'Schiet op, er razen hier allemaal auto's voorbij en ik lig hier in het midden van de weg en ik heb het koud!...quote:Op zondag 19 februari 2006 03:19 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Ik.
Werd ik aangereden, en de helden agent schoten niet op.
denk dat als je in amsterdam de 112 belt dat je dan de regio A'dam krijgt ipv regio Grunnquote:Op zondag 19 februari 2006 03:29 schreef Onderbroek het volgende:
hoe gaat het uberhaupt eigenlijk als je 112 belt?
kom je in een centrale meldkamer terecht ofzo en die verbinden je door naar een ziekenhuis bij je in de regio?
lekker ehquote:Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef Salvad0R het volgende:
ik wel
maar ga geen verhalen vertellen. Smerige leedvermakers .
Vertel op, altijd leuk om te horen hoe je huis is uitgebrandquote:Op zondag 19 februari 2006 03:44 schreef Salvad0R het volgende:
ik wel
maar ga geen verhalen vertellen. Smerige leedvermakers .
neh het is geen verhaal waarvan je gaat denken van, OMG dikke Inferno.quote:Op zondag 19 februari 2006 03:45 schreef Kurk het volgende:
[..]
Vertel op, altijd leuk om te horen hoe je huis is uitgebrand![]()
![]()
De baas van de disco waarbij ik werkte, zat bij de vrijwillige brandweer...quote:Op zondag 19 februari 2006 03:45 schreef Kurk het volgende:
Vertel op, altijd leuk om te horen hoe je huis is uitgebrand![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 03:41 schreef Kurk het volgende:
* 112 draait.
"Goedemorgen/middag/avond. Dit is het alarmnummer 112. Dit informatienummer kost u niets. Toets eerst een 0 om verder te gaan.
* Toetst 0
"Uw telefoon is geschikt gevonden om door te gaan. Geef aan met welke 112-centrale u wilt worden doorverbonden. Kies 1 voor Friesland. Toets 2 voor Noord-Holland. Toets 3 voor Groningen. Toets 4 voor Drenthe. Toets 5 voor Overijssel. Toets 6 voor Flevoland. Toets 7 voor Utrecht. Toets 8 voor Gelderland. Toets 9 voor Zuid-Holland. Toets 10 voor Zeeland. Toets 11 voor Noord-Brabant. Toets 12 voor Limburg. Toets 13 voor Buitenland."
* Toetst 11
"U hebt aangegeven met de 112-Centrale in Noord-Brabant contact te willen maken. Is dit juist, toets een 1. Is dit niet juist, toets een 2."
* Toetst een 1.
"Geef aan welke hulp u wilt krijgen. Toets 1 voor een politiewagen. Toets 2 voor een brandweerwagen. Toets 3 voor een ambulance. Toets 4 voor een combinatie van deze 3."
* Heeft een ambulance en een brandweer nodig, dus toetst 4.
"Welke hulpmiddelen zou u willen ontvangen? Toets 1 voor een ambulance en een politiewagen. Toets 2 voor een brandweerwagen en een politiewagen. Toets 3 voor een brandweerwagen en een ambulance. Toets 4 voor alledrie."
* Toetst 3.
"Dankuwel voor uw belangstelling. U zult zo snel mogelijk worden geholpen. "
* Wordt overgezet in de wacht.
"Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft.
...
Al onze medewerkers zijn in gesprek. Een ogenblik geduld alstublieft.
...
...
...
112 alarmcentrale! U spreekt met Jantine."
* Hoort een tuut en een bliepje. *
* Telefoon schakelt zichzelf uit. *
* Batterij is op. *
Als je met een vaste telefoon beld krijg je de meldkamer in jou regio aan de lijn, de persoon aan de andere kant van de lijn vraagt dan wat er aan de hand is en wie je nodig heb enzo. Bel je mobiel dan krijg je eerst Driebergen die vraagt wat er aan de hand is en waar, dan sturen zei je door naar de meldkamer in de regio waar je vandaan beld.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:12 schreef aad007 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af wat er gebeurt als je beld?
Nooit gedaan dusch...
beld?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:07 schreef nexcro het volgende:
[..]
Als je met een vaste telefoon beld krijg je de meldkamer in jou regio aan de lijn, de persoon aan de andere kant van de lijn vraagt dan wat er aan de hand is en wie je nodig heb enzo. Bel je mobiel dan krijg je eerst Driebergen die vraagt wat er aan de hand is en waar, dan sturen zei je door naar de meldkamer in de regio waar je vandaan beld.
Ik heb zelf al meerdere keren 112 gebeld, 1 keer toen ik bij iemand in de auto zat en we met een bloedgang een andere auto in de zijkant rijden op een kruising. 1 keer bij een brandje, 1 keer toen een vriendin hier bij mij thuis met haar arm door het raam van een deur ging, 1 keer toen ik op een bosweg reed en er ineens een totaal vernielde auto tussen de bomen lag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |