tss je vooroordelen gelijk weer spuienquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ha leuk, Thom Yorke die je aankijkt tijdens je intieme samenzijn![]()
Oe, Ozzy en Lemmyquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:15 schreef peaceman het volgende:
Maar nu wat kopstukken erbij gekregen... nice
Je hebt een replica van de Rorschachtest die Thom gebruikt om zijn samenhangende teksten te produceren?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:15 schreef peaceman het volgende:
Nee, er hangt wel wat van Radiohead, maar dat hing er al en is bovendien geen foto
Het gebeurde heel erg per ongeluk! Echt waar!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, de managementtraining werpt zijn vruchten af.
Nee gewoon een fraaie tekening, maar niet van de band zelf, meer in de lijn van de tekeningen in het boekje van Amnesiacquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je hebt een replica van de Rorschachtest die Thom gebruikt om zijn samenhangende teksten te produceren?
quote:
Hoeveel svens passen er in?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:19 schreef Liejannuh het volgende:
Het gebeurde heel erg per ongeluk! Echt waar!
Nouja, ik hou wel van grote ruime bedden, dus het komt wel goed uit!
quote:Les (Claypool) will also be releasing his first novel “SOUTH OF THE PUMPHOUSE”. A dark, clever tale of two brothers, a fishing trip, misconceptions, drugs and murder, South of the Pumphouse skillfully combines classic motifs of epic struggle and intelligent layers of imagery, reminiscent of The Old Man and the Sea, and the raw, tweaked perspective and hallucinogenic tutorial of a Hunter Thompson novel.
Wat moet je nu met een IKEA bureaustoel in je bed?quote:
De term "literaire popjournalistiek" komt nogal jeukerig over, maar als ik het kan vinden zal ik het eens inkijken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef dwerg het volgende:
Kan iemand zich dit bericht nog herinneren: Nieuw blad WahWah wil literaire popjournalistiek wakkerschudden?
Het blad ligt vanaf nu in de winkel. Of winkels misschien zelfs.
Jadathebikooknietzelfverzonnenhoor.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:50 schreef Litpho het volgende:
De term "literaire popjournalistiek" komt nogal jeukerig over
Ziet er best leuk uit. Heb je hem al gelezen, schaap?quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:08 schreef schaap001 het volgende:
blah blah over Wah Wah
Nee, nog niet: ik heb 'm nog nergens zien liggen (ook nog niet hard gezocht, trouwens) maar ik koop 'm zeker wel. Toch even bekijken: heb ik met Revolver en die OOR/Aloha-combinatie ook gedaan. Die index ziet er wel aardig uit. Dus ik kom er nog wel op terug.quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Ziet er best leuk uit. Heb je hem al gelezen, schaap?
BB heeft daar in z'n eentje al 10.000 versies van!quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:08 schreef Seborik het volgende:
Wat is dat toch met die 30.000 versies van het woord column.
hmmm ik hoor een o klank dus doe ik 2 L-en .... ik zeg toch niet coolumn maarja haha ik zeg ook sjokoladequote:Op woensdag 22 februari 2006 16:08 schreef Seborik het volgende:
Wat is dat toch met die 30.000 versies van het woord column.
Mijn gespelde woordenschat is echt enormquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:09 schreef Dragman het volgende:
[..]
BB heeft daar in z'n eentje al 10.000 versies van!
benny dan of agnetaquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:51 schreef Liejannuh het volgende:
Helsinki update:
- nog geen Sven gevonden (ook geen Björn trouwens)
- het is hier heel koud vanavond
- je kunt de stad in 1 ochtend bekijken
- mijn bed slaapt lekker, alleen de badkamer had wat ruimer gemogen.
Morgen fijn vergaderen.
oeh mss kom je nog iemand tegen met mn zus naam als achternaam hannina (scijnt een finse achternaam te zijn)quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef dwerg het volgende:
't Is Finland, daar heet toch iedereen Kimi of Mika?
Of Jari. Of Nokia.quote:Op woensdag 22 februari 2006 22:11 schreef dwerg het volgende:
't Is Finland, daar heet toch iedereen Kimi of Mika?
foutjequote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef dwerg het volgende:
Zo, lang leve NUON.
Gisteren kreeg ik de rekening voor het gas wat ik in december heb verstookt (zoals sommigen weten heb ik een klein hobbykasje) en ik schrok me echt de pleuris: 7500 Euro! Voor 10.000 kubieke meter gas! Godverdegodver! Dieven! En die Brinkhorst moeten ze ook opknopen met z'n vrije energiemarkt!
Okee, vandaag weer een brief van de NUON: ja sorry, foutje, 't was eigenlijk 2500 Euro.
Wat een prutsers zeg.
2500 VOOR 1 MAAND???? MIJN HEMEL...ik ga maar niet berekenen hoeveel cd's dat zijn... anders krijg ik last van een CD-depressie....quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef dwerg het volgende:
Zo, lang leve NUON.
Gisteren kreeg ik de rekening voor het gas wat ik in december heb verstookt (zoals sommigen weten heb ik een klein hobbykasje) en ik schrok me echt de pleuris: 7500 Euro! Voor 10.000 kubieke meter gas! Godverdegodver! Dieven! En die Brinkhorst moeten ze ook opknopen met z'n vrije energiemarkt!
Okee, vandaag weer een brief van de NUON: ja sorry, foutje, 't was eigenlijk 2500 Euro.
Wat een prutsers zeg.
Ik heb werkelijk geen idee hoe ze dit gedaan hebben, maar ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben die gisteren even hardop gevloekt heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:51 schreef Bosbeetle het volgende:
foutjehadden ze *3 in de excel sheet staan ?
Dat ben ik elke week ook kwijt aan personeel hoor.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef peaceman het volgende:
2500 VOOR 1 MAAND????
In dat geval: wil je met me trouwen??quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:55 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dat ben ik elke week ook kwijt aan personeel hoor.
quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:50 schreef dwerg het volgende:
(zoals sommigen weten heb ik een klein hobbykasje)
Erm, het zou me niets verbazen als ze bij de nuon last hebben van 'lekverliezen', die ze op de een-of-andere manier bij grootverbruikers proberen te slijten. Niet geschoten altijd mis enzo.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:53 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee hoe ze dit gedaan hebben, maar ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben die gisteren even hardop gevloekt heeft.
In dat geval: wil je met me trouwen??quote:
Onbedoeld erg grappigquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:40 schreef 2cv het volgende:
Van Run DMC hoor je tegenwoordig nooit meer iets (geloof ik)
whehehe net als scat-man johnquote:Op vrijdag 24 februari 2006 14:44 schreef Mark het volgende:
Wat luister je nu? (Nieuwe stijl, #27)
[..]
Onbedoeld erg grappig![]()
vervelende dan ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:13 schreef Liejannuh het volgende:
Geen leuke Sven of Björn gevonden trouwens.
'leeeeet me tell joe eferytsing aboud ze niew foon books ve haav booght'quote:
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:15 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
'leeeeet me tell joe eferytsing aboud ze niew foon books ve haav booght'
Samenvatting: Utrecht is toffer.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:13 schreef Liejannuh het volgende:
Helsinki conclusie:
We are Bjorn. Resistence is futilequote:
Eigenlijk wel, maar Helsinki is verder weg en dat maakt het wel tof.quote:
Ja, dat zijn die vergeten verpakkingen achterin de schappen. Die met die dikke laag stof eropquote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:46 schreef Mark het volgende:
Pas geleden uit de UK witte Maltezers gekregen, kun je die uberhaupt ergens in NL krijgen?
En net in Trivia waren anderen je ook al te snel af wat betreft de Arctic Monkeysquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:16 schreef Prep2Fight het volgende:
Wat een kutdag.. wilde graag naar arctic monkeys, is het zo snel uitverkocht :/ Kuthype, waarom moeten al die doetjes daar nou zo graag naar toe![]()
*zet Cash maar weer even op
Nee, zit dan in Amerika.. VERDOMMMMMMEEEquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En net in Trivia waren anderen je ook al te snel af wat betreft de Arctic Monkeys![]()
Arme Prep. Herkansing op Lowlands?
Volgens mij staan ze op de laatste dag van LL geprogrameerd. Of kan je alleen de eerste twee dagen meepikken?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:21 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Nee, zit dan in Amerika.. VERDOMMMMMMEEE
Misschien dat ik 2 dagen kan meepikken (dat dan weer wel) ..wat een kutdag![]()
Gheghe, dat nietquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze op de laatste dag van LL geprogrameerd. Of kan je alleen de eerste twee dagen meepikken?
Maarre, Amerika. Wat vervelend voor je....![]()
Oe, die moet ik ook nog gaan zienquote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:25 schreef Prep2Fight het volgende:
Positief: Heb Walk the line al twee keer gezien.. geweldige film![]()
Whiterspoon als June![]()
Moet ik ook nog zien ja..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:29 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oe, die moet ik ook nog gaan zien. En ik moet ook nog naar Munich. Gaat nog druk biossen worden de komende weken.
Hier lag het ding in de lokale boekhandel! 7,95 geloof ik. Ik vrees dat er niet zo'n hele grote markt voor is hier.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:49 schreef dwerg het volgende:
Kan iemand zich dit bericht nog herinneren: Nieuw blad WahWah wil literaire popjournalistiek wakkerschudden?
Het blad ligt vanaf nu in de winkel. Of winkels misschien zelfs.
Die hadden ze een tijdje geleden bij de Xenos, maar gezien de huidige trend om alle chocoladesnacks in een witte versie uit te brengen, kun je ze vast binnenkort overal verkrijgen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 11:46 schreef Mark het volgende:
Pas geleden uit de UK witte Maltezers gekregen, kun je die uberhaupt ergens in NL krijgen?
Haha. Ja, er zitten soms mensen met zo'n headset op, dat ik denk: hoe kom je in godsnaam door de screening. Maar je hebt ook geen idee van het product/bedrijf?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
En hoe waren de Arctic monkeys Prep2Fight?
Ik vraag me wederom af waarom van die telemarketingmeisjes klinken alsof ze alles voorlezen van een beeldscherm. Ik weet dat ze het doen, maar waarom laten ze het ook zo klinken?![]()
Het lulligste van het exemplaar wat ik net aan de telefoon had, was dat ze nog eens niet te verstaan was ook.Dus ik heb geen idee wat ik nu net heb afgewezen.
Het was iets met pensioenen, maar ik wil geen mensen bij mij thuis die mijn pensioen gaan zitten uitrekenen.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:57 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Haha. Ja, er zitten soms mensen met zo'n headset op, dat ik denk: hoe kom je in godsnaam door de screening. Maar je hebt ook geen idee van het product/bedrijf?
Screening? Je gaat me nu toch niet serieus vertellen dat al die mensen door een screening hebben moeten komen he?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:57 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Haha. Ja, er zitten soms mensen met zo'n headset op, dat ik denk: hoe kom je in godsnaam door de screening. Maar je hebt ook geen idee van het product/bedrijf?
Als je warme lichamen van de straat plukt is 't misschien wel handig als ze niet al teveel stinken. En nederlands spreken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Screening? Je gaat me nu toch niet serieus vertellen dat al die mensen door een screening hebben moeten komen he?
Zelfs een spellingstest! Geďrriteerd, een gevalletje 'wordt' en dat was hem wel weer...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Screening? Je gaat me nu toch niet serieus vertellen dat al die mensen door een screening hebben moeten komen he?
Heel strak optreden! Was boven mijn verwachtingen. Voor mijn gevoel alleen best kort. Geen toegift enzo, maar evengoedquote:Op maandag 27 februari 2006 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
En hoe waren de Arctic monkeys Prep2Fight?
Ik heb daar duidelijk altijd veel te makkelijk over gedacht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:30 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Zelfs een spellingstest! Geďrriteerd, een gevalletje 'wordt' en dat was hem wel weer...
Je moet wel wat doen om carriëre te maken hčquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb daar duidelijk altijd veel te makkelijk over gedacht.
Ze zouden ook iedereen op cursus moeten sturen: hoe lees ik voor van een computerbeeldscherm zonder te klinken alsof ik voorlees van een computerbeelscherm.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Je moet wel wat doen om carriëre te maken hč![]()
Ligt ook een beetje aan het project en het soort (inbound/outbound) telemarketing, maar over het algemeen gaat er een testje aan vooraf.
Als je inbound werkt, en dus klanten van een bedrijf te woord moet staan, lijkt me dat ook niet meer dan logisch. Die bellen ook meestal met een reden en willen snel geholpen worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Je moet wel wat doen om carriëre te maken hč![]()
Ligt ook een beetje aan het project en het soort (inbound/outbound) telemarketing, maar over het algemeen gaat er een testje aan vooraf.
43 seconden gister. Ik was in een aardige bui en heb het meisje laten uitpraten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je inbound werkt, en dus klanten van een bedrijf te woord moet staan, lijkt me dat ook niet meer dan logisch. Die bellen ook meestal met een reden en willen snel geholpen worden.
Als je belt om pensioenen aan te smeren, wordt er toch 9 van de 10 keer binnen 5 seconden opgehangen, dan is het niet meer zo nodig.
Nee!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik schrok vanochtend wakker van 'My Ever Changing Moods', dat in 'Goedemorgen Nederland' werd gedraaid tijdens een interview met Wouter Bos. Die schijnt door dit nummer geďnspireerd te zijn geraakt om de politiek in te gaan. Wouter Bos, een Paul Weller-fan. Je zou toch haast op 'm gaan stemmen.
Hij is ook fan van spinvis.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik schrok vanochtend wakker van 'My Ever Changing Moods', dat in 'Goedemorgen Nederland' werd gedraaid tijdens een interview met Wouter Bos. Die schijnt door dit nummer geďnspireerd te zijn geraakt om de politiek in te gaan. Wouter Bos, een Paul Weller-fan. Je zou toch haast op 'm gaan stemmen.
Ik kom altijd bij Groen Links uit. Toevallig stem ik dat al een tijdje maar vind het wel grappig dat Stemwijzer me daar gelijk in geeft. Hail to the wijzer!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:15 schreef Z het volgende:
'Al' de stemwijzers die ik invul wijzen mij altijd naar de PvdA, maar ik heb ook niet zo'n zin om op hem te stemmen.
Zijn partij wordt straks toch verboden vanwege extremistisch religieuze opvattingen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:46 schreef Seborik het volgende:
André Rouvoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |