quote:Op maandag 20 februari 2006 18:11 schreef troeter het volgende:
Jeeeeej Chessa/gebakken koekje![]()
super gefeliciteerd natuurlijk met de verkoop van je huis !!!
Met dat geld ging je Nintendo steunen door er allemaal DS'en en Animal Crossings van te kopen he
Helaas Katie niet meer gezien vandaag, ik had het weekend niet veel tijd voor AC.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:32 schreef Zwaalie het volgende:
@Travis: NOU! Ik vind Katie best liefig, maar dan mag ze ook eens in mijn stadje verdwalen!!![]()
Ik denk dat we morgen het beste even kunnen proberen of we die twee kunnen herenigen! Ik heb trouwens ook nog een cadeautje hier op je liggen wachten, dat je krijgt van Ardenlyn (drie keer raden wat)!![]()
![]()
vetquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:22 schreef lizardtattoo het volgende:
Knucklezz, je kan via het Touchscherm lopen, vissen en graven, maar dat kun je ook allemaal via de pijltjestoetsen doen als je dat fijner vindt. Spullen verkopen of in je huis plaatsen, brieven posten en chatten gaat alleen via het Touchscherm.
Ja haha, ik zag Katie ook weer.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:58 schreef Zwaalie het volgende:
@Travis: Kaitlin is nog steeeeds op zoek naar Katie!!!
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:02 schreef Travis het volgende:
[..]
Ja haha, ik zag Katie ook weer.
Btw, m'n snowman collectie is compleet.![]()
Jullie zien er prachtig uit!quote:Op donderdag 23 februari 2006 16:37 schreef Zwaalie het volgende:
Yay! Droopy heeft nu ook een kroontje! Hier is een foto van Droopy en Tijntje. Ze kijken een beetje bedenkelijk, maar dat is omdat ze zo lang moesten wachten tot de foto werd gemaakt!![]()
[afbeelding]
@greetz: wat zoek je nog van green?
Niet te stressie over doen hoor,lekker spelen en als het dan lang duurt of niet lukt is het ook goed. Wil wel pikmin...quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:33 schreef Ardenlyn het volgende:
--knip--
PS Juice je krijgt het zo snel mogenlijk terug!!
Zeker dat me dat iets zegtquote:Op donderdag 23 februari 2006 19:38 schreef Zwaalie het volgende:
@lelibel: Zone Alarm en AVG, als dat je iets zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |