Dat was idd wel erg vaag.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:16 schreef Davitamon het volgende:
Zij weten ALLES van u
Misschien kunnen BaajGuardian en JohnDope even doorzweven naar TRU.
[afbeelding]
laat de ander dan ook normaal reageren dan reageer ik ook normaalquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Enkele posts verwijderd. zhe-devilll, reageer normaal of reageer niet.
Het gaat tegenwoordig om ongeveer de helft van zijn posts EW. Ik heb geen zin meer om het te 'gele driehoeken' of het hier neer te zetten, het moet je toch echt zelf ook opvallen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Concrete posts heb ik meer aan..
Lees de topics in je eigen forum zou ik zeggen. Ik neem aan dat je meeleest tenminste.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Concrete posts heb ik meer aan..
Denk je dat we de hele dag achter McCarthy aanlopen ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:56 schreef gelly het volgende:
[..]
Lees de topics in je eigen forum zou ik zeggen. Ik neem aan dat je meeleest tenminste.
Dat zegt gelly toch niet? Hij vraagt of EW meeleest in zijn eigen topic, dat is toch niet zo gek. En als je een beetje meeleest in POL dan vraag je je wel af waarom zo'n user zijn xenofobe praatjes maar mag blijven verkondigen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Denk je dat we de hele dag achter McCarthy aanlopen ?![]()
de MCS heeft nou eenmaal een enorme impact op ons land & de moslims cultuur ondervindt nogal enige wrijving met andere culturen in deze wereldquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig om ongeveer de helft van zijn posts EW. Ik heb geen zin meer om het te 'gele driehoeken' of het hier neer te zetten, het moet je toch echt zelf ook opvallen.
Het patroon valt inderdaad op SCH. Er wordt op gelet, maar ik ga niet als een kindje achter McCarthy aanhuppelen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Het gaat tegenwoordig om ongeveer de helft van zijn posts EW. Ik heb geen zin meer om het te 'gele driehoeken' of het hier neer te zetten, het moet je toch echt zelf ook opvallen.
Als ik een half uur in POL lees en de 1 na de andere opmerking van McCarthy tegenkom die ruim over de schreef gaan, wat doen jullie als mod zijnde hier dan ?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:58 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Denk je dat we de hele dag achter McCarthy aanlopen ?![]()
Dat ben ik met je eens maar dan moeten die opmerkingen wel binnen de policy blijven en ik vind ze nogal eens op het randje. Je kunt volgens mij in dat soort topics ook pro-Wilders zijn zonder dat xenofobe patroon. En we willen toch niet perse users vasthouden om de verschillen te koesteren? of ben ik er daarom ook nog steeds?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het patroon valt inderdaad op SCH. Er wordt op gelet, maar ik ga niet als een kindje achter McCarthy aanhuppelen.
Bovendien is dit een van de onderwerpen die hoog op de agenda van Wilders staan. Het is dus voor de discussie absoluut beter dat iemand erbij is die het op dit punt met hem eens is.
laat je de machinerie weer draaienquote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zegt gelly toch niet? Hij vraagt of EW meeleest in zijn eigen topic, dat is toch niet zo gek. En als je een beetje meeleest in POL dan vraag je je wel af waarom zo'n user zijn xenofobe praatjes maar mag blijven verkondigen.
Roepen dat alle moslim cq buitenlanders d'r uit moeten ? Lees je eigen policy eens, of het wetboek van strafrecht.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is dus voor de discussie absoluut beter dat iemand erbij is die het op dit punt met hem eens is.
waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Roepen dat alle moslim cq buitenlanders d'r uit moeten ? Lees je eigen policy eens, of het wetboek van strafrecht.
Hij geeft z'n mening, als je 'm zo behandelt en het je niet zo persoonlijk zou aantrekken, dan zou je 'm misschien kunnen negeren. Toegegeven, McCarthy speelt vaak op het randje en weet irritatie op te wekken, maar ik zie niet in waar hij persoonlijk wordt. M.i zegt hij niets anders dan dat we van Wilders te horen krijgen, namelijk dat buitenlanders terug naar het land van herkomst moeten.quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zegt gelly toch niet? Hij vraagt of EW meeleest in zijn eigen topic, dat is toch niet zo gek. En als je een beetje meeleest in POL dan vraag je je wel af waarom zo'n user zijn xenofobe praatjes maar mag blijven verkondigen.
Dit heb ik niet gezien. Concrete post?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:03 schreef gelly het volgende:
[..]
Roepen dat alle moslim cq buitenlanders d'r uit moeten ? Lees je eigen policy eens, of het wetboek van strafrecht.
quote:M.i zegt hij niets anders dan dat we van Wilders te horen krijgen, namelijk dat buitenlanders terug naar het land van herkomst moeten.
precies dat zeg ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dit heb ik niet gezien. Concrete post?
Ik heb wel eens eerder gezegd dat ik er geen voorstander was van een ban voor jou vanwege de diversiteit aan meningen. Maar, inderdaad, zijn opmerkingen zijn heel vaak op het randje. Hij lijkt beter te zijn geworden in het verwoorden van zijn ideeen hierover waardoor het vaak nog net binnen de policy valt.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar dan moeten die opmerkingen wel binnen de policy blijven en ik vind ze nogal eens op het randje. Je kunt volgens mij in dat soort topics ook pro-Wilders zijn zonder dat xenofobe patroon. En we willen toch niet perse users vasthouden om de verschillen te koesteren? of ben ik er daarom ook nog steeds?
Doe eens iets serieus, graag zelfs.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:07 schreef McCarthy het volgende:
[..]waar zeg ik dat dan?
Werkt SCHs propaganda zo goed Tafkahs? Pas op hoor? We gaan nu een wat serieuzere fase (voor mij dan) in.
VVD: kraken moet verboden wordenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 00:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Dit heb ik niet gezien. Concrete post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |