abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35249195
Heb al meerdere keren 112 moeten bellen...

eerste keer, een vriend en ik zaten zijn auto en we werden vol in de flank aangereden door een andere auto die door rood was gereden... Wat een klap was dat, wij rijden 30 (net opgetrokken bij het stoplicht) en hij iets van 80. Door de klap stonden we in een keer op de andere rijbaan waar gelukkig niemand meer stond.

Tweede keer een auto voor mij op de snelweg raakte in de slip omdat er modder op de weg lag en hij na 4 keer rondtollen met de neuw van zijn nieuwe BMW onder de vangrail zat. Ik mn auto neergezet op de vluchtstrook en erna toegerend (held!!). De gozer stapt uit en kijkt heel versufd om zich heen. Dus ik ook maar 112 bellen want hij kon geen nederlands..... Na 3 kwartier in de stromende regen hebben gewacht kwam eindelijk de politie..... ze hadden het druk zeiden ze.....

derde en laatste keer was dat ik getuige was van een diefstal, ik zat in mn auto en reed achter hem aan met de politie aan de lijn, heb eerst gevraagd of ik mocht bellen tijdens het rijden!! ghehe, en de politie kwam toen wel meteen en die gozer is na een klopjacht opgepakt.. Vrouwtje van wie dis tas wel helemaal over dr toeren en was heel blij dat er toch nog jongeren waren die wel wat goeds deden voor de medemens!!
pi_35249408
Ik ook al een flink aantal keren. Meestal voor ongelukken of brandjes. Een keer voor mezelf toen ik halfdood in een greppel lag nadat ik van mijn motor was gereden door een niet zo vriendelijk persoon die ook nog eens gewoon wegreed alsof er niets gebeurd was. En een keer voor iemand die een hartaanval kreeg onder het rijden en vol op geparkeerde auto's inreed.
  zondag 19 februari 2006 @ 12:10:22 #28
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35249473
een keer toen er een brommer met 60 km/h op een vrachtwagen van links knalde (zelfde als met 60 tegen een muur rijden).
een keer bij een ander ongeluk.
een keer toen ik snachts van de stad naar huis reed, een bmw met veel lawaai achterop kwam, slingerend en op de velg reed... 112 ook ff gebeld
De wereld is op hol geslagen
pi_35249714
Ik heb het ook nog nooit moeten bellen. Maja, zelfs als er wat gebeurt, dan heb ik geen mobieltje bij me dus ja, kan het dan ook niet bellen
  zondag 19 februari 2006 @ 12:34:34 #30
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_35250184
Ja, twee keer, een keer had een zwerver vlak voor ons huis een hartaanval. En er is een keer voor mij gebeld toen ik een beetje ziekjes was na een aanrijding
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  zondag 19 februari 2006 @ 12:35:04 #31
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_35250207
geen mobiel??
die krijg je tegenwoordig gratis hoor! of voor heel weinig zakcentjes!
pi_35250245
Ik zelf nog nooit, maar mn ma een paar jaar geleden wel toen onze tuin 's nachts in de fik stond omdat de buurman zn te hete barbecueresten in de groencontainer had gegooid. Toen kwam de brandweer met groot materieel en tien man ofzo aangereden, maar mn pa en ik hadden het al grotendeels zelf geblust met de tuinslang die er nog toevallig lag van de vorige dag Ze gingen het nog even nablussen met zo'n huge hogedrukspuit.
pi_35250398
Een keer bij een aanrijding met wat blikschade waar ik getuige van was. En een keer bij een vechtpartij in de stad maar halverwege het gesprek kwam er al politie aan.

Niet zo boeiend dus
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_35250560
Nope nog nooit hoeven te doen gelukkig
  zondag 19 februari 2006 @ 13:03:20 #35
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_35251079
Paar maanden terug, toen het zo achterlijk hard sneeuwde, was er een collega buiten uitgegleden in de sneeuw, enkel op 3 plaatsen gebroken, ik en nog n collega moesten erheen (enigen op dat moment met BHV) zonder jas, tering koud, maar t duurde op zich niet zo lang eer de politie en ambulance er was.
Het grappige was de man van diegene er zo bij stond alsof er niks aan de hand was en ik en mijn collega haar hielpen enzow, lekkere man ben je dan... LOSER
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_35251184
Twee keertjes, eerste keer was toen ik een compleet dronken engelsman in de taxi kreeg die schreeuwde datie naar t ziekenhuis moest, terwijl hij aardig onder het bloed zat. "Joh volgens mij is t makkelijker als ze ff hierheen komen, zo ga ik je niet rijden" Vond hij ook wel ok.

Tweede keer was toen op de provinciale weg de stoplichten ermee gekapt waren. Iedereen ging op z'n eigen houtje maar beetje overal doorheen rijden, ook niet al te veilig kan ik je zeggen. Ik was doorgereden en op de terugweg stonden ze al het verkeer te regelen. Toch netjes...
  zondag 19 februari 2006 @ 13:06:17 #37
43920 Yakko
De tal palo, tal astilla
pi_35251186
Een keer toen onze gestoorde buurman met een knuppel onze ramen probeerde in te slaan om 2 uur 's nachts (toen kwamen ze pas na meer dan een uur, ik had gezegd dat de ruiten voorlopig nog heel waren dus dat het niet echt haast had...).

En nog een keer toen ik aan het werk was in het centrum van Dordrecht en er een man keihard liep te schreeuwen en over een plein aan het rollen was en riep dat ie de hele wereld zou opblazen en allemaal van die dingen.... de mevrouw van 112 was behoorlijk chagrijnig toen ik belde want er hadden al iets van 15 mensen gebeld hahaha, die zaten allemaal op de terrassen op dat plein
La mejor universidad es la de la vida...
pi_35252154
Toen mijn buurman zijn vrouw met een mes bedreigde
pi_35252543
Al enkele jaren geleden , niet ik , moest mijn vader helaas ook 112 bellen , er waren zojuist enkele jongeren die na het stappen tegen een boom zijn aangereden, voor 1 kwam de hulp helaas al te laat
pi_35252546
Heb 1x gebeld, was spiegelglad buiten, fietste richting school, op een bruggetje zat een man naast zijn fiets. Bruggetje was nog gladder dan de weg, hij zat daar met een gebroken arm.
Toen dus maar even 112 gebeld, ambulance was er met een paar minuten, kon ik weer door naar school .
  zondag 19 februari 2006 @ 14:17:34 #41
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35253570
Een keer gebeld bij een aanrijding waarbij een fietser was aangereden en gewond op de grond lag
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 19 februari 2006 @ 18:28:19 #42
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35261727
Ik in 2003 nadat ik in volle vaart door een politiebus werd aangereden. Agent gooide al rijdend de deur open. Was een vechtpartij tussen een groep Nederlanders en Medelanders.

Ik stond toevallig langs de weg....nadat ik dus met een smak op de grond terecht kwam meteen 2 agenten op mijn rug. Handboeien om enz.

5 min. weer vrij gelaten. Meteen 112 gebeld weet ook niet precies waarom en wilde politie ter plaatse hebben ivm poging tot doodslag

Werd doorverbonden met de hoofd commesaris in Huizen en een gesprek gehad. Geen aanklacht ingediend. Kreeg wel excuus van de agenten..
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 19 februari 2006 @ 19:12:16 #43
113338 aad007
Klote nickname
pi_35263846
Ik vraag me eigenlijk wel af wat er gebeurt als je beld?

Nooit gedaan dusch...
pi_35264712
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:41 schreef Kurk het volgende:
* 112 draait.

"Goedemorgen/middag/avond. Dit is het alarmnummer 112. Dit informatienummer kost u niets. Toets eerst een 0 om verder te gaan.

* Toetst 0

"Uw telefoon is geschikt gevonden om door te gaan. Geef aan met welke 112-centrale u wilt worden doorverbonden. Kies 1 voor Friesland. Toets 2 voor Noord-Holland. Toets 3 voor Groningen. Toets 4 voor Drenthe. Toets 5 voor Overijssel. Toets 6 voor Flevoland. Toets 7 voor Utrecht. Toets 8 voor Gelderland. Toets 9 voor Zuid-Holland. Toets 10 voor Zeeland. Toets 11 voor Noord-Brabant. Toets 12 voor Limburg. Toets 13 voor Buitenland."

* Toetst 11

"U hebt aangegeven met de 112-Centrale in Noord-Brabant contact te willen maken. Is dit juist, toets een 1. Is dit niet juist, toets een 2."

* Toetst een 1.

"Geef aan welke hulp u wilt krijgen. Toets 1 voor een politiewagen. Toets 2 voor een brandweerwagen. Toets 3 voor een ambulance. Toets 4 voor een combinatie van deze 3."

* Heeft een ambulance en een brandweer nodig, dus toetst 4.

"Welke hulpmiddelen zou u willen ontvangen? Toets 1 voor een ambulance en een politiewagen. Toets 2 voor een brandweerwagen en een politiewagen. Toets 3 voor een brandweerwagen en een ambulance. Toets 4 voor alledrie."

* Toetst 3.

"Dankuwel voor uw belangstelling. U zult zo snel mogelijk worden geholpen. "

* Wordt overgezet in de wacht.

"Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft.
...
Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft.
...
...
...

112 alarmcentrale! U spreekt met Jantine."

* Hoort een tuut en een bliepje. *
* Telefoon schakelt zichzelf uit. *
* Batterij is op. *

maarre... serieus, ik ben eens een keer betrokken geweest bij een aanrijding en toen belde ik eerst 0900-8844 (wel politie maar geen gevaar of wat was die slogan) en dan krijg je dus ECHT zo'n achterlijk kiessysteem! Alsof ik daarop wilde wachten... dus toen alsnog 112 gebeld en ik sprak met een totaal verveeld en ongeinteresseerd klinkend personage... echt een dom wijf was dat. Kies dan een andere baan....
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_35264753
Overigens droom ik echt regelmatig dat ik 112 moet bellen en dat het me niet lukt, dus dat ik per ongeluk 111 intik en dan weer 122... echt raar, die droom komt best vaak terug.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_35265880
Iemand in beschonken toestand bij een pinautomaat die ook 112 belde toen zijn pas ingeslikt werd.

There you go..
pi_35265929
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:12 schreef aad007 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af wat er gebeurt als je beld?

Nooit gedaan dusch...
Als je met een vaste telefoon beld krijg je de meldkamer in jou regio aan de lijn, de persoon aan de andere kant van de lijn vraagt dan wat er aan de hand is en wie je nodig heb enzo. Bel je mobiel dan krijg je eerst Driebergen die vraagt wat er aan de hand is en waar, dan sturen zei je door naar de meldkamer in de regio waar je vandaan beld.

Ik heb zelf al meerdere keren 112 gebeld, 1 keer toen ik bij iemand in de auto zat en we met een bloedgang een andere auto in de zijkant rijden op een kruising. 1 keer bij een brandje, 1 keer toen een vriendin hier bij mij thuis met haar arm door het raam van een deur ging, 1 keer toen ik op een bosweg reed en er ineens een totaal vernielde auto tussen de bomen lag.
pi_35265945
Wat is het nummer eigenlijk van 112?
HAHAHAHHha

pi_35265956
schijnt trouwens dat de helft van de 112-bellers broekzakbellers zijn, omdat het slotje op je toetsen niet werkt als je 112 belt...
pi_35265973
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef nexcro het volgende:

[..]

Als je met een vaste telefoon beld krijg je de meldkamer in jou regio aan de lijn, de persoon aan de andere kant van de lijn vraagt dan wat er aan de hand is en wie je nodig heb enzo. Bel je mobiel dan krijg je eerst Driebergen die vraagt wat er aan de hand is en waar, dan sturen zei je door naar de meldkamer in de regio waar je vandaan beld.

Ik heb zelf al meerdere keren 112 gebeld, 1 keer toen ik bij iemand in de auto zat en we met een bloedgang een andere auto in de zijkant rijden op een kruising. 1 keer bij een brandje, 1 keer toen een vriendin hier bij mij thuis met haar arm door het raam van een deur ging, 1 keer toen ik op een bosweg reed en er ineens een totaal vernielde auto tussen de bomen lag.
beld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')