Ik ben tot ongeveer 20:30u thuis. Is het de bedoeling dat jij bij mij op bezoek komt, of moet ik naar jou toe komen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:14 schreef troeter het volgende:
@ Floris, ik zit een beetje krap vandaag in mijn tijd. Tot hoe laat ben jij wakker vandaag (en in de mogelijkheid online te komen)? Dan kijk ik af en toe wel of ik je hier zie staan als online (nu dus niet) Tis namelijk wel leuk om die twee katten weer bij elkaar te brengen... moet trouwens wel zeggen dat ik vanmorgen die moederkat nog niet had gezien, maar misschien is ze er ondertussen wel, kijk straks wel even.
Maar goed, ik hou het hier in de gaten en ik hoop dat we ze vandaag nog bij elkaar kunnen brengen!
Nee, het is de bedoeling dat je tegen dat katje zegt dat ze met je mee moet komen, dan rustig naar de poort van je stad lopen (anders blijft ze ergens onderweg weer staan, heel vermoeiend, haha)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:43 schreef WernerVonPinky het volgende:
[..]
Ik ben tot ongeveer 20:30u thuis. Is het de bedoeling dat jij bij mij op bezoek komt, of moet ik naar jou toe komen?
Als je naar mij toe moet komen, kan ik mijn poorten de hele avond open laten staan.
Is goed, ik laat wel morgen een berichtje achter wanneer ik er ben.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:08 schreef troeter het volgende:
[..]
Nee, het is de bedoeling dat je tegen dat katje zegt dat ze met je mee moet komen, dan rustig naar de poort van je stad lopen (anders blijft ze ergens onderweg weer staan, heel vermoeiend, haha)
en dan naar mijn stad komen. Maar we moeten morgen even kijken dan, aangezien ik verder vandaag ook geen tijd meer heb, en jij er ook al niet meer bent...
Ik ben in je dorpje geweest en dat fosiel heb ik bij jou opgegraven en voor je deur gelegdquote:Op zondag 19 februari 2006 00:41 schreef WernerVonPinky het volgende:
[..]
Is goed, ik laat wel morgen een berichtje achter wanneer ik er ben.
Wel leuk dat ik een fossiel heb gekregen. Ik ben K.K. vergetenWaar zit die eigenlijk??
ik gooi me gate wel open.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:19 schreef maggi het volgende:
gaat er iemand zo nog online??
alleen heb jij mij en ik jouw volgens mij niet in mijn lijstjequote:
je staat bij mij in de lijstquote:Op zondag 19 februari 2006 11:44 schreef maggi het volgende:
[..]
alleen heb jij mij en ik jouw volgens mij niet in mijn lijstje
jah idd een paar hequote:
Eerst iets voor de tafel leggen waar je overheen kan lopen (zoals fruit, schelpen, walls, floors) en dan neerleggen, dan lukt het wel!quote:Op zondag 19 februari 2006 15:48 schreef leopod het volgende:
bij mij gaan de turnips maar niet op de tafel
ik heb er maar 250 gekocht hoop dat ze deze week weer 483 waard zijn
@ yuna ik heb je toegevoegd (teminste als jou poppetje -yuna- heet
heb nu mijn 2de foto
Mijn poppetje heet Bianca zoals ook in de openingspost staat. Maar mijn lijst staat al een hele tijd vol dus ik kan je sowieso niet toevoegen.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:48 schreef leopod het volgende:
bij mij gaan de turnips maar niet op de tafel
ik heb er maar 250 gekocht hoop dat ze deze week weer 483 waard zijn
@ yuna ik heb je toegevoegd (teminste als jou poppetje -yuna- heet
heb nu mijn 2de foto
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:37 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
Heb je de dung beatle al gevangen? Die rolt soms een sneeuwbal vooruit. Die kun je nog tot de 25ste vangen, dan pas in december weer.
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:11 schreef troeter het volgende:
Jeeeeej Chessa/gebakken koekje![]()
super gefeliciteerd natuurlijk met de verkoop van je huis !!!
Met dat geld ging je Nintendo steunen door er allemaal DS'en en Animal Crossings van te kopen he
Helaas Katie niet meer gezien vandaag, ik had het weekend niet veel tijd voor AC.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:32 schreef Zwaalie het volgende:
@Travis: NOU! Ik vind Katie best liefig, maar dan mag ze ook eens in mijn stadje verdwalen!!![]()
Ik denk dat we morgen het beste even kunnen proberen of we die twee kunnen herenigen! Ik heb trouwens ook nog een cadeautje hier op je liggen wachten, dat je krijgt van Ardenlyn (drie keer raden wat)!![]()
![]()
vetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:22 schreef lizardtattoo het volgende:
Knucklezz, je kan via het Touchscherm lopen, vissen en graven, maar dat kun je ook allemaal via de pijltjestoetsen doen als je dat fijner vindt. Spullen verkopen of in je huis plaatsen, brieven posten en chatten gaat alleen via het Touchscherm.
Ja haha, ik zag Katie ook weer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:58 schreef Zwaalie het volgende:
@Travis: Kaitlin is nog steeeeds op zoek naar Katie!!!
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:02 schreef Travis het volgende:
[..]
Ja haha, ik zag Katie ook weer.
Btw, m'n snowman collectie is compleet.![]()
Jullie zien er prachtig uit!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef Zwaalie het volgende:
Yay! Droopy heeft nu ook een kroontje! Hier is een foto van Droopy en Tijntje. Ze kijken een beetje bedenkelijk, maar dat is omdat ze zo lang moesten wachten tot de foto werd gemaakt!![]()
[afbeelding]
@greetz: wat zoek je nog van green?
Niet te stressie over doen hoor,lekker spelen en als het dan lang duurt of niet lukt is het ook goed. Wil wel pikmin...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:33 schreef Ardenlyn het volgende:
--knip--
PS Juice je krijgt het zo snel mogenlijk terug!!
Zeker dat me dat iets zegtquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:38 schreef Zwaalie het volgende:
@lelibel: Zone Alarm en AVG, als dat je iets zegt?
Wat zielig voor Kaitlin, die zal nu nooit haar Katie meer kunnen terugvinden. Ze is haar in Amerika kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:58 schreef renelly het volgende:
Hoi luitjes,
Ik ben overnieuw begonnen en tot mijn schrik merk ik dat ik ook een nieuwe code gekregen heb.
Alles is gelijk gebleven dus:
naam Elly
dorpje amerika
alleen de code is nu:3737-2812-1162
ik ben jullie ook weer aan het toevoegen willen jullie mij ook weer toevoegen?
thxx
Elly
lolquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:41 schreef leopod het volgende:
yippe heb eindelijk de foto van savvana
@ iedereen ik zet zo mijn poort open voor bezoek zit nu aan het kijken voor kleding en stuff
op http://acforums.megadoomer.com/
heb nu eindelijk full luigi
ooh ja voor de mensen die het nooit hebben geweten
of helemaal vergeten 90% van de liedjes komen hier vandaan k.k.
vanavond k.k. dus chessa niet vergeten ( normaal doe je dat elke week![]()
hebben jullie ook de top hat van de tortimer gekregen?
ik heb nu tortimer's pride gehaald bij die amerikanen
die had ook een goeden net
en golden watering can
De vlooienmarkt is nu geopend!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:12 schreef Cutie het volgende:
Morgenmiddag is er een vlooienmarkt in mijn dorp!
Iedereen is welkom om gratis kleding af te komen halen, het ligt uitgestald voor mijn museum!
Kom eraan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef leopod het volgende:
mijn poort staat ook nog voor een kwatiertje open
Ik hoop dat tijn z'n tuna's dan toch maar voor 6 uur inlevert, anders zien we hier straks nog meer boze gezichtjes...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:35 schreef Zwaalie het volgende:
Ik was van plan om vlak voor het einde van de fishing tourney (om 20.00) met mijn drie tuna's naar Tortimer te gaan. Dit om de kans dat een van de bewoners er over heen gaat te verkleinen... Vorige keer had ik verloren omdat Buck op het laatste moment nog er over heen ging...
Oeoeoeiiii! Haha, gelukkig kijk ik nu nog op tijd!! Anders had Tijntje inderdaad een dag of wat heel erg boos rondgelopen!!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:11 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
[..]
Ik hoop dat tijn z'n tuna's dan toch maar voor 6 uur inlevert, anders zien we hier straks nog meer boze gezichtjes...
De ene mediamarkt heeft wel import games, de andere weer niet, maar volgens mij issie dan wel tegen de 50 euro. Bij nedgame kan je hem kopen voor 39 euro. Ik heb hem uit canada besteld en was omgerekend iets van 35 euro kwijt.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:30 schreef basalphenaar het volgende:
Ik wil deze game graag kopen, ik hoorde dat hij al bij de Media Markt te krijgen is als importversie, klopt dit? En weet iemand misschien hoeveel hij daar kost?
Meestal zijn ze dan tussne de 39 en de 45 euro daar, ik heb mijn Animal crossing daar voor 44.99 gehaald, en zag resident evil e.d. er ook voor 45 liggenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:36 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
De ene mediamarkt heeft wel import games, de andere weer niet, maar volgens mij issie dan wel tegen de 50 euro. Bij nedgame kan je hem kopen voor 39 euro. Ik heb hem uit canada besteld en was omgerekend iets van 35 euro kwijt.
done!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:49 schreef remcheese het volgende:
Inkie, als je mij toevoegd kom ik even kijken zo
remko
stoepvil
4939 8237 4527
Hey dat had ik ook! (zelfde vis, zelfde lengte) Zag het vanochtend in m'n post.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:31 schreef Ardenlyn het volgende:
Jahh ik heb gewonnen met Fishing Tourney!!
Sea Bass 46.9.
Woeiii
ok, als ik thuis ben vanavond zal ik je toevoegen, ik denk alleen niet dat ik nog online ben vandaag, ik moet naar de verjaardag van de overbuur-koterquote:Op maandag 27 februari 2006 10:28 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
Hoihoi, ik heb ook gewonnen. Gelukkig had ik nog een paar tuna's in voorraad, want even voor 6 uur stond het record ineens op ruim 73 inch.
@remcheese: Ik heb één van mijn dieren wel eens Fok!Games geleerd. Het was geen draak (?) en deze woont nog bij mij. Hoe zou dat verhuizen van het ene naar het andere dorp toch gaan?
Remko en Mark, ik heb jullie toegevoegd.
Komt Kody wel van jouw Wildtown?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:09 schreef lizardtattoo het volgende:
Haha, ik dacht al dat ik de 'schuld' zou krijgen (mijn dorp heet ook WildTown, maar ik heb mijn buurbeestjes geen "FOK!games" geleerd - wel een goed idee).
Hij is zwart met gele hoorntjes en heet nan geloof ik...quote:Op maandag 27 februari 2006 11:35 schreef lizardtattoo het volgende:
Yup, als het een beertje is komt 'ie bij mij vandaan.
Frobert komt bij mij vandaanquote:Op maandag 27 februari 2006 11:54 schreef Zwaalie het volgende:
Joehoe!! Ik heb ook gewonnen met vissen met een tuna van 105 inch!!!![]()
Frobert uit Stoepvil is vandaag in mijn dorpje komen wonen, maar ik weet nog niet wat hij zegt. Inmiddels zegt Savannah gelukkig geen "anus" meer. "FOK!games" is ook een goeie!
@inkie: ik spaar even wat bloemetje op en kom een dezer dagen wel even langs om de boel af te maken.![]()
@chessa: ik heb nog wel een extra zakje rode turnipzaad voor je liggen.![]()
@cutie: je regal chair is binnen.![]()
Nan heeft bij mij gewoond. Ik wist niet dat ik haar ook Fok!Games had geleerdquote:Op maandag 27 februari 2006 12:24 schreef remcheese het volgende:
[..]
Hij is zwart met gele hoorntjes en heet nan geloof ik...
Trouwens, ik gebruik nu de account van mn vriend )want ik heb geen geschikt email adres om me aan te meldenquote:Op maandag 27 februari 2006 23:42 schreef FTD80 het volgende:
Naam: Uzi
Town: Alkaline
Friendcode: 2706 4884 3005
voeg me toe!
Zo'n scheiding lijkt me wel handig jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:51 schreef Zwaalie het volgende:
Voorts nog aan vraag aan een ieder:
op de lijst zie ik een aantal mensen die ik zeker een maand of nog langer niet meer heb gezien. Is het daarom misschien een idee om een scheiding te maken tussen mensen die regelmatig online en op Fok! te vinden zijn en mensen die minder/niet actief zijn? Ik bied mij tevens aan als (een van de) lijstbeheerder(s).
Graag reacties!!![]()
quote:Dr. Shrunk Day: Random (Mon - Fri) Hours: 6:00am - 12:00am
Dr. Shrunk is a frightening looking fellow. He's not a monster, however, but a type of salamander called an Axolotl. Aptly named, Dr. Shrunk is a psychiatrist that wanders around the Animal Crossing: Wild World universe trying to get players in touch with their emotions. When Dr. Shrunk visits your town, you can talk to him to get an emote to add your touch keyboard. These emotes allow you to show emotions the way many of the villagers do. For instance, the "Shyness" emote (which every player is forced to take first) allows your character to blush in game when selected. After you receieve Shyness, you can choose emotions from a variety that Shrunk has to offer. You can only keep so many emotes at once, but you can continue to talk to Dr. Shrunk and change them around thoroughout the game. There are 29 emotions documented for the Japanese version of the game, Oideyo Doubutsu no Mori, but it is currently unknown how many exist in the North American game.
heb het even aangevuld voor zover ik het wistquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:23 schreef Ardenlyn het volgende:
Heb een mooie regenboog
@chessa dat is jammer maar hopelijk heb je straks weer meer tijd .
Ik heb op intenet gezocht en heb een aantal emotie kunnen vinden die je van Dr Shrunk kan krijgen.
Van sommige weet ik wat het in inhoudt maar van sommige ook weer niet.
Ik hoop dat het klopt en ander heeft diegene die het op intenet heeft gezet het verkeerd
1: Approval: In je handjes klappen.
2: Inspiration: Lampje boven je hoofd
3: Happiness: Muzieknootjes en je fluit.
4: Joy: Bloemetjes om je heen
5: Confusion: ???
6: Distress: ???
7: Fear: bibberen alsof je het koud hebt/ziek bent
8: Realisation: ???
9: Agreement: ???
10: Rage: ??? (denk dat je dan een rodd gezichtje krijgt en stoomwolkjes dr bij![]()
11: Shyness: Krijgt rooie wangetjes en kijkt verlegen
Wie weet er meer en misschien een pagina waar alles opstaat? Ik kan namelijk zeer weinig vinden hier verder over.
join the club.....quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:15 schreef Ceased2Be het volgende:
En mijn DS logeert weer even bij m'n vriendin dus ik ben op z'n vroegst het weekend pas weer beschikbaar...
Nou ja, volgens de planning zouden we al samenwonen inmiddels maar het appartement is nog niet af dus die DS wordt als een soort kind-van-gescheiden-ouders op en neer gependeld. Ik ben toch te druk bezig met werken en verbouwen om AC echt de aandacht te geven die het verdiend dus kan zij het mooi doordeweeks pakken en ik in het weekend.quote:Op woensdag 1 maart 2006 10:20 schreef Ardenlyn het volgende:
Dus je eigen DS ligt bij een ander? Ik ga toch echt niet mijn DS bv aan mij man meegeven.
Geef haar de volgende keer een doos chocola en moffel je DS in je tas TADAAA.
(zeg eerlijk bij mij zal het niet lukken maar wie weet trapt je vriendin er wel in)
Of zeg gewoon het is mijn DS en ik neem hem mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |