Ernstige incidenten?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef Yildiz het volgende:
Engeland,... New York (Rhode Island),.. en nog n paar... Wist je dat?
Bijna is nog niet helemaal en verzwegen rampen tsja dat is wel erg conspiracy thinking.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:46 schreef gelly het volgende:
Je kunt beter kijken hoeveel bijna rampen er zijn geweest, en hoeveel er wellicht verzwegen worden...
Blijf ik toch nog even op.quote:
Leukigheid en Raymann in een zin.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:51 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind het wel tof van Pastors dat 'ie gegaan is, maar het was niet leuk. En daar gaat Raymans programma om toch? Leukigheid.
weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:51 schreef RichardQuest het volgende:
Ik vind het wel tof van Pastors dat 'ie gegaan is, maar het was niet leuk. En daar gaat Raymans programma om toch? Leukigheid.
quote:Zijn wethouderschap kwam in gevaar toen hij in oktober 2005 in het katholieke informatieblad IDee de volgende uitspraak deed: "Bij christelijke migranten zie ik achterstanden die we gewend zijn te repareren. Zij delen dezelfde cultuurwaarden. Ik weet, ik generaliseer, maar een Antiliaan of Kaapverdiaan weet dat stelen nooit mag. De criminele probleemgroep daarbinnen maakt geen onderscheid tussen gelovigen en niet- of anders-gelovigen. Ze stelen van iedereen! Bij moslims wordt veel van wat zij doen verklaard vanuit hun religie. Het geloof wordt door henzelf als relevant ingebracht. Antilianen of Kaapverdianen gebruiken hun religie niet als verklaring voor hun (wan)gedrag. Moslims gebruiken hun religie wel vaak als reden voor hun gedrag, en om zich van deze maatschappij af te keren. Zo is het bijvoorbeeld onvoorstelbaar voor veel moslims om met een niet-moslim te trouwen. Dat maakt het lastiger om er iets aan te doen."
Op grond van deze uitspraak diende de raadsfractie van GroenLinks op 8 november 2005 een motie van wantrouwen tegen hem in. De motie werd aangenomen met 23 tegen 20 stemmen, waardoor Pastors' positie onhoudbaar werd.
Eén zin?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:53 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Leukigheid en Raymann in een zin.
If you invest more in national security, you will be safer?quote:
Palmer raids, mijn jonge vriend.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:56 schreef Yildiz het volgende:
[..]
If you invest more in national security, you will be safer?
Gescheiden door een vraagtekenquote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:55 schreef RichardQuest het volgende:
Eén zin?
Ik had het voornamelijk over de tekst die eronder stond.quote:Op vrijdag 17 februari 2006 23:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Palmer raids, mijn jonge vriend.
Weet je dat zo'n titel als ''politieke sociologie van het Internet'' mij enorm kregel maakt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:01 schreef Tafkahs het volgende:
hmm
Raymann is gewoon gezellig en niet bijzonder grappig, volgens mij vindt ie zichzelf ook niet grappig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
Raymann is de zwarte Jack Spijkerman maar dan een factor 10 erger/slechter.
Dat laatste mag ik hopen dat zou nog in zijn voordeel spreken maar ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:02 schreef gelly het volgende:
Raymann is gewoon gezellig en niet bijzonder grappig, volgens mij vindt ie zichzelf ook niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |