abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:50:26 #101
97111 ukga
Siewosie baas
pi_40394484
ik belde een keer 112 omdat er een jongetje met een fiets hard op zn gezicht was gegaan onder aan een heuvel;
Maar mevrouw van de alarm-centrale kon wel zo ff vaststellen dat het kind niet in levensgevaar was. Of ik hem zelf maar naar het ziekenhuis wou brenge.

Dat hele kind zn gezicht lag in puin, ik was ook op de fiets en et ziekenhuis was minstens 8 km verder op. toen heb ik dat mens verrot gescholden(kon me niet inhouden)
toen heeft iemand met een auto dat arme kind naar ziekenhuis gereden.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:01:40 #102
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_40394833
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 09:57:02 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_40395770
Voor ons op de a1 gebeurde een aanrijding. Een van de auto's sloeg over de kop en lag half op de kop in de berm.
De inzittenden waren een man, vrouw en twee kleine kindjes. We hebben 112 gebeld en daarna heeft mijn vriend de kindjes uit de auto gehaald. Zij waren ongedeerd, ze zaten goed vast in hun kinderstoeltjes . (Vaag trouwens om die kindjes te zien bungelen ).
De vrouw was zelf uit de auto gekomen maar de man was behoorlijk gewond. Hij kon ook niet uit de auto komen en wij konden hem er niet uitkrijgen. Hij zat onder het bloed, zijn oor was er half afgescheurd en zijn kaak was volgens mij gebroken, die zag er heeeeel raar uit .

De politie kwam na ongeveer een kwartier, toen zijn wij weggegaan.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:42:16 #104
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_40396041
Ik schaam me een beetje dat ik gisteren niet gebeld heb

Er slingerde een oude volvo voor me op de weg. 20 km onder de maximumsnelheid, af en toe op de verkeerde rijbaan en af en toe door de berm. Na een paar km raakte hij bijna een verkeersbord en toen had ik het gehad. Hij moest kort daarna stoppen bij een rood stoplicht en toen ik naast z'n raampje stond om eens te vragen waar hij mee bezig was sprong het licht op groen en reed hij weg alsof hij me nieteens gezien had. Toen ik gekeerd was kon ik niet meer goed zien welke kant hij uitgegaan was. Ik zat zelf op een scooter en bellen is dan wat lastig, maar het valt me tegen van de auto's achter hem dat ze niet even gebeld hadden. Die idioot leek echt zwaar versufd.

Dus, als je dit leest 19-RR-**... sterf
Vampire Romance O+
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:52:20 #105
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_40396364
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 81% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 09:57:02 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:52:27 #106
86793 wwwer
The one and only
pi_40398199
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:12 schreef aad007 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af wat er gebeurt als je beld?

Nooit gedaan dusch...
112 is afhankelijk waar je mee beld mobiel of vast.
Als je met je mobiel beld wordtje doorgezet naar de meldkamer in Driebergen die je doorstuurd naar de juiste afdeling.

Anders gebeurd dat lokaal.

je beld krijgt iemand aan de lijn die wil weten wie je nodig hebt, ambu., pol. of brandweer.
en waar.

Zij verbinden je door naar de juiste hulpverleners.

Heb ze zelf al te vaak gebeld.. aanrijdingen (waar ik helaas zelf tussenzat) en dingen op de weg etc. ben er niet trots op maar t gebeurd he..
Graaauuww?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:00:41 #107
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_40398517
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:52 schreef wwwer het volgende:

[..]

112 is afhankelijk waar je mee beld mobiel of vast.
Als je met je mobiel beld wordtje doorgezet naar de meldkamer in Driebergen die je doorstuurd naar de juiste afdeling.

Anders gebeurd dat lokaal.

je beld krijgt iemand aan de lijn die wil weten wie je nodig hebt, ambu., pol. of brandweer.
en waar.

Zij verbinden je door naar de juiste hulpverleners.

Heb ze zelf al te vaak gebeld.. aanrijdingen (waar ik helaas zelf tussenzat) en dingen op de weg etc. ben er niet trots op maar t gebeurd he..
Kan je ze ook bellen voor slechte taalbeheersing ?
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:01:28 #108
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_40398548
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 20:52 schreef Mikkie het volgende:
Daar mag je 112 voor bellen ja, MouseOver. Zo dronken als een tor waarschijnlijk, wie weet wat er had kunnen gebeuren .
Ik weet het

Heb het eerder in een soortgelijke situatie wel eens gedaan. De politie was er toen binnen een paar minuten. Maar het is sowieso al een stap om voor zoiets te bellen, maar met een helm op is het een nog net iets grotere
Vampire Romance O+
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:06:58 #109
86793 wwwer
The one and only
pi_40398808
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:00 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Kan je ze ook bellen voor slechte taalbeheersing ?
nou moet ik idd zeggen dat ik de post niet heb nagelzen! sorry

www.dyslexieweb.nl is mijn website lees die en je weet vast wel weer genoeg
Graaauuww?
pi_40403370
Toen een BMW (hoe kan het ook anders) een fietser vol van de zijkant raakte met zo'n 80kph. De fietser klapte vervolgens keihard tegen de voorruit aan en bleef bewegingsloos op straat liggen. Ik zat in de bus en ik had net mn gsm in m'n hand, dus ik meteen 112 gebeld. Ik kon helaas niet veel meer doen dan het incident melden, maar ik had gezien dat de vrouw die de fietser aanreed even later zelf uitstapte en 112 belde. Anders was ik wel even uitgestapt. Gelukkig was het ziekenhuis (St. Elisabeth Tilburg) slechts een paar honderd meter van die plaats verwijderd, maar ik weet niet of die man nu nog (met kwaliteit) leeft.

Heb ook nog een keer gebeld toen er iets op de E34 lag. Weet niet wat het was en of het gevaarlijk (hard en massief enzo) was, maar het was toch behoorlijk schrikken.
pi_40404318
ik een keer, toen de berm in de fik stond op de a58
Andere keer toen er paar meter voor me een auto in sloot lag, op ze kop enzo ook a58

Was niet spannend, werd doorverbonden steeds met brandweer (zo boeiend was het)
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 09:09:03 #112
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_40409690
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:06 schreef wwwer het volgende:

[..]

nou moet ik idd zeggen dat ik de post niet heb nagelzen! sorry

www.dyslexieweb.nl is mijn website lees die en je weet vast wel weer genoeg
Ok het is je vergeven
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_40410387
3x maar weinig spannends
1x stond een deel van een dijk in de fik, toen was dat TUIG nummer er nog niet dus toen maar 112 gebeld. Niet blijven wachten, is toch nutteloos en had wel betere dingen te doen
1x toen er een groot iets op de linkerbaan van de snelweg lag. Leek van afstand op een bankstel maar er hadden al meer mensen gebeld en het bleek een stuk karton. Ach beter dan andersom zeg maar
1x toen een vrachtwagen ergens bij Amsterdam onder een viaduct door wilde wat niet paste. Levensgevaarlijk want iedereen knalt met 80 tot 100km/u zo de viaduct in en ziet dus niet wat er onderin de tunnel is. Moest wel zelf bellen omdat m'n moeder niet wilde bellen. Was eng ofzo Alsof die mensen bijten
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_40411280
Ik heb ze best vaak gebeld, meestal over een ongeluk wat plaats had gevonden of een vechtpartij wat uit de hand liep.

1 keer heb ik ze 's nachts na het uitgaan gebeld (een jaar of 8/9 geleden, toen ik een jaar of 17 was) vanuit een telefooncel omdat ik mijn mobiele telefoon vergeten was.
Ik was mijn sleutels vergeten en vroeg aan de man die ik aan de lijn kreeg of zij mijn ouders even wilde bellen om mij binnen te laten. Vreemd genoeg hebben ze dat nog gedaan ook, maar niemand kon het echt waarderen...

Enfin, ik kon wel naar binnen en naar mijn bedje toe..
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:37:34 #115
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_40411422
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:31 schreef Blame het volgende:
Ik heb ze best vaak gebeld, meestal over een ongeluk wat plaats had gevonden of een vechtpartij wat uit de hand liep.

1 keer heb ik ze 's nachts na het uitgaan gebeld (een jaar of 8/9 geleden, toen ik een jaar of 17 was) vanuit een telefooncel omdat ik mijn mobiele telefoon vergeten was.
Ik was mijn sleutels vergeten en vroeg aan de man die ik aan de lijn kreeg of zij mijn ouders even wilde bellen om mij binnen te laten. Vreemd genoeg hebben ze dat nog gedaan ook, maar niemand kon het echt waarderen...

"Goedenacht, u spreekt met de politie. Uw zoon die.. <stem wordt onderbroken door een hartverscheurend gehuil van je moeder> "

Zoiets?
Vampire Romance O+
pi_40411487
Tja, ik heb het overleefd...
Alleen vind men het soms een leuk verhaal op verjaardagen...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:25:57 #117
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_40412852
1x gebelt toen we 's nachts van de disco weer kwamen. Het was ontzettend mistig en voor ons reed een auto met een hoop jonge lui erin. Het ging van rechts naar links en hard naar zacht rijden. Waarschijnlijk stom dronken. Toen 112 gebelt en werd doorverbonden naar de meldkamer van de politie twente, daar steeds mijn positie doorgegeven en ik kon mooi horen hoe de centralist dit ook steeds doorgaf aan de politievoertuigen. Op een gegeven moment stonden we stil voor een stoplicht en toen kwamen ze van alle kanten aanstuiven! Toen zijn we er maar langsheen gereden.
* I intend to live forever, so far so good! *
  woensdag 2 augustus 2006 @ 12:19:55 #118
138448 PeZu
Suspended animation
pi_40414533
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:31 schreef Blame het volgende:

moesten we ook niet een keer 112 bellen toen een hond op de snelweg flipperkast ging spelen?
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_40419123
Ik zal de meest spannende vertellen...
Eén keer 's avonds zag ik iemand proberen een deur te forceren op de bovenste verdieping van het hotel tegenover mijn huis. Vervolgens zag ik allerlei schimmen door de ramen in de kamers van het hotel en ging het licht ineens uit en bleven de gordijnen vervolgens half open alsof iemand erdoor gluurde.
Ik dus overleggen met m'n ex-vriendin wat we moesten doen... 112 bellen dus.

Binnen één minuut stond het echt hélémaal blauw van de politie!! Met kogelvrije vesten aan.
Die vervolgens via de brandtrap aan de achterkant, het hele hotel hebben uitgekamt. Dit alles rond een uurtje of één 's nachts.
Hehehe... uiteindelijk bleken al die schimmen toch gewoon hotelgasten te zijn geweest. En die junk, die probeerde in te breken is er snel tussen uit geknepen...
pi_40427177
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 12:19 schreef PeZu het volgende:

[..]

moesten we ook niet een keer 112 bellen toen een hond op de snelweg flipperkast ging spelen?
Ja daar moest ik vanmiddag ook weer aan denken...

Jezus zeg... die hond...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:34:00 #121
138448 PeZu
Suspended animation
pi_40427237
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 19:32 schreef Blame het volgende:

[..]

Ja daar moest ik vanmiddag ook weer aan denken...

Jezus zeg... die hond...
uhuh bizar was dat.....
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  woensdag 2 augustus 2006 @ 19:51:32 #122
16927 klappie
Vriendschap is een illusie!
pi_40427728
Na het stappen wel eens 0900-8844 gebeld, omdat er wat auto ruiten ingeslagen waren en spullen gejat....

Krijg je gewoon de melding dat men de volgende dag maar naar het bureau moet komen en dat ze direct op gaan hangen, omdat wij door dit telefoongesprek 112 bezet hielden?? :S
pi_40429755
Eigenlijk maar één keer in een situatie waar ik zelf middenin zat... Toen ik me had ingelaten met personen van de lagere sociale klassen uit onze bevolking brak er meteen een burenruzie los in die pauperwijk. Liep voor mij trouwens wel goed af hoor, maar 't is niet voor herhaling vatbaar

Verder nog 2 keer moeten bellen voor verkeersongelukken die ik zag gebeuren
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_40432525
Ik heb veel gehoord dat die lijn van 112 traag was.
Vooral bij het doorverbinden naar de lokale korpsen/afdelingen waar je weer opnieuw je verhaal moet doen.
Amstelveen de beste
pi_40492689
Ik één keertje. Toen liet ik me meeslepen door de paniek van mijn schoonzusje die mijn zoontje aantrof bij een open fles Ammonia(k) en dacht dat hij daarvan had gedronken.
Zij en mijn man gingen direct met hem aan de slag en ik ging bellen. Ik vertelde de centrale dat ik niet wist wie ik nodig had en zij verbonden me door met de brandweer toen ik mijn verhaal had gedaan (echt geen idee waarom zij vond dat ik die nodig had). Nog voordat het gesprek was beeindigd was ik er al achter dat er niet van gedronken was. Ik geloof dat ik hem bij me kreeg en gewoon rook dat hij het niet gedronken had.
En gelukkig maar want mijn man had geprobeerd hem te laten braken en dat mag absoluut niet als je zoiets gedronken hebt! Arm jochie helemaal overstuur door de dikke paniek en zijn vader die met zijn grote vingers in zijn keel zat te poeren
quote:
Op zondag 19 februari 2006 19:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
Overigens droom ik echt regelmatig dat ik 112 moet bellen en dat het me niet lukt, dus dat ik per ongeluk 111 intik en dan weer 122... echt raar, die droom komt best vaak terug.
Dat droom ik dus ook regelmatig! Dat ik met geen mogelijkheid het nummer kan intoetsen, dat ze in gesprek zijn of de telefoon het niet doet. Ook wel dat ik nummer van de politie moet opzoeken in het telefoonboek en het dan niet kan vinden. Bizar hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lovechild op 05-08-2006 01:34:50 ]
Don't you love her madly?
pi_40492927
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:06 schreef Lovechild het volgende:
Ik één keertje. Toen liet ik me meeslepen door de paniek van mijn schoonzusje die mijn zoontje aantrof bij een open fles Ammonia(k) en dacht dat hij daarvan had gedronken.
Zij en mijn man gingen direct met hem aan de slag en ik ging bellen. Ik vertelde de centrale dat ik niet wist wie ik nodig had en zij verbonden me door met de brandweer toen ik mijn verhaal had gedaan (echt geen idee waarom zij vond dat ik die nodig had). Nog voordat het gesprek was beeindigd was ik er al achter dat er niet van gedronken was. Ik geloof dat ik hem bij me kreeg en gewoon rook dat hij het niet gedronken had.
En gelukkig maar want mijn man had geprobeerd hem te laten braken en dat mag absoluut niet! Arm jochie helemaal overstuur door de dikke paniek en zijn vader die met zijn grote vnigers in zijn keel zat te poeren
[..]

Dat droom ik dus ook regelmatig! Dat ik met geen mogelijkheid het nummer kan intoetsen, dat ze in gesprek zijn of de telefonoon het niet doet. Ook wel dat ik nummer van de politie moet opzoeken in het telefoonboek en het dan niet kan vinden. Bizar hoor.
! Toch grappig, zijn er nog meer mensen die dit herkennen?
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_40496581
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:06 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat droom ik dus ook regelmatig! Dat ik met geen mogelijkheid het nummer kan intoetsen, dat ze in gesprek zijn of de telefonoon het niet doet. Ook wel dat ik nummer van de politie moet opzoeken in het telefoonboek en het dan niet kan vinden. Bizar hoor.
En dan gezellig je beklag doen bij de dame van Libertel Voicemail? Die hadden vroeger '121' als voicemailnummer
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_40496979
Helaas hebben vrienden vaker voor mij 112 moeten bellen dan ik voor andere heb moeten bellen.

Maar heb het ook wel eens moeten doen inderdaad.

De gene aan de telefoon vraagt wat je nodig hebt, politie, brandweer of ambulance, en dan wordt je gelijk door geschakeld. Je komt binnen in een regionale meldkamer, tenzij je mobiel belt, dan kom je binnen bij de KLPD in Driebergen.

Dan moet je melden wat er aan de hand is, waar je bent, wie je bent, wat je tel. nummer is en hoeveel slachtoffers er eventueel zijn en of er kinderen onder de slachtoffers zijn.

Heb ook eens 112 gebeld voor een vrouw wie was aangereden, dus ambulance besteld. staat ze later dood leuk op en zegt dat t niet meer nodig is. Kon ik die ambulance weer afbellen.
Save a mouse, eat a pussy.
pi_40497024
Ik heb nog nooit 112 gebeld...
Een aantal jaar geleden met carnaval heb ik samen met een paar vriendinnen een wildplasser 50 euro lichter gemaakt.... wij stonden toevallig te kletsen met een agent: "Heeeeej, daar staat er 1 te pissen..." Toen was ie de lul
www.hebbenjullieerzinin.nl
Postbode Siemen
Samen leven, samen kwalleballen!
pi_40497165
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:24 schreef JufJoop het volgende:
Ik heb nog nooit 112 gebeld...
Een aantal jaar geleden met carnaval heb ik samen met een paar vriendinnen een wildplasser 50 euro lichter gemaakt.... wij stonden toevallig te kletsen met een agent: "Heeeeej, daar staat er 1 te pissen..." Toen was ie de lul
Wow hee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')