quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef gelly het volgende:
[..]
VVD: kraken moet verboden worden
Lees zelf maar even.
Ja, het zou toch zonde zijn als Fok! vanwege jouw posts door 1 of andere instantie op de vingers wordt getikt niet ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:13 schreef McCarthy het volgende:
[..]wat een slechte marketing zeg, denk je dat ze het helemaal gaan doorspitten
als ik mee zou helpen lukt het jou nog niet om mij gebanned te krijgen.
Laten we het wel even in perspectief zien. Je had vanmiddag makkelijk een ban kunnen krijgen. kLowJow was kennelijk in een goede bui.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:13 schreef McCarthy het volgende:
[..]wat een slechte marketing zeg, denk je dat ze het helemaal gaan doorspitten
als ik mee zou helpen lukt het jou nog niet om mij gebanned te krijgen.
dat zou een mooie rel wezen iddquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja, het zou toch zonde zijn als Fok! vanwege jouw posts door 1 of andere instantie op de vingers wordt getikt niet ?
kijk SCH, er is een kans aan je neus voorbij gegaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Laten we het wel even in perspectief zien. Je had vanmiddag makkelijk een ban kunnen krijgen. kLowJow was kennelijk in een goede bui.
Dat is het aroma wat er vanaf komt. Niet iets waarop FOK! aangepakt kan worden denk ik. kLowJow heeft daar toen op gereageerd. Ik zat toen op mijn werk en had geen tijd om er wat van te zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Lees zelf maar even.
Vooral een bang protectionistisch jochiequote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:11 schreef gelly het volgende:
[..]
Lees zelf maar even.
quote:mijn andere voorstel was dus om een anti krakers knokploeg op te richten.
quote:ik zelf zie 2 problemen
- de woningmarkt is erg onvrij
- ruim 2 miljoen niet westerse allochtonen drukken extra op de woningmarkt. Het is te gek voor woorden dan een klein land als NL een immigratie land moest worden.
quote:we hebben ook zoveel westerse allochtonen (not)
quote:1.5 miljoen westerse allochtonen? wat veel en ik geloof het dan ook niet helemaal.
anyway: ook die moeten dan eventueel het land uit. Nogmaals: we zijn een piepklein landje en er is gewoon geen plaats voor ze.
quote:het schijnt nogal bon-on te zijn om mensen die buitenlanders de schuld van een probleem geven met pek en veren in te smeren. Waarom nou toch?
quote:Voelt dat nu goed. Andere lekker in de hoek zetten en zogenamad opkomen voor buitenlanders. Ontleedt je daar je identiteit aan.
quote:kan je niet lezen of zo
ik zeg dat er meerdere oorzaken zijn en ik erken dat 1 daarvan het gebrek aan econ vrijheid is. een andere oorzaak zijn de allochtonen. Proof me wrong maar niet door met termen als xenofobo te gaan strooien. dat is erg laag.
quote:allochtonen wonen onder de grond of zo.
Je kan hoog springen je kan laag springen: ze zorgen voor een toenemende vraag en drijven dus de prijs op.
quote:quote:
Op donderdag 23 februari 2006 13:43 schreef MrBean het volgende:
[..]
Jij zorgt ook voor een toenemende vraag. Jij zorgt ook voor prijsopdrijving. Waarom ga jij eigenlijk niet weg?
omdat ik autochtoon ben
quote:ik verwijt de allochtonen ook niks. eerder de overheid die dit allemaal toelaat
Wat boeit mij de verwrongen psyche van het idiootje ?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:20 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Vooral een bang protectionistisch jochie
Gecombineerd met je postgeschiedenis en je net voorbije racisme-ban leidt dat tot aanvaringen ja. Overigens mag je dat wel zeggen, je zegt echter een hoop meer.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:23 schreef McCarthy het volgende:
ik sta dus nog steeds achter de mening dat er geen plaats is voor nieuwe buitenlanders om het simpele feit dat het nogal krap is in dit land. Is dat zo erg?
Als de club van 10 miljoen dergelijke bedoelingen niet uitspreekt, maar het wel degelijk via technocratische middelen voorstaat, is het dan ook verkeerd?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:25 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat boeit mij de verwrongen psyche van het idiootje ?
De club van 10 miljoen pleit niet voor het uitzetten van mensen, en al helemaal niet op grond van geloof zover ik weet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:30 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Als de club van 10 miljoen dergelijke bedoelingen niet uitspreekt, maar wel degelijk via technocratische middelen voorstaat, is het dan ook verkeerd?
open een mooi topic waarin je naar de middelen vraagt die die club zou willen gebruiken om hun doel te bereiken zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:35 schreef gelly het volgende:
[..]
De club van 10 miljoen pleit niet voor het uitzetten van mensen, en al helemaal niet op grond van geloof zover ik weet.
Vast een vreemdeling uit Brabant. Dat zijn allemaal van die generaliserende xenofoben zeg ik je.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:51 schreef gelly het volgende:
Zeg, volgens mij krijgt McCarthy een beetje het idee dat racisme en vreemdelingenhaat op Fok! toegestaan zijn. En ik geef hem geen ongelijk.
Dat lijkt me nou een erg goed idee.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:15 schreef gelly het volgende:
Ja, het zou toch zonde zijn als Fok! vanwege jouw posts door 1 of andere instantie op de vingers wordt getikt niet ?
quote:Veroordeeld wegens verstikkende politieke correctheid en verregaande dhimmitude, tevens bekend als de "weg met ons"-mentaliteit.
Hahaha! Die is echt goed, man, die moet je inlijsten!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:49 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou een erg goed idee.
Ik zie het berichtje al helemaal voor me:
[..]
gooi dan 75% van de topics gelijk maar dicht.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:36 schreef Sidekick het volgende:
Ik geef aan hoe het topic gaat verlopen met posts op hetzelfde niveau als de eerste post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |