Oeoeoeiiii! Haha, gelukkig kijk ik nu nog op tijd!! Anders had Tijntje inderdaad een dag of wat heel erg boos rondgelopen!!quote:Op zondag 26 februari 2006 17:11 schreef Esme_Weatherwax het volgende:
[..]
Ik hoop dat tijn z'n tuna's dan toch maar voor 6 uur inlevert, anders zien we hier straks nog meer boze gezichtjes...
De ene mediamarkt heeft wel import games, de andere weer niet, maar volgens mij issie dan wel tegen de 50 euro. Bij nedgame kan je hem kopen voor 39 euro. Ik heb hem uit canada besteld en was omgerekend iets van 35 euro kwijt.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:30 schreef basalphenaar het volgende:
Ik wil deze game graag kopen, ik hoorde dat hij al bij de Media Markt te krijgen is als importversie, klopt dit? En weet iemand misschien hoeveel hij daar kost?
Meestal zijn ze dan tussne de 39 en de 45 euro daar, ik heb mijn Animal crossing daar voor 44.99 gehaald, en zag resident evil e.d. er ook voor 45 liggenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:36 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
De ene mediamarkt heeft wel import games, de andere weer niet, maar volgens mij issie dan wel tegen de 50 euro. Bij nedgame kan je hem kopen voor 39 euro. Ik heb hem uit canada besteld en was omgerekend iets van 35 euro kwijt.
done!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:49 schreef remcheese het volgende:
Inkie, als je mij toevoegd kom ik even kijken zo
remko
stoepvil
4939 8237 4527
Hey dat had ik ook! (zelfde vis, zelfde lengte) Zag het vanochtend in m'n post.quote:Op maandag 27 februari 2006 08:31 schreef Ardenlyn het volgende:
Jahh ik heb gewonnen met Fishing Tourney!!
Sea Bass 46.9.
Woeiii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |