Het was iets met pensioenen, maar ik wil geen mensen bij mij thuis die mijn pensioen gaan zitten uitrekenen.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:57 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Haha. Ja, er zitten soms mensen met zo'n headset op, dat ik denk: hoe kom je in godsnaam door de screening. Maar je hebt ook geen idee van het product/bedrijf?
Screening? Je gaat me nu toch niet serieus vertellen dat al die mensen door een screening hebben moeten komen he?quote:Op maandag 27 februari 2006 21:57 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Haha. Ja, er zitten soms mensen met zo'n headset op, dat ik denk: hoe kom je in godsnaam door de screening. Maar je hebt ook geen idee van het product/bedrijf?
Als je warme lichamen van de straat plukt is 't misschien wel handig als ze niet al teveel stinken. En nederlands spreken.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Screening? Je gaat me nu toch niet serieus vertellen dat al die mensen door een screening hebben moeten komen he?
Zelfs een spellingstest! Geïrriteerd, een gevalletje 'wordt' en dat was hem wel weer...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:28 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Screening? Je gaat me nu toch niet serieus vertellen dat al die mensen door een screening hebben moeten komen he?
Heel strak optreden! Was boven mijn verwachtingen. Voor mijn gevoel alleen best kort. Geen toegift enzo, maar evengoedquote:Op maandag 27 februari 2006 21:16 schreef Liejannuh het volgende:
En hoe waren de Arctic monkeys Prep2Fight?
Ik heb daar duidelijk altijd veel te makkelijk over gedacht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:30 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Zelfs een spellingstest! Geïrriteerd, een gevalletje 'wordt' en dat was hem wel weer...
Je moet wel wat doen om carriëre te maken hèquote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:41 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb daar duidelijk altijd veel te makkelijk over gedacht.
Ze zouden ook iedereen op cursus moeten sturen: hoe lees ik voor van een computerbeeldscherm zonder te klinken alsof ik voorlees van een computerbeelscherm.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Je moet wel wat doen om carriëre te maken hè![]()
Ligt ook een beetje aan het project en het soort (inbound/outbound) telemarketing, maar over het algemeen gaat er een testje aan vooraf.
Als je inbound werkt, en dus klanten van een bedrijf te woord moet staan, lijkt me dat ook niet meer dan logisch. Die bellen ook meestal met een reden en willen snel geholpen worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:55 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Je moet wel wat doen om carriëre te maken hè![]()
Ligt ook een beetje aan het project en het soort (inbound/outbound) telemarketing, maar over het algemeen gaat er een testje aan vooraf.
43 seconden gister. Ik was in een aardige bui en heb het meisje laten uitpraten.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Als je inbound werkt, en dus klanten van een bedrijf te woord moet staan, lijkt me dat ook niet meer dan logisch. Die bellen ook meestal met een reden en willen snel geholpen worden.
Als je belt om pensioenen aan te smeren, wordt er toch 9 van de 10 keer binnen 5 seconden opgehangen, dan is het niet meer zo nodig.
Nee!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik schrok vanochtend wakker van 'My Ever Changing Moods', dat in 'Goedemorgen Nederland' werd gedraaid tijdens een interview met Wouter Bos. Die schijnt door dit nummer geïnspireerd te zijn geraakt om de politiek in te gaan. Wouter Bos, een Paul Weller-fan. Je zou toch haast op 'm gaan stemmen.
Hij is ook fan van spinvis.quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik schrok vanochtend wakker van 'My Ever Changing Moods', dat in 'Goedemorgen Nederland' werd gedraaid tijdens een interview met Wouter Bos. Die schijnt door dit nummer geïnspireerd te zijn geraakt om de politiek in te gaan. Wouter Bos, een Paul Weller-fan. Je zou toch haast op 'm gaan stemmen.
Ik kom altijd bij Groen Links uit. Toevallig stem ik dat al een tijdje maar vind het wel grappig dat Stemwijzer me daar gelijk in geeft. Hail to the wijzer!quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:15 schreef Z het volgende:
'Al' de stemwijzers die ik invul wijzen mij altijd naar de PvdA, maar ik heb ook niet zo'n zin om op hem te stemmen.
Zijn partij wordt straks toch verboden vanwege extremistisch religieuze opvattingen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:46 schreef Seborik het volgende:
André Rouvoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |