Jullie zien er prachtig uit!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef Zwaalie het volgende:
Yay! Droopy heeft nu ook een kroontje! Hier is een foto van Droopy en Tijntje. Ze kijken een beetje bedenkelijk, maar dat is omdat ze zo lang moesten wachten tot de foto werd gemaakt!![]()
[afbeelding]
@greetz: wat zoek je nog van green?
Niet te stressie over doen hoor,lekker spelen en als het dan lang duurt of niet lukt is het ook goed. Wil wel pikmin...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:33 schreef Ardenlyn het volgende:
--knip--
PS Juice je krijgt het zo snel mogenlijk terug!!
Zeker dat me dat iets zegtquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:38 schreef Zwaalie het volgende:
@lelibel: Zone Alarm en AVG, als dat je iets zegt?
Wat zielig voor Kaitlin, die zal nu nooit haar Katie meer kunnen terugvinden. Ze is haar in Amerika kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:58 schreef renelly het volgende:
Hoi luitjes,
Ik ben overnieuw begonnen en tot mijn schrik merk ik dat ik ook een nieuwe code gekregen heb.
Alles is gelijk gebleven dus:
naam Elly
dorpje amerika
alleen de code is nu:3737-2812-1162
ik ben jullie ook weer aan het toevoegen willen jullie mij ook weer toevoegen?
thxx
Elly
lolquote:Op zaterdag 25 februari 2006 16:41 schreef leopod het volgende:
yippe heb eindelijk de foto van savvana
@ iedereen ik zet zo mijn poort open voor bezoek zit nu aan het kijken voor kleding en stuff
op http://acforums.megadoomer.com/
heb nu eindelijk full luigi
ooh ja voor de mensen die het nooit hebben geweten
of helemaal vergeten 90% van de liedjes komen hier vandaan k.k.
vanavond k.k. dus chessa niet vergeten ( normaal doe je dat elke week![]()
hebben jullie ook de top hat van de tortimer gekregen?
ik heb nu tortimer's pride gehaald bij die amerikanen
die had ook een goeden net
en golden watering can
De vlooienmarkt is nu geopend!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 10:12 schreef Cutie het volgende:
Morgenmiddag is er een vlooienmarkt in mijn dorp!
Iedereen is welkom om gratis kleding af te komen halen, het ligt uitgestald voor mijn museum!
Kom eraan.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:18 schreef leopod het volgende:
mijn poort staat ook nog voor een kwatiertje open
Ik hoop dat tijn z'n tuna's dan toch maar voor 6 uur inlevert, anders zien we hier straks nog meer boze gezichtjes...quote:Op zondag 26 februari 2006 16:35 schreef Zwaalie het volgende:
Ik was van plan om vlak voor het einde van de fishing tourney (om 20.00) met mijn drie tuna's naar Tortimer te gaan. Dit om de kans dat een van de bewoners er over heen gaat te verkleinen... Vorige keer had ik verloren omdat Buck op het laatste moment nog er over heen ging...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |