Verschillende keren

* autotransporter verliest rijplaten op de A1, die lagen over 2 banen verspreid
* brand in het zwembad gemeld.
* schoorsteenbrand gemeld (dat was vorige week)
* drie keer voor mijn vrouw voor hart/bloeddrukklachten
* een keer voor een zeer ernstig ongeval bij Breda (toen was het nog 06-11)
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_35289992
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]

Prio 2 he, buitenbrand .
Hoeft niet altijd centralist kan er in GMS een prio 1 van maken, je kan ook gewoon zeggen dat het tegen de woning is word het een sowiso prio 1.
pi_35311046
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
1 keertje ook hier.

Gelukkig viel het allemaal wat mee....

Mn ouders hebben in het verleden wel vaak 06-11 en zelfs daar de voorganger van moeten bellen, die wonen vlak naast een gevaarlijke kruising, toen nog zonder Verkeerslichten.
Wat was de voorganger van 06-11 dan eigenlijk? Dat is voor mijn tijd ofzo.
  dinsdag 21 februari 2006 @ 00:00:40 #73
62913 Blik
The one and Only!
pi_35312432
stond een boot in de fik met oud en nieuw in Den Bosch

hebben toen 112 gebeld
pi_35312522
Er keer waren we aan het voetballen toen kwamen er Marokkaanen met stokken die namen de bal mee. Gewoon nummer was bezet dus ik bel 112.
pi_35315765
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 00:02 schreef Borkydude het volgende:
Er keer waren we aan het voetballen toen kwamen er Marokkaanen met stokken die namen de bal mee. Gewoon nummer was bezet dus ik bel 112.
Huiliee
  dinsdag 21 februari 2006 @ 18:27:50 #76
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_35336948
Gisteren toevallig... Boom aan de overkant van de straat stond in de fik, bewoners niet thuis, boom staat tegen het huis en er stond een auto naast. Ik eerst nog pa bellen welk nummer ik moest bellen (zou 112 niet te overdreven zijn ) Mevrouw van 112 vroeg in welke plaats en heeft me doorverbonden met de brandweer hier. Brandweer was al op de hoogte. Fikkie al uit, komt de brandweer een paar minuten later met sirenes en 10 man aanrijden (oke, veel man iig wel).
In me Burberry......
pi_35337117
Haha ook toevallig . Zul je zien dat ik zometeen als ik weg moet ook 112 moet bellen (Ik hoop het niet )
pi_35340226
quote:
Op zondag 19 februari 2006 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Balen joh, dat je steeds te laat belt .
Egwel
pi_35341528
Ik heb een keer een ambulance moeten bellen. Ik was toen zo toegetakeld door bepaalde personen dat ik met spoed naar de eerste hulp gebracht moest worden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  † In Memoriam † dinsdag 21 februari 2006 @ 21:08:10 #80
7074 moussy
kuttekop
pi_35343564
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:10 schreef Koenz0r het volgende:
Wie van de Fok!kers heeft ooit eens 112 moeten bellen? Wat was er gebeurd? En wat vond je er van?

Ik heb zelf nog nooit 112 gebeld met een noodgeval. (Hoop ook dat het zo blijft) Maar ben wel benieuwd naar ander spannende verhalen
Ikke, geen spannend verhaal hoor. Maar mijn (altijd bezopen) buurvrouw had dr kop tussen 2 spijlen van de trap geparkeert en zich zo opgehangen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_35346358
Ik heb ze 2 keer gebeld. De eerste keer was toen ik in een bar werkte waar (buiten) een vechtpartij was ontstaan. Ze sprongen op auto's en gooiden terrasstoelen naar elkaar Eerst belde ik 0900-8844 maar daarwerd niet opgenomen . Dus toen maar 112.

De tweede keer was ik zelf overvallen. Ik ben toen achter de overvaller aangegaan en heb de hele straat bij elkaar geschreeuwd. Toen de sterkste mannen uit de straat de overvaller overmeesterden, heb ik 112 gebeld en gezegd dat ze heel snel moesten komen. Ze waren er binnen 10 minuten en die gast heeft een half jaar vastgezeten
  dinsdag 21 februari 2006 @ 22:22:56 #82
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_35346552
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:08 schreef KinkyGiraf het volgende:
In dat geval kan ik meepraten in deze topic.
pi_40382305
1X. Was in Dordrecht. Met grote snelheid kwam een witte Hyundai bestel bus aangescheurd, die een zwarte Mercedes bus ramde die voor rood licht stond. De Hyundai reed door, botste tegen een stoplicht, reed stukje achteruit en toen weer verder. Hij reed toen een eenrichtingssverkeer straat in tegen het verkeer in. Busje wijkte uit voor een tegemoetkomende auto, ramde een tuinhek, reed door de voortuin om daarna tot stilstand te komen tegen het huis. Hierna sloeg de bestuurder (een neger) op de vlucht.
pi_40382385
Eerst liepen we te voetballen, toen kwamen marokkaantjes aan met stalen pijpen. En ja, daar doe je niks tegen als 12-jarige, dus bal gejat, handschoenen, jas, nog wat spul. 112 gebeld.
pi_40382893
0900-8844 bel ik bijna wekelijks ivm spul dat op de snelweg in de weg ligt...of defecte stoplichten, of 1x, iets zo vaags, horstlindelaan in enschede (voor de bekenden) bij de UT in t bos, liepen 2 mensen midden op de weg met een grote zak waar van alles in lag, om 2 uur snachts. Vage shit, dus voor zekerheid politie gebeld.

112 1x gebeld omdat midden op de provinciale weg een koe liep, vonden ze niet dreigend genoeg werd ik doorgeschakeld naar 0900-8844
pi_40382948
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:11 schreef Intelligence het volgende:
0900-8844 bel ik bijna wekelijks ivm spul dat op de snelweg in de weg ligt...of defecte stoplichten, of 1x, iets zo vaags, horstlindelaan in enschede (voor de bekenden) bij de UT in t bos, liepen 2 mensen midden op de weg met een grote zak waar van alles in lag, om 2 uur snachts. Vage shit, dus voor zekerheid politie gebeld.

112 1x gebeld omdat midden op de provinciale weg een koe liep, vonden ze niet dreigend genoeg werd ik doorgeschakeld naar 0900-8844
kankersnitch
pi_40383794
ja, voor mijn werk 112 moeten bellen. vaak hersenbloedingen.
je blijft altijd zoeken zolang je het nog niet hebt gevonden.
pi_40385107
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:42 schreef vingerplantjuhh het volgende:
ja, voor mijn werk 112 moeten bellen. vaak hersenbloedingen.
Werk je op een ambulance ofzo?
pi_40385729
3 x

1ste keer was omdat mijn tante een hartaanval kreeg

2de keer was toen ik op een gothic-feestje van een vriendin was en een stelletje van die vleermuizen ruzie kregen met de skinhead-overburen, die bedachten dat als de deur op slot is je ook door de deur kan om op vleermuizen te jagen.

3de keer stond ik rustig te praten met een vriend die in de snackbar werkt en er een dronken gast ruzie kwam zoeken omdat zijn grilburger koud zou zijn.
pi_40385898
Topic bestaat al, zal ff opzoeken
  PR/Manusje van alles dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:01:46 #91
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_40386242
Ik heb wel een paar keer direct de meldkamer gebeld (beroepsmatig) Voor een brand, een out gaande drugs gebruiker die het nodig vond om midden op een druk kruispunt te gaan liggen, dat soort dingen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:33:46 #92
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_40387067
ik heb eens een auto ongeluk voor m'n neus zien gebeuren. ik gelijk m'n mobiel gepakt en gelijk 911 gebeld

en ik snapte er nix van.... dit nummer is niet in gebruik....

op m'n werk besefte ik pas dat ik het verkeerde nummer had gebeld .... klote US series ook
[b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:35:44 #93
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_40387122
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:18 schreef WEST het volgende:
nee nog nooit gelukkig
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_40387177
Na een auto ongeluk
pi_40387255
Heb een keer 112 gebeld toen ik met 2 vrienden op de snelweg reed en er een idiote neger naast ons kwam rijden in een schadebak en begon te drijgen etc en we hem niet kwijt konden raken... toen half uur met de politie aan de lijn gehangen terwijl die idioot achter ons aan zat. Zijn hem uiteindelijk kwijtgeraakt en voor zover ik weet is ie ook niet gepakt
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:47:02 #96
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_40387447
1 keer....vechtpartij na het stappen...
Stoeptegels werden uit straat gerukt en alle kanten op gegooid. Vriend van me kon hem nog net ontwijken door te bukken, maar op dat moment kreeg'ie meteen een knietje. Hij op de grond, helemaal bloeden, gasten vol op hem inbeuken (ondertussen stond ik met een vriend van me al 112 te bellen). Aangezien we allebei 112 belden en zeiden dat er ongeveer 15 man bezig was, kwamen ze met 5 wagens aan voor in totaal 30 man (dachten ze). Vlak voor de politie kwam zeiden die gasten: Oh sorry we hebben de verkeerde
hebben hem in een bushokje gezet en zijn weggerend...Beetje lullig als je de verkeerde half de dood in schopt...
Vriend verzorgt door ambulance, wij weer naar huis gefietst, volgende dag aangifte gedaan en die gasten zijn opgepakt en hebben 1 week vast gezeten...wel 1 week
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_40387504
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Topic bestaat al, zal ff opzoeken
doe dan, blufkees
"Professionalisme is: alles in twijfel trekken, Harry..."
pi_40387657
ja, iemand die ik ken had een zelfmoordpoging gedaan (overdosis medicijnen enzo).
pi_40387835
1 keer gedaan.

Mijn pauperoverburen hadden hun afvalhoop in de fik gezet, waren weg gegaan en de vlammen waren overgeslagen op het huis van hun buren.
Ik belde, vroeg om de brandweer, en kreeg 5 brandweermannen en een hele leuke brandweermevrouw die het brandje blusten.

Weinig schade gelukkig.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:35:53 #100
146730 R81
Ech wel...
pi_40389103
2x bij vechtpartijen die nogal uit de hand liepen
1x bij een auto ongeluk
1x toen mn vriendin bewusteloos lag, 42.3 graden koorts en ademhalingsstilstand
1x toen er een dwaas voor de deur stond met een doorgeladen beretta
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:50:26 #101
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40394484
ik belde een keer 112 omdat er een jongetje met een fiets hard op zn gezicht was gegaan onder aan een heuvel;
Maar mevrouw van de alarm-centrale kon wel zo ff vaststellen dat het kind niet in levensgevaar was. Of ik hem zelf maar naar het ziekenhuis wou brenge.

Dat hele kind zn gezicht lag in puin, ik was ook op de fiets en et ziekenhuis was minstens 8 km verder op. toen heb ik dat mens verrot gescholden(kon me niet inhouden)
toen heeft iemand met een auto dat arme kind naar ziekenhuis gereden.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:01:40 #102
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_40394833
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 09:57:02 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:31:53 #103
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_40395770
Voor ons op de a1 gebeurde een aanrijding. Een van de auto's sloeg over de kop en lag half op de kop in de berm.
De inzittenden waren een man, vrouw en twee kleine kindjes. We hebben 112 gebeld en daarna heeft mijn vriend de kindjes uit de auto gehaald. Zij waren ongedeerd, ze zaten goed vast in hun kinderstoeltjes . (Vaag trouwens om die kindjes te zien bungelen ).
De vrouw was zelf uit de auto gekomen maar de man was behoorlijk gewond. Hij kon ook niet uit de auto komen en wij konden hem er niet uitkrijgen. Hij zat onder het bloed, zijn oor was er half afgescheurd en zijn kaak was volgens mij gebroken, die zag er heeeeel raar uit .

De politie kwam na ongeveer een kwartier, toen zijn wij weggegaan.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:42:16 #104
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_40396041
Ik schaam me een beetje dat ik gisteren niet gebeld heb

Er slingerde een oude volvo voor me op de weg. 20 km onder de maximumsnelheid, af en toe op de verkeerde rijbaan en af en toe door de berm. Na een paar km raakte hij bijna een verkeersbord en toen had ik het gehad. Hij moest kort daarna stoppen bij een rood stoplicht en toen ik naast z'n raampje stond om eens te vragen waar hij mee bezig was sprong het licht op groen en reed hij weg alsof hij me nieteens gezien had. Toen ik gekeerd was kon ik niet meer goed zien welke kant hij uitgegaan was. Ik zat zelf op een scooter en bellen is dan wat lastig, maar het valt me tegen van de auto's achter hem dat ze niet even gebeld hadden. Die idioot leek echt zwaar versufd.

Dus, als je dit leest 19-RR-**... sterf
Vampire Romance O+
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:52:20 #105
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_40396364
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 81% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 09:57:02 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:52:27 #106
86793 wwwer
The one and only
pi_40398199
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:12 schreef aad007 het volgende:

Nooit gedaan dusch...
112 is afhankelijk waar je mee beld mobiel of vast.
Als je met je mobiel beld wordtje doorgezet naar de meldkamer in Driebergen die je doorstuurd naar de juiste afdeling.

Anders gebeurd dat lokaal.

je beld krijgt iemand aan de lijn die wil weten wie je nodig hebt, ambu., pol. of brandweer.
en waar.

Zij verbinden je door naar de juiste hulpverleners.

Heb ze zelf al te vaak gebeld.. aanrijdingen (waar ik helaas zelf tussenzat) en dingen op de weg etc. ben er niet trots op maar t gebeurd he..
Graaauuww?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:00:41 #107
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_40398517
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:52 schreef wwwer het volgende:

[..]

112 is afhankelijk waar je mee beld mobiel of vast.
Als je met je mobiel beld wordtje doorgezet naar de meldkamer in Driebergen die je doorstuurd naar de juiste afdeling.

Anders gebeurd dat lokaal.

je beld krijgt iemand aan de lijn die wil weten wie je nodig hebt, ambu., pol. of brandweer.
en waar.

Zij verbinden je door naar de juiste hulpverleners.

Heb ze zelf al te vaak gebeld.. aanrijdingen (waar ik helaas zelf tussenzat) en dingen op de weg etc. ben er niet trots op maar t gebeurd he..
Kan je ze ook bellen voor slechte taalbeheersing ?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:01:28 #108
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_40398548
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 20:52 schreef Mikkie het volgende:
Daar mag je 112 voor bellen ja, MouseOver. Zo dronken als een tor waarschijnlijk, wie weet wat er had kunnen gebeuren .
Ik weet het

Heb het eerder in een soortgelijke situatie wel eens gedaan. De politie was er toen binnen een paar minuten. Maar het is sowieso al een stap om voor zoiets te bellen, maar met een helm op is het een nog net iets grotere
Vampire Romance O+
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:06:58 #109
86793 wwwer
The one and only
pi_40398808
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:00 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Kan je ze ook bellen voor slechte taalbeheersing ?
nou moet ik idd zeggen dat ik de post niet heb nagelzen! sorry

www.dyslexieweb.nl is mijn website lees die en je weet vast wel weer genoeg
Graaauuww?
pi_40403370
Toen een BMW (hoe kan het ook anders) een fietser vol van de zijkant raakte met zo'n 80kph. De fietser klapte vervolgens keihard tegen de voorruit aan en bleef bewegingsloos op straat liggen. Ik zat in de bus en ik had net mn gsm in m'n hand, dus ik meteen 112 gebeld. Ik kon helaas niet veel meer doen dan het incident melden, maar ik had gezien dat de vrouw die de fietser aanreed even later zelf uitstapte en 112 belde. Anders was ik wel even uitgestapt. Gelukkig was het ziekenhuis (St. Elisabeth Tilburg) slechts een paar honderd meter van die plaats verwijderd, maar ik weet niet of die man nu nog (met kwaliteit) leeft.

Heb ook nog een keer gebeld toen er iets op de E34 lag. Weet niet wat het was en of het gevaarlijk (hard en massief enzo) was, maar het was toch behoorlijk schrikken.
pi_40404318
ik een keer, toen de berm in de fik stond op de a58
Andere keer toen er paar meter voor me een auto in sloot lag, op ze kop enzo ook a58

Was niet spannend, werd doorverbonden steeds met brandweer (zo boeiend was het)
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 09:09:03 #112
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_40409690
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:06 schreef wwwer het volgende:

[..]

nou moet ik idd zeggen dat ik de post niet heb nagelzen! sorry

www.dyslexieweb.nl is mijn website lees die en je weet vast wel weer genoeg
Ok het is je vergeven
pi_40410387
3x maar weinig spannends
1x stond een deel van een dijk in de fik, toen was dat TUIG nummer er nog niet dus toen maar 112 gebeld. Niet blijven wachten, is toch nutteloos en had wel betere dingen te doen
1x toen er een groot iets op de linkerbaan van de snelweg lag. Leek van afstand op een bankstel maar er hadden al meer mensen gebeld en het bleek een stuk karton. Ach beter dan andersom zeg maar
1x toen een vrachtwagen ergens bij Amsterdam onder een viaduct door wilde wat niet paste. Levensgevaarlijk want iedereen knalt met 80 tot 100km/u zo de viaduct in en ziet dus niet wat er onderin de tunnel is. Moest wel zelf bellen omdat m'n moeder niet wilde bellen. Was eng ofzo Alsof die mensen bijten
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_40411280
Ik heb ze best vaak gebeld, meestal over een ongeluk wat plaats had gevonden of een vechtpartij wat uit de hand liep.

1 keer heb ik ze 's nachts na het uitgaan gebeld (een jaar of 8/9 geleden, toen ik een jaar of 17 was) vanuit een telefooncel omdat ik mijn mobiele telefoon vergeten was.
Ik was mijn sleutels vergeten en vroeg aan de man die ik aan de lijn kreeg of zij mijn ouders even wilde bellen om mij binnen te laten. Vreemd genoeg hebben ze dat nog gedaan ook, maar niemand kon het echt waarderen...

Enfin, ik kon wel naar binnen en naar mijn bedje toe..
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:37:34 #115
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_40411422
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:31 schreef Blame het volgende:
Ik heb ze best vaak gebeld, meestal over een ongeluk wat plaats had gevonden of een vechtpartij wat uit de hand liep.

1 keer heb ik ze 's nachts na het uitgaan gebeld (een jaar of 8/9 geleden, toen ik een jaar of 17 was) vanuit een telefooncel omdat ik mijn mobiele telefoon vergeten was.
Ik was mijn sleutels vergeten en vroeg aan de man die ik aan de lijn kreeg of zij mijn ouders even wilde bellen om mij binnen te laten. Vreemd genoeg hebben ze dat nog gedaan ook, maar niemand kon het echt waarderen...

"Goedenacht, u spreekt met de politie. Uw zoon die.. <stem wordt onderbroken door een hartverscheurend gehuil van je moeder> "

Zoiets?
Vampire Romance O+
pi_40411487
Tja, ik heb het overleefd...
Alleen vind men het soms een leuk verhaal op verjaardagen...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:25:57 #117
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_40412852
1x gebelt toen we 's nachts van de disco weer kwamen. Het was ontzettend mistig en voor ons reed een auto met een hoop jonge lui erin. Het ging van rechts naar links en hard naar zacht rijden. Waarschijnlijk stom dronken. Toen 112 gebelt en werd doorverbonden naar de meldkamer van de politie twente, daar steeds mijn positie doorgegeven en ik kon mooi horen hoe de centralist dit ook steeds doorgaf aan de politievoertuigen. Op een gegeven moment stonden we stil voor een stoplicht en toen kwamen ze van alle kanten aanstuiven! Toen zijn we er maar langsheen gereden.
* I intend to live forever, so far so good! *
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:19:55 #118
138448 PeZu
Suspended animation
pi_40414533
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:31 schreef Blame het volgende:

moesten we ook niet een keer 112 bellen toen een hond op de snelweg flipperkast ging spelen?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_40419123
Ik zal de meest spannende vertellen...
Eén keer 's avonds zag ik iemand proberen een deur te forceren op de bovenste verdieping van het hotel tegenover mijn huis. Vervolgens zag ik allerlei schimmen door de ramen in de kamers van het hotel en ging het licht ineens uit en bleven de gordijnen vervolgens half open alsof iemand erdoor gluurde.
Ik dus overleggen met m'n ex-vriendin wat we moesten doen... 112 bellen dus.

Binnen één minuut stond het echt hélémaal blauw van de politie!! Met kogelvrije vesten aan.
Die vervolgens via de brandtrap aan de achterkant, het hele hotel hebben uitgekamt. Dit alles rond een uurtje of één 's nachts.
Hehehe... uiteindelijk bleken al die schimmen toch gewoon hotelgasten te zijn geweest. En die junk, die probeerde in te breken is er snel tussen uit geknepen...
pi_40427177
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:19 schreef PeZu het volgende:

[..]

moesten we ook niet een keer 112 bellen toen een hond op de snelweg flipperkast ging spelen?
Ja daar moest ik vanmiddag ook weer aan denken...

Jezus zeg... die hond...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:34:00 #121
138448 PeZu
Suspended animation
pi_40427237
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:32 schreef Blame het volgende:

[..]

Ja daar moest ik vanmiddag ook weer aan denken...

Jezus zeg... die hond...
uhuh bizar was dat.....
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:51:32 #122
16927 klappie
Vriendschap is een illusie!
pi_40427728
Na het stappen wel eens 0900-8844 gebeld, omdat er wat auto ruiten ingeslagen waren en spullen gejat....

Krijg je gewoon de melding dat men de volgende dag maar naar het bureau moet komen en dat ze direct op gaan hangen, omdat wij door dit telefoongesprek 112 bezet hielden?? :S
pi_40429755
Eigenlijk maar één keer in een situatie waar ik zelf middenin zat... Toen ik me had ingelaten met personen van de lagere sociale klassen uit onze bevolking brak er meteen een burenruzie los in die pauperwijk. Liep voor mij trouwens wel goed af hoor, maar 't is niet voor herhaling vatbaar

Verder nog 2 keer moeten bellen voor verkeersongelukken die ik zag gebeuren
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_40432525
Ik heb veel gehoord dat die lijn van 112 traag was.
Vooral bij het doorverbinden naar de lokale korpsen/afdelingen waar je weer opnieuw je verhaal moet doen.
Amstelveen de beste
pi_40492689
Ik één keertje. Toen liet ik me meeslepen door de paniek van mijn schoonzusje die mijn zoontje aantrof bij een open fles Ammonia(k) en dacht dat hij daarvan had gedronken.
Zij en mijn man gingen direct met hem aan de slag en ik ging bellen. Ik vertelde de centrale dat ik niet wist wie ik nodig had en zij verbonden me door met de brandweer toen ik mijn verhaal had gedaan (echt geen idee waarom zij vond dat ik die nodig had). Nog voordat het gesprek was beeindigd was ik er al achter dat er niet van gedronken was. Ik geloof dat ik hem bij me kreeg en gewoon rook dat hij het niet gedronken had.
En gelukkig maar want mijn man had geprobeerd hem te laten braken en dat mag absoluut niet als je zoiets gedronken hebt! Arm jochie helemaal overstuur door de dikke paniek en zijn vader die met zijn grote vingers in zijn keel zat te poeren
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Overigens droom ik echt regelmatig dat ik 112 moet bellen en dat het me niet lukt, dus dat ik per ongeluk 111 intik en dan weer 122... echt raar, die droom komt best vaak terug.
Dat droom ik dus ook regelmatig! Dat ik met geen mogelijkheid het nummer kan intoetsen, dat ze in gesprek zijn of de telefoon het niet doet. Ook wel dat ik nummer van de politie moet opzoeken in het telefoonboek en het dan niet kan vinden. Bizar hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lovechild op 05-08-2006 01:34:50 ]
Don't you love her madly?
pi_40492927
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:06 schreef Lovechild het volgende:
Ik één keertje. Toen liet ik me meeslepen door de paniek van mijn schoonzusje die mijn zoontje aantrof bij een open fles Ammonia(k) en dacht dat hij daarvan had gedronken.
Zij en mijn man gingen direct met hem aan de slag en ik ging bellen. Ik vertelde de centrale dat ik niet wist wie ik nodig had en zij verbonden me door met de brandweer toen ik mijn verhaal had gedaan (echt geen idee waarom zij vond dat ik die nodig had). Nog voordat het gesprek was beeindigd was ik er al achter dat er niet van gedronken was. Ik geloof dat ik hem bij me kreeg en gewoon rook dat hij het niet gedronken had.
En gelukkig maar want mijn man had geprobeerd hem te laten braken en dat mag absoluut niet! Arm jochie helemaal overstuur door de dikke paniek en zijn vader die met zijn grote vnigers in zijn keel zat te poeren
[..]

Dat droom ik dus ook regelmatig! Dat ik met geen mogelijkheid het nummer kan intoetsen, dat ze in gesprek zijn of de telefonoon het niet doet. Ook wel dat ik nummer van de politie moet opzoeken in het telefoonboek en het dan niet kan vinden. Bizar hoor.
! Toch grappig, zijn er nog meer mensen die dit herkennen?
pi_40496581
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat droom ik dus ook regelmatig! Dat ik met geen mogelijkheid het nummer kan intoetsen, dat ze in gesprek zijn of de telefonoon het niet doet. Ook wel dat ik nummer van de politie moet opzoeken in het telefoonboek en het dan niet kan vinden. Bizar hoor.
En dan gezellig je beklag doen bij de dame van Libertel Voicemail? Die hadden vroeger '121' als voicemailnummer
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_40496979
Helaas hebben vrienden vaker voor mij 112 moeten bellen dan ik voor andere heb moeten bellen.

Maar heb het ook wel eens moeten doen inderdaad.

De gene aan de telefoon vraagt wat je nodig hebt, politie, brandweer of ambulance, en dan wordt je gelijk door geschakeld. Je komt binnen in een regionale meldkamer, tenzij je mobiel belt, dan kom je binnen bij de KLPD in Driebergen.

Dan moet je melden wat er aan de hand is, waar je bent, wie je bent, wat je tel. nummer is en hoeveel slachtoffers er eventueel zijn en of er kinderen onder de slachtoffers zijn.

Heb ook eens 112 gebeld voor een vrouw wie was aangereden, dus ambulance besteld. staat ze later dood leuk op en zegt dat t niet meer nodig is. Kon ik die ambulance weer afbellen.
Save a mouse, eat a pussy.
pi_40497024
Ik heb nog nooit 112 gebeld...
Een aantal jaar geleden met carnaval heb ik samen met een paar vriendinnen een wildplasser 50 euro lichter gemaakt.... wij stonden toevallig te kletsen met een agent: "Heeeeej, daar staat er 1 te pissen..." Toen was ie de lul
www.hebbenjullieerzinin.nl
Postbode Siemen
Samen leven, samen kwalleballen!
pi_40497165
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:24 schreef JufJoop het volgende:
Ik heb nog nooit 112 gebeld...
Een aantal jaar geleden met carnaval heb ik samen met een paar vriendinnen een wildplasser 50 euro lichter gemaakt.... wij stonden toevallig te kletsen met een agent: "Heeeeej, daar staat er 1 te pissen..." Toen was ie de lul
Wow hee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')