abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35423625
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:13 schreef JohnDope het volgende:
(heb ook wat B op)
  donderdag 23 februari 2006 @ 22:30:07 #152
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35424081
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 22:16 schreef Davitamon het volgende:
Zij weten ALLES van u

Misschien kunnen BaajGuardian en JohnDope even doorzweven naar TRU.

[afbeelding]
Dat was idd wel erg vaag.
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:40:07 #153
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35426992
zhe-devilll schreef:
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Enkele posts verwijderd. zhe-devilll, reageer normaal of reageer niet.
laat de ander dan ook normaal reageren dan reageer ik ook normaal

--------------

Die post heb ik ook verwijderd op die ene na waarin hij zijn ontopic mening verkondigt, waar jij in eerste instantie op aansloeg.
pi_35427504
Zeg, volgens mij krijgt McCarthy een beetje het idee dat racisme en vreemdelingenhaat op Fok! toegestaan zijn. En ik geef hem geen ongelijk.
pi_35427556
Dat is de nieuwe politieke correctheid gelly.

Maar misschien moet je wat minder op hem ingaan.
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:53:15 #156
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35427573
Concrete posts heb ik meer aan..
pi_35427640
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het gaat tegenwoordig om ongeveer de helft van zijn posts EW. Ik heb geen zin meer om het te 'gele driehoeken' of het hier neer te zetten, het moet je toch echt zelf ook opvallen.
  donderdag 23 februari 2006 @ 23:55:34 #158
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35427647
ach zelfs dVTB ziet wel wat in remigratie dus echt een uitzondering ben ik hier niet
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35427702
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Lees de topics in je eigen forum zou ik zeggen. Ik neem aan dat je meeleest tenminste.
pi_35427774
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:56 schreef gelly het volgende:

[..]

Lees de topics in je eigen forum zou ik zeggen. Ik neem aan dat je meeleest tenminste.
Denk je dat we de hele dag achter McCarthy aanlopen ?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_35427838
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dat zegt gelly toch niet? Hij vraagt of EW meeleest in zijn eigen topic, dat is toch niet zo gek. En als je een beetje meeleest in POL dan vraag je je wel af waarom zo'n user zijn xenofobe praatjes maar mag blijven verkondigen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:00:02 #162
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35427852
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Het gaat tegenwoordig om ongeveer de helft van zijn posts EW. Ik heb geen zin meer om het te 'gele driehoeken' of het hier neer te zetten, het moet je toch echt zelf ook opvallen.
de MCS heeft nou eenmaal een enorme impact op ons land & de moslims cultuur ondervindt nogal enige wrijving met andere culturen in deze wereld

dan gaat het daar dus nog wel eens over

het is overigens niet mijn stokpaardje hoor: dat is een kleinere overheid (nog voordelig ook voor de MCS). Maar ik maak nu even een kort uitstapje naar onze MCS.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:00:44 #163
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35427879
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Het patroon valt inderdaad op SCH. Er wordt op gelet, maar ik ga niet als een kindje achter McCarthy aanhuppelen.
Bovendien is dit een van de onderwerpen die hoog op de agenda van Wilders staan. Het is dus voor de discussie absoluut beter dat iemand erbij is die het op dit punt met hem eens is. In dit topic is het wat ruimer.
Vanmiddag vond ik het kwalijker, toen het ging over de woningkrapte. Daar heeft kLowJow echter op gereageerd.
pi_35427886
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Als ik een half uur in POL lees en de 1 na de andere opmerking van McCarthy tegenkom die ruim over de schreef gaan, wat doen jullie als mod zijnde hier dan ?
pi_35427949
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het patroon valt inderdaad op SCH. Er wordt op gelet, maar ik ga niet als een kindje achter McCarthy aanhuppelen.
Bovendien is dit een van de onderwerpen die hoog op de agenda van Wilders staan. Het is dus voor de discussie absoluut beter dat iemand erbij is die het op dit punt met hem eens is.
Dat ben ik met je eens maar dan moeten die opmerkingen wel binnen de policy blijven en ik vind ze nogal eens op het randje. Je kunt volgens mij in dat soort topics ook pro-Wilders zijn zonder dat xenofobe patroon. En we willen toch niet perse users vasthouden om de verschillen te koesteren? of ben ik er daarom ook nog steeds?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:02:38 #166
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35427952
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat zegt gelly toch niet? Hij vraagt of EW meeleest in zijn eigen topic, dat is toch niet zo gek. En als je een beetje meeleest in POL dan vraag je je wel af waarom zo'n user zijn xenofobe praatjes maar mag blijven verkondigen.
laat je de machinerie weer draaien

von SCH zet zijn strijdplan uit: hard pushen op 1 user. Vaak genoeg herhalen dat hij xenofoob is, dat het "allemaal gebeurt waar de mods bij staan" en ze niks doen. Niet ingrijpen k a n - e c h t - n i e t.

ik ga toch niet weer gebanned worden
Wat zegt je intelligence SCH
pi_35427977
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het is dus voor de discussie absoluut beter dat iemand erbij is die het op dit punt met hem eens is.
Roepen dat alle moslim cq buitenlanders d'r uit moeten ? Lees je eigen policy eens, of het wetboek van strafrecht.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:03:58 #168
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35427991
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:03 schreef gelly het volgende:

[..]

Roepen dat alle moslim cq buitenlanders d'r uit moeten ? Lees je eigen policy eens, of het wetboek van strafrecht.
waar zeg ik dat?
quotes a.u.b.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:04:08 #169
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35427999
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij geeft z'n mening, als je 'm zo behandelt en het je niet zo persoonlijk zou aantrekken, dan zou je 'm misschien kunnen negeren. Toegegeven, McCarthy speelt vaak op het randje en weet irritatie op te wekken, maar ik zie niet in waar hij persoonlijk wordt. M.i zegt hij niets anders dan dat we van Wilders te horen krijgen, namelijk dat buitenlanders terug naar het land van herkomst moeten.

Als ik over iets heen lees, dan mag je met concrete posts komen.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:05:43 #170
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35428057
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:03 schreef gelly het volgende:

[..]

Dit heb ik niet gezien. Concrete post?
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:07:53 #171
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35428151
quote:
M.i zegt hij niets anders dan dat we van Wilders te horen krijgen, namelijk dat buitenlanders terug naar het land van herkomst moeten.
waar zeg ik dat dan?

Werkt SCHs propaganda zo goed Tafkahs? Pas op hoor? We gaan nu een wat serieuzere fase (voor mij dan) in.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:08:31 #172
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35428171
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

precies dat zeg ik ook niet.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:09:06 #173
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_35428195
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens maar dan moeten die opmerkingen wel binnen de policy blijven en ik vind ze nogal eens op het randje. Je kunt volgens mij in dat soort topics ook pro-Wilders zijn zonder dat xenofobe patroon. En we willen toch niet perse users vasthouden om de verschillen te koesteren? of ben ik er daarom ook nog steeds?
Ik heb wel eens eerder gezegd dat ik er geen voorstander was van een ban voor jou vanwege de diversiteit aan meningen. Maar, inderdaad, zijn opmerkingen zijn heel vaak op het randje. Hij lijkt beter te zijn geworden in het verwoorden van zijn ideeen hierover waardoor het vaak nog net binnen de policy valt.
Nuja, ik weet niet hoeveel deze woorden van mij voor jou betekenen gezien ons verleden omtrent dit onderwerp, maar goed, ik zeg het maar voor wat het waard is.

Overigens had ik nog een zin toegevoegd aan de reactie die jij quotte.
  vrijdag 24 februari 2006 @ 00:10:06 #174
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_35428241
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef McCarthy het volgende:

[..]

waar zeg ik dat dan?

Werkt SCHs propaganda zo goed Tafkahs? Pas op hoor? We gaan nu een wat serieuzere fase (voor mij dan) in.
Doe eens iets serieus, graag zelfs.
pi_35428308
quote:
Op vrijdag 24 februari 2006 00:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

VVD: kraken moet verboden worden

Lees zelf maar even.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: