abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35245401
Wie van de Fok!kers heeft ooit eens 112 moeten bellen? Wat was er gebeurd? En wat vond je er van?

Ik heb zelf nog nooit 112 gebeld met een noodgeval. (Hoop ook dat het zo blijft) Maar ben wel benieuwd naar ander spannende verhalen
  zondag 19 februari 2006 @ 03:17:55 #2
94113 Kurk
:D Kijk, een post -->
pi_35245456
Wij reden een keer op de weg ( ) en toen reed de auto voor ons een hert aan. Toen hebben wij 112 gebeld voor de politie enzo

Het resulteerde erin dat wij die week daarna hertenvlees aten
Eerst stond hier niets, maar nu wel.
  zondag 19 februari 2006 @ 03:18:25 #3
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35245462
nee nog nooit gelukkig
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35245471
Ik.

Werd ik aangereden, en de helden agent schoten niet op.

En nog een keer, toen lag er een slaapzak op de snelweg.
God created the world, but the Dutch created The Netherlands.
Sadly the Dutch didn't expand their motorways, maybe God will one day
  zondag 19 februari 2006 @ 03:27:55 #5
94113 Kurk
pi_35245565
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:19 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik.

Werd ik aangereden, en de helden agent schoten niet op.
'Schiet op, er razen hier allemaal auto's voorbij en ik lig hier in het midden van de weg en ik heb het koud!... !"

pi_35245580
hoe gaat het uberhaupt eigenlijk als je 112 belt?
kom je in een centrale meldkamer terecht ofzo en die verbinden je door naar een ziekenhuis bij je in de regio?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
  zondag 19 februari 2006 @ 03:31:01 #7
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35245600
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:29 schreef Onderbroek het volgende:
hoe gaat het uberhaupt eigenlijk als je 112 belt?
kom je in een centrale meldkamer terecht ofzo en die verbinden je door naar een ziekenhuis bij je in de regio?
denk dat als je in amsterdam de 112 belt dat je dan de regio A'dam krijgt ipv regio Grunn
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  zondag 19 februari 2006 @ 03:41:10 #8
94113 Kurk
pi_35245734
* 112 draait.

"Goedemorgen/middag/avond. Dit is het alarmnummer 112. Dit informatienummer kost u niets. Toets eerst een 0 om verder te gaan.

* Toetst 0

"Uw telefoon is geschikt gevonden om door te gaan. Geef aan met welke 112-centrale u wilt worden doorverbonden. Kies 1 voor Friesland. Toets 2 voor Noord-Holland. Toets 3 voor Groningen. Toets 4 voor Drenthe. Toets 5 voor Overijssel. Toets 6 voor Flevoland. Toets 7 voor Utrecht. Toets 8 voor Gelderland. Toets 9 voor Zuid-Holland. Toets 10 voor Zeeland. Toets 11 voor Noord-Brabant. Toets 12 voor Limburg. Toets 13 voor Buitenland."

* Toetst 11

"U hebt aangegeven met de 112-Centrale in Noord-Brabant contact te willen maken. Is dit juist, toets een 1. Is dit niet juist, toets een 2."

* Toetst een 1.

"Geef aan welke hulp u wilt krijgen. Toets 1 voor een politiewagen. Toets 2 voor een brandweerwagen. Toets 3 voor een ambulance. Toets 4 voor een combinatie van deze 3."

* Heeft een ambulance en een brandweer nodig, dus toetst 4.

"Welke hulpmiddelen zou u willen ontvangen? Toets 1 voor een ambulance en een politiewagen. Toets 2 voor een brandweerwagen en een politiewagen. Toets 3 voor een brandweerwagen en een ambulance. Toets 4 voor alledrie."

* Toetst 3.

"Dankuwel voor uw belangstelling. U zult zo snel mogelijk worden geholpen. "

* Wordt overgezet in de wacht.

"Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft.
...
Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft.
...
...
...

112 alarmcentrale! U spreekt met Jantine."

* Hoort een tuut en een bliepje. *
* Telefoon schakelt zichzelf uit. *
* Batterij is op. *

pi_35245775
Ik heb het ook een keer moeten bellen toen ik aan een dagje aan het karten was op de buitenbaan van Oss.

Ik stond in pits, evenals een man een paar meter van mij af die in een opening van het hek (aan het rechte stuk) naar zijn zoon stond te kijken die op dat moment reed. Toen vloog er iemand de baan uit en die kwam over het gras met een gangetje of 70 denk ik op de man af en reed hem vol omver.

Hele dikke klap, man had diverse kneuzingen en was ook behoorlijk gewond aan z'n gezicht.

112 gaan bellen en die waren met zo'n 20 minuten ter plaatse.
  zondag 19 februari 2006 @ 03:44:54 #10
31971 KumA
[ Layer 13: Ego ]
pi_35245776
Ik moest laatst de helpdesk van Digicel (telefoon comp op aruba) hebben en dacht dat t 100 was, dat bleek t allarm nr hier op t eiland (ze hadden trouwens geen problemen ermee, ze hebben me zelfs met t juiste nr geholpen )
no me digas que me amas, no me digas que me adoras, dime solo que te quedas una vida junto a mi
pi_35245777
ik wel
maar ga geen verhalen vertellen. Smerige leedvermakers .
  zondag 19 februari 2006 @ 03:45:45 #12
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_35245786
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef Salvad0R het volgende:
ik wel
lekker eh
  zondag 19 februari 2006 @ 03:45:57 #13
94113 Kurk
pi_35245790
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef Salvad0R het volgende:
ik wel
Vertel op, altijd leuk om te horen hoe je huis is uitgebrand
pi_35245795
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:45 schreef Kurk het volgende:

[..]

neh het is geen verhaal waarvan je gaat denken van, OMG dikke Inferno.
het is gewoon niet leuk
pi_35245799
Vreoger toen ik in de disco werkte wel een gedaan. Gozer kreeg een glas in z'n gezicht.

Je belt 112 en ze vragen of je doorverbonden wilt worden met politie, brandweer of ambulance...
Dan zeg je wat je wilt hebben, en wordt je daarmee doorverbonden.
pi_35245822
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:45 schreef Kurk het volgende:

De baas van de disco waarbij ik werkte, zat bij de vrijwillige brandweer...
Hij heeft dus zo'n mobili-dinge bij zich..

Het was rond 03:45 en de tent ging sluiten. De muziek was uit en hij stond nog met iemand te praten. Toen ging dat mobiele ding af, en werd er gezegd dat er een uitslaande brand was op dit en dit adres...

En diegene waarmee hij stond te praten: Daar woon ik..
(En hij woonde daar echt. Zijn ouders waren op vakantie en hij had de frituurpan aanlaten staan )
pi_35246577
ik werk bij een kartbaan, toen moest ik een keer 112 bellen
verhaal:
ik was net begonnen met werken, dus de karts waren nog koud, zo'n wijf reed veel te traag en de kart viel dus uit. Toen vroeg ze aan mij wat ze eraan kon doen, dus ik zei ''Harder rijden''
2 minuten later knalde ze hard genoeg tegen de kant om flauw te vallen 14.gif
If you are searching, lost is where you will find me.
  zondag 19 februari 2006 @ 08:43:07 #18
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_35247055
ik heb n keer 112 gebeld toen op er een wedstrijd tussen psv en fortuna sittard was in de middag en de "supporters" zich eerst gingen bezatten in verschillende cafe's. de politie stond al de hele middag op de markt met een aantal auto's te wachten. schijnbaar moesten ze op n gegegven ogenblik weg, richting stadion vermoed ik, en tja daar hadden die gasten natuurlijk op gewacht! er brak de pleuris uit en ze begonnen als op commando mekaar in mekaar te trappen en bierflessen te gooien. toen heb ik 112 gebeld, en gezegd dat ze iets te vroeg waren vertrokken!
en ik heb n paar weken geleden nog 112 gebeld toen t appartement naast me in de fik bleek te staan. Ik was redelijk in paniek en wou tegelijkertijd mn katten nog redden maar die waren natuurlijk op n onmogelijk plaatsje gevlucht. de brandweer zei tegen me dat ik onmiddelijk mn huis moest verlaten en mn katten moest laten zitten. dit heb ik natuurlijk niet gedaan en heb ze eerst gevangen (met de nodige krassen en andere verwondingen tot t gevolg) en met ze t huis uit gevlucht, ik heb mn rat wel moeten laten zitten. Gelukkig heb ik enorm geluk gehad en had mijn appartement minimale schade eigenlijk alleen wat stank, mn rat leefde gelukkig ook nog en ik had alleen wat rook binnen gekregen.
oja ik heb nog s 112 gebeld toen er n verkeerslicht op n groot kruispunt kapot bleek en er n kleine chaos ontstond
  zondag 19 februari 2006 @ 08:45:03 #19
131066 scrub_nurse
pi_35247060
en huisgenoten hebben oudejaarsnacht 112 gebeld toen ik op mn achterhoofd gevallen was en bewusteloos op de grond lag.... (detail ik liep stage op de seh op dat moment, maar gelukkig in n ander zieknhuis! )
pi_35247067
Twee keer.

Eerste keer stond het huis van de buurvrouw in de fik (ze kwam in paniek bij ons aanbellen of ik 112 wilde bellen voor haar...)
Tweede keer had ik zelf net een auto-ongeluk gehad.

Het viel me op dat het geen 'Amerikaanse 911' achtig gesprek was. Het is meer een telefoniste die op automatische piloot vraagt of je brandweer, ambulance of politie wilt hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 19 februari 2006 @ 09:30:24 #21
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_35247219
Ik heb het zelf niet gedaan, maar zat bij mijn pa in de auto en hij belde toen. Er was een ongeluk gebeurt op de snelweg, stilstaande vrachtwagen, waar een personenauto op was geknald. In de personenauto zag je de bestuurder met allemaal bloed op zijn hoofd enzo. Vader is gestopt (op de vluchtstrook) en heeft 112 gebeld.

Uiteindelijk bleek dus dat de bestuurder (man en vader) was overleden aan zijn verwondingen.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_35247541
Nog nooit gedaan...
  zondag 19 februari 2006 @ 10:23:43 #23
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_35247691
ongeveer 1x per week, meestal vanwege agressie.
Wat zijn we aan het doen ???
pi_35247791
Ik heb zelf nog nooit 112 gebeld.
Er is weleens 112 voor mij gebeld toen ik een ongeluk had gehad met mijn auto.
Ik had een stoeprand met daarop een paaltje en een boom geraakt en mijn auto was op zijn kant gevallen.
Gelukkig mankeerde ik zelf niks.
De politie was er binnen 5 minuten en de ambulance ook. ( was gelukkig geen medische hulp nodig)
pi_35247852
1x toen m'n vader bewusteloos was geslagen door een grote neger
pi_35249195
Heb al meerdere keren 112 moeten bellen...

eerste keer, een vriend en ik zaten zijn auto en we werden vol in de flank aangereden door een andere auto die door rood was gereden... Wat een klap was dat, wij rijden 30 (net opgetrokken bij het stoplicht) en hij iets van 80. Door de klap stonden we in een keer op de andere rijbaan waar gelukkig niemand meer stond.

Tweede keer een auto voor mij op de snelweg raakte in de slip omdat er modder op de weg lag en hij na 4 keer rondtollen met de neuw van zijn nieuwe BMW onder de vangrail zat. Ik mn auto neergezet op de vluchtstrook en erna toegerend (held!!). De gozer stapt uit en kijkt heel versufd om zich heen. Dus ik ook maar 112 bellen want hij kon geen nederlands..... Na 3 kwartier in de stromende regen hebben gewacht kwam eindelijk de politie..... ze hadden het druk zeiden ze.....

derde en laatste keer was dat ik getuige was van een diefstal, ik zat in mn auto en reed achter hem aan met de politie aan de lijn, heb eerst gevraagd of ik mocht bellen tijdens het rijden!! ghehe, en de politie kwam toen wel meteen en die gozer is na een klopjacht opgepakt.. Vrouwtje van wie dis tas wel helemaal over dr toeren en was heel blij dat er toch nog jongeren waren die wel wat goeds deden voor de medemens!!
pi_35249408
Ik ook al een flink aantal keren. Meestal voor ongelukken of brandjes. Een keer voor mezelf toen ik halfdood in een greppel lag nadat ik van mijn motor was gereden door een niet zo vriendelijk persoon die ook nog eens gewoon wegreed alsof er niets gebeurd was. En een keer voor iemand die een hartaanval kreeg onder het rijden en vol op geparkeerde auto's inreed.
  zondag 19 februari 2006 @ 12:10:22 #28
138514 1ofthefew
always on the run
pi_35249473
een keer toen er een brommer met 60 km/h op een vrachtwagen van links knalde (zelfde als met 60 tegen een muur rijden).
een keer bij een ander ongeluk.
een keer toen ik snachts van de stad naar huis reed, een bmw met veel lawaai achterop kwam, slingerend en op de velg reed... 112 ook ff gebeld
De wereld is op hol geslagen
pi_35249714
Ik heb het ook nog nooit moeten bellen. Maja, zelfs als er wat gebeurt, dan heb ik geen mobieltje bij me dus ja, kan het dan ook niet bellen
  zondag 19 februari 2006 @ 12:34:34 #30
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_35250184
Ja, twee keer, een keer had een zwerver vlak voor ons huis een hartaanval. En er is een keer voor mij gebeld toen ik een beetje ziekjes was na een aanrijding
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
  zondag 19 februari 2006 @ 12:35:04 #31
131066 scrub_nurse
pi_35250207
geen mobiel??
die krijg je tegenwoordig gratis hoor! of voor heel weinig zakcentjes!
pi_35250245
Ik zelf nog nooit, maar mn ma een paar jaar geleden wel toen onze tuin 's nachts in de fik stond omdat de buurman zn te hete barbecueresten in de groencontainer had gegooid. Toen kwam de brandweer met groot materieel en tien man ofzo aangereden, maar mn pa en ik hadden het al grotendeels zelf geblust met de tuinslang die er nog toevallig lag van de vorige dag Ze gingen het nog even nablussen met zo'n huge hogedrukspuit.
pi_35250398
Een keer bij een aanrijding met wat blikschade waar ik getuige van was. En een keer bij een vechtpartij in de stad maar halverwege het gesprek kwam er al politie aan.

Niet zo boeiend dus
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_35250560
Nope nog nooit hoeven te doen gelukkig
  zondag 19 februari 2006 @ 13:03:20 #35
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_35251079
Paar maanden terug, toen het zo achterlijk hard sneeuwde, was er een collega buiten uitgegleden in de sneeuw, enkel op 3 plaatsen gebroken, ik en nog n collega moesten erheen (enigen op dat moment met BHV) zonder jas, tering koud, maar t duurde op zich niet zo lang eer de politie en ambulance er was.
Het grappige was de man van diegene er zo bij stond alsof er niks aan de hand was en ik en mijn collega haar hielpen enzow, lekkere man ben je dan... LOSER
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_35251184
Twee keertjes, eerste keer was toen ik een compleet dronken engelsman in de taxi kreeg die schreeuwde datie naar t ziekenhuis moest, terwijl hij aardig onder het bloed zat. "Joh volgens mij is t makkelijker als ze ff hierheen komen, zo ga ik je niet rijden" Vond hij ook wel ok.

Tweede keer was toen op de provinciale weg de stoplichten ermee gekapt waren. Iedereen ging op z'n eigen houtje maar beetje overal doorheen rijden, ook niet al te veilig kan ik je zeggen. Ik was doorgereden en op de terugweg stonden ze al het verkeer te regelen. Toch netjes...
  zondag 19 februari 2006 @ 13:06:17 #37
43920 Yakko
De tal palo, tal astilla
pi_35251186
Een keer toen onze gestoorde buurman met een knuppel onze ramen probeerde in te slaan om 2 uur 's nachts (toen kwamen ze pas na meer dan een uur, ik had gezegd dat de ruiten voorlopig nog heel waren dus dat het niet echt haast had...).

En nog een keer toen ik aan het werk was in het centrum van Dordrecht en er een man keihard liep te schreeuwen en over een plein aan het rollen was en riep dat ie de hele wereld zou opblazen en allemaal van die dingen.... de mevrouw van 112 was behoorlijk chagrijnig toen ik belde want er hadden al iets van 15 mensen gebeld hahaha, die zaten allemaal op de terrassen op dat plein
La mejor universidad es la de la vida...
pi_35252154
Toen mijn buurman zijn vrouw met een mes bedreigde
pi_35252543
Al enkele jaren geleden , niet ik , moest mijn vader helaas ook 112 bellen , er waren zojuist enkele jongeren die na het stappen tegen een boom zijn aangereden, voor 1 kwam de hulp helaas al te laat
pi_35252546
Heb 1x gebeld, was spiegelglad buiten, fietste richting school, op een bruggetje zat een man naast zijn fiets. Bruggetje was nog gladder dan de weg, hij zat daar met een gebroken arm.
Toen dus maar even 112 gebeld, ambulance was er met een paar minuten, kon ik weer door naar school .
  zondag 19 februari 2006 @ 14:17:34 #41
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_35253570
Een keer gebeld bij een aanrijding waarbij een fietser was aangereden en gewond op de grond lag
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 19 februari 2006 @ 18:28:19 #42
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_35261727
Ik in 2003 nadat ik in volle vaart door een politiebus werd aangereden. Agent gooide al rijdend de deur open. Was een vechtpartij tussen een groep Nederlanders en Medelanders.

Ik stond toevallig langs de weg....nadat ik dus met een smak op de grond terecht kwam meteen 2 agenten op mijn rug. Handboeien om enz.

5 min. weer vrij gelaten. Meteen 112 gebeld weet ook niet precies waarom en wilde politie ter plaatse hebben ivm poging tot doodslag

Werd doorverbonden met de hoofd commesaris in Huizen en een gesprek gehad. Geen aanklacht ingediend. Kreeg wel excuus van de agenten..
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zondag 19 februari 2006 @ 19:12:16 #43
113338 aad007
Klote nickname
pi_35263846
Ik vraag me eigenlijk wel af wat er gebeurt als je beld?

Nooit gedaan dusch...
pi_35264712
quote:
Op zondag 19 februari 2006 03:41 schreef Kurk het volgende:
* 112 draait.

"Goedemorgen/middag/avond. Dit is het alarmnummer 112. Dit informatienummer kost u niets. Toets eerst een 0 om verder te gaan.

* Toetst 0

"Uw telefoon is geschikt gevonden om door te gaan. Geef aan met welke 112-centrale u wilt worden doorverbonden. Kies 1 voor Friesland. Toets 2 voor Noord-Holland. Toets 3 voor Groningen. Toets 4 voor Drenthe. Toets 5 voor Overijssel. Toets 6 voor Flevoland. Toets 7 voor Utrecht. Toets 8 voor Gelderland. Toets 9 voor Zuid-Holland. Toets 10 voor Zeeland. Toets 11 voor Noord-Brabant. Toets 12 voor Limburg. Toets 13 voor Buitenland."

* Toetst 11

"U hebt aangegeven met de 112-Centrale in Noord-Brabant contact te willen maken. Is dit juist, toets een 1. Is dit niet juist, toets een 2."

* Toetst een 1.

"Geef aan welke hulp u wilt krijgen. Toets 1 voor een politiewagen. Toets 2 voor een brandweerwagen. Toets 3 voor een ambulance. Toets 4 voor een combinatie van deze 3."

* Heeft een ambulance en een brandweer nodig, dus toetst 4.

"Welke hulpmiddelen zou u willen ontvangen? Toets 1 voor een ambulance en een politiewagen. Toets 2 voor een brandweerwagen en een politiewagen. Toets 3 voor een brandweerwagen en een ambulance. Toets 4 voor alledrie."

* Toetst 3.

"Dankuwel voor uw belangstelling. U zult zo snel mogelijk worden geholpen. "

* Wordt overgezet in de wacht.

"Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft.
...
...
...
...

112 alarmcentrale! U spreekt met Jantine."

* Hoort een tuut en een bliepje. *
* Telefoon schakelt zichzelf uit. *
* Batterij is op. *

maarre... serieus, ik ben eens een keer betrokken geweest bij een aanrijding en toen belde ik eerst 0900-8844 (wel politie maar geen gevaar of wat was die slogan) en dan krijg je dus ECHT zo'n achterlijk kiessysteem! Alsof ik daarop wilde wachten... dus toen alsnog 112 gebeld en ik sprak met een totaal verveeld en ongeinteresseerd klinkend personage... echt een dom wijf was dat. Kies dan een andere baan....
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_35264753
Overigens droom ik echt regelmatig dat ik 112 moet bellen en dat het me niet lukt, dus dat ik per ongeluk 111 intik en dan weer 122... echt raar, die droom komt best vaak terug.
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
pi_35265880
Iemand in beschonken toestand bij een pinautomaat die ook 112 belde toen zijn pas ingeslikt werd.

There you go..
pi_35265929
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:12 schreef aad007 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af wat er gebeurt als je beld?

Nooit gedaan dusch...
Als je met een vaste telefoon beld krijg je de meldkamer in jou regio aan de lijn, de persoon aan de andere kant van de lijn vraagt dan wat er aan de hand is en wie je nodig heb enzo. Bel je mobiel dan krijg je eerst Driebergen die vraagt wat er aan de hand is en waar, dan sturen zei je door naar de meldkamer in de regio waar je vandaan beld.

Ik heb zelf al meerdere keren 112 gebeld, 1 keer toen ik bij iemand in de auto zat en we met een bloedgang een andere auto in de zijkant rijden op een kruising. 1 keer bij een brandje, 1 keer toen een vriendin hier bij mij thuis met haar arm door het raam van een deur ging, 1 keer toen ik op een bosweg reed en er ineens een totaal vernielde auto tussen de bomen lag.
pi_35265945
Wat is het nummer eigenlijk van 112?
HAHAHAHHha

pi_35265956
schijnt trouwens dat de helft van de 112-bellers broekzakbellers zijn, omdat het slotje op je toetsen niet werkt als je 112 belt...
pi_35265973
quote:
Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef nexcro het volgende:

[..]

Als je met een vaste telefoon beld krijg je de meldkamer in jou regio aan de lijn, de persoon aan de andere kant van de lijn vraagt dan wat er aan de hand is en wie je nodig heb enzo. Bel je mobiel dan krijg je eerst Driebergen die vraagt wat er aan de hand is en waar, dan sturen zei je door naar de meldkamer in de regio waar je vandaan beld.

Ik heb zelf al meerdere keren 112 gebeld, 1 keer toen ik bij iemand in de auto zat en we met een bloedgang een andere auto in de zijkant rijden op een kruising. 1 keer bij een brandje, 1 keer toen een vriendin hier bij mij thuis met haar arm door het raam van een deur ging, 1 keer toen ik op een bosweg reed en er ineens een totaal vernielde auto tussen de bomen lag.
beld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')